Рабочая программа по адыгейскому языку для 5-9 классов.
рабочая программа (5 класс)
Рабочая программа учебного предмета «Адыгейский язык» для 5-9 классов МБОУ «СШ №8» а. Псейтук разработана на основе:
Нормативно - правовые основания формирования рабочей программы.
Федеральные:
- Федеральный закон «Об образовании в Российской Федерации» от 21.12. 2012 года № 273-ФЗ.
- Постановление Главного государственного санитарного врача Российской Федерации от 24.11.2015г. № 81 «О внесении изменений № 3 в СанПиН 2.4.2.2821-10 «Санитарно-эпидемиологические требования к условиям и организации обучения, содержания в общеобразовательных организациях».
- Приказ Министерства образования и науки РФ от 17 декабря 2010 года № 1897 «Об утверждении и введении в действие федерального государственного стандарта основного общего образования».
Региональные:
- Закон РА от 27.12.2013 г. № 264 «Об образовании в Республике Адыгея».
- Письмо МО и Н РА от 28.06.2017 г. № 4037 «О примерных учебных планах и рекомендациях государственным и муниципальным общеобразовательным организациям Республики Адыгея, реализующим основную образовательную программу основного общкего образования, по формированию учебных планов при переходе на ФГОС ООО»
С учетом:
- Программы по адыгейскому языку и литературе для 5-11 классов. Составители Блягоз М.А.,Индрисова Р.А., Мамий М.Х., Схаляхо А.А., Шаов А.А. , Адыгейский республиканский институт повышения квалификации, 2006 г.
В соответствии с:
- Учебным планом МБОУ «СШ №8» а. Псейтук на 2019-2020 учебный год.
- Календарно- годовым графиком работы МБОУ «СШ №8» а. Псейтук на 2019-2020 учебный год.
Используемый УМК
Учебник для учащихся 5 класса / Авт.-сост. Х. Дауров, З. Керащева,
И. Паранук, Майкоп, Адыгейское книжное издательство, 2011/
Учебник для учащихся 6-7 классов / Авт.-сост. Х. Дауров, З. Керащева,
М. Хачемиз, Майкоп, Адыгейское книжное издательство, 2011/
Учебник для учащихся 8-9 классов / Авт.-сост. Х. Дауров, З. Керащева,
М. Хачемиз, Майкоп, Адыгейское книжное издательство, 2011/
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
rabochaya_programma_po_adygeyskomu_yazyku_dlya_5-9_klassov.2019.docx | 69.95 КБ |
Предварительный просмотр:
Муниципальное бюджетное общеобразовательное учреждение
«Средняя школа №8 имени И.Х. Барона» а. Псейтук
Тахтамукайского района Республики Адыгея.
РАССМОТРЕНО СОГЛАСОВАНО: УТВЕРЖДАЮ:
на заседании заместитель директора по УВР директор МБОУ «СШ №8» а Псейтук
методического совета ____________ М.Ч. Негуч _____________ Р.Д. Хизетль
протокол № 1_ Приказ № 155
«30_» 08 2019 г. «31 »___08____2019 г. «31»___08____2019 г.
РАБОЧАЯ ПРОГРАММА
по адыгейскому языку
на 2019-2020 учебный год
5-9 классы
Автор- составитель
учитель адыгейского языка
и литературы высшей категории
Алексеенко Сариет Бечмизовна
а. Псейтук
2019 г.
Рабочая программа по адыгейскому языку для 5-9 классов.
Пояснительная записка.
Рабочая программа учебного предмета «Адыгейский язык» для 5-9 классов МБОУ «СШ №8» а. Псейтук разработана на основе:
Нормативно - правовые основания формирования рабочей программы.
Федеральные:
- Федеральный закон «Об образовании в Российской Федерации» от 21.12. 2012 года № 273-ФЗ.
- Постановление Главного государственного санитарного врача Российской Федерации от 24.11.2015г. № 81 «О внесении изменений № 3 в СанПиН 2.4.2.2821-10 «Санитарно-эпидемиологические требования к условиям и организации обучения, содержания в общеобразовательных организациях».
- Приказ Министерства образования и науки РФ от 17 декабря 2010 года № 1897 «Об утверждении и введении в действие федерального государственного стандарта основного общего образования».
Региональные:
- Закон РА от 27.12.2013 г. № 264 «Об образовании в Республике Адыгея».
- Письмо МО и Н РА от 28.06.2017 г. № 4037 «О примерных учебных планах и рекомендациях государственным и муниципальным общеобразовательным организациям Республики Адыгея, реализующим основную образовательную программу основного общкего образования, по формированию учебных планов при переходе на ФГОС ООО»
С учетом:
- Программы по адыгейскому языку и литературе для 5-11 классов. Составители Блягоз М.А.,Индрисова Р.А., Мамий М.Х., Схаляхо А.А., Шаов А.А. , Адыгейский республиканский институт повышения квалификации, 2006 г.
В соответствии с:
- Учебным планом МБОУ «СШ №8» а. Псейтук на 2019-2020 учебный год.
- Календарно- годовым графиком работы МБОУ «СШ №8» а. Псейтук на 2019-2020 учебный год.
Используемый УМК
Учебник для учащихся 5 класса / Авт.-сост. Х. Дауров, З. Керащева,
И. Паранук, Майкоп, Адыгейское книжное издательство, 2011/
Учебник для учащихся 6-7 классов / Авт.-сост. Х. Дауров, З. Керащева,
М. Хачемиз, Майкоп, Адыгейское книжное издательство, 2011/
Учебник для учащихся 8-9 классов / Авт.-сост. Х. Дауров, З. Керащева,
М. Хачемиз, Майкоп, Адыгейское книжное издательство, 2011/
Планируемые результаты изучения курса адыгейского языка
Планируемые результаты освоения программы курса в 5-9 классах ориентированы на достижение личностных, метапредметных и предметных результатов освоения курса «Адыгейский язык» в 5—9 классах.
Личностными результатами освоения выпускниками основной школы программы по адыгейскому языку являются:
понимание адыгейского языка как одной из основных национально-культурных ценностей адыгейского народа, определяющей роли родного языка в развитии интеллектуальны, творческих способностей и моральных качеств личности; его значения в процессе получения школьного образования;
осознание эстетической ценности адыгейского языка; уважительное отношение к родному языку, гордость за него; потребность сохранить чистоту адыгейского языка как явления национальной культуры; стремление к речевому самосовершенствованию;
достаточный объём словарного запаса и усвоенных грамматических средств для свободного выражения мыслей и чувств в процессе речевого общения; способность к самооценке на основе наблюдения за собственной речью.
Метапредметными результатами освоения выпускниками основной школы программы по адыгейскому языку являются:
1) владение всеми видами речевой деятельности:
- адекватное понимание информации устного и письменного сообщения;
- владение разными видами чтения;
- адекватное восприятие на слух текстов разных стилей и жанров;
- способность извлекать информацию из различных источников, включая средства массовой информации, компакт-диски учебного назначения, ресурсы Интернета; свободно пользоваться словарями различного типа, справочной литературой;
- овладение приёмами отбора и систематизации материала на определённую тему; умение вести самостоятельный поиск инфрмации, её анализ и отбор;
- умение сопоставлять и сравнивать речевые высказывания с точки зрения их содержания, стилистических особенностей и использованных языковых средств;
- способность определять цели предстоящей учебной деятельности (индивидуальной и коллективной), последовательность действий, оценивать достигнутые результаты и адекватно формулировать их в устной и письменной форме;
- умение воспроизводить прослушанный или прочитанный текст с разной степенью свёрнутости;
- умение создавать устные и письменные тексты разных типов, стилей речи и жанров с учётом замысла, адресата и ситуации общения;
- способность свободно, правильно излагать свои мысли в устной и письменной форме;
- владение различными видами монолога и диалога;
- соблюдение в практике речевого общения основных орфоэпических, лексических, грамматических, стилистических норм современного адыгейского литературного языка; соблюдение основных правил орфографии и пунктуации в процессе письменного общения;
- способность участвовать в речевом общении, соблюдая нормы речевого этикета;
- способность оценивать свою речь с точки зрения её содержания, языкового оформления; умение находить грамматические и речевые ошибки, недочёты, исправлять их; совершенствовать и редактировать собственные тексты;
- умение выступать перед аудиторией сверстников с небольшими сообщениями, докладами;
2) применение приобретённых знаний, умений и навыков в повседневной жизни; способность использовать родной язык как средство получения знаний по другим учебным предметам, применять полученные знания, умения и навыки анализа языковых явлений на межпредметном уровне (на уроках русского языка,иностранного языка, литературы и т. д.);
3) коммуникативно целесообразное взаимодействие с окружающими людьми в процессе речевого общения, совместного выполнения каких-либо задач, участия в спорах, обсуждениях; овладение национально-культурными нормами речевого поведения в различных ситуациях формального и неформального межличностного и межкультурного общения.
