Открытый урок по математике
план-конспект урока по математике (2 класс) на тему

Саая Хорагай Михайловна

Тема: Сложение вида 87+13

Цели: познакомить с письменным приемом сложения вида 87+13; совершенствовать вычислительные навыки, умения решать задачи и строить фигуры; развивать логическое мышление; воспитывать чистоплотность и любовь к  своему здоровью

Планируемые результаты: учащиеся научатся выполнить вычисления вида 87+13; чертить геометрические фигуры и находить сумму длин их сторон; выполнить письменные вычисления изученных видов в пределах 100; читать и сравнивать выражения, используя математическую терминологию; выполнять задания творческого и поискового характера; контролировать и оценивать свою работу и её результат.

Методы и приемы: игра, беседа

Оборудование: ТСО, ребусы, карточки.

Ход урока

  1. Организационный момент.

- Экии, школам!

-Экии, клазым!

- Экии, башкым!

-Эки хуннун мендизи-биле, шупту!

II. Актуализация знаний.

1.Устный счет.

Счет десятками от 10-100 на родном и на русском.

2.Игра «Молчанка»

Учитель показывает пример, дети показывают на табло ответ.

74+13 (87)        19-8(11)

13+37 (50)         90-50(40)

3.Логическая разминка.

2 чыл бурунгаар Аня 5 харлыг турган. Аня 7 чыл болгаш каш харлыг болурул? (14)

III.Самоопределение к деятельности.

(числа записаны на доске)

50,70, 90,20,36, 40,10,80, 60.

-кайы сан артык-тыр? (36) Чуге? (чуге дизе артканнары тик-биле тонген будун саннар) . 36 деп санны бо саннарга домей болу бээр кылдыр оскертиптинер.(30)

Саннарны улгадырынын аайы-биле салыптынар. (10,20,30,40,50,60,70,80,90)

Дараазында каш деп сан турарыл? 100.

23+77;   48+52;    36+14;    76+14;     65+35;

Туну  100 болур коргузуглерни тывынарам. Кайы коргузуглер артык-тыр? Чуге?

- Богун кичээливисте чаа чуну кылыр-дыр бис? Кичээлдин сорулгаларын салыптынарам. Кыдыраашка 100ту бижиир.

IY. Работа по теме урока.

1.работа по учебнику.

- номунарнын 16 дугаар арыннын ажыдыптынар.

Бодаарын план ёзугаар бодун тайылбырла. 87+13 бижиир мен. Чангыстарны кадар мен. Оннарны кадар мен. Харыызын номчуур мен. Харыызында каш деп сан унуп келди? 100-каш оранныг сан-дыр? Уш оранныг сан. Ону бижиирде 3-ку хана –каракка бижиир мен.

№1ар16 ( 1,2 дугаарын шупту тайылбырлап тургаш бодаар, оон 3 оореникчи самбырага бодаптар)

Физминутка

«Койгунак мен»

Y. Закрепление изученного материала.

№3ар16

- бодалганы номчунар. Бодалга чунун дугайында-дыр? Яблокту чииринин мурнунда канчап алыр ийик? Кижи холду кажан чуур ужурлугул? Ам бодалганын айтырыын номчунар.

- Айтырыгга дораан харыылап болур бис бе? (чок)

- Кыска бижимелин бижиптээлинер.

Турганы- 12 ябл

Чипкени-5ябл

Салганы – 2ябл

Апарганы-?

- бирги кылдыныгда чуну билип алыр бис? ( 5 яблокту чипкен соонда каш яблок артканын билип алыр бис) 12-5=7

- ийиги кылдыныгда чуну билип алыр бис? (2 яблокту салганынын соонда каш яблок апарганын билип алыр бис) 7+2=9

(кошкак оореникчилерге набор полотнога коргузер)

Чангыс коргузуг-биле бодалганын кылдыныын коргузунер.

№ 6ар16

Ребустар. Слайдыларга коргузер.

YI. Рефлексия.

Бот унелел. Ар16

- ажылынар унеленер.

YII. Итог урока.

- Кандыг коргузуглер бодап ооренип алдывыс богунгу кичээливисте?

- Бажынынарга баргаш бодунарны чуу деп мактап болур силер?

- богун кичээлде кымны эки ажылдаан деп унелээр силер?

- кымга дуза херегил сан бодарынга?

Онаалга

№ 4,7 ар16.

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл matematika2kl.docx16.18 КБ

Предварительный просмотр:

Тема: Сложение вида 87+13

Цели: познакомить с письменным приемом сложения вида 87+13; совершенствовать вычислительные навыки, умения решать задачи и строить фигуры; развивать логическое мышление; воспитывать чистоплотность и любовь к  своему здоровью

Планируемые результаты: учащиеся научатся выполнить вычисления вида 87+13; чертить геометрические фигуры и находить сумму длин их сторон; выполнить письменные вычисления изученных видов в пределах 100; читать и сравнивать выражения, используя математическую терминологию; выполнять задания творческого и поискового характера; контролировать и оценивать свою работу и её результат.

Методы и приемы: игра, беседа

Оборудование: ТСО, ребусы, карточки.

