"Цивильск-город из старины"проектная работа.
методическая разработка (8 класс) по теме

В настоящее время  остро ощущается необходимость возрождения духовности, изучения культуры и истории своего народа, изучения прошлого и настоящего своей "малой родины". Школа играет важнейшую роль в подготовке подрастающего поколения к творческой деятельности, и именно в ней должны даваться знания о своем крае, о прошлом и настоящем, о богатой духовной культуре, о народных традициях, о богатстве своего языка. Данная проектная работа расчитана для изучения исторического материала о родном городе - Цивильске.

 Все народы мира передавали свои знания исторического ,географического характера устно или в разных документах подрастающему поколению, тем самым, сохраняя преемственность в духовной культуре народов.

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл proekt2.docx133.27 КБ

Предварительный просмотр:

          Чёваш Республикин в.рент\пе =амрёксен политики министерстви

                       хавшак сывлёхлё ачасене в.рентсе \стерекен

          «+.рп\ри п.т.м.шле п.л\ паракан ятарлё(т\рленме пулёшакан)

                                       2-м.ш интернат –шкул»

   

     Элла Дмитриевён  «+.рп\» калавне

            вĕрентмелли материалсем

                           Проект ĕ=ĕ

 

                               

                                                     

                                                     ,= тёвакан.

                                  +.рп\ри п.т.м.шле п.л\ паракан ятарлё

                                           (т\рленме пулёшакан)  2-м.ш интернат –

                                               шкул.нче  чёваш ч.лхи в.рентекен

                                                   Николаева Наталия Алексеевна

                                      +.рп\-2012=

                                                         

       Элла Дмитриевён  «+.рп\» калавне

            вĕрентмелли материалсем

                           Проект ĕ=ĕ

                                    Тупмалли?

                                                                                 стр?

1?Ум.н калани------------------------------------------1-2

2?Проект .=.н т.ллев.сем_______________3

3?Проект .=.н задачисем________________4

4?Тухё=лёх.___________________________5

5?Актуаллёх.__________________________6

6?Т.п шухёш._________________________ 7

7?,= технологий.______________________  8

8? ,=е йĕркелемелли режимсем?_________ 9

9? Мелсем____________________________10

10?Меслетсем_________________________11

7?Проекта хутшёнакансем_______________12

8?Проекта пурнё=а к.ртмелли вырён______13

9?Проекта пурнё=а к.ртмелли тапхёрсем__14

10?Т.р.слемен шухёш__________________15

11? Теори бази------------------------------------------16

11?Пулмалли результат_________________17

12? Проекта пурнё=а к\ртмелли тапхёрсем-  18-23

13? Проект .=.н результач.------------------------24-25

14?+ыхёну тытмалли информаци_________26

14?Проектпа усё курасси________________27

                                                            Тёван йёваран хакли ним.н те =ук??

                                                                               Ваттисен сёмах.?             Эпир =ёлтёрлё йёхран?

  Т.р.ссине п.лес тесесс.н

  Итле:аваллёх м.н калать?

  Тёван сёмах: тёван к.тес.м

 +.р т.рл. вёрттёнлёх упрать?

                                          Ё=тан эпир =уралнё-килн.

                                         +ак аслё =утё т.нчене;

                                         М.нрен хёват та шанчёк илн.;

                                         К.л тунё хёш турёсене;

 М.нле =улсем илсе =итерн.

Пире =ут Атёл х.ррине;

М.нле сёмах чуна витерн.;

М.н лёплантарнё ч.рене;

                                        М.нле =ёлтёрсем шутланё

                                        М.н авалтан асаттесем;

                                       +ут телее епле туптанё;

                                        Камсем эпир: эй чёвашсем?

 Т.р.ссине п.лес тесесс.н

 Итле: аваллёх м.н калать?

 Ёна чунпа туйма п.лсесс.н

 М.нпур вёрттёнлёхне у=ать???

                                            Любовь Шашкина?

                                       

                                                                                                                1                                                                                    

                         

                                           

                                          Ум.н калани?

