Проект ГИА для 9 класса
методическая разработка по теме
Разработан для сдачи ГИА по чувашскому языку для 9 класса
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
vasileva_mn_haterlene_proekt.docx | 40.67 КБ |
Предварительный просмотр:
Ч=ваш Республикин В\ренъ тата ёамр=ксен политикин министерстви
Ч=ваш Республикин в\ренъ институч\
Ч=ваш филологий\пе этнокултура верен\в\н кафедрипе лабораторийĕ
9-м\ш класра ч=ваш ч\лхипе ППА ирттермелли
т\р\слев материал\
Проект \ё\
Хат\рлекен\ – Х\рл\ Чутайри в=там шкулта
(Ч=ваш Республикин Х\рл\ Чутай район\) ч=ваш ч\лхипе литератури в\рентекен
Васильева Марина Николаевна
Шупашкар – 2012
1-м\ш вариант
В\ренекен валли хат\рлен\ инструкци
Ку инструкци сире в=х=тпа т\р\с ус= курма, пан= \ёсене =н=ёл= тума пул=ш\.
Экзамен \ё\сене тума 4 сехет (240 минут) уй=рн=. П\т\м \ё 3 пайран т=рать.
1-м\ш пайра – итлен\ текста ёыв=х изложени ёырмалла. +на 75 минутра тума с\нетп\р.
2-м\ш пайра – пан= текста тимл\ вуламалла та ыйтусене хуравламалла. Сире хат\р текстпа тест \ё\сем валеёсе пар\ё. Сир\н итлен\ текстпа алла пан= текст содержаний\сене танлаштармалла. Ёав=нпа та алла пан= текста тимл\ вул=р, ун содержанине лай=х =нланма т=р=ш=р. Кун хыёё=н – с\нн\ 10 ыйт=ва хуравлама пуё=н=р. Кашни ыйту хыёё=н 4-шар вариант хурав пан=. В\сенчен п\ри ёеё т\р\с. Ёак заданисемпе \ёлен\ май сир\н х=в=р хурав=рпа тър килекен цифр=на ёаврашкапа палл= тумалла. 2-м\ш пайри ыйтусене хуравлама 45 минут уй=рсан та ёител\кл\ пул\.
Экзамен \ё\н 3-м\ш пай\нче итлен\ тата вулан= текстсем т=р=х кал=п=ш\ енчен пыс=ках мар =слав сочинений\ хайламалла. Хайлав ёырма 120 минут уй=рсан аван. Хайлава уйр=м хут ёине ёырас пулать.
/ёсене м\нле й\ркепе пан=, ёав й\ркепех тума т=р=ш=р.
Тимл\ пул=р! Васкамас=р, т\пл\ \ёл\р! Х=в=р т\лл\н \ёлеме в=й тата п\лъ пуррине шан=р!
/ёе пикен\р.
+н=ёу сунатп=р сире!
1-м\ш пай
1. Текста тимл\ итл\р те =на ёыв=х изложени ёыр=р.
В=л ё\ре Ваёук т\л\кри пек ирттерч\.
Куёне хупать к=на ача – вилме выртн= лаша кур=нса каять. Шак=р ш=м= т=рса юлн= м\ск\н\н. Пуёне ё\клемел\х в=й\ юлман. Х=й вил\мрен ё=л=нассине те шанми пулн= пулмалла. Лашана Сахвун мучи яч\пе Киремете парне кърсе кив\ ё=вари витене хупса хун=. Мучи х=йне п\ртен-п\р лашипе ас=нма хушса х=варн= иккен.
Тар=хнипе Ваёук утиялне сирсе п=рахать. Кур-ха эс\: ытти лашасем \ё хыёё=н кур=к ёисе ёъреёё\. Куна ё=ва ёине кайса витене хупн=. Ёынсен темле й=лине пула ун=н выё= вилмелле иккен. Ёитменнине, ута к=карн= ч\лп\рпе в\рене касса татма та юрамасть.
