"Цивильск-город из старины"проектная работа.
методическая разработка (8 класс) по теме
В настоящее время остро ощущается необходимость возрождения духовности, изучения культуры и истории своего народа, изучения прошлого и настоящего своей "малой родины". Школа играет важнейшую роль в подготовке подрастающего поколения к творческой деятельности, и именно в ней должны даваться знания о своем крае, о прошлом и настоящем, о богатой духовной культуре, о народных традициях, о богатстве своего языка. Данная проектная работа расчитана для изучения исторического материала о родном городе - Цивильске.
Все народы мира передавали свои знания исторического ,географического характера устно или в разных документах подрастающему поколению, тем самым, сохраняя преемственность в духовной культуре народов.
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
proekt2.docx | 133.27 КБ |
Предварительный просмотр:
Чёваш Республикин в.рент\пе =амрёксен политики министерстви
хавшак сывлёхлё ачасене в.рентсе \стерекен
«+.рп\ри п.т.м.шле п.л\ паракан ятарлё(т\рленме пулёшакан)
2-м.ш интернат –шкул»
Элла Дмитриевён «+.рп\» калавне
вĕрентмелли материалсем
Проект ĕ=ĕ
,= тёвакан.
+.рп\ри п.т.м.шле п.л\ паракан ятарлё
(т\рленме пулёшакан) 2-м.ш интернат –
шкул.нче чёваш ч.лхи в.рентекен
Николаева Наталия Алексеевна
+.рп\-2012=
Элла Дмитриевён «+.рп\» калавне
вĕрентмелли материалсем
Проект ĕ=ĕ
Тупмалли?
стр?
1?Ум.н калани------------------------------------------1-2
2?Проект .=.н т.ллев.сем_______________3
3?Проект .=.н задачисем________________4
4?Тухё=лёх.___________________________5
5?Актуаллёх.__________________________6
6?Т.п шухёш._________________________ 7
7?,= технологий.______________________ 8
8? ,=е йĕркелемелли режимсем?_________ 9
9? Мелсем____________________________10
10?Меслетсем_________________________11
7?Проекта хутшёнакансем_______________12
8?Проекта пурнё=а к.ртмелли вырён______13
9?Проекта пурнё=а к.ртмелли тапхёрсем__14
10?Т.р.слемен шухёш__________________15
11? Теори бази------------------------------------------16
11?Пулмалли результат_________________17
12? Проекта пурнё=а к\ртмелли тапхёрсем- 18-23
13? Проект .=.н результач.------------------------24-25
14?+ыхёну тытмалли информаци_________26
14?Проектпа усё курасси________________27
Тёван йёваран хакли ним.н те =ук??
Ваттисен сёмах.? Эпир =ёлтёрлё йёхран?
Т.р.ссине п.лес тесесс.н
Итле:аваллёх м.н калать?
Тёван сёмах: тёван к.тес.м
+.р т.рл. вёрттёнлёх упрать?
Ё=тан эпир =уралнё-килн.
+ак аслё =утё т.нчене;
М.нрен хёват та шанчёк илн.;
К.л тунё хёш турёсене;
М.нле =улсем илсе =итерн.
Пире =ут Атёл х.ррине;
М.нле сёмах чуна витерн.;
М.н лёплантарнё ч.рене;
М.нле =ёлтёрсем шутланё
М.н авалтан асаттесем;
+ут телее епле туптанё;
Камсем эпир: эй чёвашсем?
Т.р.ссине п.лес тесесс.н
Итле: аваллёх м.н калать?
Ёна чунпа туйма п.лсесс.н
М.нпур вёрттёнлёхне у=ать???
Любовь Шашкина?
1
Ум.н калани?