Предметными результатами освоения выпускниками основной школы программы по адыгейскому языку являются:
1) представление об основных функциях языка, о роли адыгейского русского языка как национального языка адыгейского народа, как государственного языка Российской Федерации и языка межнационального общения, о связи языка и культуры народа, о роли родного языка в жизни человека и общества;
2) понимание места родного языка в системе гуманитарных наук и его роли в образовании в целом;
3) усвоение основ научных знаний о родном языке; понимание взаимосвязи его уровней и единиц;
4) освоение базовых основ лингвистики: лингвистика и её основные разделы; язык и речь, речевое общение, речь устная и письменная; монолог,диалог и их виды; ситуация речевого общения; разговорная речь, научный, публицистический, официально-деловой стили, язык художественной литературы; жанры научного, публицистического, официально-делового стилей и разговорной речи; функционально-смысловые типы речи (повествование, описание рассуждение); текст, типы текста; основные единицы языка, их признаки и особенности употребления в речи;
5) овладение основными стилистическими ресурсами лексики и фразеологии адыгейского языка, основными нормами адыгейского литературного языка (орфоэпическими, лексическими, грамматическими, орфографическими, пунктуационными), нормами речевого этикета; использование их в своей речевой практике при создании устных и письменных высказываний;
6) опознавание и анализ основных единиц языка, грамматических категорий языка, уместное употребление языковых единиц адекватно ситуации речевого общения;
7) проведение различных видов анализа слова ( фонетического, морфемного, словообразовательного,лексического, морфологического), синтаксического анализа словосочетания и предложения, многоаспектного анализа текста с точки зрения его основных признаков и структуры, принадлежности к определённым функциональным разновидностям языка, особенностей языкового оформления, использования выразительных средств языка;
8) понимание коммуникативно-эстетических возможностей лексической и грамматической синонимии и использование их в собственной речевой практике;
9) осознание эстетической функции родного языка, способность оценивать эстетическую сторону речевого высказывания при анализе текстов художественной литературы.
Выпускник научится:
- владеть навыками работы с учебной книгой, словарями и другими информационными источниками, включая СМИ и ресурсы Интернета;
- владеть навыками различных видов чтения (изучающим, ознакомительным, просмотровым) и информационной переработки прочитанного материала;
- владеть различными видами аудирования (с полным пониманием, с пониманием основного содержания, с выборочным извлечением информации) и информационной переработки текстов различных функциональных разновидностей языка;
- адекватно понимать, интерпретировать и комментировать тексты различных функционально-смысловых типов речи (повествование, описание, рассуждение) и функциональных разновидностей языка;
- участвовать в диалогическом и полилогическом общении, создавать устные монологические высказывания разной коммуникативной направленности в зависимости от целей, сферы и ситуации общения с соблюдением норм современного русского литературного языка и речевого этикета;
- создавать и редактировать письменные тексты разных стилей и жанров с соблюдением норм современного адыгейского литературного языка и речевого этикета;
- анализировать текст с точки зрения его темы, цели, основной мысли, основной и дополнительной информации, принадлежности к функционально-смысловому типу речи и функциональной разновидности языка;
- использовать знание алфавита при поиске информации;
- различать значимые и не значимые единицы языка;
- проводить фонетический и орфоэпический анализ слова;
- классифицировать и группировать звуки речи по заданным признакам, слова по заданным параметрам их звукового состава;
- членить слова на слоги и правильно их переносить;
- определять место ударного слога, наблюдать за перемещением ударения при изменении формы слова, употреблять в речи слова и их формы в соответствии с акцентологическими нормами;
- опознавать морфемы и вычленить слова на морфемы на основе смыслового, грамматического и словообразовательного анализа; характеризовать морфемный состав слова, уточнять лексическое значение слова с опорой на его морфемный состав;
- проводить морфемный и словообразовательный анализ слов;
- проводить лексический анализ слова;
- опознавать лексические средства выразительности и основные виды тропов (метафора, эпитет, сравнение, гипербола, олицетворение);
- опознавать самостоятельные части речи и их формы, а также служебные части речи и междометия;
- проводить морфологический анализ слова;
- применять знания и умения по морфемике и словообразованию при проведении морфологического анализа слов;
- опознавать основные единицы синтаксиса (словосочетание, предложение, текст);
- анализировать различные виды словосочетаний и предложений с точки зрения их структурно-смысловой организации и функциональных особенностей;
- находить грамматическую основу предложения;
- распознавать главные и второстепенные члены предложения;
- опознавать предложения простые и сложные, предложения осложненной структуры;
- проводить синтаксический анализ словосочетания и предложения;
- соблюдать основные языковые нормы в устной и письменной речи;
- опираться на фонетический, морфемный, словообразовательный и морфологический анализ в практике правописания;
- опираться на грамматико-интонационный анализ при объяснении расстановки знаков препинания в предложении;
- использовать орфографические словари.
Выпускник получит возможность научиться:
- анализировать речевые высказывания с точки зрения их соответствия ситуации общения и успешности в достижении прогнозируемого результата; понимать основные причины коммуникативных неудач и уметь объяснять их;
- оценивать собственную и чужую речь с точки зрения точного, уместного и выразительного словоупотребления;
- опознавать различные выразительные средства языка;
- писать конспект, отзыв, тезисы, рефераты, статьи, рецензии, доклады, интервью, очерки, доверенности, резюме и другие жанры;
- осознанно использовать речевые средства в соответствии с задачей коммуникации для выражения своих чувств, мыслей и потребностей; планирования и регуляции своей деятельности;
- участвовать в разных видах обсуждения, формулировать собственную позицию и аргументировать ее, привлекая сведения из жизненного и читательского опыта;
- характеризовать словообразовательные цепочки и словообразовательные гнезда;
- использовать этимологические данные для объяснения правописания и лексического значения слова;
- самостоятельно определять цели своего обучения, ставить и формулировать для себя новые задачи в учебе и познавательной деятельности, развивать мотивы и интересы своей познавательной деятельности;
- самостоятельно планировать пути достижения целей, в том числе альтернативные, осознанно выбирать наиболее эффективные способы решения учебных и познавательных задач
Содержание учебного предмета
Илъэс еджэгъум къык1оц1 я 5-9-рэ классхэмэ мыщ фэдиз сыхьат пчъагъэ ащак1ущт адыгабзэмк1э:
я 5-рэ кл.- сыхь. 102-рэ, я 6-рэ кл.- сыхь. 68-рэ, я 7-рэ кл.- сыхь. 68-рэ, я 8-рэ кл.- сыхь.68-рэ, я 9-рэ кл.- сыхь. 34-рэ.
Я 5-рэ классым щегъэжьагъэу я 9-рэм нэс адыгабзэм мэхьанэу ык1и пшъэрылъэу и1эхэм класс пэпчъ уащызгъэгъозэрэ урокхэр къыщытыгъэх. А урокхэр к1элэегъаджэм п1уныгъэ 1офтхьабзэхэу зэрихьан фаехэмк1э амалыш1оу щытых, к1элэеджак1охэм адыгабзэм еплъык1эу фыря1эм ык1и ащ изэгъэш1эн зэрэпылъынхэ фаем инэу зыкъырагъэ1эты.
Программэм къыубытырэ материалыр нахь куоу зэрагъэш1эным к1эджык1ыжьыным ч1ып1эшхо щеубыты. Апэрэ – япл1энэрэ классхэм ащак1угъэм ик1эджык1ыжьын къыубытын фаер программэм къыщыгъэнэфагъ. Адрэ классхэм к1эджык1ыжьыныр зэращыгъэпсыгъэщт ш1ык1эр ежь к1элэегъаджэм егъэджэныр зэрэзэхищэрэм елъытыгъэу егъэпсы.
Я 5-рэ классым бзэ ш1эныгъэм иедзыгъохэу синтаксисыр, пунктуациер, фонетикэр, лексикэр щызэрагъаш1эх. Мыщ дэжьым к1элэегъаджэм къыдилъытэн фае синтаксисымк1э апэрэ ш1эныгъэу агъотыхэрэр къык1элъык1орэ материалым изэгъэш1энк1э 1эубытып1эу зэря1эн фаер.
Грамматикэм ехьыл1эгъэ ш1эныгъэхэр зыщызэрагъэш1эрэ лъэхъаным орфографи-емрэ пунктуациемрэк1э къулайныгъэхэр зэрагъэгъотых.
Фонетикэм изэгъэш1эн к1элэегъаджэм ритын фае. Ар къызхэк1ырэр адыгабзэм ифо нетикэ хьылъэу зэрэщытыр ары. Адыгабзэм имакъэхэр гъэпсыгъэ зэрэхъухэрэр, ахэр зэрэ- зэтефыгъэ купхэр к1элэеджак1охэм 1упк1эу ямыгъэш1агъэмэ хъущтэп.
Зэхэугуфык1ыгъэу тамыгъит1ущык1э къагъэлъэгъорэ макъэхьарыфхэм язэгъэш1энк1э 1оф адэш1эгъэн фае.
Фонетикэм изэгъэш1эгъум терминхэу « хьарыф 1ужъу», « хьарыф зэхэт», « хьарыф зэхэлъ» зыфи1охэрэр я 5-рэ классым щымыгъэфедэхэмэ нахьыш1у. Мыхэмэ ач1ып1эк1э « тамыгъит1ук1э е щык1э къэдгъэлъэгъорэ (ттхырэ) хьарыфхэр» п1омэ нахь тэрэз. Бзэм хэт макъэ пэпчъ тамыгъэ гъэнэфагъэк1э къэтэгъэлъагъо. А тамыгъэхэр ары хьарыфк1э тызаджэрэр. Зы хьарыфыр зы тамыгъэуи, тамыгъит1оуи, щэуи къыхэк1ы ( к, къ, къу ). Арышъ, тамыгъэ пчъагъэмрэ хьарыф пчъагъэмрэ зэтефэуи, зэтемыфэуи бэрэ къыхэк1ы. К1элэегъаджэм инэу ына1э тыригъэтын фае ахэр икъоу зэхафын алъэк1эу егъэсэгъэнхэм.
Я 6-рэ классым морфемикэр, морфологиер ( пкъыгъуац1эр, плъышъуац1эр, пчъагъац1эр, ц1эпапк1эр ) щызэрагъаш1эх.
Я 7-рэ классым щак1у глаголыр, причастиер, деепричастиер, наречиер, бзэ 1эпэ1эгъу гущы1эхэр.