Ёен\кре выртакан Ваёук т=рса хуллен пърте к\рет, с\тел сунт=хне уёса х=йра шырать. Алла лекн\ ё=к=р таткисене арки ёине пуётарать. Ыранччен ёеё ан вилт\р лаша – вара ура ёине т=ратаёё\ =на Ультипе Ваёук.
К=т=ш пула пуёлан=-ши ача – ун х=лхине: «Тукмаксем хуп=рласа илн\!» – тесе к=шк=рн= сас= илт\нч\.
– Эх, п\тр\ лаша, – тет те Ваёук, ун куё\нчен ик\ шултра тумлам юхса анать.
Тул ёут=лн=-ёут=лман Ультисем патне чупса каёр\ Ваёук. Икк\ш\ те кив ё=ва ёине васкар\ё. П\ч\к Ульти пыс=к к\реёе й=тн=. Ваёук аллинче – хыт ё=к=р таткисем чикн\ хутаё. Вите ик-виё\ чал=ш юлсан чар=нсах т=н=чч\ ачасем – лаша к\ёенсе яч\.
– Ч\р\! Ч\р\! – к=шк=рса яч\ ар ёын ача. Икк\ш\ те ал=ри япалисене ыв=тр\ё те витене вирх\нсе к\ч\ё. Лаша урисене пуётарса выртн= та ачасем ёине п=хать. Ачасем сав=ннипе мак=рса =на м=й\нчен ыталаса илч\ё.
Ультипе Ваёук й=рансем т=р=х упаленсе ухл\м ути пуётарса лашана ёитерч\ё. Лапч=нса ларн= витрепе ч\р чуна шыв =сса килсе \ётерч\ё…
К=нт=рла иртсен яла м=йне в\рен тат=к\ ёыхн= ырхан лаша сулланса пырса к\ч\. Ват=сем ута хуп=рласа илч\ё те в\рен в\ёне тыта-тыта п=хр\ё, канашлар\ё.
– Сахвун старик парне йыш=нман. Лашан пурнас кун\ п\тмен, – тер\ё.
Ёапла ё=л=нса юлч\ лаша тискер вил\мрен. Ваёукпа е Ультие курсан каярахпа в=л ачасем ёине п=р=нса п=хатч\, е к\ёенсе те пулин х=й иртсе кайнине систерсе х=варатч\.
(Хвет\р Уяр ёырни т=р=х.)
2-м\ш пай
Алла пан= текста т\пл\, васкамас=р вуласа тух=р, 2.1 2.10 \ёсене т=в=р.
(1)Ёемен пичче, Костя ашш\, ирхине ирех т=рса ача сасси к=ларакан ч\р чунсене х=ратса ёърет. (2)Куё\ пит\ ёив\ч вара ар ёынн=н – аякранах персе т\л лектерет.
(3)Паян та ашш\пе ыв=л\ с=в=р тытма каяёё\. (4)Тир\ пит\ паха ёак ч\р чун=н.
(5)/нер ашш\ капк=н лартса х=варн=чч\. (6)Ак= паян туп=ша п=хма каяёё\ ыв=л\пе Ёемен пичче.
(7)– Атте, ача й\н\ сас= илт\нет унта, – тер\ Костя.
(8)Инёетренех х=лхана хупласа ёинёе сас= к=ларать с=в=р\. (9)Эй, Тур=! (10)Епле шел тытк=на лекн\ ч\р\ чуна!
(11)– Ну, Костя, ку тире сутсан сан валли пиншак туян=п=р, – х\п\ртер\ ашш\.
(12)– Ёын пекех й\рет, атте. (13)Кур-ха: куё\ те шывланн= ун=н.
(14)Костя в=йл= аллипе ёут= х=м=р т\сл\ ч\р чуна тытр\. (15)Тупата, этем пекех. (16)Х=й\н пурн=ё\ ёак ёынсен аллинче пулнине туять \нт\ с=в=р. (17)М\нле шан=ёпа п=хать м\ск\нскер!
