Открытый урок для шестого класса для групп не владеющих осетинским языком "Пришла весна"(имя прилагательное).
план-конспект урока (6 класс)
Технологическая карта урока "Пришла весна"(имя прилагательное).
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
![]() | 27.12 КБ |
Предварительный просмотр:
Ахуыргӕнӕг | Хохаты Ж.Э. |
Предмет | Ирон ӕвзаг (диф.къорд). |
Кълас | 6 |
Автор | Дзодзыккаты З.Б. |
Урочы темӕ | «Ӕрцыд уалдзӕг» (миногон зӕрдыл ӕрлӕууын кӕнын). |
Урочы нысантӕ | Цыбыр тексты руаджы сфалхат кӕнын зонындзинӕдтӕ; зӕрдыл ӕрлӕууын кӕнын ӕмӕ бӕстон бакусын рацыд ӕрмӕгыл. |
Урочы хуыз | Рацыд ӕрмӕг фӕлхат кӕнын . |
Урочы ахуырадон фастиуджытӕ | Предметон:фӕарфдӕр кӕнын миногоны тыххӕй зонындзинӕдтӕ. Фӕцалх кӕнын скъоладзауты хъуыдыйӕдтӕ аразыныл. Метапредметон: логикон хъуыдыкӕнынад рӕзын кӕнын. Удгоймаг:ахуырмӕ цымыдис рӕзын кӕнын; ӕрдз хъахъхъӕнынмӕ. |
Ахуыры методтӕ ӕмӕ формӕтӕ | Иртасӕн-абарсты метод, индивидуалон, къордты куыст. |
Ӕххуысгӕнӕг фӕрӕзтӕ | Компьютер, интерактивон фӕйнӕг, презентации, чингуытӕ,нывтӕ. |
Урочы сæйраг этаптæ æмæ структурæ | Ахуыргæнæджы архайды мидис | Скъоладзауы архайды мидис | Универсалон ахуырадон архайд (УАА) |
Организацион хай | - Уæ бонтæ хорз, сывæллæттӕ. -Мæ хæлæрттæ, цæттæ стут урокмæ? | Cалам дæттынц | Удгоймагон: (æгъдау; эмоционалон цæттæдзинад урокмæ) |
Мотиваци. (ахуыргæнæг дæтты ног темæ бамбарынæн æххуыс чи у ахæм æрмæг.) | -Презентаци «Уалдзыгон нывтӕ». ---Уæдæ-ма мын зæгъут, абон цæуыл дзурдзыстæм? Нӕ урочы ныхасы темӕ цы хуыйны? -Байгом кӕнут уӕ тетрӕдтӕ ӕмӕ афыссут абоны нымӕц. | - Абон дзурдзыстӕм уалдзӕджы тыххӕй. Тетрӕдты фыссынц нымӕц. | Регулятивон (ахуырадон нысан æвæрын) Зонадон. |
Актуализаци (зæрдыл æрлæууын кæнын рацыд æрмæгæй дарддæры куыстæн цы хъæуы, уыцы зонындзинæдтæ) | 1.Ранымайут-ма афӕдзы афонтӕ. 2.Нывты кӕцы афӕдзы афон ӕвдыст ис?. 3Уалдзыгон мӕйтӕ цал сты?. 4Мӕйты нӕмттӕ иронау куыд хуыйнынц? 5Цӕмӕн сын радтой ахӕм нӕмттӕ? | Скъоладзаутӕ дзуапп дӕттынц. | (рацыд æрмæг зæрдыл æрлæууын кæнын) Коммуникативон: (искæй архайдæн аргъ кæнын) |
Фонетикон зарядкӕ. Ног æрмæгыл куыст . Дзырдуатон куыст. | -Уӕдӕ нӕм абон уазӕгуаты ӕрбацыди уалдзӕг.Мах дзурдзыстӕм ӕмӕ кӕсдзыстӕм уалдзӕджы тыххӕй.Цӕмӕй йын махимӕ хъӕлдзӕг уа, уый тыхххӕй йын азарӕм уалдзыгон зарӕг.. -Цӕмӕй хуыздӕр бамбараӕ, абон нӕ урочы цы текстыл кусдзыстӕм, уый тыххӕй базонгӕ уӕм ног дзырдтимӕ: -къуылдымтӕ-овраги -ӕхсӕрдзӕн-водопад -зӕлдаг-шелковый -Дзырдтимӕ ӕрхъуыды кӕнут дзырдбӕстытӕ ӕмӕ хъуыдыйӕдтӕ. | Скъоладзаутӕ иумӕ зарынц Дзурынц сӕ дзырдбӕстытӕ ӕмӕ хъуыдыйӕдтӕ. | Зонадон: (рацыд æрмæг бафидар кæнын, ног зонындзинæдтæ райсын) Коммуникативон: (хи хъуыдытæ æргом кæнын) Удгоймагон: Зонадон. |
Чиныгимæ куыст. Тӕлмацыл куыст. | -Бакӕсын текст «Уалдзӕг». -Раталмац ӕй кӕнын. - | Скъоладзаутæ кæсынц текст. Тӕлмац кӕнынц. | Регулятивон : (чиныджы хъæугæ информаци ссарын) Зонадон: (ног зонындзинæдтæ фидар кæнын) |
