Методическая разработка по окружающему миру “ Нәрсә ул балыклар “ (2 класс)
учебно-методический материал по окружающему миру (2 класс) на тему
Технологическая карта по окружающему миру на тему "Нәрсә ул балыклар?".
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
nerse_ul_balyklar.doc | 82.5 КБ |
Предварительный просмотр:
«Нэрсэ ул балыклар?» дэресенен технологик картасы.
А.А. Плешаков «Эйлэнэ-тирэ донья» 1 кисэк. «Мэгариф» нэшрияты 2007 ел.
Тема | Нэрсэ ул балыклар? |
Теманын максаты | Балыкларнын билгелэре hэм торлэре белэн таныштыру. |
Планлаштырылган нэтижэ | Балыкларнын тышкы тозелешен ойрэну. |
Топ тошенчэлэр | - тышкы тозелеш - койрык - гэудэ - сангак капкачы - йозгечлэр - тэнкэлэр |
Предметларга бэйлэнешлэр | Эйлэнэ-тирэ, география, уку, технология. |
Ресурслар: - топ - остэмэ | Дэреслек: А.А. Плешаков «Эйлэнэ-тирэ донья» 1 кисэк; эш дэфтэре. Тема: «Нэрсэ ул балыклар?» Методик ярдэмлек, курсэтмэ материал, атлас билгелэгеч «Жирдэн куккэ кадэр». |
Эшне оештыру | Фронталь, индивидуаль, парларда эшлэу |
Уткэру технологиясе | Укытучы эшчэнлеге | Укучылар эшчэнлеге | Уку эшчэнлеге торлэре (УУЭ) |
I этап. Оештыру олеше. Максат: Белемнэрне узлэштеругэ унай халэт булдыру. | Балаларны сэламли, кэефлэрен сораша, дэрескэ эзерлекне барлый. | Укытучыны сэламли, узенен эш урынын тикшерэ. | |
II этап. Узган дэресне искэ тошеру. Максат: божэклэр турында белемнэрне ныгыту. | -Нэрсэ ул божэклэр? - Аларнын тэн тозелешен искэ тошерик. - Божэклэр турында кызыклы чыгышларны тынлыйк. | Сорауга жавап бирэлэр. Тэн тозелешен атап чыгалар. Берэр божэк турында кызыклы мэгълумат бирэлэр. | Коммуникатив (уз фикерлэрен тулы эйтэ белу). Регулятив (укчыларнын белгэннэрен hэм белергэ тиешле кунекмэлэрен билгелэу) |
III этап. Белемнэрне актуальлэштеру. Максат: дэреснен темасын ачыклау | Табышмакнын жавабын табу. - Нэрсэ ул балык? - Алар кайларда яшэргэ момкин? - Суда ничек хэрэкэтлэнэлэр? - Ничек сулыйлар? | Парларда эш. Уз жавапларын эйтэлэр. -Елгада, кулдэ, дингездэ яшилэр. -Йозгечлэре койрыклары белэн йозэлэр, сангаклары белэн сулыйлар. | Шэхси эшчэнлек (иптэшен белэн килешеп эшлэу). Танып белу эшчэнлеге (танып белу максатын ачыклау). |
IV этап. Яна материалны ойрэну. Максат: укучылар белергэ hэм узлэштерергэ тиешле яна белемне тэгъдим иту. | Рэсем буенча балыкнын тышкы тозелешен карау. - Балыкнын ни очен кызылканат дип аталуын ачыклау. -Балыкнын тэне нэрсэ белэн капланган? - Нинди нэтижэ ясап була? | Парларда эшлилэр. - Йозгечлэре кызыл тостэ булганга кызылканат дип атала . - Тэне тэнкэ белэн капланган. Нэтижэ ясыйлар: тэннэре тэнкэ белэн капланган су хайваннары балык дип атала. Нэтижэне дэреслектэге нэтижэ белэн чагыштыралар. | Танып белу эшчэнлеге (кирэкле информация туплау, проблема кую hэм аны чишу). Шэхес эшчэнлеге (бергэлэп эшли белу, иптэшеннен фикерен тынлау). Коммуникатив (инициативалы бердэмлек). |
V этап. Максат: балыкларнын яшэу тирэлеклэрен билгелэу. | Дэреслектэге рэсемнэрне чагыштырып 2 торкемгэ булу. «hэр балыкнын уз ое» уены. Табышмакка жавап табу. Елга балыкларына яшел тугэрэк, дингез балыкларына зэнгэр тугэрэк куярга. | Парларда эш. -Елгада hэм дингездэ яшэуче балыкларга булэбез. Табышмак жавапларын тугэрэклэр белэн уз урыннарына билгелилэр. | Танып белу эшчэнлеге (логик фикерлэу). Регулятив (белгэн яки белмэгэн кунекмэлэрне узара билгелэу) |
