Контролон куыст.
материал (2 класс)
полугодовая контрольная для 2 класса по осетинскому языку
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
polugodovaya_kontr_2_kl.docx | 17.71 КБ |
Предварительный просмотр:
2 «____» къласы ахуырдзау
_________________________________________
афæдзы æмбисы контролон куыст ирон æвзагæй
Цыппурсы мæйы _______бон.
I вариант
1. Дополните диалог.
- Дæ ном куыд у?
________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________
- Цал азы дыл цæуы?
________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________
- Кæм цæрыс?
_______________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________
2. Переведите.
мæнæргъы | |
ежевика | |
хъæлæрдзы | |
калина | |
æрыскъæф |
3. Заполните таблицу.
кусын | ленк кæнын | |
Æз | ||
Ды | ||
Уый |
4. Задайте вопросы.
Ахуыргæнæг кусы скъолайы.
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
Бæлас зайы кæрты.
_______________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________
5. Из текста выпишите названия овощей и поставьте их в форму множественного числа.
Алинæйы дада æмæ нанайæн ис цæхæрадон. Уым зайы алыхуызон халсартæ: картоф, къабуска, уырыдзы, булкъ, цæхæра æмæ æндæртæ. Уыдон иууылдæр пайда сты адæймагæн.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
Разделите на слоги: цæхæрадон, Алинæйы
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
2 «____» къласы ахуырдзау
_________________________________________
афæдзы æмбисы контролон куыст ирон æвзагæй
Цыппурсы мæйы _______бон.
II вариант
1. Дополните диалог.
- Дæ ном куыд у?
_________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________
- Кæм ахуыр кæныс?
_________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________
- Чи сты дæ бинонтæ?
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Переведите.
хърихъупп | |
ворона | |
хъæдхой | |
орел | |
зæрватыкк |
3. Заполните таблицу.
хæрын | кæсын | |
Æз | ||
Ды | ||
Уый |
4. Задайте вопросы.
Дохтыр дзæбæх кæны рынчынты.
______________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________
Кæрдо зайы бæласыл.
______________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________
5. Из текста выпишите названия овощей и поставьте их в форму множественного числа.
Алинæйы дада æмæ нанайæн ис дыргъдон. Уым зайы алыхуызон дыргътæ: фæткъуы, кæрдо, чылауи, сæнæфсир, бал æмæ æндæртæ. Уыдон иууылдæр пайда сты адæймагæн.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
Разделите на слоги: дыргъдон, адæймагæн
________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Темæ: «Рæдыдтыл куыст».
Выступление на методическом объединении учителей осетинского языка и литературы МБОУ СОШ № 42 г. Владикавказа...
Фасурокты куыст. Тема:"Ног бон".
Фасурокты куыст. Тема: "Ног бон"....
Фасурокты куыст ирон авзаджы барагбонма.
Фасурокты куыст ирон авзаджы барагбонма....
Доклад на тему: «Дзырдуатон куысты мадзæлттæ»
Доклад на тему:«Дзырдуатон куысты мадзæлттæ»...
Контролон куыст.
Контрольная работа...
Контролон куыст.
контрольная по осетинскому языку во 2 классе...
Контролон куыст.
контрольная работа 4 четврть...