Эпир .л.к пулса иртн. тата хальхи .=семпе пулёмсем: =ынсем: аякри =.р шывсем =инчен п.лме тёрёшатпёр? Анчах та хамёр =уралнё =.р шыв =инчен пир.н яланах ытларах п.л\ илме тёрёшмалла? Чёваш халёх пурнё=не: наци историне: кулленхи ырё йёла й.ркене кунран кун астуса та хисеплесе пурёнмалла?+ын хайне =уратнё халёхран уйрём тёма пултараймасть? Тёван =.р с.ткен.пе вёй-хал илсе:халёхёмёрён =.р пин юрри-сёввипе чунне пуянлатса: =.р пин сёмах.пе ёс-тённе аталантарса \сн. кашни =ын хёй те тёван =.р.н : тёван халёхён п.р п.т.м пуянлёх. пулса тёрать? +акна шута илсе: т.пе хурса ачасене т.пчев .=.пе кёсёклантарса ямалла? Апла пулсан хамёр =уралнё вырёнсем =инчен ытларах п.л\ илме : материалсем пу=тарса т.пчеме тивет?Кунран-кун =ак .=е в.ренекенсене явё=тарсан тёван халёхёмёр культурин п.р ахах. те малашлёхри истори тусан.пе хупланса =ухалм.чч.? +амрёк т.пчев=.сене тёван ен пурнё=не аваллёхран пу=ласа паянхи кунччен т.пчес: историш.н паха п.р факта та пёрахё=ламасёр пу=тарас: пулас ёрусемш.н упраса хёварма хёнёхтармалла? Тёван тавралёхри т.рл. историлл. событисемпе =ыхённё вырёнсене тухса =\ресе паллашма: т.пчеме: экскурсисем : походсем й.ркелесе т.пчев .=не тарёнлатса пымалла? +акён пек проект .=. ачасен ёс-тённе =ив.члетет:чун-ч.рене т.рл. туйёмсемпе пуянлатать: этем.н =ынлёх туйёмне тарёнлатать? Тёван =.ршыв пир.н т.п пуян пулнине ачасем п.ч.крен ёнланса \смеллине кётартать?
Чёваш ч.лхи – халёхёмёрён них=ан икс.лми ёс-тён =ёл ку=. пулнине яланах асра тытма в.рентет?
2
Проект ĕ=.н тĕллевĕсем%
- тĕпчев ĕ=ĕпе интереслентересси*
- ачасен пуплевне аталантарасси*
- предметпа интереслентерсе ярасси*
-Чёваш республикинчи хуласен историй.пе интереслентересси*
- в.ренекенсене +.рп\ хулинче вырна=нё историре юлнё кив. =уртсемпе паллаштарни*
- Историнче сыхланса юлнё =уртсем пир.н халёхён пуянлёх. пулнине ёнланни*
- п.т.млет\сем тума в.рентесси*
3
Проект .=.н задачисем%
- хайлавăн тĕп шухăшне тупмалли =ăл ку=.сене тимлесси*
- проекта хак парасси*
- вĕренекенсене хăйсене тĕплĕн анализ тума вĕрентесси*
- презентаци йĕркелеме вĕрентесси*
- т.пчев .=не хаклама: ытларах п.л\ илме пулёшасси*
4
Проект .=.н тухё=лёх.%
- Ачасене чёваш халёх.н пуян историй.пе: т.рл. енл. культурипе кёсёкланма: чёвашсен Ра==ейри тата п.т.м т.нчери вырён.пе п.лтер.шне курма: туйма хёнёхтарасси?
-+.рп\ хулин историй. =инчен п.л\ парса ачасен тавра курёмне аталантарасси?
-Хулан чаплё ентеш.сене хисеплес туйёма ачасен чун.нче вёйлатасси?
-Тёван к.тесе: =уралнё вырёна упрас: унпа киленес туйёма аталантарасси?
5
Проект .=.н актуаллёх.%
1) творчествёллё тата хёйсем т.лл.н .=лесе в.ренекенсем лайёхрах ёша хыва==.: тарён п.л\ иле==.*
2) творчествёллё .=сем: проблемёллё ыйтусем предметпа интереслентерме май пара==.*
3) т.рл. информаци ресурс.семпе тата компьютер технологий.семпе усё курма май пара==.*
4) ушкёнпа .=лесе =ит.н\ тума =ёмёлрах: ачасене аталанма май парать*
6
Проектён т.п шухёш.?
