Рабочая программа по чувашскому языку
рабочая программа (6 класс)
Календарно-тематическое планирование по чувашскому языку для 6 класса.
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
ktp_6_klass_ch._yaz.doc | 167.5 КБ |
КТП по родному (чув.) языку, 1 класс | 25.55 КБ |
Предварительный просмотр:
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО ЧУВАШСКОМУ ЯЗЫКУ, 6 КЛАСС | |||||||
№ | Урок темисем | Урок т\ллев\сем | Асра х=вармалли с=махсем | Грамматика материал\ | К=тарту хат\р\сем | В=х=ч\ | |
планпа | ирттерне | ||||||
1. | Вводный урок. Времена глаголов. Х\рълл\ салам сире ачасем! | Ачасене ёулталк план\пе, т\ллев\семпе паллаштарасси. | Салам, саламла, ыр= кун пулт=р, чиперех-и? | Глагол=н в=х=т категорий\. | Глагол в=х=ч\сен таблици. | ||
2. | Отрицательная форма глагола с аффиксами. Т=вансемпе кърш\сем. | Глаголсен ёукл= формине п=хса тухасси, в\сен аффикс\сене астуса юласси, тусл=ха упрама в\рентесси. | Ё\в\пех, сапаласа, с=в=, купала, кирп\ч й=т, ал п=чки. | Глаголсен ёукл= форми. | Ёукл= форм=сен таблици, \ё хат\р\сен ъкерч\к\сем. | ||
3. | Отрицательная форма глагола с часимцами ан, мар. Т=вансемпе кърш\сем. | Глаголсен ёукл= формине п=хса тухасси, в\сен аффикс\сене астуса юласси, тусл=ха упрама в\рентесси. | Ё\в\пех, сапаласа, с=в=, купала, кирп\ч й=т, ал п=чки. | Глаголсен ёукл= форми. | Ёукл= форм=сен таблици, \ё хат\р\сен ъкерч\к\сем. | ||
4. | Диктант «Т=мана» | Ачасен п\л\вне т\р\слесси. | |||||
5. | Работа над ошибками. Порядковые числительные. Будем знакомы. П\р-п\ринпе паллашатп=р. | Хисеп яч\сем ёинчен м\н п\лнине аса илесси. Й\рке хисеп\сем ёинчен в\ренесси. | П\р-п\рре-п\ррем\ш, ик-икк\-икк\м\ш, п\ррем\шпе икк\м\ш, хыпар, хыпарла, п\лтер, п\лтеръ, сав=н=ё. | Й\рке хисеп\сем. | 4-м\ш \ё, 12 стр., ё\не с=махсене в\ренмелле, 13 стр. | ||
6. | Одежда. Имена существительные. Кам м\н т=х=нать. | Глагол=н в=х=ч\сене аса илесси, местоименисен формисемпе \ёлесси. | Тум, тумлантар, хыв=нтар, пуёа т=х=н, ёие т=х=н, урана т=х=н. | Глагол в=х=ч\сем. | Тумтир ъкерч\к\сем. | ||
7. | Одежда. Урок повторение Времена глаголов. Кам м\н т=х=нать. | Глагол=н в=х=ч\сене аса илесси, местоименисен формисемпе \ёлесси. | Тум, тумлантар, хыв=нтар, пуёа т=х=н, ёие т=х=н, урана т=х=н. | Глагол в=х=ч\сем. | Тумтир ъкерч\к\сем. | ||
8. | Сегодня какой день? Глаголы настоящего времени. Паян м\н кун? | Таблиц=па \ёлеме в\ренесси. Глагол=н хальхи в=х=т\нчи с=махсемпе \ёлесси. | Ирччен, каёчен, ыранччен, п\лт\ртенпе, к=ёалтанпа. | Глагол=н хальхи в=х=ч\. | Таблица (21 стр.). | ||
9. | Вопросительные слова. Эс\ =ёта в\ренет\н? | Ыйту с=мах\семпе пуплевре, ёырура т\р\с ус= курма в\ренесси. | Х=ш, х=ш\, мухта, мухтан, ырла, хурла. | Ыйту с=мах\сем: х=ш, х=ш\, =ёта? | Шкул пурн=ёне с=нлакан ъкерч\ксем. | ||