     Эпир .л.к пулса иртн. тата хальхи .=семпе пулёмсем: =ынсем: аякри =.р шывсем =инчен  п.лме тёрёшатпёр? Анчах та хамёр =уралнё =.р шыв =инчен пир.н яланах ытларах п.л\ илме тёрёшмалла? Чёваш  халёх пурнё=не: наци историне: кулленхи ырё йёла й.ркене кунран кун астуса та хисеплесе пурёнмалла?+ын хайне =уратнё халёхран уйрём тёма пултараймасть? Тёван =.р с.ткен.пе вёй-хал илсе:халёхёмёрён =.р пин юрри-сёввипе чунне пуянлатса: =.р пин сёмах.пе ёс-тённе аталантарса \сн. кашни =ын хёй те тёван =.р.н : тёван халёхён п.р п.т.м пуянлёх. пулса тёрать? +акна шута илсе: т.пе хурса ачасене т.пчев  .=.пе кёсёклантарса ямалла? Апла пулсан хамёр =уралнё вырёнсем =инчен ытларах п.л\ илме : материалсем пу=тарса т.пчеме тивет?Кунран-кун =ак .=е в.ренекенсене  явё=тарсан тёван халёхёмёр культурин п.р ахах. те малашлёхри истори тусан.пе хупланса =ухалм.чч.? +амрёк т.пчев=.сене тёван ен пурнё=не аваллёхран пу=ласа паянхи кунччен т.пчес: историш.н паха п.р факта та пёрахё=ламасёр пу=тарас: пулас ёрусемш.н  упраса хёварма  хёнёхтармалла? Тёван тавралёхри т.рл. историлл. событисемпе =ыхённё вырёнсене тухса =\ресе паллашма: т.пчеме: экскурсисем : походсем й.ркелесе т.пчев .=не тарёнлатса пымалла? +акён пек проект .=. ачасен ёс-тённе =ив.члетет:чун-ч.рене т.рл. туйёмсемпе пуянлатать: этем.н =ынлёх туйёмне тарёнлатать?  Тёван =.ршыв пир.н т.п пуян пулнине ачасем п.ч.крен ёнланса \смеллине кётартать?

   Чёваш ч.лхи – халёхёмёрён  них=ан икс.лми  ёс-тён =ёл ку=. пулнине яланах асра тытма в.рентет?

                                                                                                     2

       

           

               Проект ĕ=.н тĕллевĕсем%

- тĕпчев ĕ=ĕпе интереслентересси*

- ачасен пуплевне аталантарасси*

- предметпа интереслентерсе ярасси*

-Чёваш республикинчи хуласен историй.пе интереслентересси*

- в.ренекенсене  +.рп\ хулинче вырна=нё историре юлнё кив. =уртсемпе паллаштарни*

- Историнче сыхланса юлнё =уртсем пир.н халёхён пуянлёх. пулнине ёнланни*

- п.т.млет\сем тума в.рентесси*

                                                                                                    3

      Проект .=.н задачисем%

- хайлавăн тĕп шухăшне тупмалли =ăл ку=.сене тимлесси*

- проекта хак парасси*

- вĕренекенсене хăйсене тĕплĕн анализ тума вĕрентесси*

- презентаци йĕркелеме вĕрентесси*

- т.пчев .=не  хаклама: ытларах п.л\ илме пулёшасси*

                                                                                               4

                       

             Проект  .=.н тухё=лёх.%

-   Ачасене чёваш халёх.н пуян историй.пе: т.рл. енл. культурипе   кёсёкланма: чёвашсен Ра==ейри тата п.т.м т.нчери вырён.пе п.лтер.шне курма: туйма хёнёхтарасси?

 -+.рп\ хулин историй. =инчен п.л\ парса ачасен тавра курёмне аталантарасси?

 -Хулан  чаплё  ентеш.сене  хисеплес  туйёма  ачасен  чун.нче вёйлатасси?

  -Тёван к.тесе: =уралнё вырёна упрас: унпа киленес туйёма   аталантарасси?

           

                                                                           5

         Проект  .=.н  актуаллёх.%

1)  творчествёллё тата хёйсем т.лл.н .=лесе  в.ренекенсем лайёхрах   ёша хыва==.: тарён п.л\ иле==.*

2) творчествёллё .=сем: проблемёллё ыйтусем предметпа интереслентерме май пара==.*

3) т.рл. информаци ресурс.семпе тата компьютер технологий.семпе усё курма май пара==.*

4) ушкёнпа .=лесе =ит.н\ тума =ёмёлрах: ачасене аталанма май парать*

                                                                           6

                   

                Проектён т.п шухёш.?