Ход урока

  1. Организационный момент.

- Экии, школам!

-Экии, клазым!

- Экии, башкым!

-Эки хуннун мендизи-биле, шупту!

II. Актуализация знаний.

1.Устный счет.

Счет десятками от 10-100 на родном и на русском.

2.Игра «Молчанка»

Учитель показывает пример, дети показывают на табло ответ.

74+13 (87)        19-8(11)

13+37 (50)         90-50(40)

3.Логическая разминка.

2 чыл бурунгаар Аня 5 харлыг турган. Аня 7 чыл болгаш каш харлыг болурул? (14)

III.Самоопределение к деятельности.

(числа записаны на доске)

50,70, 90,20,36, 40,10,80, 60.

-кайы сан артык-тыр? (36) Чуге? (чуге дизе артканнары тик-биле тонген будун саннар) . 36 деп санны бо саннарга домей болу бээр кылдыр оскертиптинер.(30)

Саннарны улгадырынын аайы-биле салыптынар. (10,20,30,40,50,60,70,80,90)

Дараазында каш деп сан турарыл? 100.

23+77;   48+52;    36+14;    76+14;     65+35;

Туну  100 болур коргузуглерни тывынарам. Кайы коргузуглер артык-тыр? Чуге?

- Богун кичээливисте чаа чуну кылыр-дыр бис? Кичээлдин сорулгаларын салыптынарам. Кыдыраашка 100ту бижиир.

IY. Работа по теме урока.

1.работа по учебнику.

- номунарнын 16 дугаар арыннын ажыдыптынар.

Бодаарын план ёзугаар бодун тайылбырла. 87+13 бижиир мен. Чангыстарны кадар мен. Оннарны кадар мен. Харыызын номчуур мен. Харыызында каш деп сан унуп келди? 100-каш оранныг сан-дыр? Уш оранныг сан. Ону бижиирде 3-ку хана –каракка бижиир мен.

№1ар16 ( 1,2 дугаарын шупту тайылбырлап тургаш бодаар, оон 3 оореникчи самбырага бодаптар)

Физминутка

«Койгунак мен»

Y. Закрепление изученного материала.

№3ар16

- бодалганы номчунар. Бодалга чунун дугайында-дыр? Яблокту чииринин мурнунда канчап алыр ийик? Кижи холду кажан чуур ужурлугул? Ам бодалганын айтырыын номчунар.

- Айтырыгга дораан харыылап болур бис бе? (чок)

- Кыска бижимелин бижиптээлинер.

Турганы- 12 ябл

Чипкени-5ябл

Салганы – 2ябл

Апарганы-?

- бирги кылдыныгда чуну билип алыр бис? ( 5 яблокту чипкен соонда каш яблок артканын билип алыр бис) 12-5=7

- ийиги кылдыныгда чуну билип алыр бис? (2 яблокту салганынын соонда каш яблок апарганын билип алыр бис) 7+2=9

(кошкак оореникчилерге набор полотнога коргузер)

Чангыс коргузуг-биле бодалганын кылдыныын коргузунер.

№ 6ар16

Ребустар. Слайдыларга коргузер.

YI. Рефлексия.

Бот унелел. Ар16

- ажылынар унеленер.

YII. Итог урока.

- Кандыг коргузуглер бодап ооренип алдывыс богунгу кичээливисте?

- Бажынынарга баргаш бодунарны чуу деп мактап болур силер?

- богун кичээлде кымны эки ажылдаан деп унелээр силер?

- кымга дуза херегил сан бодарынга?

Онаалга

№ 4,7 ар16.


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Открытый урок по математике в 1 классе "Сравнение выражений" по учебнику Л.Г. Петерсон "Математика. 1 класс"

Открытый урок по математике в 1 классе "Сравнение выражений" по учебнику Л.Г. Петерсон "Математика. 1 класс". Фрагмент урока был дан на районном семинаре г. Химки Московской обл. "Новейшие ИКТ в начал...

Методическая разработка по математике. Открытый урок по математике 2 класс. Урок-беседа "Что значит - быть гражданином"

(II четверть по УМК «Планета Знаний») Тип урока: повторение и закрепление ранее изученного. Дидактическая задача: создать условия для формирования универсальных учебных действий (УУД) в усло...

Конспект открытого урока по математике во 2 «Б» классе УМК «Начальная школа 21 века Тема Полёт к звёздам. (интегрированный урок по математике и художественному труду) Учитель Гущина Т.И 2012-2013

Конспект  открытого   урока  по математике  во 2 «Б» классе УМК  «Начальная школа 21 века  Тема Полёт  к звёздам.  (интегрированный урок по математике и ху...

открытый урок по математике "Путешествие на мыс математики"

Урок проведен для закрепления таблицы умножения и деления на 2...

Открытый урок по математике по теме " Таблица умножения и деления с числом 9." ФГОС в 3 "б" классе 29.11.2017 года . Уровень муниципальный . Показан опыт работы на уроке математики учащегося с ОВЗ.

Урок изучения нового материала проведён по  теме "Таблица умножения и деления  с числом 9" ФГОС  на муниципальном уровне по программе "Школа России"....