10. | Заимствованные слова из русского языка. Илья Ильич истории в\рентет. | Предметсен пуянл=хне, пурн=ёри выр=нне пал=ртасси, выр=с ч\лхинчен к\н\ с=махсемпе \ёлесси. | +сл=-=сл= в\ренетп\р выр=сла, \ёле-\ёле в\ренетп\р ним\ёле, шутла-шутла в\ренетп\р ч=вашла. Пуринчен ытла, п=ш=лтат, к=м=л хуё=лч\, кил\штер. | Выр=с с=мах\сен нес\л\ (род) пал=ртакан ик\-виё\ сас=ран (-ый, -ия, ая…) т=н= чухне – ч=ваш ч\лхине к\скелсе к\ни: истори, гимнази, расписани. | Шкул пурн=ёне с=нлакан ъкерч\ксем. | ||
11. | Послелоги айне, ай\нче, ай\нчен. Асанне патне каят=п. | Хыёс=махсене т\р\с ёырасси | Ёу каёа, сапать, тунс=хлан=, ёил хум\. | Хыёс=махсем (пул=шу яч\сем) Айне, ай\нче, ай\нчен. | П\лъ кунне с=нлакан ъкерч\ксем. | ||
12. | Послелоги ёине, ёинче, ёинчен. Асанне патне каят=п. | Хыёс=махсене пуплевре т\р\с ус= курасси | Ёу каёа, сапать, тунс=хлан=, ёил хум\. | Хыёс=махсем (пул=шу яч\сем) Ёине, ёинче, ёинчен. | П\лъ кунне с=нлакан ъкерч\ксем. | ||
13. | Имена прилагательные. Ёутёантал=кра миёе уй=х? | Уй=х яч\сене ёырма в\ренесси; глаголсен хистев залог\. | Ёантал=к уяртать, п\л\т тасалать, п\л\т к=вакарать. | Хистев залог\. | Ёултал=к в=х=ч\сене с=нлакан ъкерч\ксем. | ||
14. | Который час? Наречие. Хал\ миёе сехет? | В=х=та т\р\с пал=ртма в\ренесси. Пуплевре т\р\с ус= курасси. | Х\вел ансан, ёыв=рас ум\н, ку таранччен, кану кун\. | Наречисем. | Сехет циферблач\. | ||
15. | Контрольный диктант. Ылт=н к\ркунне. Т\р\слев \ё\. | Ачасен п\л\вне т\р\слесси. | Диктант тексч\сен пуххи. 5-11 кл. | ||||
16. | Послелоги патне, пат\нче, пат\нчен. Телефонпа калаёатп=р. | Телефонпа т\р\с калаёма в\ренесси. Хыёс=махсемпе ус= курасси. | Ш=нк=ртат, телефон ш=нк=ртатать, калаёса тат=л, т\л пуличчен. | Хыёс=махсем: патне, пат\нче, пат\нчен. | Телефон аппарач\сем. | ||
17. | Имя числительное. Ё\н\ хваттер. | Хисеп яч\сем ёинчен в\ренесси, в\сене ёырура т\р\с ус= курасси.япалана с=нлама в\ренесси. | Хваттер, пъл\м, урай, мачча, т\к\р, хыёл= пукан, ёыв=рмалли пъл\м, зал. | Хисеп яч\. | Пърт-ёурт, хваттер ъкерч\к\сем. | ||
18. | Вопросительные предложения. Эпир хам=р ёуртра пур=натп=р. | Ыйтусем пама в\ренесси, текстпа \ёлесси. | Кил хушши, сарай, к=мака хут, ё=л, п=р=х, к=мр=к, хуёал=х, нъхреп. | Ыйтулл= предложенисем й\ркелесси. | Ёурт тата кил карти ъкерч\к\сем. | ||
19. | Аффиксы временного значения. Ёуралн= кун – т=ван кун. | -хи, -чен(-ччен), аффиксл= с=махсен пул=вне п=хса тухасси. Ёемьери уявсем ёинчен калаёасси. | Виёмине, виё\мкун, к=ёалччен, тул ёут=личчен. | -хи, -чен(-ччен), -иччен, -сан(-сен) аффиксл= с=махсем. | Ёемье ъкерч\к\. | ||
20. | Лично-возвратные местоимения ед. числа. Хам ёинчен каласа парам-ха. | Тавр=ну с=пат местоимений\сем ёинчен в\ренесси, пуплевре ус= курасси. | В\ренъ вали, хам ёинчен, сисмес\рех, сехеч\ сехеч\пе, каярахпа. | Тавр=ну с=пат местоимений\сем. | Шкул пурн=ёне с=нлакан ъкерч\ксем. | ||
