Тесты
тест на тему

Галсанова Алена Александровна

Тестовые задания для 3-4 классов

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл 4_klass_amar_mende.docx25.85 КБ
Файл 4_klass_amar_mende1.docx855.72 КБ
Файл test_4_klass_3_chetvert.docx17.45 КБ
Файл test_3_klass_1_chetvert.docx13.69 КБ

Предварительный просмотр:

Тестовые задания

  1. Подчеркни, какие буквы читаются таким же образом, как выделенные.

Жэшээ: 1-а.

1. Энэ                       а) тэрэ              б) баха                         в) тала

2. Эжы                     а) тиимэ           б) бэри                         в) хэды

3. Ямар                    а) мяхан            б) мянга                       в) Баяр

4. Гэсэрэй         а) Сэлмэгэй          б) малгай                     в) нохой

5. Саhан         а) баха                  б) сагаан                     в) саарhан

6. Таала         а) тайла                б) тала                         в) таабари

7. Томо         а) томоо              б) тохой                      в) добо

8. Миисгэй         а) тиимэ             б) хэды                       в) тэды

9. Гахай        а) таhа                 б) таха                        в) бэhэ

10. Далай         а) манай              б) дала                        в) даллаа

  1. Подчеркни, какие буквы читаются таким же образом, как выделенные.

Жэшээ: арба             10            12        2

1. арба                      а)10                  б)12                 в)2         

2. дγрбэ                     а)3                   б)4                   в)6        

3. долоо                    а) 8                    б)3                  в)7

4. гушан дγрбэ         а) 34                 б)43                в)13

5. дγшэн юhэ            а)29                  б)49                в)39

6. табин найма         а)57                  б)56                в)58

7. дала                      а) 70                  б)7                  в)77

8. зуу                        а) 10                  б)60               в)100

9. ерэн юhэ              а) 99                   б)90                в)98

10. наян зургаа        а)84                   б)86                в)89

  1. Заполни пропущенные буквы.

Жэшээ: эж… - эжы

1. эж… - ________                         хγб……н -____________

2. …хай - _________                      б…саган -_____________

3. эгэш… - ________                      б…лэ  - _____________

4. аба…___________                      х…гшэн эжы -_________

5. н…хэр - ________                      д… хγбγγн - ___________

  1. Вставьте нужные окончания:  –тай, -той, -тэй

Жэшээ: аба – абатай

Аба, бγлэ, аха, эгэшэ, нохой, хайша, дγγ хγбγγн, ном.

5. Допиши в словах окончания – дахи, дохи, или –дэхи.

а) Нэгэ____ класс дγрбэ___ һуури эзэлээ.

б) Би таба____ хγбγγнби.

в) Дарма долоо_____ класста һурана.

  1. Ответь на вопросы.

а) Ши хэн гэжэ нэрэтэйбши?

б) Шинии бγлэ ехэ гγ?

в) Шинии аба, эжы хэн гэжэ нэрэтэйб?

г) Шинии нγхэг хγбγγн (нγхэр басаган) хэн гэжэ нэрэтэйб?

  1. Помоги восстановить рассказ.

Жэшээ: Зоригтын (семья) …. ехэ бэшэ. Зоригтын бγлэ ехэ бэшэ.

Зоригтын (семья) …. ехэ бэшэ. Тэрэ абатай, эжытэй. Зоригтын (отец) … Баяр гэжэ нэрэтэй. Зоригтын (мама) …. Дарима гэжэ нэрэтэй. Зоригтын (старшая сестра) … Зоригма гэжэ нэрэтэй. Тэрэ (восемь лет) … .

Тестовые задания

I вариант

1. Запиши числительные прописью.

1,23, 45, 2, 36, 90, 76, 100, 61, 77, 58, 39, 22

2. Продолжи ряд.

а) нэгэн, хоер_____________________________________________

в) эжы, хγгшэн аба ________________________________________

3. Допиши в словах окончания – дахи, дохи, или –дэхи.

а) Нэгэ____ класс дγрбэ___ һуури эзэлээ.

б) Би таба____ хγбγγнби.

в) Дарма долоо_____ класста һурана.

4. Вставь в словах окончания –тай, -той, -тэй

а) Минии аба дγшэ___.

б) Манай багша гушан таба___ .

в) Минии дγγ хγбγγн хоер___ .

5. Напиши, кем приходятся друг другу эти люди.

Жэшээ: Жаргал – хγбγγн – Сэбэг.

              Жаргал Сэбэгэй хγбγγн.

а) Бадма – аха – Дарима.

б) Эрдэни –– хγбγγн -  Далай.

6. Ответьте на вопросы:

а) Шинии эжы гэжэ нэрэтэйб?

б) Шинии аха хэдыдэхи класста һуранаб?

в) Ши хэдытэйбши?

г) Ши хэнэй хγбγγмши/ басагамши?

д) Танай класста эгээ шамбай хэн бэ?