Морфологием ехьыл1эгъэ ш1эныгъэхэр ык1и правилэхэр, ахэмэ мэхьанэу я1эр к1элэеджак1охэм икъу фэдизэу зэхафынэу егъэсэгъэнхэ фае. Ащ фэш1 амал зэфэшъхьафхэр: зэпэгъэуцунхэр, зэгъэпшэнхэр, зэфэхьысыжьхэр к1элэегъаджэм ыгъэфедэхэмэ нахьыш1у.
Бзэ гущы1эхэу зэрагъаш1эрэмэ грамматикэ нэшанэхэу я1эхэр : ягъэпсык1э, язэхъо к1ык1э, гущы1эухыгъэм пшъэрылъэу щызэрахьэрэр, нэмык1 гущы1эхэм япхыгъэу зэрэхъухэрэр к1элэеджак1охэм къпгуры1оу, зэхафышъоу гъэпсыгъэн фае.
Я 8 - 9-рэ классхэм нахь зегъэушъомбгъугъэу синтаксисыр щызэрагъаш1э. Мыщ дэжьым я 5- рэ классым синтаксисымк1э щагъотыгъэ ш1эныгъэхэр к1элэегъаджэм 1эубы- тып1э еш1ых. Урок пэпчъ синтаксис зэхэфыныр дыхэтэу егъэджэн 1офыр зэригъэпсыным к1элэегъаджэр пылъын фае.
Синтаксисым изэгъэш1эгъум тамыгъэ зэфэшъхьафхэр зэрагъэфедэщт ш1ык1эмк1э къулайныгъэхэр зэра1эк1илъхьащтым пылъын фае к1элэегъаджэр.
5 класс.
К1эджык1ыжьын
Синтаксисымрэ пунктуациемрэ
Гущы1эзэгъусэр
Гущы1эухыгъэр
Гущы1эухыгъэм ичлен зэлъэпкъэгъухэр
Фэгъэзагъэр
Гущы1эухыгъэ зэхэлъыр
Фонетикэмрэ графикэмрэ
Лексикэмрэ фразеологиемрэ
К1эджык1ыжьын
6 класс
К1эджык1ыжьын
Морфемикэр
Пкъыгъуац1эр
Плъышъуац1эр
Пчъэгъац1эр
Ц1эпапк1эр
К1эджык1ыжьын
7 классс
К1эджык1ыжьын
Глаголыр
Причастиер
Деепричастиер
Наречиер
Бзэ 1эпы1эгъу гущы1эхэр. Гущы1элъык1охэр
Зэпхыхэр
Гущы1эзэгъусэхэр
Междометиехэмрэ мэкъэпэш1 гущы1эхэмрэ
Илъэсым ак1угъэм ик1эджык1ыжьын
8 класс
К1эджык1ыжьын
Гущы1эзэгъусэр
Гущы1эухыгъэм ичлен шъхьа1эхэр
Гущы1эухыгъэм ичлен гуадзэхэр
Зэзэхэт гущы1эухыгъэр
Гущы1эухыгъэм ичлен зэлъэпкъэгъухэр
Фэгъэзагъэр
Гущы1э хадзэхэмрэ зэгъусэ гущы1э хадзэхэмрэ
Къыхэгъэщыгъэ член гуадзэхэр зыхэт гущы1эухыгъэхэр
Илъэсым ак1угъэм ик1эджык1ыжьын
9 класс.
К1эджык1ыжьын
Мыухыгъэ занэхэр
Хымэ псалъэр
Гущы1эухыгъэ зэхэлъыр
Гущы1эухыгъэ зэгъусэзэхэлъэу зэпхыхэр зыхэтхэр
Гущы1эухыгъэ зэпхыгъэ зэхэлъыр
Зэпх зыхэмыт гущы1эухыгъэзэхэлъхэр
Фонетикэмрэ грамматикэмрэ яхьыл1эгъэ к1эджык1ыжьын
Тематическэ план адыгабзэ тхэнымк1э я 5-рэ класс
Тхьамафэм- сыхь.3. Илъэсыс- сыхь.102
№ п/п | Темэр | Сыхь. пчъ. | Унэмк1э гъэцэк1эн | Мафэр | |
план | факт | ||||
Ныдэлъфыбзэр лъэпкъым ылъапс | 1 | Н.5, 1оф.2 | |||
Гущы1эр зэрэзэхэтыр | 1 | Н.8 ,1оф.11 | |||
Бзэ гущы1эхэр. Пкъыгъуац1эр | 1 | Н.10,1оф.16 | |||
Плъышъуац1эр | 1 | Н.12,1оф.22 | |||
Пчъэгъац1эр | 1 | Н.13,1оф.24 | |||
Входной контрольнэ диктан. | 1 | КIэджыкIыжьын | |||
Ц1эпапк1эхэр | 1 | Н.14,1оф.27 | |||
Глаголыр | 1 | Н.16,1оф.32 | |||
Практическэ гъэцэк1эн «Глаголыр» | 1 | КIэджыкIыжьын | |||
Гущы1эзэгъусэр. | 1 | Н.21,1оф.42 | |||
Ж/и Сурэтымк1э рассказ «Бжыхьэм ипейзаж» | КIэджыкIыжьын | ||||
Гущы1эзэгъусэм изэхэфын | 1 | Н.23 | |||
Гущы1эухыгъэр | 1 | Н.24 ,1оф.48 | |||
Практическэ гъэцэк1эн «Гущы1эухыгъэр» | 1 | Гущы1э зэгъуситф къы хатхык1ы газетэм | |||
Ж/И . Сочинение «Адыгэ республикэр илъэс 24-рэ хъугъэ» | 1 | Уч1эхэм яджэуапхэр | |||
Мурадэу я1эхэмк1э гущы1эухыгъэхэр зэрэзэтек1хэрэр | 1 | 1оф.52 | |||
Гущы1эухыгъэм ичленхэр | 1 | 1оф.55 | |||
Гущы1эухыгъэм ичлен шъхьа1эхэр. Подлежащэр | 1 | 1оф.60 | |||
Гущы1эухыгъэм ичлен шъхьа1эхэр. Сказуемэр | 1 | 1оф.62 | |||
Практическэ 1офш1эн «Гущы1эухыгъэр» | 1 | КIэджыкIыжьын | |||
Гущы1эухыгъэ убгъугъэр | 1 | Н.30,1оф.63 | |||
Гущы1эухыгъэ мыубгъугъэр | 1 | 1оф.64 | |||
Ж/И.Рассказ «К1ымафэм ипейзаж» | 1 | Къаухыжьы | |||
Гущы1эухыгъэм ичлен гуадзэхэр. | 1 | Н.33,1оф.65 | |||
Уплъэк1ун диктант | 1 | ||||
Хэукъоныгъэмэ ягъэтэрэзыжьын Дополнениер | 1 | Н.35,1оф.66 | |||
Къэзгъэнафэр | 1 | 1оф.67 | |||
Обстоятельствэр | 1 | Н.38,1оф.72 | |||
Гущы1эухыгъэм хэт член зэлъэпкъэгъухэр | 1 | Н.43,1оф.84 | |||
Гущы1эухыгъэм хэт член зэлъэпкъэгъухэр | 1 | 1оф.86 | |||
Фэгъэзагъ зыфа1орэр | 1 | Н.47,1оф.89 | |||
Гущы1э хадзэр, гущы1эзэгъусэ хадзэр | 1 | Н.50,1оф.97 | |||
Тамыгъэу ахэр къызэрэхагъэщхэрэр | 1 | 1оф.98 | |||
Гущы1эухыгъэ къызэрык1ом изэхэфын | 1 | Н.51,1оф.99 | |||
Уплъэк1ун диктант | 1 | КIэджыкIыжьын | |||
Хэукъоныгъэхэм ягъэтэрэзыжьын Гущы1эухыгъэ къызэрык1охэр | 1 | Гущы1эухыгъищ къыз. зэхагъ.,зэха-фы | |||
Гущы1эухыгъэ зэхэлъхэр | 1 | Н.53,1оф.100 | |||
Практическэ 1офш1энхэр «Гущы1эухыгъэ къызэрык1охэр» | 1 | КIэджыкIыжьын | |||
Гущы1эухыгъэ зэхэлъым изэхэфын | 1 | Н.44,1оф.103 | |||
Ж/И.Изложение | 1 | Къаухыжьы | |||
Зыгорэм игущы1эхэр | 1 | Н.56,1оф.105 | |||
Зыгорэм игущы1эхэр | 1 | Н.56,1оф.107 | |||
К1эджык1ыжьын «Гущы1эухыгъэр» | 1 | КIэджыкIыжьын | |||
Бзэм хэт макъэхэр гъэпсыгъэ зэрэхъухэрэр | 1 | Гущы1эухыгъищ къатхы | |||
Мэкъэ чанхэмрэ мэкъэ дэгухэмрэ Мэкъэ зещэхэмрэ мэкъэ зэращэхэмрэ | 1 | Н.60,1оф.109 | |||
Административнэ контрольнэ диктант. | 1 | КIэджыкIыжьын | |||
Хэукъоныгъэмэ ягъэтэрэзыжьын. Практическэ 1офш1энхэр «Гущы1эухыгъэр» | 1 | Н.66,1оф.123 | |||
Чыйзэфэш1ыгъэ макъэхэр | 1 | КIэджыкIыжьын | |||
Мэкъэ 1ужъухэр | 1 | Н.68.1оф.129 | |||
Мэкъэ 1ужъухэр | 1 | Н.68.1оф.129 | |||
Ж/и Изложение | 1 | КIэджыкIыжьын | |||
Буквэу э-м къыгъэлъэгъорэ макъэхэр | 1 | Н.69,1оф.131 | |||
У зыфи1орэ буквэм имэхьанэхэр | 1 | Н.71,1оф.134 | |||
Буквэу э-р мэкъэ 1ужъухэм ауж зэратхырэр | 1 | Э-р хэтэу гущы1итф | |||
Бзэм хэт макъэхэр тхэнымк1э къызэрагъэлъагъохэрэр. Алфавитыр | 1 | Н.73,1оф.138 | |||
Буквэ къызэрык1охэмрэ буквэ зэхэлъхэмрэ | 1 | Н.75.,1оф.142 | |||
Практическэ 1офш1энхэр | 1 | Н.77,1оф.148 | |||
Буквэу дж-м къыгъэлъэгъорэ макъэхэр | 1 | Н.79,1оф.152 | |||
Буквэу к1-м къыгъэлъэгъорэ макъэхэр | 1 | Н.80,1оф.155 | |||
Буквэхэу г-м къыгъэлъэгъорэ макъэхэр | 1 | Н.81,1оф.158 | |||
Ж/и Сочинение «К1ымафэр зык1ысик1асэр» | 1 | КIэджыкIыжьын | |||