21. | Однородные члены предложения. С\т-тур=х. | П\р йышши членл= предложенисем ёинчен в\ренесси. | С\т-ёу, уйран, тур=х, уёлам ёу, сив\ ёу, с\тл\ \не, уйран уёла. | П\р йышши членл= предложенисем. | /не, с\трен тун= апат ёим\ёсен ъкурч\к\сем. | ||
22. | Обобщение пройденного материала. О личных местоимениях. П\т\млетъ урок\. | В\реннине аса илсе ёир\плетсе х=варасси. | С\тел-пукан яч\сем. Ылмашсем. | К\рпесем. | |||
23. | Диктант Текерл\к. Т\р\слев \ё\. | Ачасен п\л\вне т\р\слесси. | п\р йышши членсене т\р\с ёырасси | ||||
24. | Работа над ошибками. Глаголы. | Диктантра тун= й=н=шсене търлетесси, правил=сене аса илесси. | |||||
25. | Глаголы настоящего времени.Обозначение цветов. Лаша. | Лаша кълмелли япала яч\сене в\ренесси, хальхи в=х=три глаголсене аса илесси. | Килти выль=х, \ё выль=х\, хура лаша, ёърен лаша, к=вак лаша, тур лаша, лаша къл, лаша т=вар. | Хальхи в=х=три глаголсене аса илесси. | Лаша, ут хат\р\сен ъкерч\к\сем. | ||
26. | Падежные аффиксы. (мягкий вариант). Садра ёырла пиёет. | Падеж аффикс\сене в\ренесси, ёырура т\р\с ус= курасси. | Х\релет, сапака, т\м. ёырла шыв\, пылак, йъё\. | Падеж аффикс\сене т\р\с суйласа илесси. | Ёырла ъкерч\к\сем. | ||
27. | Падежные аффиксы (твердый вариант). Садра ёырла пиёет. | Падеж аффикс\сене в\ренесси, ёырура т\р\с ус= курасси. | Х\релет, сапака, т\м. ёырла шыв\, пылак, йъё\. | Падеж аффикс\сене т\р\с суйласа илесси. | Ёырла ъкерч\к\сем. | ||
28. | Количественные числительные. Ёырла ёиес килет-и? | Ёырла ларт, ёырла пух, ёырла калчи, манса кай, т\реклен, в=й илеёё\. | Шут хисеп яч\сем. | Ёырла муляш\сем, ачасем пахчара \ёленине к=тартакан ъкерч\ксем. | |||
29. | Деепричастие на –са(-се). Друг. Тус-юлташ. | Деепричастисем пурл= тата ёукл= формисем ёинчен в\ренесси. | Тусл=х, туслаш, тант=ш, ч\р\, с=махпа тав=р, тимл\х, ч=т=мл=х. | -са(-се) аффиксл= деепричастисем тата ёукл= формисем. | С=н ъкурч\ксемпе портретсем, «Тант=шсем» ъкерч\к. | ||
30. | Послелоги пек, вула, валли Т=ван утти-пыл тути. | Хыёс=махсем ёинчен п\т\м\шле п\лъ илесси. Ёырура т\р\с ус= курасси. | Ытала, чупту, ятран ч\н, васкавл=, кил\штер. | Пек, вула, валли хыёс=махсем. | «Ёемье» ъкерч\к, «Хыёс=махсем» таблица. | ||
31. | Деепричастия с аффиксами –а(-е).Танюш й=м=к ч=вашла в\рентет. | -а(-е) аффиксл= деепричастисемпе паллашасси. | Ч=ваш ял\, т=вансем пат\нче, ёу каёипе, калаттар. | -а(-е) аффиксл= деепричастисем. | «Деепричастисем» таблица, «Ёемье» ъкерч\к. | ||
32. | Деепричастия с аффиксами –сан(-сен). Танюш й=м=к ч=вашла в\рентет. | -сан(-сен) аффиксл= деепричастисемпе паллашасси. | Ч=ваш ял\, т=вансем пат\нче, ёу каёипе, калаттар. | -а(-е) аффиксл= деепричастисем. | «Деепричастисем» таблица, «Ёемье» ъкерч\к. | ||
