урок по системно -деятельностному подходу
план-конспект урока (3 класс) на тему
Предварительный просмотр:
Предмет: алтай тил
Класс: 3
Тема: Тооломо
Амадулар: 1. тооломо деп куучын – эрмектин болугиле, грамматический темдектериле таныштырары , эрмек – куучында чын тузаланарына уредер
2. не – неменин турган ла ээчий тоозын билерине, алтай кемjулерле тузаланарына темиктирери
3. алтай калыктын энчи байлыгы – табышкактын учурын билерине, чумду созин билерине таскадары
Текши уреду эдилгелер:
Озумиле колбулу - албатызынын энчи байлыгын алып, тузаланып, чечен тилин суурине темиктирери
Бойын башкарынар – уреду амадуны тургузып, ого jединерге ижин планировать эдип уренерине, jастыраларын тузедерине темиктирери
Колбу тудар - оско кижинин шуултезин угуп билерине, тургускан темдегиле ачынбай jопсинерге темиктирери
Jаны билгирлер алар – алтай тилде кемjулер керегинде билип алары
Уроктын будуми: jаны билгирлер алар урок
Уроктын jепсели: бичик, ИКТ – jепсел, карточкалар
Уроктын одотон аайы:
уроктын этаптары | Уредучинин ижи | Уренчиктердин ижи |
I Мотивация берери | - Jакшылар, кару уренчиктерим! - Бой – бойыгарга jакшы куун – санаа куунзеп, кол – колыгардан тудужып, кулумзиренижип ийигер! | уредучиле, бой – бойыла эзендежет |
II. Уроктын амадузын тургузары | - Доскодо берилген состорди эки болукке болип ийигер: Кар, узун, чечек, койчы, jети, бийик, адам, jажыл, кичинек. - Ончо состор келишти бе? Ненин учун? - Ол нени коргузет? - Слер сананзагар, бугунги уроктын темазы кандый болор? Эйе, тема «Тооломо». Сурак: Тооломо эрмек – куучында учуры? | 1 столбикке адалгыштарды, 2 столбикке jарталгыштарды тургузар керек - Jети деп сос келишпеди - тоо |
III. Амадуны будурер ой | Беш айыл – бежинчи айыл Уч кижи – учинчи кижи Алты уул – алтынчы уул - Бу тооломолор ло кожо турган адалгыштар незиле башкаланат? - Айдарда, тооломо нени коргузет, шуулте эдигер? - Эмди мен турган тоозын айтсам, слер ээчий тоозына тургузып айдыгар: 30, 45, 6, 77, 13, 40, 1, 10 | баштапкызы канча? деп суракка каруу берип, турган тоозын коргузет, экинчизи – канчанчы? ээчиде тооны коргузет |
IV. Алган билгирлерди билерине кожоры (включение) | Бук 92 таскаду 183. Бичигер, табышкактарды таап, тооломолорды алдынан тартып салыгар, устине тоозын (цифра) бичигер 32 Темдектезе: Одус эки ак ат, ортозында jеерен ат (тиштер ле тил) | танынан иштейдилер будурген кийнинен корор, тетрадьтарын солыжып, иштерин бой – бойынын коруп, jастыраларын айтсын |
Амыраар ой | Клоунада Козигерле клоуннын ойынын аjыктап, амырадыгар | мультимедийный слайдта коргузер |
Созлик иш | тумен – он мун улу – часть карыш – он сантиметр чакырым – километр - Озодо улус коп башка – башка кемjулерле тузаланган болтыр: темдектезе, карыш бос, торт чакырым jол, тумен улус | созликке бичип алат |
V. Билгирлерди быжулаары | - Эмди jайаандык jакылта: билегерде улустын jажы керегинде куучын тургузып ийигер, тооломолор тузаланып | |
VI. Уроктын турултазын эдери | - Тооломо деп нени айдар? - Тооломо нени темдектейт? - Уроктон jаны нени билип алдыгар? | Шуултелерин айдадылар |
VII. Рефлексия откурери | - Урок тузалу болгон болзо – куничек jапшырыгар, нении де этпеген, ондобогон болзогор – булут jапшырыгар | |
VIII. Айылдын ижин берери | - «Менин клазым» деп темага тооломолор тузаланып, куучын тургузар |
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Урок по системно- деятельностному подходу в 1 классе в условиях ФГОС
Общая цель обучения - формирование ведущей для этого возраста деятельности. Цель педагогов начальной школы - не просто научить ученика, а научить его учить самого себя, т.е....
Разработка урока в системно-деятельностном подходе по ФГОС
Данная творческая разработка по русскому языку УМК «Школа России» в 1-ом классе по теме: «Деление слов на слоги» в системно-деятельностном подходе позволяет развивать различные УУД.·...
урок по системно -деятельностному подходу
урок Баштаачы ла айдылаачы...
урок по системно -деятельностному подходу
тема; Тексттердин будумдери...
![](/sites/default/files/pictures/2014/12/07/picture-545961-1417944602.jpg)
Современные требования к уроку при системно-деятельностном подходе
Презентация для педагогов начальных классов, которые работают по ФГОС....
![](/sites/default/files/pictures/2013/08/18/picture-65457-1376807813.jpg)
анализ урока в системно-деятельностном подходе
В помощь учителю предлагаю схему анализа урока в рамках деятельностного подхода и диагностическая карта урока по критериям и показателям СДП...