Буквэхэу хь-м къыгъэлъэгъорэ макъэхэр | 1 | Н.82,1оф.161 | |||
Буквэхэу и,о,у,ё къагъэлъэгъорэ макъэхэр | 1 | Н.83,1оф.162 | |||
Практическэ 1офш1эн | 1 | Гущы1эухыгъэхэм язэхэфын | |||
Пычыгъор. Пычыгъо зэ1ухыгъэр ык1и пычыгъо зэфэш1ыгъэр | 1 | Н.84,1оф.164 | |||
Ударениер | 1 | Н.86,1оф.167 | |||
Гущы1эм ифонетическэ зэхэфын | 1 | Гущы1ит1у фонетическэу къызэхафы | |||
Ж/и Изложение. «Мылым пхырызыгъ» | 1 | Гущы1ит1у фонетическэу къызэхафы | |||
Орфографие зыфа1орэр. Орфографие гущы1алъэхэр | 1 | Н.90,1оф. 174 | |||
Уплъэк1ун диктант | 1 | КIэджыкIыжьын | |||
Хэукъоныгъэмэ ягъэтэрэзыжьын. Лексикэ зыфа1орэр | 1 | Н.93, 1оф.183 | |||
Мэхьэнабэ зи1э гущы1эхэр | 1 | 1оф.184 | |||
Зы мэхьанэ зи1э гущы1эхэр | 1 | Н.96,1оф.185 | |||
Мэхьэ занк1э гущы1эмэ зэря1эрэр | 1 | Н.97,1оф.187 | |||
Ехьщыр мэхьанэ гущы1эмэ зэря1эрэр | 1 | 1оф.190 | |||
Литературабзэр ык1и ч1ып1э гущы1эхэр | 1 | Н.99,1оф.192 | |||
Уплъэк1ун диктант | 1 | КIэджыкIыжьын | |||
Хэукъоныгъэмэ ягъэтэрэзыжьын Адыгэ гущы1э шъыпкъэхэр. | 1 | Н.101,1оф.195 | |||
Сэнэхьат гущы1эхэр. | 1 | Н.103,1оф.202 | |||
Жъы хъугъэ гущы1эхэр. | 1 | Н.105,1оф.206 | |||
Гущы1ак1эхэр | 1 | 1оф.210 | |||
Практическэ 1офш1эн | 1 | КIэджыкIыжьын | |||
Синонимхэр | 1 | Н.109.,1оф.215 | |||
Синонимхэр | 1 | 1оф.218 | |||
Омонимхэр | 1 | Н.111,1оф.220 | |||
Ж/и Изложение | КIэджыкIыжьын | ||||
Антонимхэр | 1 | Н.113,1оф.225 | |||
Фразеологизмэхэр | 1 | Н.117,1оф.230 | |||
Лексикэ зэхэфыныр | 1 | Гущы1ит1у лексическэу къызэхафы | |||
К1эджык1ыжьын. Гущы1эр зэрэзэхэтыр | 1 | Н.94, правилэр | |||
Ж/и Сурэтымк1э сочинение атхыныр | 1 | КIэджыкIыжьын | |||
Уплъэк1ун диктант | 1 | КIэджыкIыжьын | |||
Хэукъоныгъэмэ ягъэтэрэзыжьын. | 1 | Фонетичес-кэ зэхэфын | |||
Синтаксисыр | 1 | Гущы1. сиснтаксическэу къызэхафы | |||
Пунктуациер | 1 | Н.131,1оф.253 | |||
Фонетикэмрэ графикэмрэ | 1 | Н.134,1оф.258 | |||
Практическэ гъэцэк1эн | 1 | Н.134 | |||
Ж/и Изложение | 1 | Гущы1эухыгъищ зэха-фы | |||
Уплъэк1ун диктант | 1 | Гущы1эухыгъищ зэха-фы | |||
Хэукъоныгъэмэ ягъэтэрэзыжьын | 1 | Гущы1эухыгъищ зэха-фы | |||
Илъэсым ак1угъэм ик1эджык1ыжьын | 1 | КIэджыкIыжьын | |||
Илъэсым ак1угъэм ик1эджык1ыжьын | 1 | КIэджыкIыжьын |
Тематическэ план адыгабзэ тхэнымк1э я 6-рэ класс
Тхьэмафэм – сыхь. 2
Илъэс еджэгъум – сыхь. 68-рэ
№ п/п | Темэр | Сыхь. пчъ. | Унэмк1э гъэцэк1эн | Мафэр | ||
план | факт | |||||
Адыгабзэм изэгъэш1эн мэхьанэу и1эр. Пэублэ бесед. | 1 | Н.3-4-р къа1отэжьынэу. Усэу «Ныдэлъфыбз» зыф. езбырэу. | ||||
Макъэхэм якъэхъук1. Мэкъэзещэхэмрэ мэкъэзэращэ- хэмрэ. К1эджык1ыжьын. | 1 | Текст гъэнэфагъэм 1оф да- ш1э. Гущы1эхэр къатхых, къызэхафых. | ||||
Гущы1эзэгъусэр. Гущы1эухыгъэр ык1и гущы1эухы-гъэм ичленхэр. К1эджык1ыжьын. | 1 | п.1-р къызэрагъаш1э, гу- щы1эухыгъи 8 къатхы,син- таксическэу къызэхафых. | ||||
Входной уплъэк1ун диктант. | 1 | н. 3. | ||||
Гущы1эухыгъэм ичлен зэлъэпкъэгъухэр. К1эджык1ыжьын. | 1 | п. 2-р, текст гъэнэфагъэм член зэлъэпкъ. къыхагъ. | ||||
Гущы1эухыгъэ къызэрык1ор ык1и гущы1эухыгъэ зэхэхэлъыр. | 1 | п. 3-р, 1оф. 17-р, 18-р (тх.). | ||||
Гущы1эухыгъэ къызэрык1омрэ гущы1эухыгъэ зэхэ-лъымрэ ясинтаксис зэхэфын. | 1 | п. 4-р, 1оф. 21-р (тх.). | ||||
Гущы1эгъэпсыныр. | 1 | п. 5-р, 1оф. 28-р, 30-р (тх.), н.16-17-м атет упч1. ядж. | ||||
Уплъэк1ун диктант. | 1 | п.п.1-5-р к1эджык1ыжьын. | ||||
Фонетикэр. Бзэм иорганхэр. | 1 | п. 6-р, 1оф. 34-р(тх.). | ||||
Макъэхэр къызэрэхъурэ ш1ык1эр. Мэкъэ чанхэмрэ мэ- къэ дэгухэмрэ. Практическэ 1офш1эн. | 1 | п.п.7-8-р,1оф.38-р, 43-р (тх.), н.40-41-м тет упч1. ядж. | ||||
Лексикэр. Синонимхэр, антонимхэр, омонимхэр. Практическэ 1оф. | 1 | п. 9-р,1оф.46-р, 50-р(тх.), 46-р(жэр.). | ||||
Фразеологизмэхэр. | 1 | п.10-р, 1оф. 51-р (жэр.), 53-р (тх.). | ||||
Ж/И. Сочинение: «Гъэмэфэ гъэпсэфыгъо уахътэр зэ- рэзгъэк1уагъэр». | 1 | п.п.1-10-р к1эджык1ыжьы- нэу. | ||||
Морфемикэм зэригъаш1эрэр. Морфемэр гущы1эм ианахь 1эхьэ ц1ык1оу зэрэщытыр. | 1 | п.11-р,1оф.60-р (тх.), 62-р (жэр.). | ||||
Гущы1эзэхъок1ынымрэ гущы1эгъэпсынымрэ. | 1 | Текст гъэнэфагъэм 1оф да- ш1э.Тхыгъэ упч1. ядж. къар. | ||||
Лъапсэр, лъэпсапэр(приставкэр), Лъэпсахэр(суффик- сыр). Мыхэмэ пшъэрылъэу зэрахьэрэр. Практич. 1оф. | 1 | п.12-р, 1оф.59-р, 64-р(тх.), 86-р (жэр.). | ||||
Зэлъэпсэгъу гущы1эхэр. Практическэ 1офш1эн. | 1 | п.12-р, 1оф.69-р (тх.), текст гъэнэф. гущ.зэлъэпс. къых. | ||||
Гущы1эпкъымрэ к1эухымрэ. К1эухым гущы1эм ч1ы- п1эу щиубытырэр. Практическэ 1офш1эн. | 1 | п. 13-р, худ. произ. зэдж.гу- щы1и 8 къыхахи къызэх. | ||||
Гущы1эгъэпс ык1и шъошэгъэпс аффиксхэр. Морфоло гие ш1ык1эм тет гущы1эгъэпсыныр. | 1 | п.п.14-16-р,1оф.77-р, 79-р (тх.). | ||||
Гущы1э зэхэлъхэр, ахэмэ ятхык1. Практическэ 1оф- ш1эн. | 1 | п.п.17-19-р, 1оф.85-р, 88-р (тх.). | ||||
Гущы1эр зэрэзэхэтымрэ ащ игъэпсык1эрэ язэхэфын. | 1 | п. 20-р, 1оф.90-р, 91-р (тх.), н.53-54-рэм тет упч1. ядж. | ||||
Уплъэк1ун диктант. | 1 | п.п.16-20-р к1эджык1ыжь. | ||||
Бзэ лъэпсэ гущы1эхэмрэ бзэ 1эпы1эгъу гущы1эхэмрэ. | 1 | п.21-р, 1оф. 95-р (жэр.). | ||||
Пкъыгъуац1 зыфа1орэр, ащ играмматикэ нэшанэхэр. | 1 | п.22-р, 1оф.97-р (тх.). | ||||
Пкъыгъуац1эр гущы1эухыгъэм членэу къызэрэхафэ- рэр. | 1 | п.23-р, 1оф.100-р (тх.), 101-р (жэр.). | ||||
Ц1ыфыр е нэмык1хэр къызэрык1ырэ пкъыгъуац1эхэр. Пкъыгъоц1э унаехэмрэ къызэрык1охэмрэ. | 1 | п.п.24-25-р, 1оф.102, 108-р (тх.), 109-р (жэр.). | ||||
Падежхэмэ ямэхьанэхэр. Пкъыгъуац1эхэр падежхэм- к1э зэрэзэхъок1хэрэр. Практическэ 1офш1эн. | 1 | п. п.26- 27-р, 1оф.116-р, 120-р (тх.). | ||||