Проект .=не пурнё=ланё май ачасем урокра илн. п.л.ве м.нле \стермеллине: малалла м.нле аталантармаллине ёнлана==.?
Проектпа .=лесе в.ренекенсен тавра курём. аталанать?
Тёван ч.лхене: литературёна: тёван ен культурине ытларах хисеплеме пу=ла==.?
Ачасен пултарулёх. аталанать?
Ыйтусем й.ркелеме: кроссворд: кластер: альбом тума: презентаци й.ркелеме в.рене==.?
7
Ě= технологий.?
,=е йĕркелемелли т.п мелсем: материала йĕркелесе пани: ачасене п.ч.к ушкёнсемпе: икшер.н е п.ччен .=леттересси: т.рл. шайри ачасемпе уйрёммён .=лени? Пу=ламёш тапхёрта в.рентекен .= йĕркине (условине) ачасене хăй вуласа парать?
8
,=е йĕркелемелли режимсем?
1) учитель ® ачасем;
2) учитель « ача;
3) ача1 ® ачасем;
4) ача1 « ача2
,=е кашни класрах в.рен\ =ул. тёршш.пех й.ркелесе пымалла? Кашни ч.р.к в.=.нче т.р.слев .=.сем ирттермелле?
9
Мелсем%
1) «+.рп\ хулин сён\керч.к.сем « (экскурси)?
2) +.рп\ хулин музейне кайни?
3)проект ĕ=ĕпе вĕрент\ темин тĕп ыйтăвне палăртасси?
4)проблемăсене с\тсе явни?
5) тĕпчев ĕ=не йĕркелени?
6)презентации хат.рлени?
7) стена ха=ач. кёларасси?
9) Тёван ен =инчен =ырнё сёвё альбом. хат.рлени*
10) Тёван ен =инчен =ырнё ваттисен сёмах.сен пухёмне
хат.рлени*
11)вĕренекенсен пĕтĕмлетĕвĕ?
Усă курма кирлĕ дидактика
материалĕсемпе хатĕрсем%
тест: кроссворд: кластер: \керчĕксем: презентаци: альбом:
стена ха=ач.?
10
Меслетсем%
1) Элла Дмитриева пурнё=.пе: .=.-х.л.пе паллаштаратёп?
2)урокра к.некери хайлавпа ачасене паллаштаратёп?
3) произведение тишкерни*
4)уйрёммён .=лени*
5) урок-диспут*
6) ыйту-хурав*
7) сёнарсене хак парса сёнласси*
8) кала=у-п.т.млет\*
9) Тёван ен =инчен =ырнё сёвё вулавёш. ирттерни*
11
Проекта хутшёнакансем?
-+.рп\ри п.т.м.шле п.л\ паракан ятарлё (т\рленме пулёшакан) 2-м.ш интернат –шкул.нче в.ренекен ачасем*
-чёваш ч.лхипе литературине в.рентекен*
12
Проекта пурнё=а к.ртмелли вырён?
- +.рп\ хулинчи п.т.м.шле п.л\ паракан ятарлё
(т\рленме пулёшакан) 2-м.ш интернат- шкул*
- чёваш ч.лхипе литература кабинеч.*
13
Проекта пурнё=а к\ртмелли тапхёрсем% 2012-2013 =улсем?
