Анкета
методическая разработка по теме
Анкета для тех, кто изучает английский язык (для среднего уровня). Поможет выявить ваши сильные и слабые стороны процесса изучения. Является основой для вводной беседы на изучаемом языке, мотивируя вас использовать полезную лексику и грамматику в рассказе о себе.
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
learner_questionnaire.doc | 29.5 КБ |
Предварительный просмотр:
Learner questionnaire
What kind of learner are you?
- I never/sometimes/often practice my English outside class.
- I am usually very active/quiet/ rather lazy in class, and I never/sometimes/often ask questions.
- I’m very/reasonably/not at all confident about speaking English in front of a group of people.
- I worry a lot/worry a bit/don’t worry at all about making mistakes.
- I always/sometimes/never make notes during the lesson.
- I have/don’t have a monolingual dictionary. I sometimes/never/often use it in class/for my homework.
- Expanding my vocabulary is/isn’t one of my main priorities.
- I am very/fairy/ not very interested in work on English phrases and idioms.
- Studying and remembering grammar rules is/isn’t very important to me. I feel/don’t feel I need to do a lot of work on grammar.
- I feel/don’t feel I need to revise a lot of the grammar and vocabulary I have learnt in the past. (Especially ……………………………)
- I think it’s extremely important/quite important/not very important to have good pronunciation in English. Improving my pronunciation is/isn’t a priority for me.
- For me, writing essays, letters, etc. in English is reasonably easy/a real problem/not that important.
Learner questionnaire
What kind of learner are you?
- I never/sometimes/often practice my English outside class.
- I am usually very active/quiet/ rather lazy in class, and I never/sometimes/often ask questions.
- I’m very/reasonably/not at all confident about speaking English in front of a group of people.
- I worry a lot/worry a bit/don’t worry at all about making mistakes.
- I always/sometimes/never make notes during the lesson.
- I have/don’t have a monolingual dictionary. I sometimes/never/often use it in class/for my homework.
- Expanding my vocabulary is/isn’t one of my main priorities.
- I am very/fairy/ not very interested in work on English phrases and idioms.
- Studying and remembering grammar rules is/isn’t very important to me. I feel/don’t feel I need to do a lot of work on grammar.
- I feel/don’t feel I need to revise a lot of the grammar and vocabulary I have learnt in the past. (Especially ……………………………)
- I think it’s extremely important/quite important/not very important to have good pronunciation in English. Improving my pronunciation is/isn’t a priority for me.
- For me, writing essays, letters, etc. in English is reasonably easy/a real problem/not that important.
Longman Learner questionnaire Longman
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Анкета для заполнения информации родителями
Анекте заполняется родителями в начале учебного года....
Анкета для родителей ребенка с речевыми нарушениями
В анкете содержатся вся информация для заполнения речевой карты, необходимые сведения для планирования коррекционной работы....
Анкета для родителей детей раннего возраста
Слегка видоизмененный вариант анкеты, опубликованный в журнале "Логопед". Удобна для сбора информации о речевом развитии детей, вновь прибывший в детский сад....
Анкета оценки ИКТ- компетентности педагога. Анкета «ИКТ-активность педагога»
данные анкеты позволяют определить уровень ИКТ - активности и компетентности любого педагога школы...