(18)Ёемен пиччепе Костя ирхи сунартан часах тавр=нч\ё. (19) Сиксе ч\трекен ч\р чуна картишне к\рсенех мих\рен к=ларса яч\ё.
(20)– Ай-яй, м\н тери хитрескер ку! – х\п\ртесе ъкр\ Костя й=м=к\ Оля.
(21)– С=в=р=н тир\ пит\ паха. (22)+на сутатп=р та ман валли пиншак туянатп=р, – м=наёланч\ пичч\ш\.
(23) – Ан ухмахлан=р, яр=р каялла. (24)С=в=р та пир\н пекех пур=насш=н, – й\рсе яч\ Оля с=в=ра пит х\рхенсе.
(25)Качч= тытк=нри ч\р чуна аллине илч\. (26)Ёак=н чухне ёамр=к =ш\нче ик\ шух=ш хуёаланч\. (27)«Яр ир\ке, яр», – тер\ п\ри. (28)«Ё\н\ пиншак та кирл\-ёке», – тер\ тепри.
(29) – Атте, с=в=ра ир\ке ярар: мана ё\н\ пиншак кирл\ мар, – тер\ Костя ёир\пп\н.
(30)Ёемен пичче п\рре ачисем ёине, тепре ч\тресе ларакан ч\р чун ёине п=хр\ те:
– Каялла кайса яр=р эппин, – тер\.
(31)Ар ёын чун-ч\ринче =ш= туй=м сар=лч\. (32)Ачасем ыр= ёынсем пулса ъсеёё\ иккен. (33) Ара, ч\р чуна х\рхенекен ачаран усал ёын пулать-и вара?
(С.Сатал ёырни т=р=х.)
2.1. Итлен\ текстпа вулан= текста м\нле шух=ш п\рлештерет?
1) Ыр= в=рл=хран ыр ёим\ё.
2) Кай=к хитре – т\к\пе, этем хитре – \ё\пе.
3) Ыр ёын пуласси тихаран палл=.
4) Ёут ёантал=к ёути пурне ёитет.
2.2. Х=в=р вулан= текстра автор шух=шне х=ш предложени уёса парать?
- 16
2) 10
3) 32
4) 19
2.3. Текст стил\пе т\сне пал=рт=р.
1) калаёу стил\, с=нлав
2) илемл\х стил\, калав
3) наука стил\, =слав
4) публицистика стил\, с=нлав
2.4. К=тартн= предложенисенчен х=шне ум\нчи предложенипе местоимени ёых=нтарать?
1) 6
2) 21
3) 10
4) 22
2.5. 32-м\ш предложенири ыр= с=мах=н антоним\ х=ш предложенире т\л пулать?
1) 4
2) 14
3) 18
4) 33
2.6. Сас=сем сас паллисенчен ытларах с=мах х=ш\? (11-м\ш предложение п=х=р.)
1) туян=п=р
2) валли
3) Костя
4) ашш\
2.7. 26-м\ш предложенири хуёаланч\ икк\м\шле с=мах м\нле пулн=?
1) хуё глагол ёумне -алан тата -ч\ аффикссем хуш=ннипе
2) хуёа япала яч\ ёумне -лан, -ч тата -\ аффикс хуш=ннипе
3) хуёа япала яч\ ёумне -лан аффикс хуш=ннипе
4) хуёалан глагол ёумне -ч тата -\ аффикссем хуш=ннипе
2.8. 26-м\ш предложенири =ш\нче с=мах м\нле пуплев пай\ пулать?
1) палл= яч\
2) наречи
3) япала яч\
4) глагол=н причасти форми
2.9. 14-м\ш предлженире шух=ш т\шши пулакан с=мах е с=махсен ёых=н=в\ х=ш\?
1) Костя
2) ёут= х=м=р т\сл\ ч\р чуна
3) в=йл= аллипе
4) тытр\
2.10. 16-м\ш предложени тыт=м\ енчен х=ш ушк=на к\рет?
