Игра-викторина на тему "Жизнь и творчество И. Я. Яковлева"
учебно-методический материал
Предварительный просмотр:
Маслова Татьяна Александровна «СОШ № 64»
+итр. ырё =уркунне?
Класс: 5
Дата:: 20. 03. 2009
Т.ллев.сем: 1? Ачасен пуплевне аталантарасси: чёвашла т.р.с
вулама: =ырма хёнёхтарасси;
2? +ут =анталёка сёнама в.рентесси.
Урока кирл. материал% т.рл. т.сл. хут =ине пичетлен. =улталёк вёхёч.сем пирки калакан карточкёсем; =улталёк вёхёч.сене сёнлакан \керч.ксем; «=уркунне» темёпа =ыхённё сёмахсен карточкисем; кашнине валли текст?
Урок юхём.:
1 ?Учитель сёмах.? +ут =анталёк 4 пая пайланать? +ак пайсене =улталёк вёхёч.сем те==.? Ачасем, эсир м.нле =улталёк вёхёч.сене п.лет.р?
Ачасен хурав.сем: =уркунне
к.ркунне
=улла
х.лле
Т.р.с? Пёхёр-ха доска =ине? +акёнта =улталёк вёхёч.сене сёнлакан \керч.ксем =акёнса тёра==.? Калёр-ха, хёш вёхётсене сёнланё-ши кунта? (Ачасен хурав.сем)
2? Карточкёсемпе .=лесси?
2?1 Эп. сире т.рл.рен =улталёк вёхёч. пирки калакан предложенисем =ырнё карточкёсем суйласа илме ыйтатёп? Сир.н в.сене вуласа, ёнланса, кирл. \керч.к айне килсе =ыпё=тармалла пулать? П.ррем.шне хам тёватёп. Вулатёп% ШЫВ ЮХАТЬ. +акна =уркуннехи вёхёта сёнлакан \керч.к айне =ыпё=таратёп? Малалла: ачасем: эсир: тархасшён??? ( ачасем черетпе тухса \керч.ксем айне =ыпё=тара==.)?
Ачасене панё к.ске предложенисем%
Юр =ёвать?
Ачасем =унашкапа ярёна==.?
+.н. =ул пулать?
Х.вел х.ртет
Шыва к.ре==.?
+ырла пи=ет?
Кайёксем в.=се киле==.?
Шыв юхать?
+ул=ёсем туха==.?
Кайёксем в.=се кая==.?
+ул=ёсем \ке==.?
2?2 «+уркунне» \керч.к. патне тив.=екен предложенисене теп.р хут вулатпёр: кантёкран пёхса =ак вёхётра м.нле улшёнусем пулса иртнине асёнса тухатпёр?
3? Сёвёпа .=лесси: ёна пёхмасёр калама в.ренесси?
(Сёвва доска =ине =ырнё)
Акё =итр. =уркунне
Савёнтарч. кашнине?
+ут =анталёк вёранать:
Шётёкран упа тухать?
- в.рентекен вулать;
- ачасем п.рер й.ркен вуласа ку=ара==.;
- вёрём сёмахсене тупса сыпёкпа вула==.;
- ачасем сёвва черетпе вуланё май в.рентекен п.рер сёмахне хуратса пырать (=уркунне: упа тухать: кашнине т? ыт? те)? Юлашкинчен доска =инче п.р сёмах та юлмасть: в.ренекенсем текста пёхмасёр калама пултара==.)?
4? Физкультминутка?
Ачасем ура =ине тёра==.?
Класри стенасем =инче й.ри-тавра (т.рл.рен вырёнта) «=уркунне» темёпа =ыхённё сёмахсем =акёнса тёра==.?
Чи малтан ачасем в.сене пёхса =аврёна==.: унтан хёйсене кил.шекен е палланё сёмахсене п.рер.н асёнса туха==.?
В.рентекен =ак сёмахсене вырёсла калать: ачасене в.сен чёвашла п.лтер.ш.сене алёпа т.ллесе кётартма ыйтать?
Стена =инчи сёмахсем% ёшё: х.вел: юр: шыв: =ил: =ул=ё: кайёксем: шётёкран: илемл.?
5? Текстпа .=лесси?
В.рентекен ачасене%
- Эп. сире халь текстсем вале=се паратёп: анчах та хёшп.р сёмах.сем =урхи шывпа юхса кайнё? Сир.н =ак предложенисене й.ркелемелле пулать: нумай пёнчё вырённе стена =инче =акёнса тёракан сёмахсене лартмалла пулать?
ТЕКСТ?
+уркунне?
1? +урхи ??? кунсем =итр.=? 2? ??? х.ртсе пёхма пу=лар.? 3? Шурё ??? ир.лч.? 4? +ырмара ??? юхать? 5? Ёшё ??? в.рет? 6? Йывё=сем сим.с ??? кёлара==.? 7? Кёнтёртан ??? в.=се киле==.? 8? ??? упа тухать? 9? +уркунне пит. ??? ?
6? +.н. сёмахсене =ир.плетесси?
В.рентекен ачасене% эп. сире т.рл.рен предложенисем калатёп? Енчен те унта =уркунне пирки каланё пулсан эсир алё =упатёр: урёх =улталёк вёхёч. пирки каланё пулсан =упма кирл. мар?
- Шыв юхать?
- Х.вел пёхать?
- Х.л иртсе кайр.?
- +.н. +ул пулать?
- Шётёкран упа тухать?
- Кёмпа нумай?
- Кайёксем кёнтёртан в.=се киле==.?
- Кайёксем юрла==.?
- Часах х.л пулать?
- Ачасем шыва к.ре==.?
- +ут =анталёк савёнать?
- Шурё юр ир.лет?
- +ырмара шыв юхать?
- Ачасем =унашкапа ярёна==.?
- Шкула каймалла мар?
- Х.р арёмсен уяв. пулать?
- +ырла пи=ет?
- Йывё=сем сим.слене==.?
7? П.т.млет\?
В.рентекен% м.нле =.н. сёмахсем илтр.р?
=уркунне пирки хёвёр м.н калама пултаратёр?
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Интеллектуальная игра-викторина "Что в имени тебе моём?..."по творчеству А.С.Пушкина
Помериться знаниями о жизни и творчестве А.С.Пушкина приглашаются старшеклассники...
Жизнь и творчество И. Я. Яковлева
В статье рассмотрены информационные технологии в образовании....
Методическая разработка игры-викторины «Своя игра» по МДК 01.01 Технология металлообработки на токарных станках
В разработке представлен материал для проведения игры – викторины по МДК 01.01 Технология металлообработки на токарных станках....
Игра-викторина "Кто хочет стать миллионером" для 9-ых классов по творчеству А.С.Пушкина
Данная игра содержит те же правила, что и телешоу. Предлагаются вопросы по жизни и творчеству А.С.Пушкина....
Жизнь и творчество И. Я. Яковлева на уроках русского языка и во внеклассной работе
Выступление на межрегиональной научно-практической конференции, посвященной 165-летию И. Я. Яковлева...
Игра-викторина "Зимние олимпийские игры. Сочи-2014"
Цель:- формирование всесторонне развитой личности.Задачи:- познакомить учащихся с интересным материалом по Зимним Олимпийским играм.- организовать соревнование команд, способствующее сплочению детског...