Тема:Тән өлөштәре. Кем ?Нимә?
методическая разработка по теме
Тема:Тән өлөштәре. Кем ?Нимә?
Демонстрационный материал:мультимедиапоекторы,элетронный учебник(1-4кл.), шаблоны, кукла.
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
urok_chasti_tela..docx | 21.64 КБ |
chasti_tela.pptx | 143.82 КБ |
Предварительный просмотр:
Автор: Фахрисламова Р.Р.
Предмет: башкирский язык
Класс: 2
Учебник: Башкирский язык
Авторы учебника:Тулумбаев Х.А., Давлетшина М.С., Абзгильдина Н. С.
Страницы с 107 по 108
Тема:Тән өлөштәре. Кем ?Нимә?
Демонстрационный материал:мультимедиапоекторы,элетронный учебник(1-4кл.), шаблоны, кукла.
Ма6сат: у6ыусылар8ы т1н 2л2шт1рен белдерг1н һүҙҙәр, типик фразалар менән таныштырыу; уларҙы телмәрҙә ҡулланырға өйрәтеү,уҡыусыларҙың иғтибарлылығын, фекерләүен, артикуляцион күнекмәләрен үҫтереү; сәләмәт тормошҡа ыңғай ҡараш тәрбиәләү.
Йыһазландырыу: мультимедия проекторы, электрон дәреслек (1-4кл.), шаблондар, ҡурсаҡ.
Дәрес барышы:
I.Ойоштороу мәле.
-Һаулашыу.
-Фонетик, артикуляцион күнегеү.
1.Башҡорт һуҙынҡы өндәрен йырлау.
2.Ф.Р1хим7олова “Шаулама7ы8” шиғырын ҡабатлау.
3.Маҡсат менән таныштырыу.
-Ҡурсаҡтың тән өлөштәрен өйрәнебеҙ. Был эштә беҙгә һүҙлек һүҙҙәре ярҙам итер.
II.Төп өлөш.
1.Инеш әңгәмә.
-Һеҙ ниндәй тән өлөштәрен беләһегеҙ?
2.Электрон дәреслек буйынса эш.(телдән).
3.Физминутка.
Иртә менән торабыҙ,
Битебеҙҙе йыуабыҙ.
Һабын менән йыуынғас
Бигерәк матур булабыҙ.
4.Һүҙлек эше: (398лек д1фт1р81ренд1)
Баш-голова эс-живот
С1с-волосы ҡул-рука
Танау-нос бармаҡ-палец
К98-глаз тырнаҡ-ноготь
6ола6-ухо аяҡ-нога
Ауы8-рот тубыҡ-колено
Теш-зуб 6аш-бровь
Муйын- шея бит-лицо
К1981- тело
яуырын-плечо
5.Д1реслек буйынса эш. 107-се бит.
-Был кем? -Был малай.
-Был ним1? -Был баш.
-Был ним1? -Был муйын.
6. Уйын “5398 5һан “.
7. “ Был мин” ши7ырын у6ыу.
Бына танауым,
Был мине5 6ашым, Те8елг1н тешем
К98ем,6ола7ым, 2с б2рт2к кен1.
! бына башым. :улды к9т1р8ем,
Ауы88ы ас3ам, Ая6 тыпырлай.
Тешем к9рен1. (8ен1н-98е
Бейерг1 3орай.
*У6ытыусы у6ыуы;
*берг1л1п т1ржем1 ите9;
*сылбырлап у6ыу;
*тасуири у6ыу.
8. Бер м161лде инцениров6алау “К98 6ур6а, 6ул эшл1й”.
№98лек эше: 6ур6а-боится, эшл1й-выполняет,делает.
III.Йом7а6лау.
1.У6ыусылар, б2г2н д1рест1 ним1 тура3ында 32йл1штек?
2. @й эше: 398лек 39881рен ятлау.
Ребус т2829. (Линар,Руслан,Роман7а).
“ Был мин”
Бына танауым,
Был мине5 6ашым, Те8елг1н тешем
К98ем,6ола7ым, 2с б2рт2к кен1.
! бына башым. :улды к9т1р8ем,
Ауы88ы ас3ам, Ая6 тыпырлай.
Тешем к9рен1. (8ен1н-98е
Биерг1 3орай.
Р1сим1 Ура6сина.
“ Был мин”
Бына танауым,
Был мине5 6ашым, Те8елг1н тешем
К98ем,6ола7ым, 2с б2рт2к кен1.
! бына башым. :улды к9т1р8ем,
Ауы88ы ас3ам, Ая6 тыпырлай.
