урок по системно -деятельностному подходу
план-конспект урока (3 класс) по теме
Предварительный просмотр:
Предмет: алтай тил
Класс: 3
Тема: Эрмектин тос члендери . Баштаачы ла айдылаачы
Амадулар 1. баштаачы ла айдылаачы деп ондомолдорло таныштырары, эрмектен олорды таап билерине уредери
2. оос ло бичиир эрмек – куучынын, колбулу эрмегин темиктирери
3. энезин тоорына, чеберлеерине, кичеерине таскадары
Jединетен турулталар: шуултезин керелеп, чокымдаарга, толо каруулар берерге, тундештирип, шуулте эдерине, омо иште бойын тудунып билерине
Уроктын будуми: jаны билгирлер алар урок
Уроктын керекту jепсели: карточкалар, таблица
Уроктын одор аайы:
Уроктын этаптары | Уредучинин ижи | Уренчиктердин ижи |
I Ишке мотивация берери | - эзендежери, урокко беленин корори | |
II. Билгирлерди эбелтери | - кырлардын, кун, корунип, бажынан, келди - Бу состордон эрмек тургузып ийигер. - Эрмек не керегинде айдылган? | Кырлардын бажынан кун корунип келди - Кун корунди. |
III.Амадузын тургузары | - Айдарда сурак: Эрмек не керегинде болгонын кандый эки сос чике коргузет. - Бу эрмектин тозогози болор. - бичикти ачып 31 букте ээжинин кычырып ийигер, ондогоноорды айдып беригер - Бис урокто нени эдип уренерис деп сананадыгар? | - баштаачы, айдылаачы, чийузин jартап jадылар - эрмектин тос члендерди табып уренерис |
IV. Уроктын амадузын будурери | Бу эрмекти бичип алала, баштаачы ла айдылаачызын тартып салыгар. Кырлардын бажынан кун корунип келди. - бук 32 таскаду 52 – бичип будуригер, эрмектерди тургузып, тос членедрин тартып салыгар Кичинек Эмил ыраак jолго атанды. Кем? Эмил – баштаачы, Эмил нени этти? – атанды – айдылаачы. Горно- Алтайскка jылдын ла цирк келет. Кучту талайчылар jотконнон jалтанбайт. Jолды эки jандай коо чибилер тургулайт. Чымалы ол кун база бир таар jалбрак jууп алды. Тийин агаштыын будактарына мешкелерин илип салды. | бирден доскодо иштенет, арткандары jеринде, jастыра болзо тузедип тургулайт |
Физминутка | Амыр барды, барды Амыр jиилек тапты Онон ары барды База бирузин тапты Суунет Амыр каткыда Jиилек коп каламада | кыймыгулар эткилейт |
V. Уренгенин быжулаары | - Бук 33 таскаду 56 – экулеп иштегер, бой- бойыгарга болужыгар, jарт эмес болзо jартагар - доскодо эрмек: Энем иштен келди. - Кем керегинде эрмек? Эне – ол кандый кижи? - Суреен jакшы эмтир. Эмди эрмектин тос члендерин таап беригер. - бук 43 таскаду 77 – оосло будурер | Колбу тудар ТУЭ темиктирилет Эне – эн ле jуук ла кару кижи деп айдадылар. Энени ачындырбас, созин угар, болужар керек. |
VI . Рефлексия откурери | - Алдыгарда уч кайырчак, теманы ондогон болзогор jажыл кайырчакка фишкагарды салыгар, турген таап болбой турган болзогор – сары, уренип болбогон болзогор – кызыл кайырчакка | саладылар, 1- 2 бала айдып ийер аргазы бар |
VII. Уроктын турултазы | - Урокто jаны нени билип алдыыгар? - Баштаачы деп нени айдарыс? Айдылаачы деп нени айдарыс? | |
VIII. Айылга иш | Бук 34 таскаду 58 – бичип будурер, бук31 ээжини уренип алар |
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Урок по системно- деятельностному подходу в 1 классе в условиях ФГОС
Общая цель обучения - формирование ведущей для этого возраста деятельности. Цель педагогов начальной школы - не просто научить ученика, а научить его учить самого себя, т.е....
Разработка урока в системно-деятельностном подходе по ФГОС
Данная творческая разработка по русскому языку УМК «Школа России» в 1-ом классе по теме: «Деление слов на слоги» в системно-деятельностном подходе позволяет развивать различные УУД.·...
Урок в системно-деятельностном подходе
Урок в системно-деятельностном подходе (ФГОС)...
урок по системно -деятельностному подходу
тема; Тексттердин будумдери...
Современные требования к уроку при системно-деятельностном подходе
Презентация для педагогов начальных классов, которые работают по ФГОС....
анализ урока в системно-деятельностном подходе
В помощь учителю предлагаю схему анализа урока в рамках деятельностного подхода и диагностическая карта урока по критериям и показателям СДП...