 Проект .=не пурнё=ланё май ачасем урокра илн. п.л.ве м.нле \стермеллине: малалла м.нле аталантармаллине ёнлана==.?  

Проектпа .=лесе в.ренекенсен тавра курём. аталанать?

Тёван ч.лхене: литературёна: тёван ен культурине ытларах хисеплеме пу=ла==.?

Ачасен пултарулёх. аталанать?

Ыйтусем й.ркелеме: кроссворд: кластер: альбом тума: презентаци й.ркелеме  в.рене==.?

                                                                                                  7

                      Ě= технологий.?

,=е йĕркелемелли т.п мелсем: материала йĕркелесе пани: ачасене п.ч.к ушкёнсемпе: икшер.н е п.ччен .=леттересси: т.рл. шайри ачасемпе уйрёммён .=лени? Пу=ламёш тапхёрта в.рентекен .= йĕркине (условине) ачасене хăй вуласа парать?

   

                                                                                                8

       ,=е йĕркелемелли режимсем?

1) учитель ® ачасем;

2) учитель « ача;

3) ача1 ® ачасем;

4) ача1 « ача2

        

,=е кашни класрах в.рен\ =ул. тёршш.пех й.ркелесе пымалла? Кашни ч.р.к в.=.нче т.р.слев .=.сем ирттермелле?

                   

                                                                                                9

                    Мелсем%

1) «+.рп\ хулин сён\керч.к.сем « (экскурси)?

 2) +.рп\ хулин музейне кайни?

 3)проект ĕ=ĕпе вĕрент\ темин тĕп ыйтăвне палăртасси?

 4)проблемăсене с\тсе явни?

 5) тĕпчев ĕ=не йĕркелени?

 6)презентации хат.рлени?

 7) стена ха=ач. кёларасси?

 9) Тёван ен =инчен =ырнё сёвё альбом. хат.рлени*

10) Тёван ен =инчен =ырнё ваттисен сёмах.сен пухёмне

     хат.рлени*

11)вĕренекенсен пĕтĕмлетĕвĕ?

                 

                 Усă курма кирлĕ дидактика

             материалĕсемпе хатĕрсем%

 тест: кроссворд:  кластер:  \керчĕксем:  презентаци:  альбом:

 стена ха=ач.?

                                                                                                         10

                  Меслетсем%

1) Элла Дмитриева пурнё=.пе: .=.-х.л.пе паллаштаратёп?

2)урокра к.некери хайлавпа ачасене паллаштаратёп?

3) произведение тишкерни*

4)уйрёммён .=лени*

5) урок-диспут*

6) ыйту-хурав*

7) сёнарсене хак парса сёнласси*

8) кала=у-п.т.млет\*

9) Тёван ен =инчен =ырнё сёвё вулавёш. ирттерни*

           

                                                                       11

          Проекта хутшёнакансем?

       -+.рп\ри п.т.м.шле п.л\ паракан ятарлё (т\рленме пулёшакан) 2-м.ш интернат –шкул.нче в.ренекен ачасем*

         

     -чёваш ч.лхипе литературине в.рентекен*

 

   

 

                                                                                               12   

Проекта пурнё=а к.ртмелли вырён?

- +.рп\ хулинчи п.т.м.шле п.л\ паракан ятарлё

  (т\рленме пулёшакан) 2-м.ш интернат-  шкул*

- чёваш ч.лхипе литература кабинеч.*

                                                                                                     13

Проекта пурнё=а к\ртмелли тапхёрсем% 2012-2013 =улсем?

Проекта пурнё=а к.ртмелли тапхёрсем

                       

                       ,=.н содержаний.?

1?Хат\рлен\   тапхёр. – 2012=?авён уйёх.-2013=?раштав уйёх.?

Ачасем =ак .=сене тёва==.:

- в.ренекенсем проект темипе: план.пе: й.ркипе паллаша==.?

- Э?Дмитриевён «+.рп\» хайлавне вула==.?