1) та союзл= сып=нулл= хутл= предложени
2) союзс=р хутл= предложени
3) пай\сене падеж аффикс\пе ёых=нтаракан п=х=нулл= хутл= предложени
4) пай\сене выр=н\-й\ркипе ёых=нтаракан п=х=нулл= хутл= предложени
3-м\ш пай
3.1. «Ч\р чунсем – этем тус\сем» тем=па кал=п=ш\ пыс=ках мар (90 с=махран кая ан пулт=р) =слав хайлав\ ёыр=р. Экзаменра итлен\ тата вулан= текстсенчи информаципе ус= кур=р. Тема пирки х=в=р м\н шух=шланине уёса пар=р. Шух=ш=ра сахалтан та 2 аргументпа ёир\плет\р.
Ку аргументсене (\ёсемпе пул=мсене, фактсене) экзаменра итлен\ тата вулан= текстсенчен илме юрать. Х=в=р курни-илтни, унччен вулани ёине таянма та май пур.
Енчен те экзаменра итлен\ тата вулан= текстсене ним ул=штармас=р ёырса илет\р пулсан сир\н \ё\ре 0 балл лартса хаклаёё\.
Хуравсем
2.1 – 3 | 2.6. – 1 |
2.2. – 3 | 2.7. – 3 |
2.3. – 2 | 2.8. – 3 |
2.4. – 4 | 2.9. – 2 |
2.5. – 4 | 2.10. – 3 |
2-м\ш вариант
В\ренекен валли хат\рлен\ инструкци
Ку инструкци сире в=х=тпа т\р\с ус= курма, пан= \ёсене =н=ёл= тума пул=ш\.
Экзамен \ё\сене тума 4 сехет (240 минут) уй=рн=. П\т\м \ё 3 пайран т=рать.
1-м\ш пайра – итлен\ текста ёыв=х изложени ёырмалла. +на 75 минутра тума с\нетп\р.
2-м\ш пайра – пан= текста тимл\ вуламалла та ыйтусене хуравламалла. Сире хат\р текстпа тест \ё\сем валеёсе пар\ё. Сир\н итлен\ текстпа алла пан= текст содержаний\сене танлаштармалла. Ёав=нпа та алла пан= текста тимл\ вул=р, ун содержанине лай=х =нланма т=р=ш=р. Кун хыёё=н – с\нн\ 10 ыйт=ва хуравлама пуё=н=р. Кашни ыйту хыёё=н 4-шар вариант хурав пан=. В\сенчен п\ри ёеё т\р\с. Ёак заданисемпе \ёлен\ май сир\н х=в=р хурав=рпа тър килекен цифр=на ёаврашкапа палл= тумалла. 2-м\ш пайри ыйтусене хуравлама 45 минут уй=рсан та ёител\кл\ пул\.
Экзамен \ё\н 3-м\ш пай\нче итлен\ тата вулан= текстсем т=р=х кал=п=ш\ енчен пыс=ках мар =слав сочинений\ хайламалла. Хайлав ёырма 120 минут уй=рсан аван. Хайлава уйр=м хут ёине ёырас пулать.
/ёсене м\нле й\ркепе пан=, ёав й\ркепех тума т=р=ш=р.
Тимл\ пул=р! Васкамас=р, т\пл\ \ёл\р! Х=в=р т\лл\н \ёлеме в=й тата п\лъ пуррине шан=р!
/ёе пикен\р.
+н=ёу сунатп=р сире!
1-м\ш пай
1. Текста тимл\ итл\р те =на ёыв=х изложени ёыр=р.
В=л ё\ре Ваёук т\л\кри пек ирттерч\.
Куёне хупать к=на ача – вилме выртн= лаша кур=нса каять. Шак=р ш=м= т=рса юлн= м\ск\н\н. Пуёне ё\клемел\х в=й\ юлман. Х=й вил\мрен ё=л=нассине те шанми пулн= пулмалла. Лашана Сахвун мучи яч\пе Киремете парне кърсе кив\ ё=вари витене хупса хун=. Мучи х=йне п\ртен-п\р лашипе ас=нма хушса х=варн= иккен.
