Письменные работы
материал (6 класс) на тему
Варианты заданий письменных работ 6 кл.
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
Варианты для письменных работ 6 кл. | 41.93 КБ |
Предварительный просмотр:
| ||||||||
очраш, сораш, сөйлә, ярат, саклап тот, оныт, күрен, ыргыт, пычрат, бөклә | 10б. | |||||||
| ||||||||
1) Бүген (кем?) яңа тема аңлатты. 2) Мин (нәрсәне?) саклап тотам. 3) Мин (нәрсәдә?) хатаны күрдем. 4) Мин өй эшемне (кая?) күчереп яздым. 5) Энем (кайдан?) рәсемнәр карый. 6) (кемнең?) сумкасында – тәртип. | а | дәфтәр | г | диктант | 12б. | |||
б | китап | д | апа | |||||
в | көндәлегем | е | укытучы | |||||
| ||||||||
минем | өй | минем | әни | 6 б. | ||||
синең | эне | синең | көндәлек | |||||
аның | бүлмә | аның | китап | |||||
Задайте вопросы к предложению: | ||||||||
Минем апам китапларны шүрлеккә куя. | 12б. | |||||||
|
2 чирек
В.1 1. Вставить окончания, составьте предложения. | 6 б. | |||||||||||
а _______ | бакча________ | эшләдек. | г _______ | кибет_____ | чыктың. | |||||||
б _______ | урман________ | барам. | д _______ | дәрес_____ | утырасызмы? | |||||||
в _______ | апа__________ | сумкасы. | е _______ | күл______ | коена. | |||||||
2. Ответьте на вопросы. | 2 б. | |||||||||||
Синең дәфтәрләрең нинди?- Сезнең сыйныфта ничә укучы?- | ||||||||||||
3. Проспрягайте существительные- минем, синең, аның | 6 б. | |||||||||||
бүлмә | уенчык | |||||||||||
4. Просклоняйте по падежам | 10 б. | |||||||||||
Б.к. | ипи кибете | мәктәп бакчасы | ||||||||||
5. Поставьте глаголы в нужной форме | 12 б. | |||||||||||
хәзерге заман | билгеле үткән заман | |||||||||||
Мин | кил |
Син | эшлә | В.1 | ||||
Укучы | яз | |||||
Без | укы | |||||
Сез | җый | |||||
Кешеләр | бир | |||||
6. Поставьте глаголы в отрицательной форме | 6 б. | |||||
Ачтым, ясыйбыз, саныйсың, йөгердек, яздың, укыйлар | ||||||
7. Попроси помочь (-ыш, еш, -ш әле) - | 8 б. | |||||
написать упражнение, решить пример, пропылесосить, помыть пол | ||||||
8. Переведите | 10 б. | |||||
комната брата, сумка мамы, книга отца, мяч ученика, яблоко сестры | ||||||
9. Переведите | 6 б. | |||||
Моя мама работает учителем. Твой папа работает журналистом? Его дед кем работает? |
В.2 1. Вставить окончания, составьте предложения. | 6 б. | |||||||||||
а _______ | бакча________ | эшләдек. | г _______ | кибет_____ | чыктың. | |||||||
б _______ | урман________ | барам. | д _______ | дәрес_____ | утырасызмы? | |||||||
в _______ | апа__________ | сумкасы. | е _______ | күл______ | коена. | |||||||
2. Ответьте на вопросы. | 2 б. | |||||||||||
Синең китапларың нинди?- Сезнең гаиләдә ничә кеше?- | ||||||||||||
3. Проспрягайте существительные- минем, синең, аның | 6 б. | |||||||||||
алма | тарак | |||||||||||
4. Просклоняйте по падежам | 10 б. | |||||||||||
Б.к. | мәктәп бүлмәсе | алма компоты | ||||||||||
5. Поставьте глаголы в нужной форме | 12 б. | |||||||||||
хәзерге заман | билгеле үткән заман | |||||||||||
Мин | кайт |
Син | сана | В.2 | ||||
Укучы | кит | |||||
Без | сөрт | |||||
Сез | җәй | |||||
Кешеләр | эзлә | |||||