Проекта пурнё=а к.ртмелли тапхёрсем |
,=.н содержаний.? |
1?Хат\рлен\ тапхёр. – 2012=?авён уйёх.-2013=?раштав уйёх.? | Ачасем =ак .=сене тёва==.: - в.ренекенсем проект темипе: план.пе: й.ркипе паллаша==.? - Э?Дмитриевён «+.рп\» хайлавне вула==.? - =ырвё= хускатнё проблемёсене тупса палёрта==.? Результат% – проект темипе: план.пе: й.ркипе паллашр.=? - Э?Дмитриевён «+.рп\»» хайлав.пе паллашр.=? |
2? Т.п .= тапхёр. ? 2013=?кёрлач уйёх.- пуш уйёх. | Ачасем =ак .=сене тёва==.% 1?Кашни ача хёйне валли .= суйласа илни? 2?Тест й.ркелени? 3?Кроссворд валли ыйтусем шырани? 4?Хайлав тёрёх \керч.ксем \керени? 5? Урокра кластер туни? 6?Интернетра «+.рп\» темёпа \керч.ксем шырани? 7?Тёван ен =инчен ваттисен сёмах.сем шырани? 8?Тёван ен =инчен сёвёсем хат.рлени? 9? Стена ха=ач. тума материалсем хат.рлени? Результат% 1?Тест хат.рлер.=? 2?Кроссворд тур.=? 3?Хайлав тёрёх \керч.ксем тур.=? 4?Ваттисен сёмах.сене пухр.=? 5? Урокра кластер тур.=? 6?Сёвё=сем тата ваттисен сёмах.сем тупр.=? 7?Хайлавра хускатнё проблемёсене тупса палёртр.=? 8? «Сёвёсен пуххи» альбом й.ркелер.=? |
3?П.т.млет\ тапхёр. ? 2013= пуш уйёх.- ака уйёх.? | Ачасем =ак .=сене тур.=% 1?Материалпа усё курса презентаци й.ркелер.=? 2?Ваттисен сёмах.сен тата сёвёсен альбомне тур.=? 3?Стена ха=ач. кёларч.=? |
14
Т.р.слемен шухёш?
+амрёксен тавракурёмне анлёлатма пулёшас: =ыхёнуллё шухёшлава аталантарес: ачасене хула историй.пе: географий.пе т.пл.нрех паллаштарма май тупмалли материалсем в.рент\ .=.нче пысёк вырён йышёна==. тесе шухёшлатёп?
Шкулти т.п .= мел. – урок? Вёл м.нле иртесси в.ренекенсен п.л\ шай.нчен: кёмёл еккинчен: в.ренту кёсёклёх.нчен килет? Темёна ёнлантарнё чухне учебникри материалпа =е= усё курни =ител.кс.р: ачасен тавра курёмне аталантарма: ас-тённе вёйлатма: п.л\ шайне \стерме т.рл. материалсем усё курни пысёк пулёшу парать?
Чёваш халёх.н историй. пуян та кёткёс: уйрёмах-авалхи тапхёр.? Тёван =.ршыва юратас туйём ача пёчана питех те кирл.: вёл пир.н халёхён т.п пуянлёх.? Пир.н чёваш ч.лхи- халёхёмёрён них=ан икс.лми ёс-тён =ёлку=. пулнине кашни кун ирттерекен чёваш ч.лхи урок.сенче .нентерме тёрёшмалла? +акён пек ятарлё .=сен т.п т.ллев. - ачасен хёйсен нес.л.сен ч.лхине кала=у урлё аталантарма пулёшмалла : чёваш халёх истроий.пе: культурипе: йёла-й.ркипе май килн. таран тарёнрах: туллинрех паллаштармалла?
Калас шухёшёма =апла в.=лес килет% «Тёван ен историне п.лни: чёваш халёх.н пурнё=не: географине тарёнрах п.лме: кашни к.тесе хаклама - упрама в.рентет? +уралнё ял: хула:урам: ачаранпах палланё шыв-шур: сёрт-тёвайкки: =ул-сукмак: вёрман-ката =ит.некен ёрура юрату: хисеп: мёна=лёх туйём.сене вёратать? Тёван к.тесе хаклакан вара тёван чёваш халёхне те: =.ршывёмёра та мала хур.: в.семш.н хёй.н ёс-хакёлне: вёй-халне шеллем.»?
15
Теори бази?
1?ФЕДЕРАЛЬНЫЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ СТАНДАРТ ОСНОВНОГО ОБЩЕГО ОБРАЗОВАНИЯ (Утвержден приказом Министерства образования и науки Российской Федерации от «17» декабря 2010 г? № 1897)?