- =ырвё= хускатнё проблемёсене тупса палёрта==.?

Результат%

– проект темипе: план.пе: й.ркипе паллашр.=?

- Э?Дмитриевён «+.рп\»» хайлав.пе паллашр.=?

2? Т.п .= тапхёр. ?

2013=?кёрлач уйёх.-

     пуш уйёх.

Ачасем =ак  .=сене тёва==.%

      1?Кашни ача хёйне валли .= суйласа илни?

       2?Тест й.ркелени?

       3?Кроссворд валли ыйтусем шырани?

       4?Хайлав тёрёх \керч.ксем \керени?

       5? Урокра кластер туни?

       6?Интернетра «+.рп\» темёпа \керч.ксем шырани?

       7?Тёван ен =инчен ваттисен сёмах.сем шырани?

       8?Тёван ен   =инчен сёвёсем хат.рлени?

       9? Стена ха=ач. тума материалсем  хат.рлени?

Результат%

           1?Тест хат.рлер.=?

            2?Кроссворд тур.=?

3?Хайлав тёрёх \керч.ксем тур.=?

4?Ваттисен сёмах.сене пухр.=?

5? Урокра кластер тур.=?

6?Сёвё=сем тата ваттисен сёмах.сем тупр.=?

7?Хайлавра хускатнё проблемёсене тупса палёртр.=?

8? «Сёвёсен пуххи» альбом й.ркелер.=?

3?П.т.млет\ тапхёр. ?

 2013= пуш уйёх.-

 ака уйёх.?

Ачасем  =ак  .=сене тур.=%

1?Материалпа усё курса презентаци й.ркелер.=?

2?Ваттисен сёмах.сен тата сёвёсен альбомне тур.=?

3?Стена ха=ач. кёларч.=?

                                                                                                    14

                 

                    Т.р.слемен  шухёш?

       +амрёксен тавракурёмне анлёлатма пулёшас: =ыхёнуллё шухёшлава аталантарес: ачасене хула историй.пе: географий.пе т.пл.нрех  паллаштарма  май  тупмалли  материалсем в.рент\ .=.нче пысёк вырён йышёна==. тесе шухёшлатёп?

 Шкулти т.п .= мел. – урок? Вёл м.нле иртесси в.ренекенсен п.л\ шай.нчен: кёмёл еккинчен: в.ренту кёсёклёх.нчен килет? Темёна ёнлантарнё чухне учебникри материалпа =е= усё курни =ител.кс.р: ачасен тавра курёмне аталантарма:  ас-тённе вёйлатма: п.л\ шайне \стерме т.рл. материалсем усё курни пысёк пулёшу парать?

 Чёваш халёх.н историй. пуян та кёткёс: уйрёмах-авалхи тапхёр.? Тёван =.ршыва юратас туйём ача пёчана питех те кирл.: вёл пир.н халёхён т.п пуянлёх.? Пир.н чёваш ч.лхи- халёхёмёрён них=ан икс.лми ёс-тён =ёлку=. пулнине кашни кун ирттерекен чёваш ч.лхи урок.сенче .нентерме тёрёшмалла? +акён пек ятарлё .=сен т.п т.ллев. - ачасен хёйсен  нес.л.сен  ч.лхине кала=у урлё аталантарма пулёшмалла : чёваш халёх истроий.пе: культурипе: йёла-й.ркипе  май килн. таран тарёнрах: туллинрех  паллаштармалла?

Калас шухёшёма =апла в.=лес килет%  «Тёван ен историне п.лни: чёваш  халёх.н пурнё=не:  географине тарёнрах п.лме: кашни к.тесе хаклама - упрама в.рентет? +уралнё ял: хула:урам: ачаранпах палланё  шыв-шур:  сёрт-тёвайкки:  =ул-сукмак:  вёрман-ката =ит.некен  ёрура юрату: хисеп: мёна=лёх туйём.сене  вёратать? Тёван к.тесе хаклакан вара тёван чёваш халёхне те: =.ршывёмёра та мала хур.: в.семш.н хёй.н ёс-хакёлне: вёй-халне шеллем.»?

                                                                                                   15                  

                      Теори бази?

1?ФЕДЕРАЛЬНЫЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ СТАНДАРТ ОСНОВНОГО ОБЩЕГО ОБРАЗОВАНИЯ (Утвержден приказом Министерства образования и науки Российской Федерации от «17»  декабря  2010 г? № 1897)?

2?ФЕДЕРАЛЬНЫЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ СТАНДАРТ среднего (полного) общего образования (УТВЕРЖДЕН приказом Министерства образования и науки Российской Федерации от «17» мая 2012 г? № 413)?

3?? П.т.м.шле п.л\ паракан вётам шкулта чёваш литератури в.рентессин патшалёх ви=и (стандарч.)\\ В?Н?Пушкин?- Чёваш Республикин В.рент\ институч. 2000 =ул?

4??Чёваш сёмах.? Вырёс шкул.н 8-м.ш класс. валли: О?И? Печников: М?Н?Печникова  Чёваш  Республикин  В.рен\ тата =амрёксен политикин  министерствин шкулсенче усё курма с.нн.? Т\рлетсе =.нетн. 2-м.ш кёларём  Шупашкар Чёваш к.неке издательстви 2008-283с?

5? Чёваш халёх пултарулёх.? Ваттисен сёмах.сем? О?Н?Терентьева пухса хат.рлен.- Шупашкар: Чёваш к.неке издательстви 2007=?

6? Вырёс шкул.н 8-м.ш класс.нчи чёваш я.лхи урок.сем%меслет с.н.в.сем/О?И?Печников:М?И?Печникова?-Шупашкар% Чёваш Республикин  в.рен\ институч.н издательство центр.:2010?-143с?

7?Волков М?К? Чăваш чĕлхине иккĕмĕшле е ютла вĕрентессин меслетлĕхĕ(методики) \\ М?К?Волков: О?И?Печников -  Шупашкар: 2008=?

 

                                                                                     16

             Пулмалли результат%

- тест*

- кроссворд*

- ваттисен сёмах.сен пуххи*

- презентаци*

- сёвёсен пуххи*

- стена ха=ач.*

                               

                       

   

                                                                                                 17

 Проектпа усё курмалли вёхётпа тапхёр%

 

1?Хат.рлен\ тапхёр.%

Кашни ача харпёр хёй .=лет? Малтанхи урокра в.ренекенсем хайлава вуласа туха==. ?/керч.ксем \керме хат.рлене==.?

Килте творчествёллё  .=  туса килмелле%

- тест?

- кроссворд?

-хайлав тёрёх сюжетлё \керч.ксем тёва==.?

- кластер?

-«+.рп\» п.лтер.ш.пе =ыхённё фото\керч.ксем

  интернет урлё тупа==.?

             

                                                                                                                 18

             

               Ачасем хёйсене валли =ак таблицёран

.= суйласа илсе хушамач.сене =ырса хура==.?

Хушамат: ят

класс

Тума с.нн. .=сем

Учитель панё консультаци

1?

8

Э?Дмитриева хайлав.пе палаша==.?

Э?Дмитриева хайлав.пе паллашёр                                                                          

2?

8

Хайлава вуласа тест ыйтёв.сем хат.рлемелле?

Тест хурав.сенче ялан т.р.сси пулмалла?

3?

8

Хайлав тёрёх сюжетлё \керч.ксем \кермелле?

/керме хут: т.рл. сёрё кирл.?

4?

8 «а»:

8 «б»

Кроссворд валли ыйтусем хат.рлемелле: кроссворд туса килмелле?

Кроссворд й.ркелемелле? Хурав. т.р.с =е= пулмалла? Сёмахсене т.р.с вырна=тармалла?

6?

8

Интернет урлё «+.рп\» п.лтер.шпе =ыхённё фото\керч.ксем тупмалла?

Кил.шекен фото\креч.ксемпе усё курмалла?

7?

8 «б»

«Тёван ен» темёпа ваттисен сёмах.сем тупмалла?

Библиотекёна кайса к.некесенче шырамалла?

8?

8 «б»

Тёван ен  =инчен =ырнё сёвёсене пухса альбом тумалла

Альбомра поэтсен сёввисем  пулмалла

9?

8

Презентаци тумалла?

