технологическая карта урока 5 класс
методическая разработка (5 класс)
технологическая карта урока по родному (осетинскому ) языку 5 класс
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
tk_5_kl_iron.docx | 42.48 КБ |
Предварительный просмотр:
Технологическая карта урока
Класс: 5
Тема урока: «Второстепенные члены предложения. Дополнение»
УМК: «Ирон ӕвзаджы чиныг». Дзодзыккаты З., Пухаты Л.
Тип урока: актуализация навыков, знаний и умений учащихся, объяснение нового материала
Учитель: Плиева Л.Т.
Урочы нысан | Хъуыдыйады уæнгтæ сфæлхат кæнын; зæрдыл æрлæууын кӕнын, цы у ӕххӕстгӕнӕн, уый, раттын ног зонындзинӕдтӕ |
Урочы ахуырадон фæстиуджытæ | Предметон: фæарфдæр кæнын ахуырдзауты зонындзинæдтæ; фæцалх кæнын скъоладзауты хъуыдыйады мидӕг æххæстгæнæн арыныл. Метапредметон: логикон хъуыдыкæнынад рæзын кæнын. Удгоймагон: мадæлон æвзагмæ уарзондзинад æвзæрын кæнын. |
Ахуыры методтæ æмæ формæтæ | Иртасæн-абарсты метод, индивидуалон, къордтӕй куыст, къæйттӕй куыст. |
Æххуысгæнæн фæрæзтæ | компьютер, фæйнæг, проектор, чингуытæ, карточкӕтæ. |
Урочы этаптӕ | 1.Организацион хай 2. Мотиваци. 3. Актуализаци 4. Ног æрмæгыл куыст. 5. Ног зонындзинæдтæ фидар кæнын. 6. Рефлекси. 7. Хæдзармæ куыст |
Урочы структурæ
Урочы этаптæ | Ахуыргæнæджы архайд | Скъоладзауты архайд | УАА |
1.Организацион хай | Проверка готовности к уроку. Учитель приветствует учащихся. | Проверяют свою готовность к уроку. Учащиеся здороваются с учителем. | Удгоймагон:æгъдау; эмоционалон цæттæдзинад урокмæ |
2.Мотиваци. | Ахуыргæнæг дæтты, ног темæ бамбарынæн æххуыс чи у, ахæм æрмæг. | Дзуапп дӕттынц фӕрстытӕн | Регулятивон: ахуырадон нысан æвæрын |
3. Актуализаци. | Зæрдыл æрлæууын кæнын, рацыд æрмæгæй дарддæры куыстæн цы хъæуы, уыцы зонындзинæдтæ. Тест | Скъоладзаутæ кусынц тетрæдты | Зонадон: рацыд æрмæг зæрдыл æрлæууын кæнын Коммуникативон: искæй архайдæн аргъ кæнын |
4. Ног æрмæгыл куыст. | Фæйнæгыл фыст æмбисонд. Ахуырдзаутӕ дзуапп дӕттынц фӕрстытӕн | Скъоладзаутæ дзурынц сæ хъуыдытæ, дзуапп дæттынц фӕрстытӕн. | Удгоймагон: æнкъарын ирон æвзаджы ахадындзинад нæ адæмы царды |
5. Чиныгимæ куыст. | -Ныр та абарæм уæ дзуаппытæ чиныджы æрмæгимæ. | Скъоладзаутæ чингуыты кæсынц æххæстгæнæны тыххæй раиртӕст. | Регулятивон : чиныджы хъæугæ информаци ссарын Зонадон: ног зонындзинæдтæ фидар кæнын |
6. Физминуткӕ | -Ныр та иучысыл аулæфæм æмӕ уый фӕстӕ нæ куыст адарддæр кæнæм. | Кæнынц физминуткæ | Удгоймагон: баулæфын |
7. Ног зонындзинæдтæ фидар кæнын. | Къордтыл дих кæны скъоладзауты. Дæтты сæм карточкӕтæ хæслæвæрдтимæ. | Къордтæ кусынц цалдæр минуты, дзурынц сæ хъуыдытæ. | Зонадон: зонын, цы æрмæгыл бакуыстой, уымæй зонындзинæдтæ равдисын Коммуникативон: хи хъуыдытæ æргом кæнын, къордты архайын арæхсын, иумæйаг уынаффæмæ æрцæуын, иумæйаг хъуыддаг аразгæйæ |
8. Рефлекси. Хатдзæгтæ скæнын. | Учитель спрашивает, что понравилось детям, а что нет. Задает вопросы о возникших трудностях с целью дальнейшего их устранения, выявления пробелов в знаниях учащихся | Ученики обсуждают возникшие трудности, планируют направление своей деятельности по устранению пробелов в знаниях. Участвуют в устной беседе, подводят итоги. | Зонадон: ног зонындзинæдтæ сфæлхат кæнын Коммуникативон: хи хъуыдытæ æргом кæнын Регулятивон:, фæстиуджытæн аргъ кæнын |
9. Хæдзармæ куыст | Хæдзармæ куыст раттын | Бæрæг кæнынц сæхимæ хæслæвæрд. |
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Технологическая карта урока по теме "Свободное время. Каникулы" (6 класс). Технологическая карта урока "Еда. Кафе"
В технологической карте урока представлена разработка урока по теме"Свободное время. Каникулы." и разработка урока по теме "Еда.Кафе" для 6 класса....
Методическая разработка "От технологической карты раздела к технологической карте урока"
Уровень образования: основное общее образованиеКласс: 5 классПредмет: биологияТип ресурса: технологические картыКраткое описание ресурса: технологические карты разделов по темам: "Введение в биологию"...
Технологическая карта "Технологическая карта урока биологии в 6 классе по теме «Передвижение веществ в растении»
Цели урока: сформировать представление о передвижении веществ по растениюЗадачи урока:Предметные: на основе знаний о строении стебля, сформировать представление о процессе транспорта вещес...
К Урок Класс Пресмыкающиеся, или Рептилии. Технологическая карта урока Класс Пресмыкающиеся, или Рептилии. Общая характеристика, образ жизни, значение.doc
Урок Класс Пресмыкающиеся, или Рептилии. Технологическая карта урока Класс Пресмыкающиеся, или Рептилии. Общая характеристика, образ жизни, значение.doc...
Технологическая карта урока "Класс Двудольные. Семейство Пасленовые" 6 класс
Класс6Тип урокаУрок открытия нового знанияТехнология построения урокаУрок-исследованиеТемаСемейство Пасленовые....
ТЕХНОЛОГИЧЕСКАЯ КАРТА УРОКА Класс: 7 Тема: «Was nennen wir unsere Heimat?» / «Что мы называем Родиной?»
формирование коммуникативной компетенции учащихся на основе изученных лексических единиц, речевых и грамматических структур по теме «Что мы называем своей Родиной» («Was nennen wir u...
Технологическая карта урока " Класс Млекопитающие, или Звери. Отряды: Однопроходные, Сумчатые, Насекомоядные, Рукокрылые" (7 класс)
Технологическая карта урока " Класс Млекопитающие, или Звери. Отряды: Однопроходные, Сумчатые, Насекомоядные, Рукокрылые" (7 класс).УМК :Биология. Животные. 7 класс: учебник для общеобразова...