Разработка урока
учебно-методический материал (5 класс)
Тыва дылда ФГОС кичээлдиң технологтуг картазы
«Антонимнер дугайында билиг» (5 класс)
Усть-Хадын школазынын
тыва дыл болгаш чогаал башкызы
Оюн Аяна Маадыр-ооловна
Кичээлдиң хевири: чаа билигни Федералдыг стандартка дүүштүр шиңгээдип алыры
Метод: дилеп-тыварының, өөредилгениӊ репродуктивтиг методун ажыглаан.
Кичээлдиң сорулгазы:
- Өөредиглиг:
- өөреникчилерни антоним деп терминнер азы билиг-биле таныштырар;
- чугаанын байдалы-биле антоним сөстер кандыг чугаа кезээнге хамааржы бээрин, оларны чоок уткалыг сөстерден ылгап билиринге чаңчыктырар;
- сөзүглелден антонимнерни тып өөредир;
- өөреникчилерни антоним сөстерни шын болгаш чедингир ажыглаарынга чаӊчыктырар.
2. Сайзырадыр:
- Өөредилгениң бүгү талалыг ажыл-чорудулгазын сайзырадыр (УУД) (личностны)х, бот-угланыышкынныг (регулятивных), чаа билиг билип алыры (познавательных):
- Бодунуң үзел-бодалын бадыткап билир кылдыр чаңчыктырар;
- өөренинген чүүлүн денеп, анализтеп, түңнеп билир кылдыр чаңчыктырары;
- чаа өөренген билиин шын ажыглаарынга чаңчыктырар.
- чогаадыкчы чоруун болгаш аас чугаазын сайзырадыр;
- бөлүк болгаш эжеш ажылдаашкынга чаңчыктырар.
3. Кижизидилгелиг:
- Антонимнерниң дузазы-биле чугааның чечен-мергенин, бодалдың тодазын база сөстүң чигезин дамчыдып, уругларны төрээн дылынга ынак болгаш сонуургалдыг болурунга кижизидер;
- Сөстү үнелээр чорукка кижизидер;
- Чугаалажып билир чорукка кижизидер (коммуникативный УУД: бөлүк болгаш эжеш ажылдаашкынга киржилгезин улгаттырар чорукка болгаш бот-боттарын хүндүлежир чорукка кижизидер.
-Уругларны ада-иезин хүндүлээр чорукка кижизидер.
Дерилгези:
- Ноутбук;
- проектор;
- презентация.
Кичээлдиң тургузуу:
1) Организастыг кезээ.
2) Билигни чидиглендирери (актуализация знаний).
3) Кичээлдиң сорулгазын болгаш шиитпирээр айтырыгларын тургузары.
4) Чаа тема.
5) Физ. минутка.
6) Өөренген чүүлүн быжыглаары.
7) Ажыл чорурудулганың рефлексиязы (кичээлди түңнээри).
8) Бажыңга онаалга бээри болгаш ооң канчаар кылырын тайылбырлаары (комментирование), демдек салыры.
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
tehnologtug_karta_antonimner_5_klass.docx | 36.49 КБ |
Предварительный просмотр:
Тыва дылда ФГОС кичээлдиң технологтуг картазы
«Антонимнер дугайында билиг» (5 класс)
Усть-Хадын школазынын
тыва дыл болгаш чогаал башкызы
Оюн Аяна Маадыр-ооловна
Кичээлдиң хевири: чаа билигни Федералдыг стандартка дүүштүр шиңгээдип алыры
Метод: дилеп-тыварының, өөредилгениӊ репродуктивтиг методун ажыглаан.
Кичээлдиң сорулгазы:
- Өөредиглиг:
- өөреникчилерни антоним деп терминнер азы билиг-биле таныштырар;
- чугаанын байдалы-биле антоним сөстер кандыг чугаа кезээнге хамааржы бээрин, оларны чоок уткалыг сөстерден ылгап билиринге чаңчыктырар;
- сөзүглелден антонимнерни тып өөредир;
- өөреникчилерни антоним сөстерни шын болгаш чедингир ажыглаарынга чаӊчыктырар.
