Мониторинг
материал (5 класс) по теме
Предварительный просмотр:
10.Мивдисджытæн ныффыссын сæ синонимтæ.
Дзурын-__________________________________________
Минас кæнын-______________________________________
Архайын-__________________________________________
11.Мивдисджытæн ныффыссын сæ антонимтæ.
Рацæуын-____________________________________________
Бадзурын-___________________________________________
Схизын-_____________________________________________
Ракæсын-____________________________________________
12.Нымæцонтæ адих кæнын 3 къордыл
Дыууæ ,æртыгай, фондз, цыппæрæм, сæдæгай, æхсæзæм,
Бæрцон Рæнхъон Дихон
________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________
13.Дзырдтæ дзырдыхæйттæм гæсгæ равзарын
Рацæуын, хохаг, æрæгвæззæг.
Маниторинг ирон æвзагæй 4-æм къласы.
1.Дзуапп раттын фæрстытæн.
Дæ ном цы хуыйны? ____________________________________________________
Дæ мыгкаг кæмæй у?
____________________________________________________
Цал азы дыл цæуы?
____________________________________________________
Кæм цæрыс?
____________________________________________________
Кæцы скъолайы ахуыр кæныс?
__________________________________________________
Кæцы къласмæ цæуыс?
____________________________________________________
Фылдæр кæцы предмет уарзыс?
____________________________________________________
Дæ хуыздæр æмбал чи у?
____________________________________________________
Радзур цыбырæй дæ бинонты тыххæй.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.Ратæлмац кæнын дзырдтæ.
Доброе утро-________________________________
Добрый день-________________________________
Простите-____________________________________
Пожалуйста-__________________________________
Иди сюда-_____________________________________
Дай книгу-_____________________________________
Садись пожалуйста-_____________________________
Возьми хлеб-___________________________________
3.Дзырдты сæвæрын цавд æмæ сæ адих кæнын уæнгтыл.
Сывæллон, скъола, рудзынг, бæлас, сырддонцъиу, фæйнæг, дон.
4.Номдартæ адих кæнын дыууæ къордыл.
Чи? Цы?
__________________________________________________
__________________________________________________
__________________________________________________
___________________________________________________
___________________________________________________
___________________________________________________
Чызг ,скъапп, гæды, лæппу, стъол, скъоладзау, рудзынг, дуканигæс, нана.
5.Атасындзæг кæнын стъол ,нана.
Номон _________________________________________
Гуырынон_______________________________________
Дæттынон_______________________________________
Иртæстон________________________________________
Арæзтон__________________________________________
Æддагбынатон___________________________________
Цæдисон ________________________________________
Хуызæнон ____________________________________________
6.Лæвæрд дзырдтæ ныффыссын бирæон нымæцы.
Æмбал-_______________________________
Дидинæг-_____________________________
Мыст-_________________________________
Хæзар-________________________________
Ком-__________________________________
Дон-__________________________________
Уæрыкк-______________________________
Тæскъ-_________________________________
Айк-____________________________________
7.Баххæст кæнын таблицæ:
Цæсгом Иууон нымæц Бирæон нымæц
1-аг__________________________________________
2-аг__________________________________________
3-аг__________________________________________
8.Бацамонын мивдисджытæн сæ цæсгом, сæ афон, сæ нымæц.
Хуызæг: зары-3-аг ц., ныр. аф., иу. н.
Аразыс____________________________________________
Нымайын__________________________________________
Кусдзыстæм_________________________________________
9. Саразын дзырдбæстытæ:
……………………….къаба, ……………………..тæрхъус,
………………….ахуыргæнæг, ……………….кълас,
………………………………дада, ………………………….бæлас.
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
МОНИТОРИНГ степени изученности программы ДО «Первые шаги». МОНИТОРИНГ степени изученности программы ДО «Первые шаги». Мониторинг
Материал включает в себя тесты на проверку внимания, воображения, речи, различные задания на изучение степени готовности ребенка к процессу обучения в школе....
Мастер-класс «Мониторинг как инструмент управления качеством образования. Организация внутришкольного мониторинга в процессе внедрения ФГОС ООО"
Представлен опыт по организации системного внутришкольного мониторинга предметных и метапредметных достижений обучающихся....
Мониторинг «Степень удовлетворенности обучающихся деятельностью арт-студии «Позитив» Мониторинг определения отношений между педагогом и обучающимся. Методика «Наш педагог» (О.И. Мотков)
Мониторинг «Степень удовлетворенности обучающихся деятельностью арт-студии «Позитив»Мониторинг определения отношений между педагогом и обучающимся.Методика «Наш...
Мониторинг «Степень удовлетворенности обучающихся деятельностью творческого объединения «Автомоделирование» Мониторинг определения отношений между педагогом и обучающимся. Методика «Наш педагог» (О.И. Мотков)
Мониторинг «Степень удовлетворенности обучающихся деятельностью творческого объединения «Автомоделирование»Мониторинг определения отношений между педагогом и обучающимся....
Мониторинг "«Степень удовлетворенности обучающихся деятельностью творческого объединения «Цветы из ткани» Мониторинг определения отношений между педагогом и обучающимся. Методика «Наш педагог» (О.И. Мотков)"
laquo;Степень удовлетворенности обучающихся деятельностью творческого объединения «Цветы из ткани»Мониторинг определения отношений между педагогом и обучающимся.Методика «...
Мониторинг физической подготовленности и соревновательной активности учащихся. Мониторинг спортивных достижений учащихся МБОУ «СШ №3» г. Нижневартовск
В данной работе представлена часть мониторинга и его анализ, который проводится по предметной области «Физическая культура» в МБОУ СШ№3 г. Нижневартовска...
Отчеты, мониторинги, анализы. Участие в мониторинге ИКП РАО
Отчеты, мониторинги, анализы, информационные справки...