Урок- соревнование по математике
план-конспект урока по математике (3 класс) на тему
Урок обобщает ранее изученные темы, привлекая и активируя детей нестандартным видом урока. Даются самые разные задания и задачи для развития логического мышления. Также есть задания для развития зрительной памяти. Урок по структуре соответствует требованеям ФГОС.
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
konkurs-2013_word.docx | 28.77 КБ |
Предварительный просмотр:
2 класска сан эртеминге кичээл- КВН
Темазы: Квадрат, дорт-булунчук, бижимел санаашкынар деп темаларга катаптаашкын
Сорулгалары: уругларнын ооренип эрткен темаларын кайы-хире шингээдип
алганын тодарадып, оларны янзы-буру онаалгалар дузазы-биле
катаптап, быжыглаары;
угаан-бодалдын янзы- буру чорудулгазын (логиктиг даап
бодаашкынын, сактып аар чоруун, кичээнгейин, математиктиг
дыл-домаан), кичээлге сонуургалын сайзырадыры;
харыысалгалыг болурун, сонуургак чоруука, идекпейжизин,
демниг-найыралдыг, торээн чуртунга syfr болурун кижизидери.
Планатынган ажылдарнын туннелдери:
Уруглар 100-тун иштинде санарны столбиктей кадып, казып билген
турар ужурлуг;
бердингениг бодалгаларны кадылга, казылга аргазы-биле бодап
билген турар ужурлуг;
геометриялыг фигураларны тодарадып, skufg билген турар ужурлуг;
Дерилгези: проектор, экран, карточкалар, ребустар, ном, кыдырааш.
Кичээлдин чорудуу:
I.Кичээлдин организациязы:
Столдарны уш болук кылдыр салып алыр мен. 1 столга-ла 7-8 уруглар олурар болур.
Экии, уруглар. Мени Успун Клариса Кара-ооловна дээр, Моген-Бурен ортумак школазынын 2 «а» клазынын башкызы мен. Богун сан кичээлин мен этирер мен. Кичээлде шупту демниг, шалыпкын, идекпейжи ажылдаар бис деп бузуреп тур мен.
II.Кичээлдин темазын, сорулгазын илередири.
Уруглар, чунун чылы унуп келгенил?
Эр-хейлер! Чылын чылы.
Ам шупту самбыраже кичээнгейлиг корунерем.
Геометриялыг фигуралар дузазы-биле чылан чуруп каан.
Бир эвес силер чугле тогериктер иштинде ужуктерни номчуптар
болзунарза богунгу кичээливистин темазын тодарадып алыр бис.
( Слайдыга чуруур)
К
А
А
п
Т
А
А
Т
К
Ш
н
Ы
_ Эр-хейлер! Ооренген темаларынарны катаптап, янзы-буру онаалгалар кууседир бис. Кичээливис уш одуруг аразынга сагынгырлар, тывынгырлар моорейинин хевиринге эртер.
III.Кыдыраашка ажыл.
Кыдырааштарынар ажыткаш ай, хунун бижип алыылынар.
Февраль 19.
Чараштыр бижилге минутазы.
Бердинген квадрат болгаш дорт-булунчукту чуруптаалынар.
IV. Моорейнин турлары-биле силерни таныштырайн. Моорей шупту 5 турлуг.
Тур бурузунде янзы-буру онаалгалар бердинген. Кайы команда хой очко
ажылдап алырыл, тиилекчи болур.
Силерге шииткекчилерни таныштырайн.
1.
2.
3.
4.
Тур бурузун 5 балга санаар. Командаларга чедиишкинни кузевишаан КВН-ни –эгелээр -дир мен.
1-ги тур «Таныштырылга.»
Командаларнын ат-сывын билип алыылынар.
« Квадрат» Кыйгывыс: «Квадраттын шупту талалары ден!»
«Дорт-булунчук» Кыйгывыс: « Дорт-булунчуктун шупту булуннары дорт»
« Столбиктер» Кыйгывыс: « Чангыстарга чангыстарны, оннарга оннарны
кадар бис.»
Четтирдивис.
2-ги тур «Фигураны санаалынар»
( слайдыда улуг кылдыр чураан чурукта чеже тогерик, уш булунчук, дорт-булунчук барыл санаар)
3-ку тур. «Козенекти долдураалы» (Чижектерни слайдылаар)
8 + 4 + =16 9 + 0 + =20 15- - 8=0
7 + 9 + =20 9- + 15 = 15 17- -10=0
V. Сула шимчээшкин «Дамырак»
Уруглар, шупту ол чаракта аржаанда чедип келген бис. Аржаанын даажын дыннанар даан. Оон чанынга чараш аялга адаанга танцылап алыылынарам.