2. Сайзырадыр:
- Өөредилгениң бүгү талалыг ажыл-чорудулгазын сайзырадыр (УУД) (личностны)х, бот-угланыышкынныг (регулятивных), чаа билиг билип алыры (познавательных):
- Бодунуң үзел-бодалын бадыткап билир кылдыр чаңчыктырар;
- өөренинген чүүлүн денеп, анализтеп, түңнеп билир кылдыр чаңчыктырары;
- чаа өөренген билиин шын ажыглаарынга чаңчыктырар.
- чогаадыкчы чоруун болгаш аас чугаазын сайзырадыр;
- бөлүк болгаш эжеш ажылдаашкынга чаңчыктырар.
3. Кижизидилгелиг:
- Антонимнерниң дузазы-биле чугааның чечен-мергенин, бодалдың тодазын база сөстүң чигезин дамчыдып, уругларны төрээн дылынга ынак болгаш сонуургалдыг болурунга кижизидер;
- Сөстү үнелээр чорукка кижизидер;
- Чугаалажып билир чорукка кижизидер (коммуникативный УУД: бөлүк болгаш эжеш ажылдаашкынга киржилгезин улгаттырар чорукка болгаш бот-боттарын хүндүлежир чорукка кижизидер.
-Уругларны ада-иезин хүндүлээр чорукка кижизидер.
Дерилгези:
- Ноутбук;
- проектор;
- презентация.
Кичээлдиң тургузуу:
1) Организастыг кезээ.
2) Билигни чидиглендирери (актуализация знаний).
3) Кичээлдиң сорулгазын болгаш шиитпирээр айтырыгларын тургузары.
4) Чаа тема.
5) Физ. минутка.
6) Өөренген чүүлүн быжыглаары.
7) Ажыл чорурудулганың рефлексиязы (кичээлди түңнээри).
8) Бажыңга онаалга бээри болгаш ооң канчаар кылырын тайылбырлаары (комментирование), демдек салыры.
Кичээлдиң чорудуу:
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Методическая разработка урока по теме «Разработка проектов в системе программирования Visual Basic»
Данный урока проводился в группе первокурсников техникума.Тип урока: комбинированный, использовался контроль знаний, закрепление практических навыков. На уроке использовались разноуровневые задания.Це...
Методическая разработка урока по волейболу в 5 классе на основе инновационной технологии спортивно-ориентированного физического воспитания. Методическая разработка урока по волейболу в 5 классе на основе инновационной технологии спортивно-ориентированн
урок по физической культуре с ипользованием инновационной технологии спортивно-ориентированного физического воспитания...
Разработка урока в 9 классе по обществознанию. Тема: Право. Разработка урока в 9 классе по истории. Тема: "Всё для фронта! Всё для победы!"
Разработка урока в 9 классе по обществознанию. Тема "Право". Урок проводится на основе програмированной технологии.1 шаг: информативность-учащиеся получают определенные знания по данному вопросу.2 шаг...
методическая разработка урока биологии в 6 классе по теме "Движения живых организмов" и презентация к ней. Методическая разработка урока биологии в 6 классе по теме "Дыхание растений, бактерий и грибов" и презентация к ней.
Методическая разработка урока с поэтапным проведением с приложениямиПрезентация к уроку биологии в 6 классе по теме "Почему организмы совершают движения? ".Методическая разработка урока с поэтап...
Разработка урока по теме "Кто Вы, господин Чичиков? (урок-исследование). К разработке прилагается информационная карта
Разработка урока по теме "Кто Вы, господин Чичиков? (урок-исследование). К разработке прилагается информационная карта...
Методическая разработка урока "Амины. Анилин", Методическая разработка урока "Многоатомные спирты"
Урок, разработан для учащихся 10 класса, обучающихся по базовой программе. Учебник "Химия 10" О.С. Габриелян.Урок, разработан для учащихся 10 класса, обучающихся по базовой программе. Учебник "Химия 1...
Методическая разработка по теме "Разработка урока немецкого языка согласно ФГОС. Тип урока: комбинированный"
Переход на ФГОС позволил переориентировать усилия гигантского преподавательского состава страны с традиционного узкопредметного обучения (предметные результаты) одновременно и на развитие каждого обуч...