33. | Правописание заимствованные слов в чувашском языке. Кино курма каятп=р. | Выр=с ч\лхинчен к\н\ с=махсен улш=н=вне с=насси. | Сеанс, сюжет, асра юл, в=рёа кай, в=рё=ран тавр=н, телевизорпа кур. | Выр=с ч\лхинчен йыш=нн= с=махсен улш=н=в\: повесть-повеёсем-повеёе; власть-влаёа –влаё=н. | «Ч=ваш кино» историне с=нлакан к\некесемпе с=н ъкерч\ксем, И.С.Максимов – Кошкинскипе Тани Юн портреч\сем. | ||
34. | Ударение. Хам=р т=р=хри пахча-ёим\ёсем. Помидор. | Ударени й\ркине п=хса тухасси; пус=ма т\р\с лартма в\ренесси. | Т\м, т\п, калча, помидор аври, ч\р\ помидор, ч\р\лле, в\т\. | Ч=ваш ч\лхинчи ударени й\рки. | Помидор муляж\. «Ачасем пахчара \ёлеёё\» ъкерч\к. | ||
35. | Образование существительных при помощи аффиксов –çă(-çĕ).Куп=ста. | -ё=(-ё\) аффикс хуш=ннипе пулн= с=махсен й\ркине п=хса тухасси. | Куп=ста пуё\, сим\с куп=ста, шур куп=ста, ч\р\ куп=ста, йъё\ куп=ста, ир пулакан куп=ста. | -ё=(-ё\) аффикспа пулакан япала яч\сем. | Куп=ста муляж\. Ачасем пахчара \ёленине к=тартакан ъкерч\к. | ||
36. | Словосочетание. М\н хак т=рать? | Сут=н ил, пасарта туян, хал=х х\в\шет. | Эпир икс\м\р, эсир икс\р, в\сем икк\ш\ с=мах майлаш=в\сем. | Тавар туяннине к=тартакан ъкерч\ксем. | |||
37. | Падежная форма числительных. Эс\ миёере? | Хисеп яч\сене числоран с=маха куёарса ёырасси. | Эс\ миёе ёулта? Эс\ миёере? 10 тултар, 12 кай, 30 ёит, п\р ёулхи ёынсем. | Хисеп яч\сен падеж форми. | «Хисеп яч\» таблица. | ||
38. | Слова с аффиксами -асш=н(-есш\н). Кукамая курас килет. | Хир\ёле п\лтер\шл\ предложенисем кал=пласси, -асш=н (-есш\н) аффиксл= с=махсене п=хса тухасси. | Ш=нк=равла, курас килет, кайса кур, килсе кур, килсе ёъре. | -асш=н(-есш\н) аффиксл= с=махсем. | Ёемье ъкерч\к\, =ру-т=ванл=х схеми. | ||
39. | Слова с аффиксами -ш=н(-ш\н). Кукамая курас килет. | Хир\ёле п\лтер\шл\ предложенисем кал=пласси, -асш=н (-есш\н) аффиксл= с=махсене п=хса тухасси. | Ш=нк=равла, курас килет, кайса кур, килсе кур, килсе ёъре. | -асш=н(-есш\н) аффиксл= с=махсем. | Ёемье ъкерч\к\, =ру-т=ванл=х схеми. | ||
40. | Причастия долженствования. Ыран иртерех т=рас пулать. | Пулмалли причастисен формисем. Предложенири выр=нне пал=ртасси. | Ирех т=рас пулать, к\тсе илмелле, кая юлса, кая юлмас=р, куёса кайр\, уйр=лт=м=р, манмар=м=р. | Пулмалли причастисем. | Вокзал тата т\лпулу ъкерч\к\сем. | ||
41. | Вводные слова. Ыран иртерех т=рас пулать. | Пулмалли причастисен формисем. Предложенири выр=нне пал=ртасси. | Ирех т=рас пулать, к\тсе илмелле, кая юлса, кая юлмас=р, куёса кайр\, уйр=лт=м=р, манмар=м=р. | Пулмалли причастисем. | Вокзал тата т\лпулу ъкерч\к\сем. | ||
42. | Повторение форм глаголов кала, те. Аса илмелли урок. | Юлашки уроксенче в\ренн\ тем=семпе диалогсем й\ркелени. Ачасене ч\р\ калаё=ва х=н=хтарасси. | Кала, те глаголсем. | В=х=т формисен таблици. | |||
43. | Омонимы. Овощи. | Правил=сене аса илесси. | Верет, ё\рет | Укерч\ксем | |||