6. Поставьте глаголы в отрицательной форме | 6 б. | |||||
Ачтым, ясыйбыз, саныйсың, йөгердек, яздың, укыйлар | ||||||
7. Попроси помочь (-ыш, еш, -ш әле) - | 8 б. | |||||
написать упражнение, решить пример, пропылесосить, помыть пол | ||||||
8. Переведите | 10 б. | |||||
комната брата, сумка мамы, книга отца, мяч ученика, яблоко сестры | ||||||
9. Переведите | 6 б. | |||||
Моя сестра работает врачом. Твой брат работает инженером? Его друг кем работает? |
6а класс Ф.И. 07.09.10 | |||||||||||||||||||||||||
А1 Слова с мягкими гласными отметьте буквой М, с твердыми – Т. | |||||||||||||||||||||||||
укытучы________ | гаилə_______ | өстəл_______ | такта________ | ипи______ | озын______ | ||||||||||||||||||||
А2 Допишите сущ. во множ. числе | |||||||||||||||||||||||||
китап - | урам- | дəфтəр- | үлəн- | ||||||||||||||||||||||
А3 напишите по-татарски | |||||||||||||||||||||||||
две книги- | пять тетрадей- | ||||||||||||||||||||||||
А4 Напишите по-татарски | |||||||||||||||||||||||||
чистая улица- чиста | новая школа- яңа | ||||||||||||||||||||||||
чистые | новые школы | ||||||||||||||||||||||||
А5 Напишите по-татарски | |||||||||||||||||||||||||
Это кто?- | |||||||||||||||||||||||||
Ты новый ученик?- | |||||||||||||||||||||||||
Он не новый ученик.- | |||||||||||||||||||||||||
А6 Напишите сущ-е с притяжательным местоимением - минем | |||||||||||||||||||||||||
Мой ребенок- | Мой мяч(туп)- | ||||||||||||||||||||||||
Моя тетрадь- | Моя кукла- | ||||||||||||||||||||||||
Моя мама- | Мой попугай- тутый кош… | ||||||||||||||||||||||||
А7 Укажите цифрами подходящие притяжательные местоимения | |||||||||||||||||||||||||
____ апасы | ____песием | 1 | минем | 4 | безнең | ||||||||||||||||||||
____укытучыбыз | ____ дəфтəрең | 2 | синең | 5 | сезнең | ||||||||||||||||||||
____дуслары | ____мəктəбегез | 3 | аның | 6 | аларның | ||||||||||||||||||||
А8 Укажите цифрами перевод | |||||||||||||||||||||||||
_____мəктəптə | _____ мəктəпне | 1. школу | 4. в школе | ||||||||||||||||||||||
_____ мəктəпкə | _____ мəктəпнең | 2. школы, школьный | 5. из школы | ||||||||||||||||||||||
_____ мəктəптəн | 3. в школу | ||||||||||||||||||||||||
А9 Укажите цифрами вопросы | |||||||||||||||||||||||||
____әнигə | ____әнинең | 1. кемнең? | 4. кемне? | ||||||||||||||||||||||
____ әнидə | _____әнине | 2. кемдə? | 5. кемгə? | ||||||||||||||||||||||
____ әнидəн | 3. кемнəн? | ||||||||||||||||||||||||
А10 Допишите окончания | |||||||||||||||||||||||||
Нəрсəне? | дəрес_________ | Нəрсəнең? | дəрес_________ | ||||||||||||||||||||||
Кая? | дəрес_________ | Кайда? | дəрес_________ | ||||||||||||||||||||||
Кайдан? | дəрес_________ | ||||||||||||||||||||||||
А11 Укажите переводы цифрами | |||||||||||||||||||||||||
______ Кая? | _______ Кайдан? | 1. Когда? | 3. Куда? | ||||||||||||||||||||||
______ Кайда? | _______ Кайчан? | 2. Откуда? | 4. Где | ||||||||||||||||||||||
А12 напишите глаголы по образцу | |||||||||||||||||||||||||
Бар! Ул бара. | Ал! Ул______________________ | Аша! Ул ашый. | Йокла! Ул _________________ | ||||||||||||||||||||||