2?ФЕДЕРАЛЬНЫЙ ГОСУДАРСТВЕННЫЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ СТАНДАРТ среднего (полного) общего образования (УТВЕРЖДЕН приказом Министерства образования и науки Российской Федерации от «17» мая 2012 г? № 413)?
3?? П.т.м.шле п.л\ паракан вётам шкулта чёваш литератури в.рентессин патшалёх ви=и (стандарч.)\\ В?Н?Пушкин?- Чёваш Республикин В.рент\ институч. 2000 =ул?
4??Чёваш сёмах.? Вырёс шкул.н 8-м.ш класс. валли: О?И? Печников: М?Н?Печникова Чёваш Республикин В.рен\ тата =амрёксен политикин министерствин шкулсенче усё курма с.нн.? Т\рлетсе =.нетн. 2-м.ш кёларём Шупашкар Чёваш к.неке издательстви 2008-283с?
5? Чёваш халёх пултарулёх.? Ваттисен сёмах.сем? О?Н?Терентьева пухса хат.рлен.- Шупашкар: Чёваш к.неке издательстви 2007=?
6? Вырёс шкул.н 8-м.ш класс.нчи чёваш я.лхи урок.сем%меслет с.н.в.сем/О?И?Печников:М?И?Печникова?-Шупашкар% Чёваш Республикин в.рен\ институч.н издательство центр.:2010?-143с?
7?Волков М?К? Чăваш чĕлхине иккĕмĕшле е ютла вĕрентессин меслетлĕхĕ(методики) \\ М?К?Волков: О?И?Печников - Шупашкар: 2008=?
16
Пулмалли результат%
- тест*
- кроссворд*
- ваттисен сёмах.сен пуххи*
- презентаци*
- сёвёсен пуххи*
- стена ха=ач.*
17
Проектпа усё курмалли вёхётпа тапхёр%
1?Хат.рлен\ тапхёр.%
Кашни ача харпёр хёй .=лет? Малтанхи урокра в.ренекенсем хайлава вуласа туха==. ?/керч.ксем \керме хат.рлене==.?
Килте творчествёллё .= туса килмелле%
- тест?
- кроссворд?
-хайлав тёрёх сюжетлё \керч.ксем тёва==.?
- кластер?
-«+.рп\» п.лтер.ш.пе =ыхённё фото\керч.ксем
интернет урлё тупа==.?
18
Ачасем хёйсене валли =ак таблицёран
.= суйласа илсе хушамач.сене =ырса хура==.?
№ | Хушамат: ят | класс | Тума с.нн. .=сем | Учитель панё консультаци |
1? | 8 | Э?Дмитриева хайлав.пе палаша==.? | Э?Дмитриева хайлав.пе паллашёр | |
2? | 8 | Хайлава вуласа тест ыйтёв.сем хат.рлемелле? | Тест хурав.сенче ялан т.р.сси пулмалла? | |
3? | 8 | Хайлав тёрёх сюжетлё \керч.ксем \кермелле? | /керме хут: т.рл. сёрё кирл.? | |
4? | 8 «а»: 8 «б» | Кроссворд валли ыйтусем хат.рлемелле: кроссворд туса килмелле? | Кроссворд й.ркелемелле? Хурав. т.р.с =е= пулмалла? Сёмахсене т.р.с вырна=тармалла? | |
6? | 8 | Интернет урлё «+.рп\» п.лтер.шпе =ыхённё фото\керч.ксем тупмалла? | Кил.шекен фото\креч.ксемпе усё курмалла? | |
7? | 8 «б» | «Тёван ен» темёпа ваттисен сёмах.сем тупмалла? | Библиотекёна кайса к.некесенче шырамалла? | |
8? | 8 «б» | Тёван ен =инчен =ырнё сёвёсене пухса альбом тумалла | Альбомра поэтсен сёввисем пулмалла | |
9? | 8 | Презентаци тумалла? | 12 слайдран ытлашши пулмалла мар: чи кирлине кёна суйламалла? | |
10? | 8 «а» | Ха=ат кёлармалла? | Ха=атра +.рп\ хули =инчен к.скен =ырмалла? | |
11? | 8 «а»: «б» | /керч.ксен выставкине хат.рлемелле? | +.рп\ хулин иртн. Тата хальхи вёхётне \керсе кётартма юрать? |
19
Проект .=.?