44. | Прилагательные, обозначающие цвет лошадей. Пахча-ёим\ё. | Т\се к=тартакан палл= яч\семпе \ёлесси, в\сене асра тытса юласси, лаша, куё т\с\сене уй=рма х=н=хасси. | Пуёл= сухан, сим\с сухан, сухан й=ран\. | Т\се к=тартакан палл= яч\сем. | Сухан пуё\, пахчара \ёленине к=тартакан ъкерч\к. | ||
45. | Повторение о прилагательных. Ё\н\ апат хат\рлеме в\рент\м\р. | Палл= яч\сем ёинчен в\реннине аса илсе п\т\млетесси. | Ё\н\ апат, апата ч\н, ё=к=р ёине с\р, астив, =шне тасатмалла, ш=рп=к\сене иртмелле. | Палл= яч\сене аса илни. | Апат-ёим\ё ъкерч\к\сем. | ||
46. | Определения. Ты мне – я тебе. Ё=к=р-т=вар хире- хир\ё. | Определенисене аса илесси; иртн\ причасти форми предложенире определени пулнине п=хса тухасси, текстра тупма х=н=хасси. | Пул= хуппи, яшка апач\, в\ри апат, ш=рп=кл= пул=, пул= ш=мми, апат, тирке. | Иртн\ причасти форми предложенире определени пулни. | Пул= ъкерч\к\сем. | ||
47. | Послелог т\лл\н. Анне телефонпа ш=нк=равлать. | Т\л\н хыёс=маха пуплевре т\р\с ус= курма в\ренесси. | Ал ай\нче, тирке, сахалтан, тиркеме п=хать, шуратса хур, х\релет. | Т\лл\н хыёс=мах. | Ёемье ъкерч\к\. | ||
48. | Изменяемые послелоги. Пахчари ё\н\ ёим\ё. | В\ренн\ хыёс=махсене аса илсе ёир\плетсе х=варасси, пат-хыёс=махпа \ёлесси. | Т\нчипех сар=лн=, в\лле хурч\, валашкара в\тет, к=м=ла кайр\. | Пат хыёс=мах. | Топинамбур ъкерч\к\. | ||
49. | Спряжение глаголов по лицам. Канмалли куна планлатп=р. | Глаголсен с=патлан=вне п=хса тухасси, с=пат т=р=х в\ёлеме в\ренесси. | Ертсе пыр, с\нъ, сътсе яв=п=р, ёир\плет, тенор. | Глаголсен с=патлан=в\. | Канупа ёых=нн= ъкерч\ксем. | ||
50. | Образование глаголов от прилагательных. В=рмантан тавр=нсан. | Палл= яч\сене аса илесси, палл= яч\сенчен глаголсем м\нле майпа пулнине п=хса тухасси. | Й\лт\р й\р\, асамл= ш=пл=х, й\лт\рё\, й\лт\р туйи, сипл\ ш=пл=х, в=рман х\рри. | Палл= ят\нчен пулн= глаголсем. | В=рман, йыв=ё ъкерч\к\сем. | ||
51. | Повторение способов образования глаголов и спряжения. Хваттере тирпейлетп\р. | Глаголсене аса илесси, пултарасл=х аспекч\ ёинчен в\ренесси, ёырура т\р\с ус= курма х=н=хасси. | Тусан пух=нать, пух=нн= тусан, =п=р-тап=р, уё=лтар, тирпейлесе п\тер. | Глаголсен пултарасл=х аспекч\. | «Ёемье», «/ё» тем=семпе ёых=нн= ъкерч\ксем. | ||
52. | Диктант по теме глагол. Кар=к. Т\р\слев \ё\. | Ачасен п\л\вне т\р\слесси. | |||||
53. | Склонение имен существительных. Ъссен кам пулас-ши? | Япала яч\н в\ёлен\вне аса илни. | Ъссе ёит, ъл\м, ёавнашкал, й\ркелл\, чапл= выля, пурн=ё валли, \ёл\ ача, ёул нумай, ёит\нн\ ёын. | Япала яч\н в\ёлен\вне аса илни. | Т\рл\ профессие с=нлакан ъкерч\ксем, \ё хат\р\сем. | ||
54. | Неопределенная форма глаголов – начальная форма глагола. Професси тата специальность. | Глаголсен формисене аса илесси, ёукл= форма тума в\ренесси. | Хура, кирек кам, кирек м\нле, ырла, п\лъ, =стал=х. | Хальхи в=х=три глаголсен ёукл= форми. | Т\рл\ профессипе ёых=нн= ъкерч\ксем. | ||