Кил! Ул килə. | Кит! Ул_____________________ | Эшлə! Ул эшли. | Сөйлə! Ул _________________ | ||||||||||||||||||||||
А13 Напиши вопросы к словам | |||||||||||||||||||||||||
йорт | эшли | ||||||||||||||||||||||||
кеше | ун | ||||||||||||||||||||||||
матур | унынчы | ||||||||||||||||||||||||
тиз | синең | ||||||||||||||||||||||||
А14 Укажите переводы цифрами | |||||||||||||||||||||||||
____ карый | ____карады | ____карамады | 1. смотри | 3.смотрит | 5. смотрел | ||||||||||||||||||||
____кара | ____карамый | ____карама | 2. не смотри | 4.не смотрит | 6. не смотрел | ||||||||||||||||||||
В15 Найдите лишние слова | |||||||||||||||||||||||||
а) укучы, мəктəп, дəрес, китап, дəфтəр, урман б) матур, яшел, зур, бара, кечкенə, яхшы | |||||||||||||||||||||||||
в) укый, яза, эшли, урындык, йоклый, тыңлый | |||||||||||||||||||||||||
В16 Укажите глаголы и местоимения парами | |||||||||||||||||||||||||
_____язасың | _____язабыз | _____язасыз | 1. мин | 3. ул | 5. сез | ||||||||||||||||||||
_____яза | _____ язам | _____язалар | 2. син | 4. без | 6. алар | ||||||||||||||||||||
В 17 Укажите глаголы и местоимения парами | |||||||||||||||||||||||||
____ укыдык | ____укыдыгыз | ____укыды | 1. мин | 3. ул | 5. сез | ||||||||||||||||||||
___укыдым | ____укыдылар | ____укыдың | 2. син | 4. без | 6. алар | ||||||||||||||||||||
В18 Найдите правильный порядок слов | |||||||||||||||||||||||||
1. класста | 4. абыем | А) 1, 3, 5, 4, 2 | |||||||||||||||||||||||
2. минем | 5. унынчы | Б) 4, 1, 5, 3, 2 | |||||||||||||||||||||||
3. укый | В) 2, 4, 5, 1, 3, | ||||||||||||||||||||||||
В19 Найдите правильный вопрос. | |||||||||||||||||||||||||
Юк, Бер айда өч атна түгел, бер айда дүрт атна. | |||||||||||||||||||||||||
А) Бер айда дүрт атнамы? | Б) Бер айда ничə атна? | Бер айда өч атнамы? | |||||||||||||||||||||||
В20 Укажите порядок предложение, чтобы получился текст | |||||||||||||||||||||||||
_____ Без тагын мəктəпкə килдек. | _____ Җәйге каникул бетте. | ||||||||||||||||||||||||
_____ Укытучы апа безне шатланып каршы алды. | _____ Без аңа чəчəк бүлəк иттек. | ||||||||||||||||||||||||
В 21 Какое время года? җəй, кыш, яз, көз | |||||||||||||||||||||||||
А) яңгыр ява,яфрак сары,көннəр салкын | |||||||||||||||||||||||||
Б) кар ява, көннəр суык, буран | |||||||||||||||||||||||||
В) көннəр эссе, җилəклəр пешə, кояш кыздыра | |||||||||||||||||||||||||
Г) кар эри, тамчы тама, кошлар кайта | |||||||||||||||||||||||||
С22 Найдите и зачеркните лишнее предложение, озаглвьте. | |||||||||||||||||||||||||
__________________________________________ | |||||||||||||||||||||||||
Мин Наилə белəн бер класста укыйм. Без бергə дəрес əзерлибез, бергə урамда уйныйбыз. Бүген урамда яңгыр ява. Наилə миңа һәрвакыт булыша, чөнки ул – яхшы дус. | |||||||||||||||||||||||||
С23 Какие вопросы ты задашь новому другу? | |||||||||||||||||||||||||
Ф.И. 6а Дата: |
1). Вставьте буквы – а\ә\ы\е\и