Пкъыгъоц1э гъэнэфагъэхэмрэ мыгъэнэфагъэхэмрэ.Гъэ-нэфэгъэ ык1и мыгъэнэфэгъэ зэок1ынырэр. | 1 | п.п.28-29-р, 1оф.116, 118- р ( тх.). | ||||
Пкъыгъоц1э унаехэмэ язэхъок1ын. Зые лъэпсапэхэр зыпыт ык1и къэзгъэлъэгъорэ ц1эпапк1эхэр. | 1 | п.п.30-33-р, 1оф.128-р, 133- р, 136-р (тх.). | ||||
Пкъыгъуац1эхэм япчъагъ: зы пчъэгъэ закъом ык1и бэ пчъэгъэ закъом арытхэр. | 1 | Зы пчъ. итэу пкъ.5, бэ пчъ. итэу пкъ. 5(ежьх.зыф.) къатхы,гущы1эух.къыхагъ. | ||||
Пчъэгъац1эхэр гъэпсыгъэ зэрэхъухэрэр. Практическэ 1офш1эн. | 1 | п. 34-р,1оф.137-р (тх.). | ||||
Административнэ уплъэк1ун диктант. | 1 | п. 34-р | ||||
Пкъыгъуац1эмэ ятхык1. Практическэ 1офш1эн. | 1 | п.35-р, 1оф.140-р(тх.), 142-р (жэр.). | ||||
Пкъыгъуац1эхэм яморфологие зэхэфыныр.(жэр.,тхэ- нымк1и). Практическэ 1офш1эн. | 1 | п. 36-р, 1оф.143-р (жэр.), 145-р (тх.). н.92-м тет упч1. ядж. | ||||
Ж/И. Текст хьазырк1э уплъэк1ун изложение. | 1 | Унэмк1э къыщаухыжьы. | ||||
Плъышъуац1эм мэхьанэу ык1и грамматикэ нэшанэу и1эхэр. | 1 | п.37-р, 1оф. 150-р,151-р (тх.). | ||||
Нэшэнэ плъышъуац1эхэмрэ ехьыл1эгъэ плъышъуац1эхэмрэ. | 1 | п.38-р, 1оф.152-р(тх.). | ||||
Плъышъуац1эхэр падежхэмк1э ык1и пчъагъэхэмк1э зэрэзэхъок1хэрэр. | 1 | п.39-р, плъышъ. 4-6 (ежьх. зыф.) пад. пчъ. къызэрахъ. | ||||
Нэшэнэ плъышъуац1эхэм язэхъок1ын. Практическэ 1офш1эн. | 1 | Худ. произв. зэдж. нэшэнэ плъышъ.6 къых., пад. пчъ. къызэрахъ. | ||||
Ехьыл1эгъэ плъышъуац1эхэм язэхъок1ын. Практическэ 1офш1эн. | 1 | Текст гъэнэфагъэм 1оф да- ш1э. | ||||
Плъышъуац1эхэр гущы1эухыгъэм членэу къызэрэха- фэрэр. | 1 | п.40-р, 1оф.160-р, 163-р (тх.). | ||||
Ж/И. Сочинение «Ц1ыфыр зыгъэдэхэрэ шэнхэр». | 1 | Унэмк1э къыщаухыжьы. | ||||
Зэфэгъэдэн степеньхэу плъышъуац1эхэм я1эхэр. | 1 | п.41-р, 1оф.171-р (тх.), 173- р (жэр.). | ||||
Фэгъэдэн ык1и къебэк1рэ степенхэр гъэпсыгъэ зэрэ- хъухэрэр. | 1 | п.п. 42-р, 43-р, 1оф.175-р, 180-р (тх.). | ||||
Плъышъуац1эхэр гъэпсыъэ зэрэхъухэрэр. | 1 | п.44-р, бзэ гущ. зэфэшъхь. къапагъахь. плъышъ.6 къыз. | ||||
Плъышъуац1эхэм ятхык1. Практическэ 1офш1эн. Урысыбзэм къыхэк1ыгъэ плъышъуац1эхэр. Ахэмэ ятхык1. | 1 | п.45-р,1оф.182-м (я 2-рэ пыч.) жэр.,184-р, 185-р (тх.). п. 46-р, 1оф.187-р(тх.). | ||||
Плъышъоц1э зэхэлъмэ ятхык1. Практическэ 1офш1эн. | 1 | п.47-р, 1оф.189-р (тх.), 190-р (жэр.). | ||||
Плъышъуац1эм иморфологие зэхэфын жэры1ок1и тхэнымк1и. | 1 | п.48-р, 1оф.192-р, 193-р (тх.), н.123-м тет упч1. ядж. (жэр). | ||||
Уплъэк1ун диктант. | 1 | п.п. 37-48-р к1эджык1ыжь. | ||||
Пчъэгъац1эм мэхьанэу ык1и грамматикэ нэшанэу и1эхэр. | 1 | п.49-р, 1оф.198-р, 199-р (тх.). | ||||
Пчъэгъац1эхэр ягъэпсык1эк1э зэрэзэтырафхэрэр. | 1 | п.50-р, тхыгъэ пчъ.гущы1э- ух. къах., къызэх. | ||||
Пчъэгъэц1э къызэрык1охэр, зэхэлъхэр, зэхэтхэр. Прак- тическэ 1офш1эн. | 1 | Худ. произв. зэдж.(ежьх. зыф.) къызэр. плъышъ. 6-8 зэхэлъ. 4-6, зэхэт.4-6 къыз. | ||||
Пчъэгъац1эхэр ямэхьанэк1э зэрэгощыгъэхэр. Зэк1э-лъык1ок1э, зэтеутыгъэ , гъэк1эк1ын пчъэгъац1эхэр. | 1 | п.50-53-р,упч1. атхыгъэмэ ядж., 1оф. 202-р, 204-р,207- р (тх.). | ||||
Пчъэгъац1эхэр падежхэмк1э зэрэзэок1хэрэр. Практи-ческэ 1офш1эн. | 1 | п.54-р, 1оф.208-р (тх.), 209- р (жэр.). | ||||
Пчъэгъац1эмэ ятхык1. Практическэ 1офш1эн. | 1 | п.55-р, 1оф. 211-р(тх.). | ||||
Пчъэгъац1эм иморфологие зэхэфын. | 1 | п.56-р, 1оф.213-р (тх.), н. 137-м тет упч1. ядж. жэр. | ||||
Ж/И. Текст хьазырк1э уплъэк1ун изложение. | 1 | п.п. 49-56-р к1эджык1ыжь. | ||||
Ц1эпапк1эм мэхьанэу ык1и грамматическэ нэшанэу и1эхэр. | 1 | п.57-р, текст гъэнэфагъэм ц1эпапк1. 10-12 къыхагъ., къызэхафых. | ||||
Ц1эпапк1эхэр пкъыгъуац1эмэ ач1ып1э зэриуцохэрэр. | 1 | п. 57-р, тхыгъэ гущы1эух. ц1эпапк1эхэр къахатхы – к1ых, къызэхафых. | ||||
Ц1эпапк1эхэр купхэу зэрэгощыгъэхэр. Шъхьэ ц1эпап- к1эхэр, ахэр падежхэмк1э зэрэзэок1хэрэр. Зие, упч1э ц1эпапк1эхэр. Практичес- кэ 1офш1эн. | 1 | п.58-, 1оф.218-р(тх.), шъхьэ ц1эпапк1. 6 падежх. къыз. | ||||
Мыгъэнэфыгъэ ык1и мыдэныгъэ ц1эпак1эхэр. | 1 | п.п.60-61-р, 1оф.221-р, 224- р (тх.). | ||||
Къэзгъэлъэгъорэ ц1эпапк1эхэр, ахэр падежхэмк1э зэ- рэзэхъок1хэрэр. Практическэ 1офш1эн. | 1 | п.62-р, 1оф. 225-р (тх.). | ||||
Ц1эпапк1эхэм ятхык1. Практическэ 1офш1эн. | 1 | п.п. 57-62-р к1эджык1ыжь. | ||||
Ц1эпапк1эм иморфологие зэхэфын тхэнымк1и жэры-1ок1и. Практическэ 1офш1эн. | 1 | п. 63-р, 1оф.227-р(тх.), ц1э- пэпк1и 6-8 морф. къызэх. | ||||
Уплъэк1ун диктант. | 1 | п.п.57-63-р к1эджык1ыжь. | ||||
Морфемикэр ык1и бзэ гущы1эхэр. К1эджык1ыжь. Орфографие ык1и пунктуацие правилэхэр. К1эджы-к1ыжьын. | 1 | Худ. произв. зэджагъэхэм бзэ гущы1эхэр къыхагъ., къызэх. | ||||
Итогэвэ уплъэк1ун диктант. | 1 |
Тематическэ план адыгабзэ тхэнымк1э я 7-рэ класс
Тхьэмафэм – сыхь. 2
Илъэс еджэгъум сыхь. – 68-рэ
№ п/п | Темэр | Сыхь. пчъ. | Унэмк1э гъэцэк1эн | Мафэр | |
план | факт | ||||
Адыгабзэр тиныдэлъфыбз – ухэзыщэрэ ублап1. | 1 | Ныдэлъфыбзэм къытегущы1эх, ащ ехьыл1агъэу зы усэ езбырэу къызэрагъаш1э. | |||
Адыгэ тхыбзэм къык1угъэ гъогур. | 1 | п.68-р, н.154-155-м къедж, къа1от. | |||
Бзэ гущы1эхэу адыгабзэм и1эхэр. | 1 | Гущы1эухыгъэ 6 къатхы, къызэхафы, бзэ гущы1эу хэтхэр къыхагъэщых. | |||
К1эджык1ыжьын. Орфографие ык1и пунктуацие правилэхэр. К1эджык1ыжьын. | 1 | ||||
Входной уплъэк1ун диктант. | 1 | Гущы1эухыгъэ 6 къатхы, къызэхафы, бзэ гущы1эу хэтхэр къыхагъэщых. | |||
Лексикэр ык1и фразеологиер. | 1 | п.п.69-72-р, 1оф.242-245-р | |||
Морфологиер. | 1 | (тх.). п. 73-р, 1оф.246-р(тх.). | |||
Глаголым имэхьан ык1и лъэпсэ нэшанэхэу и1эхэр. | 1 | п.74-р,1оф.249-р | |||