Эр-хейлер! Четтирдим. Оожум олурупкаш улаштыр ажылдаалынар.
4-ку тур. «Бодалгалар туру» Бодалгаларны слайдыга бижиир мен)
Силернин аранарда кодээ уруглар хой бе? Ада-иенер чуну азырап турарыл?
Уш сарлыктын кулаа кажыл? 6 кулак.
4 анайнын даваннары кажыл? 16 даван.
5 аъттын кудуруу кажыл? 5 кудурук.
Шулуктээн тывызыктар. ( киир бижиир)
5-ки тур «Капитаннар туру» ( Слайдыга коргузер)
а | 28 | 36 | 17 |
А+9 |
с | 26 | 30 | 48 |
С-7 |
в | 64 | 43 | 52 |
В-8 |
Капитаннар бодап турда оске уругларга карточкалар-биле ажылды чорудар мен.
Карточка №1.
- Коргузуглерни столбиктей бижээш боданар.
57+38 73+17 56-27
Деннелгени боданар.
15-х =8
Карточка №2.
- Коргузуглерни столбиктей бижэш боданар
87+13 42+53 40-18
- Деннелгени боданар
Х+40=47
Карточка № 3.
- Коргузуглерни столбиктей бижээш боданар.
50-24 42-18 64+26
- Х+7=18
Эр-хейлер. Карточкалар-битле кайы-даа командалар эки ажылдаан –дыр.
Командазынга очкону немеп бээр-дир бис.
Моорейивис моон-биле адакталып тура. Шииткекчилер туннеп турда дараазында ребустарны тываалынар.
Богунгу кичээл КВН-де Тиилекчи болган команда_____________________
Оске командаларга идекпейлиг киришкенинге четиргенивисти илередир –дир мен.
VI. Бажынга онаалга бээри.
Бажынга онаалгада:
Ар.41. «5»- Бодалга 11, «4»- Бодалга -12, «3»-Бодалга 13.
VII. Рефлексия.
Кичээлде чуну эн-не сонуургадынар?
Кандыг сорулгаларны чедип алдывыс?
Бодун унелээн карточкаларны кодуруптунер.
Четтирдим. Кичээливис тонген. Чапсарлап алынар.
в | 64 | 43 | 52 |
В-8 |
а | 28 | 36 | 17 |
А+9 |
с | 26 | 30 | 48 |
С-7 |
Карточка №1.
- Коргузуглерни столбиктей бижээш боданар.
57+38 73+17 56-27
Деннелгени боданар.
15-х =8
Карточка №2.
- Коргузуглерни столбиктей бижэш боданар
87+13 42+53 40-18
- Деннелгени боданар
Х+40=47
Карточка № 3.
- Коргузуглерни столбиктей бижээш боданар.
50-24 42-18 64+26
- Деннелгелерни бода
Х+7=18
Моген-Бурен ортумак школазында
тыва дыл болгаш тыва чогаал башкызы
Балды Чейнеш Монге-Баировнага
Монгун-Тайга кожуунун
Толээлекчилер хуралынын
депутаттарынын мурнундан
унелел.
Балды Чейнеш Монге-Баировна Моген-Бурен ортумак школазында Тыванын Куруне университединин Тыва дыл болгаш чогаал салбырын дооскаш-ла ажылдап кирген. Ажылдап кирген чылындан-на даанган ажылынга бердингенин, сонуургалдыын, кызымаккайын коргускен.
Башкы уругларга бодунун эртемин эки билиндирип, ооредип алыр дээш ооредилгенин янзы- буру арга - методтарын дилеп, тып кичээлдерде ажыглап турар. Башкынын эртирип келген кичээлдери дыка ханы утка- шынарлыг, дериг-херекселдери-биле четчелеттинген болгаш бедик деннелге эртери аныяк башкыларга улегер чижек болуп турар.
Ылангыя бо уенин агымындан чыдып кагбайн, чаа иновациалыг технологияларны ооренип , куруненин чангыс аай федералдыг стандарттарынга дууштур кичээлдерни тургузуп, аныяк башкыларга семинарларны, коргузуг кичээлдерни эртирип берип, бодунун арга дуржулгазын дамчыдып берип чоруур идегелдиг дагдыныкчы болгаш сумелекчи.