Китапх__нә, телл__р, фәннәрг__, ул өйрәт__, ул китт__, бирмәд__, бүлмәд__, ишетт__, ул пешерәм__?, килм__!, ишект__, әнисен__, әтис__нә, өйд__ булыша, өйг__ бара, күлдәг__ үләннәр, үз__, уз__, дәфтәр__м, нич__, сәгать ничәд__?, спортсмен әзерлән__, спорт түгәрәг__, күтәрм__гән, оялдым__?, түг__р__к, җилл__, кояшл__, түш__л__п, тозл__, әбис__, бирс__, ял иткәнм__?, сумкан__, каләм__м, мәктәпн__.
2). Составьте логические пары (стрелками)
җырлар | язабыз |
кагыйдәләр | сөйлибез |
күнегүләр | җырлыйбыз |
хикәяләр | беләбез |
яңа сүзләр | укыйбыз |
шигырьләр | өйрәнәбез |
3). Вставьте слова (цифры) в пропуски текста
Минем _____ Наташа. Миңа 12 _____. Мин _____ яшим. Мин _____. Мин бик _____ укыйм. Мин алтынчы ______, ___ _____ укыйм.Мин һәм дусларым ____ дәресләрен яратабыз. Татар теле __ без күнегүләр ____, _____ укыйбыз, _____ шигырьләр сөйлибез. Без дәрестә ____ өйрәнәбез, _____ язабыз. Мин җырлар җырларга яратам. | |||||
1 | укучы | 6 | яхшы | 11 | язабыз |
2 | Казанда | 7 | яшь | 12 | татарча |
3 | сыйныфта | 8 | исемем | 13 | кагыйдәләр |
4 | мәктәптә | 9 | егереме бишенче | 14 | яңа сүзләр |
5 | татар теле | 10 | дәресендә | 15 | хикәяләр |
Ф.И. 6А | |||||||||||||||||||||||||||||||||
е хәрефе кайсы сүздә [йы] авазларын белдерә | к хәрефе кайсы сүздә [къ] авазын белдерә 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
беренче | егет | кием | ерак | кибет | карга | китү | кәтүк | ||||||||||||||||||||||||||
г хәрефе кайсы сүздә [гъ] авазын белдерә | в хәрефе кайсы сүздә [w] авазын белдерә 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
иген | тугыз | гөл | гүзәл | вокзал | Вера | авыл | трамвай | ||||||||||||||||||||||||||
[у] авазы булган сүзне табыгыз | [ә] авазы булган сүзне табыгыз 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
юкә | юрган | быел | ялкын | ярма | яшел | юл | ябык | ||||||||||||||||||||||||||
[ү] авазы булган сүзне табыгыз | [w] авазы булган сүзне табыгыз 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
урам | аю | юкә | юам | вертолет | вакыт | велосипед | экватор | ||||||||||||||||||||||||||
Калын әйтелешле сүзне табыгыз | Нечкә әйтелешле сүзне табыгыз 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
милли | юмарт | каләм | кагәзь | ерак | озак | чишмә | аю | ||||||||||||||||||||||||||
Нечкә әйтелешле сүзне табыгыз | Калын әйтелешле сүзне табыгыз 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
озын | эш | сары | кызгылт | хикәя | ләкин | яши | кое | ||||||||||||||||||||||||||
Сүзнең дөрес тәрҗемәсен табыгыз-әлбәттә | Сүзнең дөрес тәрҗемәсен табыгыз-киресенчә1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
возможно | наверное | конечно | к счастью | наоборот | против | вероятно | я полагаю | ||||||||||||||||||||||||||
Дөрес тәрҗемәсен табыгыз-к сожалению | Дөрес тәрҗемәсен табыгыз-к счастью 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
минем фикеремчә | кыганычка каршы | бәхеткә каршы | әлбәттә | ||||||||||||||||||||||||||||||
Сүзнең дөрес тәрҗемәсен табыгыз-пәке | Сүзнең дөрес тәрҗемәсен табыгыз-аксыл 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
пучок | палка | нож | пакет | белый | течет | бледный | беловатый | ||||||||||||||||||||||||||