Тар=хнипе Ваёук утиялне сирсе п=рахать. Кур-ха эс\: ытти лашасем \ё хыёё=н кур=к ёисе ёъреёё\. Куна ё=ва ёине кайса витене хупн=. Ёынсен темле й=лине пула ун=н выё= вилмелле иккен. Ёитменнине, ута к=карн= ч\лп\рпе в\рене касса татма та юрамасть.
Ёен\кре выртакан Ваёук т=рса хуллен пърте к\рет, с\тел сунт=хне уёса х=йра шырать. Алла лекн\ ё=к=р таткисене арки ёине пуётарать. Ыранччен ёеё ан вилт\р лаша – вара ура ёине т=ратаёё\ =на Ультипе Ваёук.
К=т=ш пула пуёлан=-ши ача – ун х=лхине: «Тукмаксем хуп=рласа илн\!» – тесе к=шк=рн= сас= илт\нч\.
– Эх, п\тр\ лаша, – тет те Ваёук, ун куё\нчен ик\ шултра тумлам юхса анать.
Тул ёут=лн=-ёут=лман Ультисем патне чупса каёр\ Ваёук. Икк\ш\ те кив ё=ва ёине васкар\ё. П\ч\к Ульти пыс=к к\реёе й=тн=. Ваёук аллинче – хыт ё=к=р таткисем чикн\ хутаё. Вите ик-виё\ чал=ш юлсан чар=нсах т=н=чч\ ачасем – лаша к\ёенсе яч\.
– Ч\р\! Ч\р\! – к=шк=рса яч\ ар ёын ача. Икк\ш\ те ал=ри япалисене ыв=тр\ё те витене вирх\нсе к\ч\ё. Лаша урисене пуётарса выртн= та ачасем ёине п=хать. Ачасем сав=ннипе мак=рса =на м=й\нчен ыталаса илч\ё.
Ультипе Ваёук й=рансем т=р=х упаленсе ухл\м ути пуётарса лашана ёитерч\ё. Лапч=нса ларн= витрепе ч\р чуна шыв =сса килсе \ётерч\ё…
К=нт=рла иртсен яла м=йне в\рен тат=к\ ёыхн= ырхан лаша сулланса пырса к\ч\. Ват=сем ута хуп=рласа илч\ё те в\рен в\ёне тыта-тыта п=хр\ё, канашлар\ё.
– Сахвун старик парне йыш=нман. Лашан пурнас кун\ п\тмен, – тер\ё.
Ёапла ё=л=нса юлч\ лаша тискер вил\мрен. Ваёукпа е Ультие курсан каярахпа в=л ачасем ёине п=р=нса п=хатч\, е к\ёенсе те пулин х=й иртсе кайнине систерсе х=варатч\.
(Хвет\р Уяр ёырни т=р=х.)
2-м\ш пай
Алла пан= текста т\пл\, васкамас=р вуласа тух=р, 2.1 2.10 \ёсене т=в=р.
(1)Ёемен пичче, Костя ашш\, ирхине ирех т=рса ача сасси к=ларакан ч\р чунсене х=ратса ёърет. (2)Куё\ пит\ ёив\ч вара ар ёынн=н – аякранах персе т\л лектерет.
(3)Паян та ашш\пе ыв=л\ с=в=р тытма каяёё\. (4)Тир\ пит\ паха ёак ч\р чун=н.
(5)/нер ашш\ капк=н лартса х=варн=чч\. (6)Ак= паян туп=ша п=хма каяёё\ ыв=л\пе Ёемен пичче.
(7)– Атте, ача й\н\ сас= илт\нет унта, – тер\ Костя.
