Самоанализ
учебно-методический материал
Кичээлде эрттирерде шилип алган методтарым: Хайгаарал методу. Бо методтун кол утказы: быжыглаашкынны уругларга боттарынга хайгаарадып, сайгартыр, туннелди ундуртур. Беседа методу. Бо методту ажыглаан чылдагааным: башкы биле оореникчилернин аразында айтырыг болгаш харыы чоруп турар болганда. Оореникчилер идепкейлии – биле киржип, хой боданып турар. Оореникчилернин боданыр чоруу сайзыраар. Олар сагынгыр - тывынгыр чорукка ооренирлер. Оореникчилернин бот ажылдары. Бо кичээлде оореникчилер тус-тузунда карточкалар – биле ажылдаан, коллективтии – биле мергежилгелер кылган.
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
samoanaliz.docx | 14.08 КБ |
Предварительный просмотр:
5 ки-класска ажык кичээл.
Темазы «Графика .Алфавит.Кадыг демдек (ъ) болгаш чымчак демдек (ь).
Сорулгазы:
1)Графика деп терминни билиндирери.Алфавитти хереглээрин ооредип билиндирери.Кадыг(ъ) демдекти хереглээрин оореникчилерге билиндирери,тайылдбырлаары.
2)Уругларнын аас болгаш бижимел чугаазын сайзырадыры.
3)Торээн тыва дылынга ,чуртунга ынак болурунга кижизидери.
Кичээлде эрттирерде шилип алган методтарым: Хайгаарал методу. Бо методтун кол утказы: быжыглаашкынны уругларга боттарынга хайгаарадып, сайгартыр, туннелди ундуртур. Беседа методу. Бо методту ажыглаан чылдагааным: башкы биле оореникчилернин аразында айтырыг болгаш харыы чоруп турар болганда. Оореникчилер идепкейлии – биле киржип, хой боданып турар. Оореникчилернин боданыр чоруу сайзыраар. Олар сагынгыр - тывынгыр чорукка ооренирлер. Оореникчилернин бот ажылдары. Бо кичээлде оореникчилер тус-тузунда карточкалар – биле ажылдаан, коллективтии – биле мергежилгелер кылган.
Бо методту катаптыышкын , уезинде ажыглаан мен.
Кичээлде ажыглаан аргаларым: анализ(будун чувени кезектеп тургаш ооредир), деннелге деп аргаларны база кичээлде ажыглаан мен.
Кичээл эгезинде катаптаашкын - биле эгелээш чоорту чоорту чаа темаже кире берген бис.
Аас болгаш бижимел чугаа сайзырадылгазын кичээлче киирген. Аянныг номчулганы кылганнар. Аас – биле уруглар домактар чогааткан.
Организастыг кезээ.
Кичээлдин бо кезээнде ооренкичилернин кичээнгейин хаара тудуп, класска ажылчын байдалды тургускан мен.
Катаптаашкын.
. Эрткен кичээлге ооренген материалын уругларнын кайы хире билип алганын хынаан мен. Олар дурумну чугаалап, билиин чижектер – биле бадыткаан.
Кичээлдин туннели. Рефлексия.
Уруглар будун кичээл иштинде кызып ажылдааннар..Чаа теманы тулган эки билип алдым деп бодап турар уруглар ийи холун кодурер, а ийи чангыс чуулдерни билбейн бардым дээр уруглар чангыс холун кодурер.
Кичээлди эрттирер мурнунда салдынган сорулгаларым чедип алган мен деп бодап тур мен.
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Самоанализ учителя математики.
Цель моей работы повысить уровень математической подготовки выпускников к экзамену и осуществлять педагогическую поддержку индивидуальной траектории ученика. Задачи моей работы формирование математи...
Методические рекомендации по подготовке самоанализа педагогической деятельности
Рекомендации подготовлены Комитетом по образованию Ханты-Мансийского района ХМАО.Источник: http://edu.hmrn.ru/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=49&Itemid=87...
Методические рекомендации для написания самоанализа педагогической деятельности
Рекомендации подготовлены Комитетом администрации по народному образованию г.Новоалтайска.Источник: http://kano-nvl.my1.ru/index/0-61...
Форма самоанализа профессиональных достижений педагога
Форма самоанализа профессиональных достижений педагога...
Самоанализ педагогической работы
Метод проектов на уроках культуры родного края и во внеурочной деятельности...
самоанализ педагогической деятельности 2011 г
Муниципальное образовательное учреждениеЧановская средняя общеобразовательная школа №1 Чановского района Новосибирской области...
Методическая разработка по самоанализу урока (Коррекционная педагогика) - Вписывая свои данные по уроку возможно использовать при самоанализе по любому предмету
Вписывая свои данные по уроку возможно использовать при самоанализе по любому предмету....