Дөрес тәрҗемәсен табыгыз-шкаф артында | Дөрес тәрҗемәсен табыгыз-өстәл астына 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
за шкафом | за шкаф | из-за шкафа | за столом | под стол | из-под стола | ||||||||||||||||||||||||||||
Дөрес тәрҗемәсен табыгыз-со стола | Дөрес тәрҗемәсен табыгыз-посередине сада 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
өстәл өстенә | өстәл өстеннән | өстәл өстендә | бакча уртасында | бакча янында | бакча уртасыннан | ||||||||||||||||||||||||||||
Дөрес кушымчасын языгыз- 6 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
шкаф эче______ элеп куй | эт ишек алды_______ урамга чыкты | ||||||||||||||||||||||||||||||||
өстәл өсте________ ваза тора | карават асты________ тәгәрәде | ||||||||||||||||||||||||||||||||
мәче шкаф арты_______ утыра | мәктәп ишегалды_________ матурлыгы | ||||||||||||||||||||||||||||||||
красивый | очень красивый | красивее | холодный - прехолодный | прохладный | холодно | ||||||||||||||||||||||||||||
Дөрес тәрҗемәсен табыгыз-красноватый | Дөрес тәрҗемәсен табыгыз-самый вкусный | ||||||||||||||||||||||||||||||||
кып-кызыл | кызылрак | кызгылт | бик тәмле | тәмлерәк | иң тәмле | ||||||||||||||||||||||||||||
Дөрес тәрҗемәсен табыгыз-язса | Дөрес тәрҗемәсен табыгыз-бирсә | ||||||||||||||||||||||||||||||||
если написал | если напишет | если весна | если дам | если даст | если дал | ||||||||||||||||||||||||||||
Дөрес тәрҗемәсен табыгыз-если возьмет | Дөрес тәрҗемәсен табыгыз- если не сделаю | ||||||||||||||||||||||||||||||||
алсам | алса | алсаң | алсалар | эшләсә | эшләсәләр | эшләсәк | эшләсәм | ||||||||||||||||||||||||||
Дөрес тәрҗемәсен табыгыз-укыгач | Дөрес тәрҗемәсен табыгыз-ашагач | ||||||||||||||||||||||||||||||||
прочитав | прочитали | прочитаем | поедим | поев | если поешь | ||||||||||||||||||||||||||||
Дөрес тәрҗемәсен табыгыз-уснув | Дөрес тәрҗемәсен табыгыз- сварив | ||||||||||||||||||||||||||||||||
йоклап | йоклагач | йоклый | пешер | пешерергә | пешергәч | ||||||||||||||||||||||||||||
Кем суны коедан гына алып кайтты? | Кем әтисенә танк рәсемен бүләк итәчәк? | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Рөстәм | Әхмәт | Алсу | Әхмәт | Рөстәм | Заһид | ||||||||||||||||||||||||||||
“Сертотмас үрдәк” әкиятенең авторы- | “Сөяк саплы пәке” хикәянең авторы- | ||||||||||||||||||||||||||||||||
А. Алиш | М. Җәлил | Д. Аппакова | А. Алиш | М. Җәлил | Д. Аппакова | ||||||||||||||||||||||||||||
Хаталы сүзтезмәләрне табыгыз | |||||||||||||||||||||||||||||||||
дәрескә кил | зур урамларга | әтинең сумкасы | икешәр сүз | ике китапларда | |||||||||||||||||||||||||||||
безнең дуслар | милли кием | егерме елларда | Казан шәһәре | безгә кадәр килү | |||||||||||||||||||||||||||||
урман чәчәкләр | мин барсаң | урамга чыгарга | яшельләр яфраклар | биштә килделәр | |||||||||||||||||||||||||||||
Җөмләнең дөрес тәрҗемәсен табыгыз - | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Кичә кибеттә булмадым | Яңгыр булса, урманга бармыйбыз. | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Я не был в магазине | Если будет дождь, в лес не пойдете. | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Я в магазин не ходил. | Если пойдет дождь, в лес не пойдем | ||||||||||||||||||||||||||||||||