12 слайдран ытлашши пулмалла мар: чи кирлине кёна суйламалла?

10?

8 «а»

Ха=ат кёлармалла?

Ха=атра +.рп\ хули =инчен к.скен =ырмалла?

11?

8 «а»:

«б»

/керч.ксен выставкине

 хат.рлемелле?

+.рп\  хулин иртн. Тата хальхи вёхётне \керсе кётартма юрать?

                                                                                                                   19

              

                        Проект .=.?

1? Тест?

Т.пчев .=.н т.ллев.%

- тест тума в.ренесси?

- ыйтусене т.р.с лартасси?

1? «+.рп\» хайлава кам =ырнё?

       а) Э?Дмитриева

       ё) Ева Лисина

       б) Юрий Сементер

                          Хурав% (а)

2? Ваттисен сёмах.сен икк.м.ш пайне туп?

1? Тёван йёваран хакли-  нимен те (=ук)

2?Тёван =.ршыв ёшши- ч.рем туллии(ырри)?

3?Тёван с.ршывра х.вел те (ёшёрах)

4? …

3?  +.рп\ хули хё=ан ник.сленн.;

а) 1785;         ё) 2012;      б) 1589;

                       Хурав% (б)

4? Мён +авала м.нле юхан шывсем юхса к.ре==.;

а) Ункё

ё) Атёл

б) К.=.н +авал        

   Хурав%(а:б)

5? +.рп\ хули вырён.нче малтан м.нле ял пулнё;

 а) вырёс ял.

 =) тутар ял.

 б) чёваш ял.

                      Хурав%(б)                                                                                        20

2? «Юратнё +.рп\» кроссворд?

ч

.

к

е

=

к

.

р

е

н

п

е

л

и

к

а

н

ш

ё

н

к

ё

р

ч

у

й

ё

п

\

х

.

 

     Ачасен кайёк  яч.сене =ырмалла?

1) Хир-хир урлё :хир урлё: ял-ял урлё: ял урлё эреветл.-теветл. х.р килет?

2)Кун.пе шывра тёрать: миххе пулё тултарать?

3)Хура йёмёкён юрри хитре?

4)Х.рл. кёкёрлё: хура =унатлё?

5)Ч.рни =ив.ч: ку=. =аврака: сёмси кукёр: =унач. сарлака?

 Т.пчев .=.н т.ллев.%

- кроссворд тума в.ренесси?

- ыйтусене т.р.с лартасси?

Результат% кроссворд тума в.рене==.?

                                                                                                                   21

3? Кластер

Т.пчев .=.н т.ллев.%

- кластер тума в.ренесси?

- «+.рп\» сёмаха ёнлантаракан япала  яч.сене тупасси?

       

                Мён +авал             Ункё           крепость хула

        кремль                чугун =ул

                                  автомобиль

Результат% кластер тума в.рене==.?

                                                                                                                    22

4? Ваттисен сёмах.сен пуххи?

    Т.пчев .=.н т.ллев.%

-  «Тёван ен» сёмаха    ёнлантаракан ваттисен сёмах.сене тупасси?

5?Альбом «Тёван ен» =инчен =ырнё чёваш поэч.сен сёввисем?

Т.пчев .=.н т.ллев.%

- к.некесенче сёвёсем шыраса тупса кирлине суйласа илесси?

- альбом й.ркелеме в.рентесси?

 

                                                                                                              6?Ха=ат хат.рлени?

Т.пчев  .=.н т.ллев.%

- Ха=ат кёларма в.рентесси?

- +уралнё вырёна юратма: хисеплеме в.рентесси?

- Тёван тавралёха упрама в.рентесси?

             

                                                                                                            23

               

7? Проект .=.н результач.семпе хаклав критерий.сем%

 \керч.ксем: тест: кроссворд: кластер: ха=ат:ваттисен сёмах.семпе   сёвёсен пуххи: презентаци?

                 

                                                                                                               

                К.тн. =им.=.%

 1?Э?Дмитриевён «+.рп\» хайлавне в\ренн\ чухне усё  

            курмалли =.н. технологисемпе материалсем?

 2? Презентаци?

 3?Сёвёсен пуххи*

 4?Сён\керчексен пуххи?