Тестовые задания

II вариант

1. Запиши числительные прописью.

31, 73, 3, 45, 60, 87, 44, 29, 81, 59, 16, 100

2. Продолжи ряд.

а) арбан, хорин_____________________________________________

б) шугам, дэбтэр__________________________________________

3. Допиши в словах окончания – дахи, дохи, или –дэхи.

а) Минии класс нэгэ____ һуури эзэлээ.

б) Сэсэгмаа хоер_____ класста һурана.

в) Би гурба____ хγбγγнби.

4. Вставь в словах окончания –тай, -той, -тэй

а) Минии эжы гуша___.

б) Манай аба гушан долоо___ .

в) Минии дγγ басаган таба___ .

5. Напиши, кем приходятся друг другу эти люди.

Жэшээ: Жаргал – хγбγγн – Сэбэг.

              Жаргал Сэбэгэй хγбγγн.

а) Дари – эжы – Элбэг.

б) Дарима – басаган – Эрдэни.

6. Ответьте на вопросы:

а) Ши хэн гэжэ нэрэтэйбши?

б) Шинии эжы хэдытэйб?

в) Ши хэнэй хγбγγмши/ басагамши?

г) Ши хэдыдэхи класста һуранабши?

д) Танай класста эгээ γндэр хэн бэ?

Тестовые задания

II вариант

1. Запиши числительные прописью.

31, 73, 3, 45, 60, 87, 44, 29, 81, 59, 16, 100

2. Продолжи ряд.

а) арбан, хорин_____________________________________________

б) шугам, дэбтэр__________________________________________

3. Допиши в словах окончания – дахи, дохи, или –дэхи.

а) Минии класс нэгэ____ һуури эзэлээ.

б) Сэсэгмаа хоер_____ класста һурана.

в) Би гурба____ хγбγγнби.

4. Вставь в словах окончания –тай, -той, -тэй

а) Минии эжы гуша___.

б) Манай аба гушан долоо___ .

в) Минии дγγ басаган таба___ .

5. Напиши, кем приходятся друг другу эти люди.

Жэшээ: Жаргал – хγбγγн – Сэбэг.

              Жаргал Сэбэгэй хγбγγн.

а) Дари – эжы – Элбэг.

б) Дарима – басаган – Эрдэни.

6. Ответьте на вопросы:

а) Ши хэн гэжэ нэрэтэйбши?

б) Шинии эжы хэдытэйб?

в) Ши хэнэй хγбγγмши/ басагамши?

г) Ши хэдыдэхи класста һуранабши?

д) Танай класста эгээ γндэр хэн бэ?



Предварительный просмотр:

C:\Users\user\Desktop\1.jpeg

        

C:\Users\user\Desktop\3.jpegC:\Users\user\Desktop\2.jpeg



Предварительный просмотр:

Тест 4 класс (3 четверть)

1 вариант

ФИО ___________________________

  1. Прочитай рассказ Арюны и выполни задание

Минии эжы эмшэн, минии аба багша. Булад ахай эжыдээ адли эмшэн болохо. Туяна эгэшэ абадаа адли багша болохо. Дарима дуушан болохо, би хатаршан болохоб. Минии нүхэр хүбүүн Дима гэжэ нэрэтэй. Дима жолоошон болохо. Минии нүхэр басаган Олеся гэжэ нэрэтэй. Олесиин эжы наймаашан, Олесиин аба барилгашан. Олеся дуушан болохо.

Отметь верны (З) или неверны (Б) следующие утверждения:

  1. Арюнын аба багша.                                                        
  2. Арюна хатаршан болохо.                                          
  3. Арюнын нүхэр хүбүүн Дугар гэжэ нэрэтэй.
  4. Олессиин эжы наймаашан.
  5. Дима барилгашан болохо.

  1. Дополни окончания по смыслу:

Минии эжы һургуули ___ хүдэлдэг.

Минии нүхэр хүбүүн секци ____ ябадаг

Эрдэм барилдаан___ дуратай.

Минии аба бууза___ дуратай.

Дарима мяхан_____ дуратай.

Би шара малгай______, хара бээлэй____ .

  1. Соотнеси профессии и имена известных людей

Чингисхан                             эрдэмтэн

Альберт Эйнштейн               хүгжэмшэн

Уинстон Черчиль                  уран зурааша

Лермонтов М.Ю.                    гүрэнэй хүтэлбэрилэгшэ

Вольфанг Моцарт                  сэрэг хүтэлэгшэ

Рафаэль                                  уран зохеолшо

  1. Докончить предложения по смыслу:

Би долоон сагта___________________________, нюураа, гараа ________________.

Сэсэг _________________________ һурадаг.

Эрдэм улаан үнгэдэ ____________________.

Дарима шатар __________________ дуратай.

Минии эжын түрэһэн үдэр__________________________________.

Тест 4 класс (3 четверть)

2 вариант

  1. Прочитай рассказ Эрдэни и выполни задание.