В магазине вчера не была | Дождь началса, мы в лес не пойдем | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Я вчера в магазин н ходила | Если дождя не будет, тто пойдем в лес. |
Ф.И. 6А 10.05.2011 | |||||||||
1. Дөрес тәрҗемәсен табгыз | |||||||||
видный (˅) | бина (˅) | познакомься (˅) | игътибарлы (˅) | ||||||
- атаклы | - сцена | - таныш | - скромный | ||||||
- күренекле | - художник | - чакыр | - верный | ||||||
- танылган | - здание | - калдыр | - честный | ||||||
- тырыш | - писатель | - оял | - внимательный | ||||||
2. Сүзтезмә дөрес төзегез. ( ) | |||||||||
сәләтле | бина | авыр | таныштык | ||||||
биек | галим | яхшылык | хәлдә | ||||||
танылган | җырчы | урамда | ышана | ||||||
атаклы | әсәр | миңа | эшли | ||||||
3. Хаталы сүзтезмәне табыгыз. (˅) | |||||||||
чыгыш ясый | авыр хәлдә калдырмый | ||||||||
танылган язучы | мине булыша | ||||||||
матур биналар | аны хөрмәт итә | ||||||||
сәхнә әсәрләр | авылда дуслаштык | ||||||||
4. Дөрес тәрҗемәсен табыгыз. (˅) | |||||||||
Минем бу танылган язучының сәхнә әсәрләрен укыйсым килә. | Дустым алдашмый, миңа гел яхшылык эшли. | ||||||||
- Мне хотелось прочитать сценические произведения этого известного писателя. | - Друг не обманет, делает мне только добро. | ||||||||
- Хочется прочитать сценические произведения известного писателя. | - Мой друг не обманет, хорошо работает. | ||||||||
- Хочется прочитать произведения этого известного писателя. | - Мой друг не обманет, делает мне только добро. | ||||||||
- Мне хочется прочитать сценические произведения этого известного писателя. | - Друзья не лгут, делают только добро. | ||||||||
5. Тәрҗемә итегез. | |||||||||
Иң күренекле җырчыларның берсе | |||||||||
Атаклы язучының иң танылган әсәрләрнең берсе | |||||||||
Чын дус ярдәмчел, игътибарлы,авыр хәлдә калдырмый, алдашмый. | |||||||||
Хочется выступить на сцене молодёжного театра. | |||||||||
Давайте сходим в государственный академический театр. | |||||||||
Мне не хочется оставлять друга в трудной ситуации. | |||||||||
Давай я с тобой подружусь. | |||||||||
Ф.И. 6А 10.05.20 | |||||||||
1. Дөрес тәрҗемәсен табгыз | |||||||||
способный (˅) | иҗат ит (˅) | подружись (˅) | ышанычлы (˅) | ||||||
- тырыш | - твори | - котла | - настоящий | ||||||
- атаклы | - выступай | - ышан | - верный | ||||||
- күренекле | - интересуйся | - дуслаш | - готовый помочь | ||||||
- сәләтле | - учись | - булыш | - внимательный | ||||||
2. Сүзтезмә дөрес төзегез. ( ) | |||||||||
сәләтле | бина | авыр | таныштык | ||||||
биек | галим | яхшылык | хәлдә | ||||||
танылган | җырчы | урамда | ышана | ||||||
атаклы | әсәр | миңа | эшли | ||||||
3. Хаталы сүзтезмәне табыгыз. (˅) | |||||||||
чыгыш ясый | авыр хәлдә калдырмый | ||||||||
танылган язучы | мине булыша | ||||||||
матур биналар | аны хөрмәт итә | ||||||||
сәхнә әсәрләр | авылда дуслаштык | ||||||||
4. Дөрес тәрҗемәсен табыгыз. (˅) | |||||||||