1? Тест?
Т.пчев .=.н т.ллев.%
- тест тума в.ренесси?
- ыйтусене т.р.с лартасси?
1? «+.рп\» хайлава кам =ырнё?
а) Э?Дмитриева
ё) Ева Лисина
б) Юрий Сементер
Хурав% (а)
2? Ваттисен сёмах.сен икк.м.ш пайне туп?
1? Тёван йёваран хакли- нимен те (=ук)
2?Тёван =.ршыв ёшши- ч.рем туллии(ырри)?
3?Тёван с.ршывра х.вел те (ёшёрах)
4? …
3? +.рп\ хули хё=ан ник.сленн.;
а) 1785; ё) 2012; б) 1589;
Хурав% (б)
4? Мён +авала м.нле юхан шывсем юхса к.ре==.;
а) Ункё
ё) Атёл
б) К.=.н +авал
Хурав%(а:б)
5? +.рп\ хули вырён.нче малтан м.нле ял пулнё;
а) вырёс ял.
=) тутар ял.
б) чёваш ял.
Хурав%(б) 20
2? «Юратнё +.рп\» кроссворд?
ч | . | к | е | = | |||||||||||
к | . | р | е | н | п | е | л | и | к | а | н | ||||
ш | ё | н | к | ё | р | ч | |||||||||
у | й | ё | п | ||||||||||||
\ | х | . |
Ачасен кайёк яч.сене =ырмалла?
1) Хир-хир урлё :хир урлё: ял-ял урлё: ял урлё эреветл.-теветл. х.р килет?
2)Кун.пе шывра тёрать: миххе пулё тултарать?
3)Хура йёмёкён юрри хитре?
4)Х.рл. кёкёрлё: хура =унатлё?
5)Ч.рни =ив.ч: ку=. =аврака: сёмси кукёр: =унач. сарлака?
Т.пчев .=.н т.ллев.%
- кроссворд тума в.ренесси?
- ыйтусене т.р.с лартасси?
Результат% кроссворд тума в.рене==.?
21
3? Кластер
Т.пчев .=.н т.ллев.%
- кластер тума в.ренесси?
- «+.рп\» сёмаха ёнлантаракан япала яч.сене тупасси?
Мён +авал Ункё крепость хула
кремль чугун =ул
автомобиль
Результат% кластер тума в.рене==.?
22
4? Ваттисен сёмах.сен пуххи?
Т.пчев .=.н т.ллев.%
- «Тёван ен» сёмаха ёнлантаракан ваттисен сёмах.сене тупасси?
5?Альбом «Тёван ен» =инчен =ырнё чёваш поэч.сен сёввисем?
Т.пчев .=.н т.ллев.%
- к.некесенче сёвёсем шыраса тупса кирлине суйласа илесси?
- альбом й.ркелеме в.рентесси?
6?Ха=ат хат.рлени?
Т.пчев .=.н т.ллев.%
- Ха=ат кёларма в.рентесси?
- +уралнё вырёна юратма: хисеплеме в.рентесси?
- Тёван тавралёха упрама в.рентесси?
23
7? Проект .=.н результач.семпе хаклав критерий.сем%
\керч.ксем: тест: кроссворд: кластер: ха=ат:ваттисен сёмах.семпе сёвёсен пуххи: презентаци?
К.тн. =им.=.%
1?Э?Дмитриевён «+.рп\» хайлавне в\ренн\ чухне усё
курмалли =.н. технологисемпе материалсем?
2? Презентаци?
3?Сёвёсен пуххи*
4?Сён\керчексен пуххи?
5?Стена ха=ач.?
24
П.т.млет\?