Физкультинутка | ---Абон мах дзурӕм уалдзӕджы тыххӕй ӕмӕ ма байхъусут цъиуты цъыбар-цъыбурмӕ. | Хъусынц цъиуты зарынмӕ. | Удгоймагон: (баулæфын) |
Зонындзинæдтæ фидар кæнын. Чиныгимӕ куыст. Хъазт. Ӕмбисӕндтӕ. | -Кӕсын урочы эпиграф Кочысаты М. ӕмдзӕвгӕйӕ скъуыддзаг. -Цы равдыста фыссӕг йӕ ӕмдзӕвгӕйы? -Цавӕр дзырдтӕй спайда кодта поэт, цӕмӕй равдиса ӕрдзы рӕсугъддзинад? Зӕгъут-ма сӕ. -Куыд уӕм кӕсы, нӕ абоны урочы грамматикон темӕ цы у? -Нӕ зӕрдыл ма уӕдӕ ӕрлӕууын кӕнӕм миногонӕй цы зонӕм, уый. -Дӕттын фӕрстытӕ. -Ӕркӕсут-ма текстмӕ ӕмӕ дзы ссарут дзырдтӕ, цӕимӕ бары фыссӕг уалдзӕджы дарӕс, йӕ бахудт, йӕ ныхас. -Кӕцы рӕнхъ ӕрхъуыды кӕндзӕн фылдӕр миногонтӕ. -Уалдзӕджы ӕмӕ фӕллойы тыххӕй ис бирӕ ӕмбисӕндтӕ. -Исчи уӕ зоны ӕмбисӕндтӕ? | Дзуапп дӕттынц фӕрстытӕн. Тексты агурынц дзырдтӕ. Кусынц къордгай. Дзурынц сӕ ӕмбисӕндтӕ ӕмӕ сын сӕ хъуыды ӕмбаран кӕнынц. | Зонадон: (зонын, цы æрмæгыл бакуыстой, уымæй зонындзинæдтæ равдисын). Коммуникативон: (хи хъуыдытæ æргом кæнын, къордты архайын арæхсын ,иумæйаг уынаффæмæ æрцæуын иумæйаг хъуыддаг аразгæйæ) Зонадон |
Æрмæг бафидар кæныныл куыст. | -Адарддæр кæнут хъуыдыйæдтæ. (8слайд) -Уалдзӕг… -Цъиутӕ ӕртахтысты… | Скъоладзаутæ дарддæр кæнынц хъуыдыйæдтæ, сæ зонындзинæдтыл æнцойгæнгæйæ. Фыссынц сӕ. | Зонадон: (ног зонындзинæдтæ сфæлхат кæнын) Коммуникативон: (хи хъуыдытæ æргом кæнын) |
Рефлекси. Хатдзæгтæ скæнын. | -Цы базыдтат ногæй? -Цы уæм фæкаст зындæр? Æнцондæр? -Мӕ куыстӕй ӕз разы дӕн, нӕ дӕн. -Кӕрӕдзийӕн ӕвӕрынц бӕрӕггӕнӕнтӕ. | Сæ хъуыдытæ дзурынц | Регулятивон: (æнтыстытæн, фæстиуджытæн аргъ кæнын) Коммуникативон: (хи хъуыдытæ бæлвырд кæнын ) |
Хæдзармæ куыст | -Ныффыссын сочинени уалдзӕджы тыххӕй | Бæрæг кæнынц сæхимæ хæслæвæрд. |
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Открытый урок в 5 классе по теме "Степени сравнения прилагательных"
Учебник Happy English.ru. Открытый урок в 5 классе по теме "Degrees of Comparison. Is winter in Moscow better than in London?"...
Открытый урок в 6 классе "Одна и две буквы Н в суффиксах прилагательных"
Конкурс педагогических достижений 2012-2013 учебный годНоминация «Открытие года»II этап «Уроки в незнакомом классе»Тема урока: «Одна и две буквы н в суффиксах прилагательных»Тип урока: изу...
Открытый урок в 10 классе по осетинскому языку на тему "Боциты Б. « Саст рæхыс». Цæлыкк- ног цардаразæг."
Открытый урок в 10 классе по осетинскому языку на тему "Боциты Б. « Саст рæхыс». Цæлыкк- ног цардаразæг."...
![](/sites/default/files/pictures/2022/01/03/picture-1375261-1641209474.jpg)
Открытый урок в 6 классе по осетинской литературе Адæмон героикон зарæг. «Чермены зарæг»
Технологон картæ ирон литературæйы урокмæ 6-æм кълассыОткрытый урок в 6 классе по осетинской литературе....
план открытого урока в 5 классе невл группы
открытый урок конспект...
![](/sites/default/files/pictures/2016/11/03/picture-841728-1478160955.jpg)
Открытый урок для восьмого класса для групп не владеющих осетинским языком "Наша армия нас бережет" (числительное).
Урок для восьмого класса по теме "Наша армия нас бережет"(числительное)....