Минем бу танылган язучының сәхнә әсәрләрен укыйсым килә. | Дустым алдашмый, миңа гел яхшылык эшли. | ||||||||
- Мне хотелось прочитать сценические произведения этого известного писателя. | - Друг не обманет, делает мне только добро. | ||||||||
- Хочется прочитать сценические произведения известного писателя. | - Мой друг не обманет, хорошо работает. | ||||||||
- Хочется прочитать произведения этого известного писателя. | - Мой друг не обманет, делает мне только добро. | ||||||||
- Мне хочется прочитать сценические произведения этого известного писателя. | - Друзья не лгут, делают только добро. | ||||||||
5. Тәрҗемә итегез. | |||||||||
Иң күренекле җырчыларның берсе | |||||||||
Атаклы язучының иң танылган әсәрләрнең берсе | |||||||||
Чын дус ярдәмчел, игътибарлы,авыр хәлдә калдырмый, алдашмый. | |||||||||
Хочется выступить на сцене молодёжного театра. | |||||||||
Давайте сходим в государственный академический театр. | |||||||||
Мне не хочется оставлять друга в трудной ситуации. | |||||||||
Давай я с тобой подружусь. | |||||||||
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Методические указания при написании письменной работы по предмету «Физическая культура».
Задание на выполнение работы. Перед написанием работы следует освоить материал, приведенный ниже. Уяснить основные понятия и термины, принятые в физической культуре и медицине....
О единых требованиях к проведению письменных работ и проверке тетрадей.
Статья для тех,кто не знаком с требованиями к проведению письменных работ и проверке тетрадей....
Памятка учителю математики: письменные работы и тетради учащихся
В предлагаемом материале рассматривается оценочная и преподавательская деятельность учителя математики: выставление отметок за письменные работы; ученические тетради, их ...
Положениео единых требованиях к устной и письменной речи учащихся, к проведению письменных работ и проверке тетрадей МБОУ «Славгородская СОШ » города Славгорода Алтайского края
. Настоящее положение разработано в соответствии с законом РФ «Об образовании» от 29.12.2012 года, Методического письма Министерства просвещения от 1 сентября 1980 года №364-М,...
Критерии оценки устных ответов, письменных работ обучающихся с легкой степенью умственной отсталости по математике и практических работ по геометрии
Материал содержит основные рекомендации по оцениванию устных ответов обучающихся с легкой степенью умственной отсталости, самостоятельных письменных и контрольных работ и работ по геометрии, выполняем...
О единых требованиях к устной и письменной речи учащихся, к проведению письменных работ и проверке тетрадей.
О единых требованиях к устнойи письменной речи учащихся,к проведению письменных работи проверке тетрадей....
Доклад на ШМО учителей-предметников "Виды словарной работы и письменных работ творческого характера на уроках письма и развития речи"
Виды работы со словарными словами В русском языке немало слов, написание которых не подчиняется правилам проверки. Актуальной остаётся задача сделать интересным, познавательным процесс изу...