Глаголым имасдар шъуаш, ар урыс инфинитивым зэ-рэтек1ырэр. | 1 | 251-р(тх.). | |||
Лъы1эсрэ ык1и лъымы1эсрэ глаголхэр. Глаголыр шъхьэхэмк1э зэрэзэхъок1ырэр. | 1 | п. 75-р, 1оф.253-р (жэр.), лъы1. гл.5, лъымы1.гл.5 къ. | |||
Лъымы1эсрэ глаголхэр шъхьэхэмк1э зэрэзэхъок1хэрэр. | 1 | п.76-р, 1оф.255-р (тх.), 256- р (жэр.). | |||
Лъык1отэрэ ык1и лъымык1отэрэ глаголхэр. | 1 | п.77-р, 1оф.258-р (тх.). п.78-р,1оф.260-р, 261-р (тх.). | |||
Ухыгъэ ык1и мыухыгъэ глаголхэр. | 1 | п.79-р, 1оф.264-р (тх.).Текст гъэнэф. ух. ык1и мыух. гл. къых. | |||
Мыухыгъэ глаголхэр гъэпсыгъэ зэрэхъухэрэ лъэпса- хэхэр (суффиксхэр) –и, -ти, -шъ, -к1э, -мэ, -фэ, -зэ; к1у-и, к1о-мэ, к1о-зэ. | 1 | п.80-р,1оф.266-р, 268-р(тх.). | |||
Глаголыр гущы1эухыгъэм членэу къызэрэхафэрэр. Практическэ 1офш1эн. | 1 | Гущы1эухыгъэ 10-12 гл. член зэфэшъхь. хэтхэу къатхы, къызэхафы. | |||
Ж/И. Сочинение «Гъэмэфэ гъэпсэфыгъо уахътэр зэ- рэзгъэк1уагъэр». | 1 | Унэмк1э къыщаухыжьы. | |||
Глаголым имасдар шъуаш, ар инфинитивым зэрэте- к1ырэр. | 1 | Текст гъэнэфагъэм 1оф да- ш1э; атхыгъэ гл.хэтхэу гу- щы1эухыгъи 10-12 къатхы. п.п.81-р, 1оф.273-р ,272-р (тх.), 282-р (жэр.). | |||
Ч1ып1э ык1и лъэныкъо лъэпсапэхэу (приставкэхэу) гъэ-, фэ-, дэ-, зэ- дэ-, къ(э)-, н(э)-, и-, д(э)-, х(э)-, щ(э)- зыфи1охэрэм къагъэпсыхэрэ глаголхэр. Практическэ 1офш1эн. | 1 | ||||
Глаголым иуахътэхэр.Мы уахътэр. Практическэ 1оф- ш1эн. Блэк1ыгъэ ык1и блэк1ыщтэгъэ уахътэхэр. Практи-ческэ 1фш1эн. Блэк1ыгъэгъэ ык1и къэк1ощт уахътэр. Практическэ 1офш1эн. | 1 | п. 82-р, н. 182-м тет усэр езбыр. къызэр.,1оф. 286-р (тх.). п.п.83- 84-р, 1оф.291-р,293- р (тх.). | |||
Глаголым инаклонение шъуашэхэр. Зэлъытыгъэ ык1и ш1оигъо наклонениехэр. | 2 | п.п.87-89-р,1оф.314-р, 318-р, 321-р (тх.). | |||
Мыдэныгъэ ык1и упч1э шъуашэхэр. Егъэш1эн ык1и фэш1эн глаголхэр. Дэш1эн ык1и шъхьэфэш1э глаголхэр. | 2 | п.п. 90-91-р, 1оф.329-р, 335- р (тх.). п.п.92-93-р, 1оф.349-р, 351-р (тх.). п.п.94-95-р, 1оф.354-р, 362-р (тх.). | |||
Глагол лъэпсахэхэр. Ахэмэ ятхык1. Глаголым иморфологие зэхэфын. Практическэ 1оф- ш1эн. | 2 | п.п.96-97-р, 1оф.371-р, 378- р (тх.). | |||
Административнэ контрольнэ диктант. | 1 | п.п.90-97-р к1эджык1ыжь. | |||
Причастие зыфа1орэр. Причастиер гущы1эухыгъэм членэу къызэрэхафэрэр – подл., сказуем., доп., къэзгъ. | 2 | п.99-р, 1оф.396, 398-р (тх.). | |||
Ж/И. Текст хьазырк1э изложение. | 1 | п.п.90-97-р к1эджык1ыжь. | |||
Причастиер гъэпсыгъэ зэрэхъурэр. Лъык1отэрэ ык1и лъымык1отэрэ глаголмэ къатек1рэ причастиехэр. | 2 | п.100-р,1оф.401-р, 406-р (тх.), 408-р (жэр.). | |||
Причастиер падежхэмк1э ык1и пчъагъэхэмк1э зэрэзэхъок1ырэр. | 1 | п.101-р, 1оф.418-р,426(б)-р. (тх.).п.102-р,1оф.418-р(тх.),прич. 6 шъхь. ык1и уахът. къызэр. | |||
Причастиер шъхьэхэмк1э ык1и уахътэхэмк1э зэрэзэхъок1ырэр. | 1 | ||||
Причастием иморфологие зэхэфын. Практическэ 1оф ш1эн. | 1 | ||||
Уплъэк1ун диктант. | 1 | п.п.99-103-р к1эджык1ыжь. | |||
Деепричастие зыфа1орэр. Деепричастиер – мыухыгъэ глагол шъуаш. | 1 | п.п.103,104-р, 1оф.442-р(тх.). п.105-р,1оф.445-р(тх.), 447-р (жэр.). | |||
Деепричастиехэр гъэпсыгъэ зэрэхъухэрэр. | 1 | ||||
Деепричастиехэр зэрэзэхъок1хэрэр. Мыдэныгъэ мэхьанэ зи1э деепричастиехэр. | 1 | п.106-р, 1оф.450-р,452-р (тх.). п.107-р, 1оф.454-р . п.108-р, 1оф 455-р,458-р, (тх.), н.261-м тет упч1.ядж. (жэр.). | |||
Деепричастиехэм ятхык1. | 1 | ||||
Деепричастиер глаголым епхыгъэу зэрэщытыр, гущы1эухыгъэм обстоятельствэу къызэрэхафэрэр | 1 | Текст гъэнэфагъэм гущы1э ух.8-10 къыхатх., къызэх. - п.109-р, н.261-м тет упч1. ядж (жэр.). | |||
. Деепричастием иморфологие зэхэфын. Практическэ 1офш1эн. | |||||
Ж/И. Текст хьазырк1э уплъэк1ун изложение. | 1 | Унэмк1э къыщаухыжьы. | |||
Наречие зыфа1орэр. Наречием грамматикэ нэшанэхэу и1эхэр. | 2 | п. 110-р, 1оф.460-р ,462- р(тх.), 461-р(жэр.). | |||
Мэхьанэу я1эмк1э наречиехэр купэу зэрэгощыгъэ -хэр. | 1 | п.111-р,1оф.464-р, 468-р, 469- р (тх.). п.112-р, 1оф.471-р (тх.). | |||
Наречиехэр гъэпсыгъэ зэрэхъухэрэр. Практическэ 1оф ш1эн. | 1 | ||||
Наречиехэр гъэпсыгъэ зэрэхъухэрэр. Наречиехэмэ ятхык1. | 1 | п.112-р к1эджык1ыжьынэу, 1оф.474-р (тх.). п.113-р, 1оф.475-р (тх.). | |||
Наречием иморфологие зэхэфын жэры1ок1и, тхэным-к1и. Практическэ 1офш1эн. | 1 | ||||
Уплъэк1ун диктант. | 1 | п.п.110-114-р к1эджык1ыжьынэу. | |||
Бзэ 1эпы1эгъу гущы1эхэр. | 1 | п.115-р, 1оф.482-р, 483-р (тх.). | |||
Гущы1элъык1ор. Якъэхъук1эк1э гущы1элъык1охэр зэрагощыхэрэр. | 1 | ||||
Къатемык1ыгъэ ык1и нэмык1 гущы1эмэ къатек1ыгъэ гущы1элъык1охэр. | 1 | п.116-р, 1оф.484-р (тх.). п.117-р,
| |||
Гущы1элъык1омэ ятхык1. | 1 | худ. произв. зэдж. къых. гущы1элъ.10-12 къатхы. | |||
Гущы1элъык1ом иморфологие зэхэфын. | 1 | ||||
Зэпххэр. Зэпххэм мэхьанэу я1эр, зэрэгощыгъэхэр. | 1 | п.119-120-р, 1оф.490-р, 493-р (тх.). | |||
Зэпх къызэрык1охэр ык1и зэхэлъхэр. | 1 | п.121-р, 1оф.494-р (тх.), | |||
Зэзыпхырэ зэпххэр, зыгощхэрэ зэпххэр, зэпыщыт зэпх хэр. Зэпх лъэпсахэхэр. | 1 | н. 284-м тет упч1. ядж. къыр. | |||
Практическэ 1офш1эн. Зэпхым иморфологие зэхэфын жэры1ок1и тхэнымк1и. | 1 | ||||
Гущы1эзэгъусэхэр. Гущы1эзэгъусэмэ мэхьанэу я1эр. | 1 | п.122-р, 1оф.495-р (тх.). | |||
Гущы1эзэгъусэхэр зэрэзэтек1хэрэр. | 1 | Гущы1эухыгъэ 6 къатхы, къызэхафы, бзэ гущы1эу хэтхэр къыхагъэщых. | |||
Гущы1эзэгъусэхэм ятхык1. | 1 | п.122-р | |||
Практическэ 1офш1эн. Гущы1эзэгъусэм иморфологие зэхэфын. | 2 | Гущы1эухыгъэ 6 къатхы, къызэхафы, бзэ гущы1эу хэтхэр къыхагъэщых. | |||
Междометиехэмрэ мэкъэпэш1 гущы1эхэмрэ. | 1 | п.126-р, 1оф.500-р.