55. | Наречие. Повторение правописание аффиксов. Шахмат в=ййи. | -ла(-ле) аффиксл= с=махсемпе \ёлесси. | Сар=л, ёир\плет, шахматла выля, сав=нса кай, шахмат чемпионач\, =с-т=на аталантарать. | М\нле вылянине к=тартакан –ла(-ле) аффиксл= с=махсем (наречисем). | Шахмат в=ййи хат\р\сем. | ||
56. | Повелительное наклонение. Шахмат кружок\. | Глагол=н хушу наклонений\ ёинчен в\ренесси. | Х=й в=х=т\нче, =м=рту, ертсе пыр, тем\н чухл\, йыв=р=х. | Глагол=н хушу наклонений\. | |||
57. | Форма причастий. Й\лт\рпе =м=ртмалла чупатп=р. | Причастисене текстра тупма в\ренесси. | Ёитес вырсарни кун, ёир\плет, ёавр=м, й\лт\рпе =м=рт, х=в=ртл=х, мала тух, кая юл. | Причасти формисем. | «Х\лле», «+м=рту» тем=семпе ёых=нн= ъкерч\ксем. | ||
58. | Форма страдательных и действительных причастий. Й\лт\рпе =м=ртмалла чупатп=р. | Причастисене текстра тупма в\ренесси. | Ёитес вырсарни кун, ёир\плет, ёавр=м, й\лт\рпе =м=рт, х=в=ртл=х, мала тух, кая юл. | Причасти формисем. | «Х\лле», «+м=рту» тем=семпе ёых=нн= ъкерч\ксем. | ||
59. | Склонение имен существительных. Сывл=хл= пулас килет-и? | Япала яч\сене падеж т=р=х в\ёлесси. | Сывл=х, уё=, сывл=хл=, сывл=хс=р, т\нче, уё= сывл=ш, таса сывл=ш. | Япала яч\сен в\ёлен\в\. | «Спорт», «Ачасем шыва к\ни» тем=па ёых=нн= ъкерч\ксем. | ||
60. | Наречие. Своеобразие наречий. Сывл=х ёинчен асаннепе калаёатп=р. | Наречисен х=йнеев\рл\хне п=хса тухасси. | Ыр= сун, усал сун, ыр=па тав=р, таса чун, къренмелли с=мах, хапс=н. | Наречисем. | Сыв= пурн=ё й\ркине пропоганд=лакан плакатсем. | ||
61. | Указание множественности предмета. Ёут ёантал=к. | Нумайл=ха к=тартмалли мелсене п=хса тухасси, ёырура ус= курасси. | Ёуралать, ёърекен, ч\р-чун, ъсен-т=ран, шутланать. | Нумайл=ха к=тартмалли мелсем. | Ёут ёантал=к ъкерч\к\сем. | ||
62. | Парные слова. Аса илъ урок\. | В\реннине аса илсе ёир\плетсе х=варасси. | Хурчка, амантн=. | Причастипе деепричасти формисене аса илесси. | Хурчка, кушак ъкерч\к\сем. | ||
63. | Диктант по теме парные слова. Т\р\слев \ё\. | Ачасен п\л\вне т\р\слесси. | |||||
64. | Сказуемое в форме прошедшего времени с аффиксами. Этем тата ёутёантал=к. | -ч=(-ч\) аффиксл= сказуем=йсене п=хса тухасси. | Перекетле, й\ркелен, путене сасси, сывл=ша варала, ёут ёантал=к й\рки. | -ч=(-ч\) аффиксл= сказуем=йсем. | Раёёей\н Х\рл\ к\неки, «Редкие исчезающие растения и животные ЧАССР» каталог. | ||
65. | Сказуемое с аффиксами –ч\(-чч\) в теме «Человек и природа. Этем тата ёутёантал=к. | -ч\(-ч\) аффиксл= сказуем=йсене п=хса тухасси. | Перекетле, й\ркелен, путене сасси, сывл=ша варала, ёут ёантал=к й\рки. | -ч=(-ч\) аффиксл= сказуем=йсем. | Раёёей\н Х\рл\ к\неки, «Редкие исчезающие растения и животные ЧАССР» каталог. | ||