VI этап. Дэфтэрлэрдэ эш. Максат: укучыларнын мостэкыйль эшли белулэре. | Биремнэрне курсэту, максатын эйту. | Балыкларны силуэтлары буенча таныйлар, балык рэсеме ясыйлар. | Шэхес эшчэнлеге (узлектэн эшлэу). Регулятив (уз-узенне ихтияр буенча койлэу). |
VII этап. Рефлексив бэялэу. Максат: узеннен эчке кичерешлэрен турында фикер йортергэ, белеем алуда кыенлыкларны билгелэргэ ойрэту. | - Узегез очен нинди яналыклар алдыгыз? - Нинди нэтижэлэргэ килдек? - Узегезгэ гомуми бэя бирегез. | Уз фикерлэрен эйтэлэр. | Танып белу эшчэнлеге (максаттан чыгып анализлау). Коммуникатив (уз фикеренне эйтэ белу). Шэхес эшчэнлеге (эхлакый эстетик тэрбиялэу) |
Йомгаклау. Максат: алынган нэтижэне куелган максат белэн чагыштыру. | - Без алга куелган максатка ирештекме? | Регулятив (нэтижэгэ соклану) |
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Методическая разработка урока окружающего мира. "Жизнь сада".2 класс. УМК "Начальная школа ХХI век"
Цели: познакомить детей с плодовыми культурами, видами плодовых культур, со способом размножения – черенкованием. В начале урока проверка изученного материала по карточкам. Далее идет Дидактическая иг...
Методическая разработка по окружающему миру. Блок интерактивных уроков по разделу: История Древнего мира.
Уроки для интерактивной доски по разделу История древнего мира. Первобытное общество, Египет,Рим,Древняя Греция, Средние века, Новая иновейшая история....
УЧЕБНО-МЕТОДИЧЕСКАЯ РАЗРАБОТКА УРОКА ОКРУЖАЮЩЕГО МИРА (ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ СИСТЕМА «ШКОЛА 2100») 1 класс Тема урока: «Путешествие Колобка»
Урок относится к проблемно - развивающему типу. В содержательном плане он знакомит учащихся с профессиональной деятельностью людей. На примере колобка (хлебобулочного изделия) в обратном порядке просл...
Методическая разработка урока окружающего мира во 2 «А» классе, проведённого в рамках методической недели. Тема: «Будь природе другом. Проект «Красная книга Ростовской области, или Возьмём под защиту»
Методическая разработка урока окружающего мира. 2 класс УМК "Школа России" Тема: «Будь природе другом. Проект «Красная книга Ростовской области, или Возьмём под защиту»...
Методическая разработка по окружающему миру на тему "Организм человека", 3 класс.
Методическая разработка к уроку окружающий мир, 3 класс составлена в соответствии с требованиями ФГОС НОО....
Методическая разработка урока окружающего мира.Технологическая карта по окружаюющему миру ( 3 класс)
В материале представлена технологическая карта урока по окружающему миру ( 3 класс), тема "Вода и её свойства".Задания разработаны с элементами исследовательской деятельности....
Заключение на методическую разработку «Изучение окружающего мира с помощью заданий, направленных на установление причинно-следственных связей и выполняемых учащимися в парах, парах сменного состава» (методические рекомендации по окружающему миру во 2-4 кл
Рецензируемая работа представляет собой авторский вариант применения методики формирования и диагностики познавательных общеучебных умений....