| |||
Междометиехэр къызэрэхагъэщыхэрэ тамыгъэхэр. | 1 | п.126-р, 501-р (тх.).
| |||
Междометиехэм ятхык1. Практическэ 1офш1эн. | 1 | Текст гъэнэфагъэм междоме тиехэр къых., тамыгъ. къызэх. | |||
Итогэвэ уплъэк1ун диктант. | 1 | п.122-127-р к1эджык1ыжь. | |||
Бзэ гущы1эхэр. Орфографие ык1и пунктуацие хабзэ-хэр (правилэхэр). К1эджык1ыжьын. | 1 | Текст гъэнэфагъэм 1оф да- ш1э. |
Тематическэ план адыгабзэ тхэнымк1э я 8-рэ класс
Тхьэмафэм – сыхь. 2
Илъэс еджэгъум сыхь. – 68-рэ
№ | Темэр | Унэмк1э гъэцэк1эн | Мафэр | ||
Сыхь. пчъ. | план | факт | |||
Адыгабзэр - тиныдэлъфыбз | 1 | Н.3, 1оф.2 | |||
Фонетикэмрэ графикэмрэ. Орфографиер | 1 | Н.9, 1оф.10 | |||
Гущы1эр зэрэзэхэтыр ык1и гущы1э гъэпсыныр | 1 | Н.10, 1оф.15 | |||
Морфологиер | 1 | Н.13, 1оф.20 | |||
Входной уплъэк1ун диктант | 1 | Тестхэр къаш1ы. | |||
Синтаксисыр ык1и пункуациер | 1 | Н.15,1оф.24 | |||
Ж/и Сочинение. Адыгэ республикэр илъэс 22-рэ хъугъэ | 1 | Тестхэр къаш1ы. | |||
Гущы1эзэгъусэхэм ягъэпсык1эрэ яграмматикэ мэхьанэрэ | 1 | Н.17, 1оф.29 | |||
Гущы1эзэгъусэм хэт гущы1эхэр зэрэзэпхыгъэ ш1ык1эхэр | 1 | Н.21, 1оф.41 | |||
Уплъэк1ун диктант | 1 | Тестхэр къаш1ы. | |||
Гущы1эзэгъусэ къызэрык1охэмрэ гущы1э зэгъусэ зэхэлъхэмрэ | 1 | Н.22, оф.42(1) | |||
Гущы1эзэгъусэм исинтаксис зэхэфын | 1 | Гущ. зэгъусэу т1у къыз. | |||
Гущы1эухыгъэмэ ягъэпсык1эрэ яграмматикэ мэхьанэрэ | 1 | Н.26,1оф.48 | |||
Т1озэхэт гущы1эухыгъэхэр | 1 | Н.28,1оф.52 | |||
Зэзэхэт гущы1эухыгъэхэр | 1 | 1оф.53 | |||
Гущы1эухыгъэ убгъугъэхэр | 1 | Н.29,1оф.54 | |||
Гущы1эухыгъэ мыубгъугъэхэр | 1 | 1оф.55 | |||
Уплъэк1ун диктант | 1 | Тестхэр къаш1ы. | |||
Хэукъоныгъэмэ ягъэтэрэзыжьын. Гущы1эухыгъэм хэт гущы1эхэм язэк1элъык1уак1 | 1 | Н.31,1оф.56 | |||
Практическэ 1офш1эн «Т1озэхэт гущы1эухыгъэхэр» | 1 | Гущы1эухыгъэ 6 къатхы, къызэхафы | |||
Гущы1эухыгъэм ичлен шъхьа1эхэр | 1 | 1оф.59 | |||
Подлежащэр, ар къызэра1орэр | 1 | Н.33,1оф.60 | |||
Ж/И Изложение | 1 | Тестхэр къаш1ы. | |||
Сказуемэр. Глагол-сказуемэ къызэрык1ор | 1 | Н.35, 1оф.65 | |||
Ц1э – сказуемэ къызэрык1ор | 1 | Н.36, 1оф.68 | |||
Сказуемэ зэхэтыр | 1 | Н.38, 1оф.71 | |||
Глагол-сказуемэ зэхэтыр | 1 | Н.38,1оф.73 | |||
Ц1э – сказуемэ зэхэтыр | 1 | Н.40, 1оф.77 | |||
Административнэ контрольнэ диктант | 1 | Н.40, 1оф.77 | |||
Подлежащэмрэ сказуемэмрэ азфагу тире зэрэдагъэуцорэр | 1 | Н.43, 1оф.86 | |||
Практическэ гъэцэк1эн «Глаголыр» | 1 | Гущы1эухыгъэ 6 къатхы, къызэхафы | |||
Уплъэк1ун диктант | 1 | Тестхэр къаш1ы. | |||
Хэукъоныгъэмэ ягъэтэрэзыжьын. Гущы1эухыгъэм ичлен гуадзэхэр. | 1 | Гущы1эухыгъэ 6 къатхы, къызэхафы | |||
Дополнениер | 1 | Н.45, 1оф.89 | |||
Къэзгъэнафэр | 1 | Н.48, 1оф.96 | |||
Гущы1этедзэр | 1 | Н.50, 1оф.100 | |||
Обстоятельствэхэр, купэу зэрэгощыгъэхэр | 1 | 1оф.102 | |||
Ч1ып1э охътэ обстоятельствэхэр | 1 | П.51, 1оф.103 | |||
Ж/И. Сурэтыр агъэфедэзэ сочинение атхыныр | 1 | Къаухыжьы | |||
Къызхэк1ырэ обстоятельствэр | 1 | Н.53,1оф.108 | |||
Мурад обстоятельствэр | 1 | 1оф.110 | |||
К1эджык1ыжьыныр | 1 | Н.59,1оф.118 | |||
Уплъэк1ун тест «Гущы1эухыгъэм ичлен гуадзэхэр» | 1 | Гущы1эухыгъэ 6 къатхы, къызэхафы | |||
Уплъэк1ун диктант | 1 | Тестхэр къаш1ы. | |||
Хэукъоныгъэмэ ягъэтэрэзыжьын Зэзэхэт гущы1эухыгъэхэр | 1 | Н.61, 1оф.121 | |||
Зэзэхэт гущы1эухыгъэхэр лъэпсэ купэу зэрэгощыгъэхэр | 1 | 1оф.124 | |||
Шъхьэ гъэнэфэгъэ гущы1эухыгъэхэр | 1 | Н.63, 1оф.125 | |||
Шъхьэ гъэнэфэгъэ гущы1эухыгъэхэр | 1 | 1оф.128 | |||
Практическэ гъэцэк1эн | 1 | Гущы1эухыгъэ 6 къатхы, къызэхафы | |||
Уплъэк1ун диктант | 1 | Гущы1эухыгъэ 6 къатхы, къызэхафы | |||
Уплъэк1ун тест «Зэзэхэт гущы1эухыгъэхэр» | 1 | Тестхэр къаш1ы. | |||
Хэукъоныгъэмэ ягъэтэрэзыжьын | 1 | Тестхэр къаш1ы. | |||
Шъхьэ мыгъэнэфэгъэ гущы1эухыгъэхэр | 1 | Н.65, 1оф.129 | |||
Шъхьэ мыгъэнэфэгъэ гущы1эухыгъэхэр | 1 | Н.65, 1оф.131 | |||
Шъхьэ зыхэмыт гущы1эухыгъэхэр | 1 | Н.67, 1оф.133 | |||
Шъхьэ зыхэмыт гущы1эухыгъэхэр | 1 | Н.67, 1оф.135 | |||
Ж/И. Сочинение «Тикъуаджэ щыщ л1ыхъужъхэр» | 1 | Къаухыжьы | |||
Пыутыгъэ гущы1эухыгъэхэр | 1 | Н.68, 1оф.140 | |||
Пыутыгъэ гущы1эухыгъэхэр | 1 | 1оф.143 | |||
Гущы1эухыгъэ имыкъухэр | 1 | Н.71, 1оф.145 | |||
Гъэхьылъэгъэ гущы1эухыгъэхэр | 1 | Н.73, 1оф.149 | |||
К1эджык1ыжьыныр | 1 | Гущы1эухыгъэ 6 къатхы, къызэхафы | |||
Ж/И. Изложение | 1 | Къаухыжьы | |||
Фэгъэзагъэр | 1 | Н.75, 1оф.155 | |||
Фэгъэзагъэр | 1 | 1оф.158 | |||
Фэгъэзагъэр тамыгъэу къызэрэхагъэщрэр | 1 | Н.78, 1оф.163 | |||
Практическэ гъэцэк1эн | 1 | Н.78 | |||
Уплъэк1ун диктант | 1 |
|
Тематическэ план адыгабзэ тхэнымк1э я 9-рэ класс
Тхьэмафэм – сыхь. 2
Илъэс еджэгъум сыхь. – 68-рэ
№ | Темэр | Сыхь. пчъ. | Унэмк1э гъэцэк1эн | Мафэр | |
(п) | (ф) | ||||
Т1озэхэт ык1и зэзэхэт гущы1эухыгъэ къызэрык1охэм янэшанэхэр. | 1 | П. 10-20 | |||
