Эссе "Я - учитель"
материал
Предварительный просмотр:
« Сагышты ыры-биле ажыдар,
Салым-чаяанны ажыл-биле ажыдар»
Тыва улустуӊ үлегер домаа.
Азарганчыг чажымдан-на,
Анай бажы дозуп ѳскен,
Акыларым соондан маӊнап,
Ажыл-ишке чаӊчыккан мен.
Ожуктуӊ үш дажы ышкаш,
Оолдарныӊ хеймери мен,
Ажыл кижи каастаар дээрзин –
Амданын ап биле бердим.
Школага ѳѳренип тургаш-ла, арга иштинге азы хой-даа кадарып чорааш, кандыг-ла бир чүүлдү, черде чыдар ыяшты-даа кѳргеш, бир-ле чүүлдүӊ дүрзүзүнге дѳмейлеп, чарашсына бээр мен. Оон ону алгаш, чарашсынган чүүлүмнү чазап алыр турган мен. Бойдустуӊ чайгаар бүткен овур-хевирлерин онзазынып кѳѳр мен. Чоорту ол сонуургалым ѳзүп, күш-ажыл башкызынче ѳѳренир күзелим оттуп, бичии оолдарга база ындыг сонуургалды оттуруп кѳрзе деп бодал тѳрүттүнген. Кызылдыӊ башкы колледжизин дооскаш, Чадаананыӊ 3 дугаар школазынга ажылдап келгеш, чүгле чазанырынга эвес, а мээӊ ѳѳредип турар оолдарым кижи бүрүзү келир үеде ѳг-бүлениӊ эр ээлери болур, ынчангаш олар бодунуӊ амыдыралынга ажыглаар кылдыр, боттары бажыӊыныӊ үрелген чүүлдерин, а чамдыктары сонуургал-биле чаа чүүлдү кылып алыр болза, мени мынчаар башкым ѳѳредип каан деп мени сактыр боор деп бодаар мен. Ол дээрге амыдыралга бичии-даа болза оларны белеткеп, ѳѳредип каан-дыр мен деп бодап амыраар мен. Кижиниӊ кылган ижи кажан-даа халас барбас ужурлуг деп санап чоруур мен.
Салым-чаяанныг оолдарны аӊгы чыып, «Чонар-даш» бѳлгүмүнге киириштирип, уран-чаяан анаа-ла келбес, чымыштыӊ күш-ажылдыӊ, быжыг туруштуӊ, салгал дамчаан салым-чолдуӊ ачызында деп чүүлдү билиндирерин кызыдып турар мен. Кажан-бир шагда мээӊ ѳѳреникчилеримден чараш чүүлдү үнелеп, кылып билир, салым-чаяанныг кижилер үнер дээрзинге идегеп чоруур мен.
По теме: методические разработки, презентации и конспекты

РЕЦЕНЗИЯ НА КУРСОВУЮ РАБОТУ ПО ТЕМЕ «ОСОБЕННОСТИ ДИАГНОСТИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ УЧИТЕЛЯ СРЕДНЕЙ ШКОЛЫ В ЛИЧНОСТНО-РАЗВИВАЮЩЕМ ОБРАЗОВАНИИ» СЛУШАТЕЛЯ ПДК УЧИТЕЛЕЙ МАТЕМАТИКИ Г. РОСТОВА-НА-ДОНУ УЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ МОУСОШ №57 Г. РОСТОВА-НА-ДОНУ СВЯТЕЦ НАТАЛЬИ Н
РЕЦЕНЗИЯ НА КУРСОВУЮ РАБОТУ ПО ТЕМЕ «ОСОБЕННОСТИ ДИАГНОСТИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ УЧИТЕЛЯ СРЕДНЕЙ ШКОЛЫ В ЛИЧНОСТНО-РАЗВИВАЮЩЕМ ОБРАЗОВАНИИ» СЛУШАТЕЛЯ ПДК УЧИТЕЛЕЙ МАТЕМАТИКИ Г. РОСТОВА-НА-ДОНУ УЧИТЕЛЯ МА...
Профессия учителя в поколениях. (или трудно ли быть учителем, если родители – учителя?)
Легко ли быть учителем, если семья учительская?...
Результативность работы МО учителей математики и информатики Лицея №76 г. Новокузнецка (подготовка к внешней оценке качества образования). Авторы: Щиклина Т.Н. – рук. МО, Новолодская С.В. – учитель Букурова Е.И. – учитель Гончарова Н.Н. – зам.дир. по УВР
В презентации представлен опыт работы МО учителей математики и информатики по подготовке к внешней оценке качества образования: профессиональный уровень педагогов, работа над единой методической темой...

Эссе «Я – учитель!» на конкурс учитель года Кубани 2015 Уважение профессии учитель через любовь к делу и ученикам
Эссе представленно на тему: "Уважение профессии учитель через любовь к делу и ученикам" содержит размышления педагога о значении и важности профессии учитель. Рассматриваются в эссе этапы становления ...

Конкурсное задание учителя английского языка Шахрай И. А. г. Горячий Ключ эссе "Я - учитель" муниципального этапа краевого конкурса "Учитель года Кубани" в 2017 году
Эссе "Я - учитель"...

Семинар для учителей-дефектологов и учителей-логопедов: «Особенности практической работы учителей-дефектологов и учителей-логопедов в условиях Центра»
Использование кинезиологических упражнений с детьми старшего дошкольного возраста школьного возраста...