урок-презентаци
материал (5 класс) по теме
Предварительный просмотр:
«Тинех х.лле =итр.»
(5-м.ш класра ирттермелли чёваш ч.лхи урок.)
Т.ллевсем%
1?Х.л кун.пе:ачасен х.ллехи .=.-х.л.пе паллаштарасси?Глаголён пулас вёхёч.пе пуплевре усё курма в.рентесси?
2?Пуплеве аталантарасси?
3?Ачасен тёван ч.лхене юратас кёмёлне =.клесси:=ут=анталёка упрама хавхалантарасси?
Урокра кирл. хат.рсем%
К.неке «Чёваш ч.лхи» (Г?В?Абрамова:А?Л?Краснова):словарь:мультимедиа проектор:компьютер:карточкёсем:хутран тунё юр п.рчисем?
Урок юхём.?
1?Класа й.ркелесси?
Ч.лхене аталантармалли хёнёхтарёва пурнё=ласси?
Шёнкёрав сас пач.:
Урока ч.нсе?
П.т.м класс шёпланч.:
Парта хушшинче?
2?Урокён т.ллев.семпе паллаштарасси?
3?Иртн. темёна аса илни?
_Ачасем:хал. Х.лле-и е к.ркунне;
_К.ркуннехи уйёх яч.сем хёшсем;
(Авён-юпа-ч\к?)
_Часах пир.н м.нле =улталёк вёхёч. =итет;(Х.лле?)
_Х.лле юр =ёвать-и;(+апла?)
_Урамра шап-шурё-и;(Урамра шап-шурё?)
_Паян юр =ёвать-и;(Паян юр =умасть?)
_Х.л кун.сем к.ске-и е вёрём;(Х.л кун.сем к.ске?)
_Ачасем м.н тёва==.;(Ачасем =унашкапа:й.лт.рпе:конькипе ярёна==.?)
_Анюк:эс. час-часах й.лт.рпе ярёнатён-и;(Эп. час-часах =унашкапа ярёнатёп?)
_Ачасем тата м.н тёва==.;( Ачасем юр к.летке тёва==.?)
_Часах пир.н м.нле пра=ник =итет;(Часах пир.н +.н. =ул пра=ник. =итет?)
_Пет.р:сана х.л кил.шет-и;(Мана х.л кил.шет?)
(Ачасем айтёр-ха хамёр в.ренн. +.н. =ул юррине юрласа илер?)
Юрё «Юр п.рчи»?
4?+.н. сёмахсемпе .=лени?
Тинех-наконец то?
Чётёмсёррён-с нетерпением?
Й.лт.р-лыжи?
Вит.нч.=-покрылись?
П.ве-пруд?
Лёплантар-успокой?
Ку= курать-видно будет?
П.рре те- нисколько?
Саватпёр- обожаем?
(Сёнчёрпа вулани:ушкёнпа .=лени:т.сл.хсемпе =ир.плетсе хёварни?Пусёмсене т.р.с лартса вулани?)
5?Кану саманч.?
Мулкач ларать пашкаса:
Ик хёлхине вылчтса?
Ак =апла: ак =апла:
Ик хёлхине вылятса?
6?Текстпа .=лени?Ыйтусе =инее хуравлани?
4-м.ш хёнёхтару(117)?
Хитре вулакана вулаттарни «Тинех х.л =итр.»%
-вулани*
-ку=арни*
-5-м.ш хёнёхтару(118)?Ыйтусем =инее хуравлани?
Ыйтусем%
_Тинех м.нле вёхёт =итр.;
_Ир те ка= та м.н =ёвать;
_М.нле кунсем тёра==.;
_Эп. х.ле м.нш.н к.тет.п;
_Паян эп. ё=та васкарём;
_Манпа п.рле кам та пыч.;
_Х.лле эпир м.н тёхёнатпёр;
_Эпир м.нпе ярёнатпёр;
_П.ч.к сёвё м.н =инчен;
7?+.н. тепёпа .=лени?