Член шъхьа1эхэмрэ член гуадзэхэмрэ | 2 | П. 10-20 | |||
Входной уплъэк1ун диктант | 1 | К1эджык1жьын | |||
Мыухыгъэ занэхэм ягъэпсык1, купэу зэрэгощыгъэхэр | 2 | П.48-49, 1оф.255-рэ | |||
Охътэ, ш1ык1э, ушъхьагъу занэхэр | 2 | П.50-52, 1оф.262-рэ | |||
Зэлъытыгъэ, фэгъэк1отэн, зэпх мэхьанэ зи1э мыухыгъэ занэхэр | 1 | П.53-55, 1оф.265-рэ | |||
Ж/И Сочинение «Си Адыгей» | 1 | Унэмк1э къаухыжьыщт | |||
Мыухыгъэ занэхэм гущы1эухыгъэм ч1ып1эу щаубытрэр | 2 | П. 56, 1оф.277-рэ | |||
Тест «Мыухыгъэ занэхэр» | 1 | 1оф.279-рэ | |||
Уплъэк1ун диктант | 1 | ||||
Къа1огъэ псалъэр къа1ожьыгъэ псалъэмк1э зэрэзэблахъурэр | 2 | П.57, 1оф.292-рэ | |||
Диалогыр. | 1 | П.59-61, 1оф.304-рэ | |||
Цитатэр | 1 | ||||
Ж/И Сочинение «Сянэ игук1эгъу» | 1 | Унэмк1э къаухыжьыщт | |||
Гущы1эухыгъэ зэхэлъ зыфа1орэр | 2 | П.62, 1оф.337-рэ | |||
Гущы1эухыгъэ зэхэлъхэр купэу зэрэгощыгъэхэр | 2 | П.63, 1оф.339-рэ | |||
Практическэ 1офш1эн «Гущы1эухыгъэ зэхэлъхэр» | 1 | 1оф.340-рэ | |||
ОГЭ зыфэгъэхьазырыныр. Тестхэр. | 1 | Тестхэр къаш1ы. | |||
Гущы1эухыгъэ зэгъусэзэхэлъхэр купэу зэрэгощыгъэхэр | 2 | П.64, 1оф.343-рэ | |||
Административнэ уплъэк1ун диктант | 1 | Гущы1эухыгъэ 6 къатхы, къызэхафы | |||
Гущы1эухыгъэ зэгъусэзэхэлъхэу зэпххэр зыхэтхэр | 2 | П.64, 1оф.347-рэ | |||
Ж/И Сочинение «Силъэпкъ сипкъэоу сытетын дунаим» | 2 | Унэмк1э къаухыжьыщт | |||
Гущы1эухыгъэ зэгъусэзэхэлъхэм ахагъэуцорэ тамыгъэхэр | 2 | 1оф.350-рэ | |||
Самостоятельнэ 1офш1эн «Гущы1эухыгъэ зэгъусэзэхэлъхэр» | 1 | 1оф.353-рэ | |||
Уплъэк1ун диктант | 1 | Гущы1эухыгъэ 6 къатхы, къызэхафы | |||
Гущы1эухыгъэ лъапсэмрэ гущы1эухыгъэ гуадзэмрэ язэпхык1 | 2 | 1оф.355-рэ | |||
Тест «Гущы1эухыгъэ зэпхыгъэзэхэлъхэр» | 1 | Тестхэр къаш1ы | |||
ОГЭ зыфэгъэхьазырыныр. Тестхэр. | 1 | Тест | |||
Уплъэк1ун диктант | 1 | 1оф.355-рэ | |||
Зэпх зыхэмыт гущы1эухыгъэ зэхэлъ зыфа1орэр | 1 | П.68, 1оф.362-рэ | |||
Зэпх зыхэмыт гущы1эухыгъэ зэхэлъмэ зэпыут ык1и точкэрэ зэпыутрэ зэрахагъэуцорэр | 2 | 1оф.365-рэ | |||
Ж/И Адыгэ литературэм щыщ тхылъэу зэджагъэхэм яш1ош1 къызщыра1ок1ырэ «1энэ хъурай» | 1 | Тестхэр къаш1ы | |||
Зэпх зыхэмыт гущы1эухыгъэ зэхэлъмэ точкит1у зэрэхагъэуцорэр | 2 | П.69, 1оф.366-рэ | |||
ОГЭ зыфэгъэхьазырыныр. Изложением итхык1. | Тестхэр къаш1ы | ||||
Зэпх зыхэмыт гущы1эухыгъэ зэхэлъмэ тире зэрахагъэуцорэр | 2 | П.70, 1оф.369-рэ | |||
Уплъэк1ун диктант | 1 | Тестхэр къаш1ы | |||
Фонетикэр | 1 | 1оф.382-рэ | |||
ОГЭ зыфэгъэхьазырыныр. Изложением итхык1. | Тестхэр къаш1ы | ||||
Морфологиер. Пкъыгъуац1эр | 1 | 1оф.387-рэ | |||
Плъышъуац1эр | 1 | Тестхэр къаш1ы | |||
ОГЭ зыфэгъэхьазырыныр. Изложение атхы | 1 | Изложение атхы. | |||
Пчъэгъац1эр, | 1 | 1оф.392-рэ | |||
Ц1эпапк1эр | 1 | Изложение атхы | |||
Глаголыр | 1 | Тестхэр къаш1ы | |||
Тест «Морфологиер» | 1 | Тестхэр къаш1ы | |||
ОГЭ. Тестхэмрэ, изложениемрэ атхы. | 2 | Тестхэр къаш1ы. Изложение атхы. | |||
Гущы1эухыгъэ зэхэлъхэр | 1 | 1оф.402-рэ | |||
К1эджык1ыжьын. Илъэсым ак1угъэр | 3 | Тестхэр къаш1ы. Изложение атхы. | |||
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Рабочая программа по английскому языку для 10-11 класса (базовый уровень) по УМК "Английский язык" под редакцией В.П.Кузовлева
Рабочая программа состоит из 1)пояснительной записки, 2)текста стандарта полного общего образования по иностранному языку ( базовый уровень) 3)требования к уровню подготовки выпускников 4)задачи по ка...
Рабочая программа по русскому языку для 5-го класса по программе С. И. Львовой
Разработка программ к учебникам нового поколения по русскому языку...
РАБОЧАЯ ПРОГРАММА по английскому языку для учащихся 10 класса школ с углубленным изучением английского языка
Предлагаемая программа используется для УМК- IX O.B.Афанасьевой, И.В. Михеевой для школ с углубленным изучением английского языка, лицеев и гимназий, утвержденного Федеральным перечнем учебника ...
Рабочая программа по русскому языку в 5-9 классах по программе С.И.Львовой
В настоящее время в связи с переходом на новый ФГОС общего образования главной задачей в преподавании русского языка является сочетание знаний об...
Рабочие программы по русскому языку в 5-9 классах по программе Т.А.Ладыженской
Рабочие программы по русскому языку в 5-9 классах по программе Т.А.Ладыженской...
Рабочая программа по адыгейской литературе для 5-9 классов.
Рабочая программа по адыгейской литературе для 5-9 классовПояснительная записка. Рабочая программа учебного предмета «Адыгейская литература» для 5-9 классов МБОУ «СШ №8&r...
Презентация рабочей программы по английскому языку для обучающихся 5 классов, разработанной с использованием конструктора рабочих программ на сайте «Единое содержание общего образования».
Обновление ФГОС основного общего образования....