Открытый урок по математике
план-конспект урока по математике (2 класс) на тему
Тема: Сложение вида 87+13
Цели: познакомить с письменным приемом сложения вида 87+13; совершенствовать вычислительные навыки, умения решать задачи и строить фигуры; развивать логическое мышление; воспитывать чистоплотность и любовь к своему здоровью
Планируемые результаты: учащиеся научатся выполнить вычисления вида 87+13; чертить геометрические фигуры и находить сумму длин их сторон; выполнить письменные вычисления изученных видов в пределах 100; читать и сравнивать выражения, используя математическую терминологию; выполнять задания творческого и поискового характера; контролировать и оценивать свою работу и её результат.
Методы и приемы: игра, беседа
Оборудование: ТСО, ребусы, карточки.
Ход урока
- Организационный момент.
- Экии, школам!
-Экии, клазым!
- Экии, башкым!
-Эки хуннун мендизи-биле, шупту!
II. Актуализация знаний.
1.Устный счет.
Счет десятками от 10-100 на родном и на русском.
2.Игра «Молчанка»
Учитель показывает пример, дети показывают на табло ответ.
74+13 (87) 19-8(11)
13+37 (50) 90-50(40)
3.Логическая разминка.
2 чыл бурунгаар Аня 5 харлыг турган. Аня 7 чыл болгаш каш харлыг болурул? (14)
III.Самоопределение к деятельности.
(числа записаны на доске)
50,70, 90,20,36, 40,10,80, 60.
-кайы сан артык-тыр? (36) Чуге? (чуге дизе артканнары тик-биле тонген будун саннар) . 36 деп санны бо саннарга домей болу бээр кылдыр оскертиптинер.(30)
Саннарны улгадырынын аайы-биле салыптынар. (10,20,30,40,50,60,70,80,90)
Дараазында каш деп сан турарыл? 100.
23+77; 48+52; 36+14; 76+14; 65+35;
Туну 100 болур коргузуглерни тывынарам. Кайы коргузуглер артык-тыр? Чуге?
- Богун кичээливисте чаа чуну кылыр-дыр бис? Кичээлдин сорулгаларын салыптынарам. Кыдыраашка 100ту бижиир.
IY. Работа по теме урока.
1.работа по учебнику.
- номунарнын 16 дугаар арыннын ажыдыптынар.
Бодаарын план ёзугаар бодун тайылбырла. 87+13 бижиир мен. Чангыстарны кадар мен. Оннарны кадар мен. Харыызын номчуур мен. Харыызында каш деп сан унуп келди? 100-каш оранныг сан-дыр? Уш оранныг сан. Ону бижиирде 3-ку хана –каракка бижиир мен.
№1ар16 ( 1,2 дугаарын шупту тайылбырлап тургаш бодаар, оон 3 оореникчи самбырага бодаптар)
Физминутка
«Койгунак мен»
Y. Закрепление изученного материала.
№3ар16
- бодалганы номчунар. Бодалга чунун дугайында-дыр? Яблокту чииринин мурнунда канчап алыр ийик? Кижи холду кажан чуур ужурлугул? Ам бодалганын айтырыын номчунар.
- Айтырыгга дораан харыылап болур бис бе? (чок)
- Кыска бижимелин бижиптээлинер.
Турганы- 12 ябл
Чипкени-5ябл
Салганы – 2ябл
Апарганы-?
- бирги кылдыныгда чуну билип алыр бис? ( 5 яблокту чипкен соонда каш яблок артканын билип алыр бис) 12-5=7
- ийиги кылдыныгда чуну билип алыр бис? (2 яблокту салганынын соонда каш яблок апарганын билип алыр бис) 7+2=9
(кошкак оореникчилерге набор полотнога коргузер)
Чангыс коргузуг-биле бодалганын кылдыныын коргузунер.
№ 6ар16
Ребустар. Слайдыларга коргузер.
YI. Рефлексия.
Бот унелел. Ар16
- ажылынар унеленер.
YII. Итог урока.
- Кандыг коргузуглер бодап ооренип алдывыс богунгу кичээливисте?
- Бажынынарга баргаш бодунарны чуу деп мактап болур силер?
- богун кичээлде кымны эки ажылдаан деп унелээр силер?
- кымга дуза херегил сан бодарынга?
Онаалга
№ 4,7 ар16.
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
matematika2kl.docx | 16.18 КБ |
Предварительный просмотр:
Тема: Сложение вида 87+13
Цели: познакомить с письменным приемом сложения вида 87+13; совершенствовать вычислительные навыки, умения решать задачи и строить фигуры; развивать логическое мышление; воспитывать чистоплотность и любовь к своему здоровью
Планируемые результаты: учащиеся научатся выполнить вычисления вида 87+13; чертить геометрические фигуры и находить сумму длин их сторон; выполнить письменные вычисления изученных видов в пределах 100; читать и сравнивать выражения, используя математическую терминологию; выполнять задания творческого и поискового характера; контролировать и оценивать свою работу и её результат.
Методы и приемы: игра, беседа
Оборудование: ТСО, ребусы, карточки.
Ход урока
- Организационный момент.
- Экии, школам!
-Экии, клазым!
- Экии, башкым!
-Эки хуннун мендизи-биле, шупту!
II. Актуализация знаний.
1.Устный счет.
Счет десятками от 10-100 на родном и на русском.