 5?Стена ха=ач.?

                                                                                                          24

                           П.т.млет\?

     +акён пек проект  .=.сем  ачасен тавракурёмне аталантара==.? Ку таврари чёвашсен пурнё=. =инчен ачасене п.лни пит. аван пул.чч. тесе шутлатёп? Малашне те +.рп\ хули аталанса пытёр: ун =.р. =инче паллё та пултаруллё =ынсем =ит.нчч.р тесе малалла та тёрёшса .=лесен: шкул ачисем Чёваш Енри историре юлнё культура =урч.сене упрама в.рен.=: чёваш халёх.ш.н .=леме: унён культурине: ёс-хакёлне: т.рл. енл. пурлёхне  \стерессиш.н тапа=лан.=: чёвашлёха упрама в.рен.=?      В.ренекенсене =акён пек  .=сем  чёваш культурине сыхласа хёварас  .=е: хавхаланса т.пчеме: халёх историне п.лме хавхалантара==. тесе шутлатёп? Хамён проект .=.нче  ачасене +.рп\ хулин историй.пе: унён пуян культурипе паллаштарас килч.? Кашни =ын хёйне =уратнё халёхпа: хёй пурёнакан тавралёхпа уйрёлми =ыхённё? Ачаран чён-чён гражданин: патриот \стерес тесен ёна тёван халёхён ёс-хакёл тата пурлёх культурипе т.пл.н паллаштармалла? Ачасене ял: хула историй.не: географий.не тарёнрах п.лме: кашни к.тесе хаклама – упрама верентмелле? Кунран-кун ачасен ёс-хакёлне пуянлатма: п.л\ шайне \стерме: тавра курёмне анлёлатмалла?  В.рент\ре т.рл. енл. .=сем й.ркелесе пыни: ачасене вёл е ку .=пе ытларах интересленме пулёшать? В.рентекен.н вара т.р.с =ул кётартса пымалла?

                                                                                                                25

                                                                       

                                                                                                                   +ыхёну  тытмалли информаци?

 429900

г? Цивильск: ул? Первомайская дом 70

 8917 066 91 22

                                                                                                                                                                                                                                                             

                                                                                                            26

             Проектпа усё курасси%

- «Э? Дмитриевён калавне в.рентмелли материалсем» проект

       .=.пе чёваш ч.лхипе литература урок.сенче усё курма пулать?

- Шкул сайч.?

- Хамён сайт?

- Нацпортал сайч.?

                                                         

                                                                                                        27                                                                                          


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Проектная работа на тему: « Проектная деятельность обучающихся во внеурочное время в рамках внедрения ФГОС»

Актуальность проектной деятельности сегодня осознается всеми. ФГОС нового поколения требует использования в образовательном процессе технологий деятельностного типа, методов  проектно-исследовате...

Методическая разработка "Проектная деятельность учащихся. Конкурс проектных работ"

Данная методическая разработка содержит положение о конкурсе проектных работ с описанием цели, структуры и критерии оценки проектов; практические приложения .Приложение1  содержит примерные темы ...

Проектная работа «Развитие творческого потенциала детей с ОВЗ посредством проектной деятельности кружка «Раз крупинка, два крупинка»».

Данный проект предназначен для детей старшего школьного возраста, педагогов дополнительного образования, воспитателей и творческих людей, которые любят творить и создавать шедевры своими руками....

Проектная работа "Воспитание добра через сказку у детей с ОВЗ путем вовлечения в проектную деятельность"

Сказка!!! Как много значит это слово человеку, помнящему свое детство. Сразу перед любым читателем встают памятные образы любимых  сказочных героев. Если это золотая рыбка - то она щедро награжда...

Проектная работа по геометрии. Реальная математика Проектно-расчетное бюро по ремонту помещений

Работа представляет собой шаблон проекта групповой работы школьников, где учащиеся применяют знания геометрии на практических задачах и повторяют учебный материал для подготовки к экзаменам....

Организация и содержание проектной деятельности учащихся. Критериальная диагностика проектной работы учащихся.

Анализ освоения ребенком закономерностей проектного цикла (от осознания проблемы до создания  продукта),  отчет о  проектной работе по критериям, позволяющим скорректировать работу над ...