Пулас вёхётри глаголсем?
Пурлё форма?
Пулас вёхётри глаголсене усё куратпёр:хё=ан та хё=ан калакан хёй.н пуласлёхне шансах кайман чухне пулать-ши вёл е =ук?
Т.сл.хрен%
_Ыран эп. парка кайёп?
_Сёпат тёрёх =аплп ылмашёнать?
эп. канёп эпир канёпёр
эс. канён эсир канёр
вёл кан. в.сем кан.=
Т.сл.хсемпе .=лени%кил.п:=ырёп:вулёп?
8?К.некери текстпа .=лени?
_Текстра пулас вёхётри глаголсене тупни:хёш сёпатра:хисепре пулнине лартни?
9?+ыру .=.?(3-м.ш хёнёхтару с?116?)
Усё курмалли сёмахсем%ил.:парнел.:ил.п:кай.?
Ыран математика урок.нче эп. «пилл.к»???????? ?Анне паян пасарта апельсин??????????? Атте ыран кёмпана??????????Асанне мана альбом ???????????
(Доска ум.нче .=лени)?
10?Тупмалли юмахсен тупсёмне тупни?
Унпа х.лле ярёна==.: вёл =унашка мар;
Унта ачасем шыва к.ре==.;
11?П.т.млет\ туни?
_Паянхи урокра эпир м.не в.рент.м.р;
_+.н. сёмахсене ёса хутёмёр: пулас вёхётри глаголсене тупма в.рент.м.р?
+ут=анталёк пулём.пе паллашрёмёр?
12?В.ренекенсен .=не хакласси?Ачасене парне парса тухни?(Хутран тунё юр п.рчисем)?
13?Киле .=%п.р те п.р пулас вёхётри глагола сёпат тёрёх ылмаштарса =ырасси?
14?В.ренекенсемпе сыв пулашни?
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Урок - игра по математике для 5 класса. (Конспект урока, презентация для проведения урока).
Первый урок математики в 5 классе проводится в форме игры для мотивации учащихся на изучение математики и повторения изученного в начальной школе. К разработке урока прилагается през...
Конспект урока, презентация, самоанализ урока, раздаточный и наглядный материал для урока в 4 классе по теме "Домашние обязанности"
Данный урок был проведен в рамках конкурса учитель года 2013 в районном этапе....
Разработка урока "What do Britains like to eat?", самоанализ урока, презентация к уроку
Разработка, самоанализ, презентация...
Методическая разработка: предполагаемый план проведения урока - При подготовке к уроку использовать как вспомпгательный ориентир для каждого этапа урока. Презентация отражает создание условий для учебных действий на уроке.
При подготовке к уроку использовать как вспомпгательный ориентир для каждого этапа урока. Презентация отражает создание условий для учебных действий на уроке....
Урок-презентация немецкого языка в 11-ом классе по Редактировать Урок-презентация немецкого языка в 11-ом классе по теме "Bildende Kunst"
Знакомство учащихся с творчеством выдающихся художников немецкоговорящих стран, в частности с творчеством Альбрехта Дюрера...
Урок математики (технологическая карта урока, презентация и приложения к уроку) в 5 классе "Десятичная запись дробных чисел"
ПОЯСНИТЕЛЬНАЯ ЗАПИСКАЦели учителя: формировать сущность понятия «десятичная дробь», умения и навыки алгоритма перевода обыкновенной дроби, знаменатель которой единица с несколькими нулями, в десятичну...
Урок математики (технологическая карта урока, презентация и приложения к уроку) в 6 классе "Нахождение дроби от числа"
Учитель: Дронова Ирина Александровна, МАОУ «СОШ №1 с УИОП», г. Губкин Белгородской областиЦели педагога:· обеспечить осознанное усвоение учащимися понятия нах...