урок 3кл с применением деятельностного метода
план-конспект урока (3 класс) по теме
Предварительный просмотр:
Предмет: алтай тил
Класс: 3
Тема: Тазылы (угы) jаныс состор
Амадулар: тазылы (угы) jаныс состорди бир болукке болип, тазылын таап ылгаштырарына уредери
оос ло бичиир эрмек – куучынын, бичижин темиктирер, jилбузин бийиктедери
угы - тозин билерине, тороонзижер керек деп таскамал иш откурери
Темиктирер текши уреду эдилгелер:
Озумиле колболу: уренчик угы – тозин, торогон – тууганын билерге ууламjылаары
Jаны билгир алары – ончо ло туней бичилер состор угы jаныс болбозын билип алары
Бойын башкарынар – амаду тургузып, бойынын, оско улустын ижин баалап билерине темиктирери
Колбу тудар – эжерлеп, танынан, омодо иштеерине таскадары, уредучиле эпту иштеерине темиктирери
Уроктын будуми: jаны билгирлер алар :
Уроктын jепсели: проектор, интерактивный доско, jуруктар, улеер материал, созликтер
Уроктын одор аайы:
Уроктын этаптары | Уредучинин ижи | Уренчиктердин ижи |
I. Тозомол ой | Jакшылар кару уренчиктер! Балдар кандый jыл кирди? - Эйе. Ол кандый тынду? Слер урокто аттый иштенкей, турген, эпчил болзын деп куунзейдим. - Ижисти баштап ийектер | - ат - аттын jуругы |
II. Уроктын амадузын тургузары | - Слер сананзагар, бистин ижис кандый болор, бис нени эдерис? (уредучи доского планнын jуруктарын илет) - эмди тетрадьтарыгарды ачып, кунди , класстагы ишти бичип алыгар. - Бу кеп сости кычырып ийеле, учурын jартап ийигер: Тазылы jок агаш болбос, угы jок кижи болбос, канайда ондойдыгар? - Доскодо состор берилген, ол состорди бойыгардын санаагарла столбиктерге болуп бичип алыгар Атту, агаш, агашка, ат, агашты, аттар - Канайда болидигер? I болук – I столбикти, II болук – II столбикти - Ненин учун мынайда болидигер? Кандый темдегиле? - Слер сананзагар бис нени уренерис? - Айдарда бу состорди кандый состор деп айдар? - Темдек эдип айдып беригер | - ару, jараш бичиирис -уроктын темазын табарыс, jаны нени де билип аларыс, таскадулар будурерис - болип бичип аладылар 1 слайд Кычырып jадылар Туней болуги бар, деп айдадылар текши болукту состор - кемнен таркап барганы, този - угы jаныс состор, олор бир состон таркап барган, тороон состор |
III. Уреду задачаны будурери | - Jакшы. Эмди гипотеза: Туней болукту болзо состор угы jаныс. Слер сананзагар кандый? Куч айалгада, слер шинжучилер. Мен кажы ла болукке эрмектер берерим слер иштеп шуулте эдеригер 1болук – Jылдын бажы чаган ай. Jылда он эки ай. Кайыр jерди jылып оттис. II болук – Сунер тышкары агаш jарат. Jаратты томон суу агат. Баштактын бажы jарык. III болук – Jуу ойинде балдарга куч болгон. Jуулашкан таадаларга кереестер тургузылган. Амыр jуулу эт сууйт. Айтканыгардан шуулте эдигер, нени аjарар керек эмтир? Гипотеза чын ба, jокпо? - созликтен бук 237 бир сос бичип алыгар, jартагар | 2 слайд - коруп jат, чын ба Кажы ла болукте 3 эрмек шиндеп, jартап jадылар jастыра Созликтен таап, иштейдилер |
Амыраар ой | Кулун, кулун, кулунак Суреен чыйрак адычак Jелип, jелип мантазан, Jарышка мени апарзан. | |
IV. Jаны билгирлерди билерине кожоры | бук 96 таскаду 190 – бичип будерери | |
V. Билгирлерин быжулаары | - Мында угы jаныс состор берилген, jе ортозында келишпес те сос бар, кем таап, jартап ийер Ороды, ородо, орогон, оройло Сары кун, соок кун, куннин чогы | |
VI. Jайаандык улекер иш | - Кажы ла омоликке улекердин сомы берилет, кижи укту – тосту. Сос база укту, ол состин угын улалтыгар, улекереерди корыгар 1 болук – айыл 2 болук - бичик 3 болук - ийт | - улекерлерин будурип, корып jат, ненин учун угы jаныс jартайдылар |
VII. Уроктын турултазы | - Ижис учын jетти. Кажы ла болук суреен jакшы иштеди. - болуктин ижи керегинде айдып ийигер | башкараачызы айдат |
VIII. Рефлексия. | Арчымагысты толтырарыс копти билип, бийик иштенген болзогор – jажыл, орто болзо сары, коомой болзо - кызыл | |
IX. Айылдын ижи | - угы – тозин бичип келер | бирузин талдап аладылар |
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Доклад с презентацией на тему: Формирование познавательных универсальных действий на уроках математики в начальной школе" с разработкой урока математики с использованием деятельностного метода
Доклад был подготовлен к педчтениям с учителями города. В докладе показаны какие универсальные учебные действия могут быть применены на уроках математики. На примере урока с презентацией можно это про...
Отчёт по теме самообразования."Применение деятельностного метода на уроках математики в начальной школе"
Отчет по теме самообразования "Применение деятельностного метода обучения в начальной школе на уроках математики в рамках УМК "Школа-2100" (из опыта работы)...
Презентация "Современный урок в рамках системно-деятельностного метода".
Презентация рассказывает об основных требованиях к проведению урока в технологии системно-деятельностного метода. В презентацию включён фрагмент урока математики в 3 классе....
Мультимедийная презентация урока по математике во 2 классе по учебнику М.И.Моро, М.А.Бантова «Математика» (система «Школа России»)(урок проведён в технологии деятельностного метода) тема: Письменный приём сложения двузначных чисел
Цель урока: Формирование умения письменно складывать двузначные числа с переходом через разряд.Задачи:1. Составить алгоритм сложения двузначных чисел с переходом через разряд.2. Развивать ...
Типология уроков в дидактической системе деятельностного метода
Типология уроков в дидактической системе деятельностного метода...
урок 3кл с применением деятельностного метода
урок по теме Адалгыш...
Применение деятельностного метода обучения на уроках математики в начальной школе.
Деятельностный метод обучения – это личностное включение школьника в процесс, когда компоненты деятельности им самим направляются и контролируются. При данном способе обучения обеспечивается ком...