урок
план-конспект урока
Предварительный просмотр:
Кичәлин төр: Хальмг үзгүд меднч?
Кичәлин күцл: 1) Эгшг үзгүдин тускар медрл өгх.
2) Келлһ өргҗүллһнә көдлмш кех.
3) Хальмг келнд дурта болх сурһмҗ өгх.
Кичәлин йовуд.
I.Оргмомент.
а) Мендллһн.
б) Фонозарядк.
[ ә], [ ө], [ ү],
[ һ], [ җ], [ ӊ]. («Альвн Харадас» дууна айсар дуулх).
Дарҗӊгуд – Өлзә, өргә, өдмг, өрг.
-Һәрә,һар һаза һалун һалд һәрәдҗәнә.
-Җирмәхәг Җимбә җаҗлҗана җаалыг Җамбл җаҗлҗана.
в) Дассан давтллһн.
-Чини нерн кемби?
-Эн көвүнә(күүкнә) нерн кемби?
-Чи альдасвч?
- Эн кемб?
-Эн юмби?
-Класст кедү күн бәәнә?
-Чи кедүтәвч?
-Чи кедүдгч класст сурнач?
-Чи ю кеҗәнәч?
-Чи ю кехдән дуртавч?
- Ода ямаран җилин цаг?
- Ямаран һурвн намрин сармуд тадн меднәт?
-Эндр ямаран өдр?
III.Шин төр. Хальмг үзгүд меднч?
-Эн юмби?
-алфавит
- Ямаран алфавит?
- хальмг алфавит.
-Эн алфавитд зәрм үзгүд уга.Кен келх, ямаран үзгүд кергтә?
- Хальмг алфавитд кедү үзг бәәнә?
- Тоолый...
-39 үзг бәәнә.
-Кедү хальмг үзг бәәнә?
- 6 хальмг үзг бәәнә.
-Ямаран?
-Хальмг келнд эгшгүд хойр әӊгд хувагдна:өмн дарана болн ар дарана.
(Сурһульчнр багшин ардас давтна).
IV. Дегтрәр көдллһн.
- Эн үгмүд хамдан умшхмн.(Сурһульчнр багшин ардасн давтна)
-Эн үгмүд юуһарн йилһрнә?
-Зүн талас өмн дарана эгшгүдтә үгмүд,барун талас ар дарана эгшгүдтә үгмүд.
Физминутк.
Би, чи, эн,тер
Мадн, тадн, тедн
Ухата , чидлтә, оньгта, шунмһа.
Келвр умшлһн.
А) багшин умшлһн
Б) хамдан умшлһн
В) орчуллһн
Г) цевәр умшллһн.
V. Девтрәр көдллһн.
VI. Наадн.
(Багш үзг зааһад, сурвр тәвәд, хәрүһинь өгнә. Цааранднь күүкд меечг нег-негндән хаяд, бийснь күүнднә.)
- А ямаран эгшг?
-А ар дарана эгшг.
-Ә ямаран эгшг?
-Ә өмн дарана эгшг.
-Ё ямаран эгшг?
-Ё ар дарана эгшг.
-Ү ямаран эгшг?
-Ү өмн дарана эгшг.
-Я ямаран эгшг?
- Я ар дарана эгшг...
VII. Кичәлин ашлт.
- Эндр юуна тускар мадн күүндүвидн?
-Кедү үзг бәәнә?
-Кедү хальмг үзг бәәнә?
-Ямаран?
- Эгшг үзгүд ямаран әӊгд хувагдна?
- Ямаран өмн дарана эгшгүд бәәнә?
- Ямаран ар дарана эгшгүд бәәнә?
VIII. Рефлексия.
Эндр хальмг келнә кичәл таасгдсмн болхла, нарна зург өргтн, эс таасгдсмн болхла, үүл өргтн.
-Сән бәәтн!!!
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Тема урока: "СОГЛАСНЫЙ ГЛУХОЙ МЯГКИЙ ЗВУК [ч’]. БУКВЫ Ч, ч" 3.Тип урока: «Урок открытия нового знания» • 4. Форма организации урока: групповая • 5.Предмет - литературное чтение (обучение грамоте) • 6.Класс: 1 • 7.Автор
·Аннотация урока2.Тема урока: " СОГЛАСНЫЙ ГЛУХОЙ МЯГКИЙ ЗВУК [ч’].БУКВЫ Ч, ч"3.Тип урока: «Урок открытия нового знания»4. Форма организации урока: групповая5.Предмет - литературное чтение (обуче...
Урок окружающего мира по теме "Если хочешь быть здоров" МБОУ лицея №32 г.Орла Тип урока: обобщение изученного материала. Форма урока: урок - путешествие Программа: УМК "Перспективная начальная школа" Учебник: Окружающий мир 2-й класс, часть 2. Авторы:
Урок окружающего мира по теме "Если хочешь быть здоров"Тишина Ирина Викторовна, учитель начальных классовМБОУ лицея №32 г.ОрлаТип урока: обобщение изученного материала.Форма урока:...
Урок окружающего мира по теме "Если хочешь быть здоров" МБОУ лицея №32 г.Орла Тип урока: обобщение изученного материала. Форма урока: урок - путешествие Программа: УМК "Перспективная начальная школа" Учебник: Окружающий мир 2-й класс, часть 2. Авторы:
Урок окружающего мира по теме "Если хочешь быть здоров"Тишина Ирина Викторовна, учитель начальных классовМБОУ лицея №32 г.ОрлаТип урока: обобщение изученного материала.Форма урока:...
Разработка урока по математике « Математический теремок» Тема урока: «ЗНАКИ «ПЛЮС» (+), «МИНУС» (–), «РАВНО» (=)» Разработка урока по математике « Математический теремок» Тема урока: «ЗНАКИ «ПЛЮС» (+), «МИНУС» (–), «РАВНО» (=)»
Цели урока: познакомить учащихся со знаками «+», «–», «=»; учить детей понимать значение данных знаков, читать равенства; работать над развитием внимания, логического мышления учащихся; при...
Конспект урока «Число и цифра 8» Тип урока: урок объяснения нового материала (урок формирования первоначальных предметных навыков и УУД, овладения новыми предметными умениями) – «Введение понятия числа и цифры 8»
Конспект урока «Число и цифра 8» Тип урока: урок объяснения нового материала (урок формирования первоначальных предметных навыков и УУД, овладения новыми предметными умениями) – «Введение п...
Урок по Основам религиозных культур и светской этики 4 класс. Модуль: Основы светской этики.Тема урока: Урок ».Добро и зло " Зачетная работа. Урок скорректирован под свой класс из многих конспектов других учителей.
Технологическая карта урока Предмет _ Основы светской этики ________________________ Класс _____4____________________ Базовый учебник ___«Основы светской этики» А. Я.Данелюк____________________...
Урок «Окружающий мир» в 4 классе. Тип урока: урок-исследование. Тема урока: «Органы чувств».
Данный урок является первым в теме»Органы чувств». Учащиеся исследуют при помощи каких органов чувств они познают окружающий мир.. - методы обучения: объяснительно-иллюстративный, частично-поиск...