(8)Инёетренех х=лхана хупласа ёинёе сас= к=ларать с=в=р\. (9)Эй, Тур=! (10)Епле шел тытк=на лекн\ ч\р\ чуна!
(11)– Ну, Костя, ку тире сутсан сан валли пиншак туян=п=р, – х\п\ртер\ ашш\.
(12)– Ёын пекех й\рет, атте. (13)Кур-ха: куё\ те шывланн= ун=н.
(14)Костя в=йл= аллипе ёут= х=м=р т\сл\ ч\р чуна тытр\. (15)Тупата, этем пекех. (16)Х=й\н пурн=ё\ ёак ёынсен аллинче пулнине туять \нт\ с=в=р. (17)М\нле шан=ёпа п=хать м\ск\нскер!
(18)Ёемен пиччепе Костя ирхи сунартан часах тавр=нч\ё. (19) Сиксе ч\трекен ч\р чуна картишне к\рсенех мих\рен к=ларса яч\ё.
(20)– Ай-яй, м\н тери хитрескер ку! – х\п\ртесе ъкр\ Костя й=м=к\ Оля.
(21)– С=в=р=н тир\ пит\ паха. (22)+на сутатп=р та ман валли пиншак туянатп=р, – м=наёланч\ пичч\ш\.
(23) – Ан ухмахлан=р, яр=р каялла. (24)С=в=р та пир\н пекех пур=насш=н, – й\рсе яч\ Оля с=в=ра пит х\рхенсе.
(25)Качч= тытк=нри ч\р чуна аллине илч\. (26)Ёак=н чухне ёамр=к =ш\нче ик\ шух=ш хуёаланч\. (27)«Яр ир\ке, яр», – тер\ п\ри. (28)«Ё\н\ пиншак та кирл\-ёке», – тер\ тепри.
(29) – Атте, с=в=ра ир\ке ярар: мана ё\н\ пиншак кирл\ мар, – тер\ Костя ёир\пп\н.
(30)Ёемен пичче п\рре ачисем ёине, тепре ч\тресе ларакан ч\р чун ёине п=хр\ те:
– Каялла кайса яр=р эппин, – тер\.
(31)Ар ёын чун-ч\ринче =ш= туй=м сар=лч\. (32)Ачасем ыр= ёынсем пулса ъсеёё\ иккен. (33) Ара, ч\р чуна х\рхенекен ачаран усал ёын пулать-и вара?
(С.Сатал ёырни т=р=х.)
2.1. Итлен\ текстпа вулан= текста м\нле шух=ш п\рлештерет?
1) Ыр \ё ик\ \м\р пур=нать.
2) Ч\р чуна х\рхенекенсем – ыр= та асл= чунл=.
3) Ёут ёантал=к – этемл\х с=пки.
4) Ача-п=ча – пир\н пуласл=х.
2.2. Х=в=р вулан= текстра автор шух=шне х=ш предложени уёса парать?
1) 32
2) 11
3) 4
4) 31
2.3. Текст стил\пе т\сне пал=рт=р.
1) илемл\х стил\, калав
3) публицистика стил\, с=нлав
2) наука стил\, =слав
4) калаёу стил\, с=нлав
2.4. К=тартн= предложенисенчен х=шне ум\нчи предложенипе местоимени ёых=нтарать?
1) 15
2) 33
3) 22
4) 26
2.5. 11-м\ш предложенири сав=нч\ с=мах=н синоним\ х=ш предложенире т\л пулать?
1) 26
2) 23
3) 20
4) 30
2.6. Сас паллисем сас=сенчен ытларах с=мах х=ш\? (16-м\ш предложение п=х=р.)
1) х=й\н
2) аллинче
3) туять
4) с=в=р
2.7. 8-м\ш предложенири хупласа икк\м\шле с=мах м\нле пулн=?