Тешем к9рен1. (8ен1н-98е
Биерг1 3орай.
Р1сим1 Ура6сина
“ Был мин”
Бына танауым,
Был мине5 6ашым, Те8елг1н тешем
К98ем,6ола7ым, 2с б2рт2к кен1.
! бына башым. :улды к9т1р8ем,
Ауы88ы ас3ам, Ая6 тыпырлай.
Тешем к9рен1. (8ен1н-98е
Биерг1 3орай.
Р1сим1 Ура6сина.
Предварительный просмотр:
Подписи к слайдам:
Артикуляцион к9неге9 9 2 2 1 1
Ма6сат : у6ыусылар8ы т1н 2л2шт1рен белдерг1н 39881р, типик фразалар мен1н таныштырыу ; улар8ы телм1р81 6улланыр7а 2йрете9 ; у6ыусылар8ы5 и7тибарлылы7ын, фекерл19ен, артикуляцион к9некм1л1рен 94тере9 ; с1л1м1т тормош6а ы57ай 6араш т1рби1л19.
Ял минуты. Ирт1 мен1н торабы8, Битебе88е йыуабы8. № абын мен1н йыуын7ас Бигер1к матур булабы8.
№98лек эше : баш-голова бит-лицо с1с-волосы муйын -шея 6аш-бровь яуырын -плечо к98-глаз 6ул-рука танау -нос барма6-палец 6ола6-ухо тырна6-ногть ауы8-рот ая6-нога теш-зуб тубы6-колено
Был мин . Бына танауым , Был мине5 6ашым, К98ем,6ола7ым, ! бына башым . Ауы88ы ас3ам, Тешем к9рен1. Те8елг1н тешем 2с б2рт2к кен1. : улды к9т1р8ем, Ая6 тыпырлай . (8ен1н-98е бейерг1 3орай . Р.Ура6сина.
« 5һү ҙ 5 һ ан » уйыны
Был кем ?
м161л К98 6ур6а, 6ул эшл1й. 6ур6а- боится , эшл1й- работает,делает.
И7тибары7ы8 2с2н р1хм1т
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Методическая разработка конспекта занятия по коррекции дисграфии. Логопедическая тема: Дифференциация о-а. Грамматическая тема: Правописание чк, чн. Лексическая тема: Зима.
Конспект занятия по коррекции дисграфии...
Методическая разработка конспекта занятия по коррекции дисграфии. Логопедическая тема: выделение первого согласного звука . Грамматическая тема: согласование прилагательных с существительными м.р. и ж.р. Лексическая тема: Птицы.
Конспект по коррекции дисграфии на почве нарушения языкового анализа и синтеза....
Методическая разработка конспекта занятия по коррекции дисграфии. Логопедическая тема: слоговой анализ и синтез. Грамматическая тема: образование существительных множественного числа. Лексическая тема: фрукты.
Конспект занятия по коррекции дисграфии на почве нарушения языкового анализа и синтеза....
Методическая разработка конспекта занятия по коррекции дисграфии. Логопедическая тема: Слоговой анализ и синтез. Грамматическая тема: согласование прилагательных с существительными м.р. и ж.р. Лексическая тема: Насекомые.
Конспект занятия по коррекции дисграфии...
Тема: Обобщение, систематизация и проверка знаний по теме "Имя прилагательное" (На материале декоративно-прикладного искусства. Русская матрёшка). 6 класс. (тема рассчитана на 2 часа)
Тема: Обобщение, систематизация и проверка знаний по теме "Имя прилагательное" (На материале декоративно-прикладного искусства. Русская матрёшка). 6 класс. ...
Урок психомоторики 2 класс Тема «Мозаика из рваной бумаги. Птицы.» Урок психомоторики 2 класс Тема «Мозаика из рваной бумаги. Птицы.» Урок психомоторики 2 класс Тема «Мозаика из рваной бумаги. Птицы.»
урок "Развитие психомоторики и сенсорных процессов" предназначен для учащихся 1-4 классов коррекционной школы VIII вида. Урок "Мозаика из рваной бумаги.Птицы" развивает мелкуюмоторику, мышление,...
Конспекты по экологии с контрольными вопросами по темам: Тема № 4: « Понятие мониторинга окружающей среды». Тема № 5: Источники загрязнения и основные группы загрязняющих веществ в природных средах. Тема урока № 6: Организация рационального природопо
Конспекты по экологии по темам:4.Понятие мониторинга окружающей среды,5. Источники загрязнения и основные группы загрязняющих веществ в природных средах, 6.Организация рационального природопользования...