Чейнеш Монге-Баировна хоглуг-баштак, ажык сеткилдиг болбааже ажылынга турум негелделиг удуртукчу- башкы. Хой чылдарда школанын класстан дашкаар директорунун оралакчызынга база 2013 чылга чедир ооредилге- кижизидилге талазы-биле оралакчызынга уре -туннелдиг ажылдап келгени башкынын чугаа культуразынын бедиин, удуртукчу салым-чаяныын бадыткап турар.
Чейнеш Монге-Баировна сумунун хундуткелдиг башкызы. Ол суму, кожуун чергелиг моорейлерге удаа –дараа киржип шанналдыг черлерни ап келген. Ылангыя башкы сонгулда комиссиязынга ургулчу ажылдап, бодунун даанган ажылын ак- сеткилдии-биле кууседип келгеш, топ сонгулда комиссиязындан хундулуг бижиктерни алган. Чон хуралдарынга торээн сумузунун келир уези дээш сагыжы аарып чоруур айтырыгларны тургузуп, онзагай санал-оналды берип, ургулчу киржип чоруур башкы.
Хой –ниитинин бузурелин чаалап алган, идепкейжи, эш-оорзурек , быжыг туруштуг башкыны деткип, моон-даа сонгаар ажыл-ижинге чаа-чаа чогаадыкчы чедиишкиннерни кузеп тур бис.
Кожуунун толээлекчилер хуралынын депутаттары
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Тема урока: "СОГЛАСНЫЙ ГЛУХОЙ МЯГКИЙ ЗВУК [ч’]. БУКВЫ Ч, ч" 3.Тип урока: «Урок открытия нового знания» • 4. Форма организации урока: групповая • 5.Предмет - литературное чтение (обучение грамоте) • 6.Класс: 1 • 7.Автор
·Аннотация урока2.Тема урока: " СОГЛАСНЫЙ ГЛУХОЙ МЯГКИЙ ЗВУК [ч’].БУКВЫ Ч, ч"3.Тип урока: «Урок открытия нового знания»4. Форма организации урока: групповая5.Предмет - литературное чтение (обуче...
Урок окружающего мира по теме "Если хочешь быть здоров" МБОУ лицея №32 г.Орла Тип урока: обобщение изученного материала. Форма урока: урок - путешествие Программа: УМК "Перспективная начальная школа" Учебник: Окружающий мир 2-й класс, часть 2. Авторы:
Урок окружающего мира по теме "Если хочешь быть здоров"Тишина Ирина Викторовна, учитель начальных классовМБОУ лицея №32 г.ОрлаТип урока: обобщение изученного материала.Форма урока:...
Урок окружающего мира по теме "Если хочешь быть здоров" МБОУ лицея №32 г.Орла Тип урока: обобщение изученного материала. Форма урока: урок - путешествие Программа: УМК "Перспективная начальная школа" Учебник: Окружающий мир 2-й класс, часть 2. Авторы:
Урок окружающего мира по теме "Если хочешь быть здоров"Тишина Ирина Викторовна, учитель начальных классовМБОУ лицея №32 г.ОрлаТип урока: обобщение изученного материала.Форма урока:...
Разработка урока по математике « Математический теремок» Тема урока: «ЗНАКИ «ПЛЮС» (+), «МИНУС» (–), «РАВНО» (=)» Разработка урока по математике « Математический теремок» Тема урока: «ЗНАКИ «ПЛЮС» (+), «МИНУС» (–), «РАВНО» (=)»
Цели урока: познакомить учащихся со знаками «+», «–», «=»; учить детей понимать значение данных знаков, читать равенства; работать над развитием внимания, логического мышления учащихся; при...
Конспект урока «Число и цифра 8» Тип урока: урок объяснения нового материала (урок формирования первоначальных предметных навыков и УУД, овладения новыми предметными умениями) – «Введение понятия числа и цифры 8»
Конспект урока «Число и цифра 8» Тип урока: урок объяснения нового материала (урок формирования первоначальных предметных навыков и УУД, овладения новыми предметными умениями) – «Введение п...
Урок по Основам религиозных культур и светской этики 4 класс. Модуль: Основы светской этики.Тема урока: Урок ».Добро и зло " Зачетная работа. Урок скорректирован под свой класс из многих конспектов других учителей.
Технологическая карта урока Предмет _ Основы светской этики ________________________ Класс _____4____________________ Базовый учебник ___«Основы светской этики» А. Я.Данелюк____________________...
Урок «Окружающий мир» в 4 классе. Тип урока: урок-исследование. Тема урока: «Органы чувств».
Данный урок является первым в теме»Органы чувств». Учащиеся исследуют при помощи каких органов чувств они познают окружающий мир.. - методы обучения: объяснительно-иллюстративный, частично-поиск...