66. | Имена собственные. Тин\с те типме пултарать. | Пай=р ятсене т\р\с ёырасси. | Арал тин\с\, тин\с пулать, тин\с типет, т=варл=, т=пра. | Пай=р ятсем. | Географии карти, пул= ъкерч\к\сем, тин\с шавне ёырса илн\ аудиокассета. | ||
67. | Категория имен собственных и их правописание. | Пай=р ятсене ёырура т\р\с ёырасси. | Хаёат журнал яч\сем | Пай=р ят | Хаёат-журналсем | ||
68. | Использование имен собственных в разговорной речи и художественной литературе | Илемл\ литератур=ра пай=р ятсем тупма х=н=хасси. | Шыв ячесем:Ат=л, С=р, Аниш, К\тне | Шыв ячесем | Шыв ъкерч\к\сем | ||
69. | Чувашские театры. Перевод текста. | Театрсем ёинчен п\т\м\шл\ п\лъ илесси. | Театр, антракт | Тър\ пуплевл\ предложенисем | Ъкерчексем, презентации материал\ | ||
70. | Повторение и закрепление пройденного материала по теме послелоги. | Ачасен п\л\вне т\р\слесси, ёултал=к хушшинче в\реннине аса илсе ёир\плетсе х=варасси. | Хыёё=н, ёине, ум, хыё, пат т. ыт. те | Хыёс=махсене ёырура т\р\с ус= курасси | Ачасен \ё\сем |
Предварительный просмотр:
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ
по родному языку (чув.) для 1 класса
Ильгузиной Людмилы Петровны,
учителя высшей квалификационной категории
МБОУ «Гимназия-интернат №34» НМР РТ
г. Нижнекамск, 2021
Календарно-тематическое планирование
№ | Тема, раздел | Кол-во часов | Дата проведения по плану | Дата проведения по факту |
Знакомство (2 ч.) | ||||
1 | Приветствие, прощание (с использованием типичных фраз речевого этикета). Речь. Слово. | 1 | 6.09 | |
2 | Слово. Схема слов. | 1 | 13.09 | |
Учебные принадлежности (2 ч.) | ||||
3 | Заимствованные слова. Исконно чувашские слова. | 1 | 20.09 | |
4 | Слова, обозначающие предметы. Схема предложений. | 1 | 27.09 | |
Школьные дела (2 ч.) | ||||
5 | Слова, обозначающие предметы. Вопросы кам? мĕн? | 1 | 4.10 | |
6 | Слова, обозначающие действия. Вопрос мĕн тăвать? | 1 | 11.10 | |
Дикие животные (2 ч.) | ||||
7 | Слова, обозначающие людей и животных. Вопросы кам? мĕн? | 1 | 18.10 | |
8 | Слова, обозначающие людей и животных. Вопрос мĕн тăвать? | 1 | 25.10 | |
Цвета (2 ч.) | ||||
9 | Слова, обозначающие признаки предметов. | 1 | 8.11 | |
10 | Слова, обозначающие признаки предметов. Вопрос мĕн тĕслĕ? | 1 | 15.11 | |
Овощи и фрукты (2 ч.) | ||||
11 | Слова на вопросы кам? мĕн? мĕн тăвать? мĕн тĕслĕ? | 1 | 22.11 | |
12 | Названия предметов в единственном числе. | 1 | 29.11 | |
Домашние животные (2 ч.) | ||||
13 | Названия предметов во множественном числе. Вопросы мĕн? мĕн тăвать? | 1 | 6.12 | |
14 | Звук ă, буквы Ăă. | 1 | 13.12 | |
Детёныши животных (1 ч.) | ||||
15 | Вопросы кам? мĕн? мĕн тăвать? мĕн тĕслĕ? | 1 | 20.12 | |
Продукты питания (2 ч.) | ||||
16 | Гласные и согласные звуки чувашского языка. | 1 | 27.12 | |
17 | Звук ĕ, буквы Ĕĕ. | 1 | 17.01 | |
