Разработка кружкового занятия по психологии "Я и мое имя"
план-конспект занятия (1 класс) по теме
Разработка открытого кружкового занятия по психологии "Я и мое имя" предназначена для проведения внеклассного занятия по психологии. Целью данного занятия является формирование позитивного образа Я, развитие познавательных и творческих способностей учащихся младших классов.
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
ya_i_moe_imya.docx | 22.6 КБ |
Предварительный просмотр:
Ажык кичээл
Тема: Мен болгаш мээн адым.
Сорулгазы: 1.Уругларнын бодунун адын бодунга домейлеп хулээп алырын чедип алыр.
2. Уругларнын боттарынга эки хамаарылгалыг болурун ооредир.
3.Уругларнын боттарынга ынак болуп, бодун чогаадыкчы илередип коргузерин кижизидер.
4.Уругларнын кичээнгейин, чуве сактып алырын, дыл-домаан, байлак бодаашкынын сайзырадыр.
5.Бодунга унелели куду уругларны илередир.
Дерилгези: ватманнар, краскалар, кисточкалар, чымчакойнаарак, аялгалыгуделге, шарлар, улегердомактар, «уннуг алфавит», «хуулгаазынкрунчуктер»
Кичээлдин чорудуу.
1 –ги организастыг (организационный) кезээ.
Мендилежиишкин «Мээнадымчараш, мен база эки мен!».Уругларже чымчак ойнааракты бээрге, адын адааш, «мээн адым чараш, мен база эки мен!» дээр.
Мээн адым чараш Падма, мен база эки чараш мен!(кызылШАР)
2-ги оттуруушкуннуг (мотивационный) кезээ.
Аттарывысты ыыткыр денге адаалынар.
Богун чунун дугайында чугаалажыр-дыр бис?
Теманы таныштырар: «Мен болгаш мээн адым»
Тоол «Янзы-буру оннуг аттар ораны».Тоолду башкы номчуур.( ногаанШАР)
Бир хуулгаазын оранга янзы-буру оннуг аттар чурттап чораан. Ол оранга Миша биле Маша деп уругларнын аттары база чурттап турган. Олар боттарынын аттарынга дыка-ла ынак эвес турган. Сара кырган-авазы чемненинер дээрге, Гена кырган-ачазы суглажып беринер дээрге, Дима ачазы инектенер дээрге, Даша авазы сут ижинер дээрге шуут аттарын дыннавас, тоовас турганнар. Чоорту Миша биле Машанын аттарынын ону чидип, куураргаш, шуут кап кара кылдыр караргаш, уруглардан дезип чорупканнар. Уруглар ат чок арткаш бергедээннер.
Школаже озалдап кааннар, чуге дизе авазы оларны кыйгырып оттурбаан.
Дуъштеки чем чок артканнар, чуге дизе кырган-авазы оларнын аттары чок борга адаваан.
Ачазындан белектер база албааннар. Ол хун уруглар даштыгаа агаарлавааннар, чуге дизе эштери оларны кыйгырбаан.
Кежээ уруглар мунгараанындан, хомудаанындан, аштаанындан ыглапканнар. Хей-ле аттарывысты дыннавайн, тоовайн, ынакшывайн турган бис, ам черле экижиир бис. «Аттарывыс эглип келзин»-деп, бодал-биле удупкалганнар.
Эртенинде уруглар дыннап чыдарга, «Миша, Маша, турунар, школа баар уе келген»- деп авазы оттуруп турар болган. Миша, Маша аттарынын эглип келгенинге ооруп, кырган-авазынын амданныг чемин чип алгаш, боданып турарга, оларнын аттары янзы-буру оннуг кылдыр чанып келгенин эскергеннер.
Ынчаар-ла уруглар янзы-буру оннуг аттарлыг хуулгаазын оранга дыннангыр, кежээ, аттарынга ынак болуп оюн оя, чигин чире чурттап чоруй барганнар-дыр оо!
3-ку ажыл-ишчи (практический) кезээ.
1 .Айтырыгларгахарыыладыр.
Адывысты дыннавайн баар болзувусса чуу болу бээр-дир? (Бистендезиптер).
Ат чок боор болзувусса канчап баар бис? (Бергедээр)
Уруглар ам адынга ынак апарган бе?
2. Мергежилгелерни кылыр. «Падма мен сенээ ынак мен……………»
Бис база адывысты камнап, дыннап чоруур болзувусса эки.(сарыгШАР)
3. Улегер домакты чугаалаарга катаптааш, сактып алыр.
«Аныяндан адын камна!» (кызыл-сарыгШАР)
4. Бистин шуптувустун аттарывыс дыка солун, чараш. Магаданчыг, алдын-монгун, белек-селектиг, олчей, буян–кежиктиг, найыр-дойлуг, эзим-арга, ай-аржаансуглуг, -дааоолдар, онзагай, шынгыргайнып турар кыстар-даа бар-дыр.
Падма, Аида, Витя, суглар аттарынын утказын келир кичээлде билип алгаш кээрин сумеледим.
5. а) Аялгалыг уделге«Beautiful Swan» адаанга уруглар бодунун адынын онун ватманга чаъсталдырып коргузер (кара-кызыл ШАР)
б) Адынын канчаар самнап-ойнап турарын айтыр.
в)Аялгалыг алфавитке шар иштинде атты бижидер. Витя, Женя, Маша, Миша, Даша, Сара, Гена, Дима, Лора, Вася, Галя - бо аттар-биле таныш бис бе? (ШАР)
6. Диагностика «Кым адын солуурул?»
4-ку бодунун кичээлге алган билиглерин, иштики сагыш-сеткилинин байдалын ооренип коор (рефлексивный) кезээ.
Чуну оорендивис?
Хуулгаазын корунчуктеринерже корунер. Иштики байдалынарны корунчуктен тывынар.
Эки ажылдааннар:
Онаалга. Даяна утказын илередип келир. Падма, Айнаша, Дима, Аида.
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Кружковое занятие по ИКТ в 1 классе.
Кружковое занятие по ИКТ в 1 классе на тему: "Закономерность". С использованием SMART доски, RAYbook....
Кружковое занятие по технологии "Работа с солёным тестом. Жаворонки"
Это занятие проводится накануне дня весеннего равноденствия (21 марта), так как день этот в православном календаре носит название "Сороки". В этот день прилетает большинство птиц. Занятие проводится в...
Разработка кружкового занятия по основам православной культуры в начальной школе "Весенние радости. Благовещение."
Данный материал знакомит учащихся с православным праздником Благовещением, с традициями и верованиями этого праздника....
Разработка кружкового занятия для учащихся 2 класса по теме"Я выбираю кашу".
Данная разработка кружкового занятия предназначена для учащихся 2 - х классов в рамках кружка "Планета здоровья".Целью данного мероприятия является формирование у учащихся представлени...
Методическая разработка индивидуального занятия педагога-психолога с ребенком с РАС.
План-конспект индивидуального занятия педагога-психолога с ребенком с РАС.Вид занятия: индивидуальное по маршрутной деятельности.Продолжительность занятия: 40 минут.Тема: «Что такое хорошо? Что ...
Методическая разработка конспект занятия педагога-психолога по теме: «Мой коллектив»
Конспект занятия педагога-психолога по теме: «Мой коллектив»...
Разработка кружкового занятия «Умелые ручки»
Разработка кружкового занятия «Умелые ручки». «Символы России»Возрастная группа (класс): 2-4 классЦель: обогатить знания детей по теме, продолжать совершенствовать на...