Минии эжы наймаашан, минии аба эмшэн. Батор ахай абадаа адли эмшэн болохо. Дарима эгэшэ эжыдээ адли наймаашан болохо. Сэсэг хатаршан болохо, би жолоошон болохоб. Минии нүхэр хүбүүн Вася гэжэ нэрэтэй. Вася жолоошон болохо. Минии нүхэр басаган Олеся гэжэ нэрэтэй. Олесиин эжы эмшэн, Олесиин аба жолоошон. Олеся хатаршан болохо.

Отметь верны (З) или неверны (Б) следующие утверждения:

  1. Эрдэниин аба эмшэн.                                                        
  2. Эрдэни хатаршан болохо.                                          
  3. Эрдэниин нүхэр хүбүүн Дима гэжэ нэрэтэй.
  4. Олессиин эжы эмшэн.
  5. Вася барилгашан болохо.

  1. Дополни окончания по смыслу:

Минии эжы номой сан ___ хүдэлдэг.

Би улаан самсатайб____, хүрин гутал____ .

Дима загаһан____ дуратай.

Минии нүхэр хүбүүн һургуули ____  дүрбэдэхи класста һурадаг.

Эрдэни волейбол____ дуратай.

Минии аха мяхан___ дуратай.

  1. Соотнеси профессии и имена известных людей

Наполеон                             эрдэмтэн

Чарльз Дарвин                     хүгжэмшэн

Индира Ганди                      уран зурааша

Пушкин А.С.                        гүрэнэй хүтэлбэрилэгшэ

Людвиг Бетховен                сэрэг хүтэлэгшэ

Рембранд                              уран зохеолшо

  1. Докончить предложения по смыслу:

Би найман сагта__________________________________ ошодогби

Булад футболдо ______________________________.

Минии түрэһэн үдэр__________________________________.

Саша хүхэ үнгэдэ_______________________________.

Минии эгэшэ даамда ______________________________.



Предварительный просмотр:

Тест 3 класс

1.  Выбери правильный вариант предложения:

1. Аба шанаа амтатай каша.

2. Амтатай аба каша шанаа.

3. Шанаа аба каша амтатай.

4. Аба амтатай каша шанаа.

2. Дополни предложения:

1. Би газаа ……… .

2. Эжы компот …….. .

3. Эгэшэ амһартаа ……. .

4. Аха магазинһаа конфетэ …… .

  1. Составь предложения из данных слов.

Хара, ручка, энэ.

Гоеоноб, би, елко.

Үглөөгүүр, бодооб, эртэ, би.

Гурбадахи, би, һуранаб,  класста.

Дарима, гэжэ, нэрэтэйб, би.

  1. Прочитай текст и ответь на вопросы.

Эрдыниин түрэһэн үдэр.

Эрдэни арбатай болоо. Аба бууза шанаа. Эжы амтатай торт абаа. Эгэшэ салат бэлдээ. Эрдэниин нүхэд ерээ. Үхибүүд дуу дуулаа. Эрдэм уран гоеор шүлэг уншаа.

  1. Эрдэни хэдытэй болооб?
  2. Хэн амтатай торт абааб?
  3. Аба юу шанааб?


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Тесты по русскому языку, итоговый тест для 5 класса, тест "Выразительные средства", уроки по произведениям Воронковой и Чивилихина

Тренировочные тесты для подготовки к ЕГЭ. Можно использовать в качестве контрольной работыТест для отработки знаний задания В8Итоговый тест для 5 классаМетодические разработки уроков по произведениям ...

Мастер класс «Создание тестов с помощью конструктора тестов RomeXoftMultiTesterSystem 3.3»

Мастер класс «Создание тестов с помощью конструктора тестов  RomeXoftMultiTesterSystem 3.3» Ознакомиться педагогов с программой «RomeXoftMultiTesterSystem 3.3” и дать  им первоначальные...

Тест по физике_Итоговый тест. Законы электрического тока

Тест по физике для учащихся 8 класса, обучающихся по учебнику А. В. Перышкина. Тема: итоговый - Законы электрического тока. Работа выполнена в программе MyTest....

Тесты. Виды тестов

Важнейший элемент рейтиноговой системы - тестирование. Тесты позволяют в кротчайший срок проверить знания больших групп учащихся, выявить пробелы при изложении учебного материала, применить методы мет...

ЕГЭ английский Тест toefl Тест ielts CAE tests Тесты по аудированию Тесты по чтению Словарный запас Что нужно знать для успешной сдачи ЕГЭ

Тест toeflТест ieltsCAE testsТесты по аудированиюТесты по чтениюСловарный запас Что нужно знать для успешной сдачи ЕГЭЧему бы ни учился человек на протяжении всей своей жизни, его всегда бу...

Урок по технологии. "Блюда из теста. Понятие о разных видах теста. Песочное тесто"

Разработка урока по теме "Блюда из теста. Понятие о разных видах теста. Песочное тесто"....