2.Игра «Молчанка»
Учитель показывает пример, дети показывают на табло ответ.
74+13 (87) 19-8(11)
13+37 (50) 90-50(40)
3.Логическая разминка.
2 чыл бурунгаар Аня 5 харлыг турган. Аня 7 чыл болгаш каш харлыг болурул? (14)
III.Самоопределение к деятельности.
(числа записаны на доске)
50,70, 90,20,36, 40,10,80, 60.
-кайы сан артык-тыр? (36) Чуге? (чуге дизе артканнары тик-биле тонген будун саннар) . 36 деп санны бо саннарга домей болу бээр кылдыр оскертиптинер.(30)
Саннарны улгадырынын аайы-биле салыптынар. (10,20,30,40,50,60,70,80,90)
Дараазында каш деп сан турарыл? 100.
23+77; 48+52; 36+14; 76+14; 65+35;
Туну 100 болур коргузуглерни тывынарам. Кайы коргузуглер артык-тыр? Чуге?
- Богун кичээливисте чаа чуну кылыр-дыр бис? Кичээлдин сорулгаларын салыптынарам. Кыдыраашка 100ту бижиир.
IY. Работа по теме урока.
1.работа по учебнику.
- номунарнын 16 дугаар арыннын ажыдыптынар.
Бодаарын план ёзугаар бодун тайылбырла. 87+13 бижиир мен. Чангыстарны кадар мен. Оннарны кадар мен. Харыызын номчуур мен. Харыызында каш деп сан унуп келди? 100-каш оранныг сан-дыр? Уш оранныг сан. Ону бижиирде 3-ку хана –каракка бижиир мен.
№1ар16 ( 1,2 дугаарын шупту тайылбырлап тургаш бодаар, оон 3 оореникчи самбырага бодаптар)
Физминутка
«Койгунак мен»
Y. Закрепление изученного материала.
№3ар16
- бодалганы номчунар. Бодалга чунун дугайында-дыр? Яблокту чииринин мурнунда канчап алыр ийик? Кижи холду кажан чуур ужурлугул? Ам бодалганын айтырыын номчунар.
- Айтырыгга дораан харыылап болур бис бе? (чок)
- Кыска бижимелин бижиптээлинер.
Турганы- 12 ябл
Чипкени-5ябл
Салганы – 2ябл
Апарганы-?
- бирги кылдыныгда чуну билип алыр бис? ( 5 яблокту чипкен соонда каш яблок артканын билип алыр бис) 12-5=7
- ийиги кылдыныгда чуну билип алыр бис? (2 яблокту салганынын соонда каш яблок апарганын билип алыр бис) 7+2=9
(кошкак оореникчилерге набор полотнога коргузер)
Чангыс коргузуг-биле бодалганын кылдыныын коргузунер.
№ 6ар16
Ребустар. Слайдыларга коргузер.
YI. Рефлексия.
Бот унелел. Ар16
- ажылынар унеленер.
YII. Итог урока.
- Кандыг коргузуглер бодап ооренип алдывыс богунгу кичээливисте?
- Бажынынарга баргаш бодунарны чуу деп мактап болур силер?
- богун кичээлде кымны эки ажылдаан деп унелээр силер?
- кымга дуза херегил сан бодарынга?
Онаалга
№ 4,7 ар16.
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Открытый урок по математике в 1 классе "Сравнение выражений" по учебнику Л.Г. Петерсон "Математика. 1 класс"
Открытый урок по математике в 1 классе "Сравнение выражений" по учебнику Л.Г. Петерсон "Математика. 1 класс". Фрагмент урока был дан на районном семинаре г. Химки Московской обл. "Новейшие ИКТ в начал...
Методическая разработка по математике. Открытый урок по математике 2 класс. Урок-беседа "Что значит - быть гражданином"
(II четверть по УМК «Планета Знаний») Тип урока: повторение и закрепление ранее изученного. Дидактическая задача: создать условия для формирования универсальных учебных действий (УУД) в усло...
Открытый урок по математике по учебнику Л.Г.Петерсон (4 класс, 2 часть, урок № 3) по теме: «Сложение дробей с одинаковыми знаменателями». Урок открытия новых знаний. в 4 классе
Урок построен в соответствии с технологией деятельностного метода....
Конспект открытого урока по математике во 2 «Б» классе УМК «Начальная школа 21 века Тема Полёт к звёздам. (интегрированный урок по математике и художественному труду) Учитель Гущина Т.И 2012-2013
Конспект открытого урока по математике во 2 «Б» классе УМК «Начальная школа 21 века Тема Полёт к звёздам. (интегрированный урок по математике и ху...
Конспект открытого урока по математике во 2 «Б» классе УМК «Начальная школа 21 века Тема Полёт к звёздам. (интегрированный урок по математике и художественному труду) Учитель Гущина Т.И 2012-2013
Конспект открытого урока по математике во 2 «Б» классеУМК «Начальная школа 21 века» ...
открытый урок по математике "Путешествие на мыс математики"
Урок проведен для закрепления таблицы умножения и деления на 2...
Открытый урок по математике по теме " Таблица умножения и деления с числом 9." ФГОС в 3 "б" классе 29.11.2017 года . Уровень муниципальный . Показан опыт работы на уроке математики учащегося с ОВЗ.
Урок изучения нового материала проведён по теме "Таблица умножения и деления с числом 9" ФГОС на муниципальном уровне по программе "Школа России"....