1) хуп япала яч\ ёумне -лас тата -а аффикссем хуш=ннипе
2) хуп глагол ёумне -ла аффикс хуш=ннипе
3) ху местоимени ёумне -п,-ла тата -са аффикссем хуш=ннипе
4) хупла глагол ёумне –са аффикс хуш=ннипе
2.8. 6 -м\ш предложенири туп=ша с=мах м\нле пуплев пай\ пулать?
1) глагол
2) палл= яч\
3) япала яч\
4) наречи
2.9. 25-м\ш предлженире шух=ш т\шши пулакан с=мах е с=махсен ёых=н=в\ х=ш\?
1) качч=
2 ) аллине
3) тытк=нри ч\р чуна
4) илч\
2.10. 13-м\ш предложени тыт=м\ енчен х=ш ушк=на к\рет?
1) союзс=р хутл= предложени
2) те союзл= сып=нулл= хутл= предложени
3) пай\сене падеж аффикс\пе ёых=нтаракан п=х=нулл= хутл= предложени
4) пай\сене выр=н\-й\ркипе ёых=нтаракан п=х=нулл= хутл= предложени
3-м\ш пай
3.1. «Ч\р чунсене пул=шасси – кашни ёын тив\ё\» тем=па кал=п=ш\ пыс=ках мар (90 с=махран кая ан пулт=р) =слав хайлав\ ёыр=р. Экзаменра итлен\ тата вулан= текстсенчи информаципе ус= кур=р. Тема пирки х=в=р м\н шух=шланине уёса пар=р. Шух=ш=ра сахалтан та 2 аргументпа ёир\плет\р.
Ку аргументсене (\ёсемпе пул=мсене, фактсене) экзаменра итлен\ тата вулан= текстсенчен илме юрать. Х=в=р курни-илтни, унччен вулани ёине таянма та май пур.
Енчен те экзаменра итлен\ тата вулан= текстсене ним ул=штармас=р ёырса илет\р пулсан сир\н \ё\ре 0 балл лартса хаклаёё\.
Хуравсем
2.1 – 2 | 2.6. – 2 |
2.2. – 1 | 2.7. – 2 |
2.3. – 1 | 2.8. – 3 |
2.4. – 4 | 2.9. – 2 |
2.5. – 3 | 2.10. –1 |
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Учебный проект ученицы 6 класса МАОУ СОШ №19, пос Пироговский, Косовой Виолетты "Математика, астрономия, искусство" по теме "Координатная плоскость", 6 класс.
В проекте я постараюсь рассказать и показать как по известным координатам определить положение точки на плоскости. Но это было бы слишком просто и поэтому мне захотелось эту тему из матема...
Проекты учащихся 2 класса, 6 класса .
Метод проектов развивает интеллект ученика, его творческие способности и самостоятельность....
Проектная деятельность на уроках английского языка с использованием межпредметных связей Тема проекта: «Муай Тай в моей жизни» Руководитель: учитель анг. языка МБОУ СОШ № 2 г. Моздок РСО-А Иванова Ольга Александровна Исполнитель проекта: ученик 6Б класса
ПАСПОРТ ПРОЕКТАПроектная деятельность на уроках английского языка с использованием межпредметных связейТема проекта: «Муай Тай в моей жизни»Руководитель: учитель анг. языка МБОУ СОШ № 2 г. Моздок РСО-...
Учебный мини - проект «Скульптурный портрет планеты».Участники проекта: учащиеся 5 класса
Учащиеся включаются в создание проекта; на основе проектного задания разрабатывают туристический маршрут «Скульптурный портрет планеты»; оформляют проект в форме контурной карты ...
Технологическая карта к уроку технологии по теме: «Творческий проект. Этапы выполнения проекта.» для 5 класса
Знакомство с этапами выполнения творческого проекта....
Практико-исследовательский проект "Проведение литературного проекта в 9 классе"
Литературный проект "Читаем сказку "Рапунцель" братьев Гримм появился благодаря курсам культурного центра им Гете в Москве....
Презентация Что такое творческий проект? Этапы написания творческого проекта.Фартук 5 класс
Этапы написания творческого проекта по технологии 5 класс...