+акён пек проект .=.сем ачасен тавракурёмне аталантара==.? Ку таврари чёвашсен пурнё=. =инчен ачасене п.лни пит. аван пул.чч. тесе шутлатёп? Малашне те +.рп\ хули аталанса пытёр: ун =.р. =инче паллё та пултаруллё =ынсем =ит.нчч.р тесе малалла та тёрёшса .=лесен: шкул ачисем Чёваш Енри историре юлнё культура =урч.сене упрама в.рен.=: чёваш халёх.ш.н .=леме: унён культурине: ёс-хакёлне: т.рл. енл. пурлёхне \стерессиш.н тапа=лан.=: чёвашлёха упрама в.рен.=? В.ренекенсене =акён пек .=сем чёваш культурине сыхласа хёварас .=е: хавхаланса т.пчеме: халёх историне п.лме хавхалантара==. тесе шутлатёп? Хамён проект .=.нче ачасене +.рп\ хулин историй.пе: унён пуян культурипе паллаштарас килч.? Кашни =ын хёйне =уратнё халёхпа: хёй пурёнакан тавралёхпа уйрёлми =ыхённё? Ачаран чён-чён гражданин: патриот \стерес тесен ёна тёван халёхён ёс-хакёл тата пурлёх культурипе т.пл.н паллаштармалла? Ачасене ял: хула историй.не: географий.не тарёнрах п.лме: кашни к.тесе хаклама – упрама верентмелле? Кунран-кун ачасен ёс-хакёлне пуянлатма: п.л\ шайне \стерме: тавра курёмне анлёлатмалла? В.рент\ре т.рл. енл. .=сем й.ркелесе пыни: ачасене вёл е ку .=пе ытларах интересленме пулёшать? В.рентекен.н вара т.р.с =ул кётартса пымалла?
25
+ыхёну тытмалли информаци?
429900
г? Цивильск: ул? Первомайская дом 70
8917 066 91 22
26
Проектпа усё курасси%
- «Э? Дмитриевён калавне в.рентмелли материалсем» проект
.=.пе чёваш ч.лхипе литература урок.сенче усё курма пулать?
- Шкул сайч.?
- Хамён сайт?
- Нацпортал сайч.?
27
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Проектная работа на тему: « Проектная деятельность обучающихся во внеурочное время в рамках внедрения ФГОС»
Актуальность проектной деятельности сегодня осознается всеми. ФГОС нового поколения требует использования в образовательном процессе технологий деятельностного типа, методов проектно-исследовате...
Методическая разработка "Проектная деятельность учащихся. Конкурс проектных работ"
Данная методическая разработка содержит положение о конкурсе проектных работ с описанием цели, структуры и критерии оценки проектов; практические приложения .Приложение1 содержит примерные темы ...
Проектная работа "Роль проектного метода в повышении эффективности преподавания раздела «Народные промыслы»
Проектная работа по изобразительному искусству...
Проектная работа «Развитие творческого потенциала детей с ОВЗ посредством проектной деятельности кружка «Раз крупинка, два крупинка»».
Данный проект предназначен для детей старшего школьного возраста, педагогов дополнительного образования, воспитателей и творческих людей, которые любят творить и создавать шедевры своими руками....
Проектная работа "Воспитание добра через сказку у детей с ОВЗ путем вовлечения в проектную деятельность"
Сказка!!! Как много значит это слово человеку, помнящему свое детство. Сразу перед любым читателем встают памятные образы любимых сказочных героев. Если это золотая рыбка - то она щедро награжда...
Проектная работа по геометрии. Реальная математика Проектно-расчетное бюро по ремонту помещений
Работа представляет собой шаблон проекта групповой работы школьников, где учащиеся применяют знания геометрии на практических задачах и повторяют учебный материал для подготовки к экзаменам....
Организация и содержание проектной деятельности учащихся. Критериальная диагностика проектной работы учащихся.
Анализ освоения ребенком закономерностей проектного цикла (от осознания проблемы до создания продукта), отчет о проектной работе по критериям, позволяющим скорректировать работу над ...