Части тела человека (1 ч.) | ||||
18 | Гласные и согласные звуки чувашского языка. Слова с буквой ӗ. | 1 | 24.01 | |
Числа до 10 (2 ч.) | ||||
19 | Произношение слов с удвоенными согласными звуками. Звуковой анализ слов. | 1 | 31.01 | |
20 | Звук ç; буквы Çç. | 1 | 7.02 | |
Режим дня (1 ч.) | ||||
21 | Звук ÿ, буквы Ӳÿ. | 1 | 14.02 | |
Моя семья (2 ч.) | ||||
22 | Мягкие и твердые согласные звуки. | 1 | 21.02 | |
23 | Чтение и запись слов с буквами к,п,с,т,х,ч, находящимися между гласными. | 1 | 28.02 | |
Посуда (1ч.) | ||||
24 | Звуки ĕ, ç; буквы Ĕĕ, Çç | 1 | 7.03 | |
Моя комната (1ч.) | ||||
25 | Чтение и запись слов с буквами е, и, э, ĕ, Ӳ, находящимися перед согласными | 1 | 14.03 | |
Моя одежда (1 ч.) | ||||
26 | Форма множественного числа имен существительных. | 1 | 21.03 | |
Времена года (3 ч.) | ||||
27 | Сочетание имен существительных с именами прилагательными. | 1 | 11.04 | |
28 | Правила письма на чувашском языке. | 1 | 18.04 | |
29 | Чувашский алфавит. | 1 | 25.04 | |
Весна. Весенние дела детей (2 ч.) | ||||
30 | Чтение и запись слов с буквами е, и, э, ĕ, Ӳ, находящимися перед согласными. | 1 | 2.05 | |
31 | Вопросы где? Куда? | 1 | 9.05 | |
Лето. Летние дела детей (2 ч.) | ||||
32 | Отрицательная форма слов-действий. | 1 | 16.05 | |
33 | Кам вăйлăрах? Кто сильнее? | 1 | 23.05 |
Лист изменений в тематическом планировании
№ записи | Дата | Изменения, внесенные в КТП | Причина | Согласование с зам. директора по УР |
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
рабочая программа по чувашскому языку
№ппРаздел, тема урока Тип урокаВиды учебной деятельностиВиды контроля,измерителиДомашнее заданиеПланируемые результаты освоения материалаИспользование ИКТДата...
Рабочая программа по чувашскому языку, 3 кл
Рабочая программа по чувашскому языку, 3 класс, учебник Л.П.Сергеев, А.Р.Кульева "Чаваш челхи" 3 класс. (пояснительная записка, календарно- тематический план, содержание)...
Рабочая программа по чувашскому языку 5-9 классы
Рабочая программа составлена для национальной школы....
Рабочая программа по чувашскому языку 5 класс
Основные цели обучения в организации учебного процесса в 5 классе:* воспитание гражданственности и патриотизма, воспитание интереса и любви к чувашскому языку• совершенствование реч...
Рабочая программа по чувашскому языку 6-9 класс
Основные цели обучения в организации учебного процесса в 6 - 9 классах:* воспитание гражданственности и патриотизма, воспитание интереса и любви к чувашскому языку• совершенствовани...
Адаптированная рабочая программа по родному языку (чувашскому) в 7 классе на 2019 -2020 учебный год
Рабочая программа по родному языку (чувашскому) составлена в соответствии:- Приказа Министерства Образования Российской Федерации от 10. 04. 2002 года, № 29/ 20 65 – п «Об утверждении учеб...