Сказка для постановки "POOH GOES VISITING"
учебно-методический материал по иностранному языку (2 класс)
Простой текст сказки для постановки на английском языке "POOH GOES VISITING"
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
![]() | 25.25 КБ |
Предварительный просмотр:
POOH GOES VISITING
By A.A. Milne
- Narrator
- Winnie-the-Pooh
- Piglet
- Rabbit
Scene I
Повествователь, Винни-Пух и Пятачок.
Narrator: Pooh and Piglet were walking through the forest one day. Pooh was singing.
Winnie-the-Pooh: Rum-pu-pum-pu-pu-pu-pum! Oh, no! Tram-pa- pam-pa-pa-pa-pam! Tram-ta-tam-ta-ta-ta-tam! Pum-pu-pum-pu-pu- pu-pum!
Piglet: (Иногда повторяет рифмовку и следует за Винни-Пухом, пару раз натыкается на него.)
Winnie-the-Pooh: What about visiting anybody?
Piglet: Do you want to come to see anybody?
Winnie-the-Pooh: Yes, I think... why don’t we go to see anybody? And we can have a meal...
Piglet: Who goes visiting early in the morning?
Winnie-the-Pooh: Stop! Wait a minute! (Задумывается.) Param-param... param-param! Taram- taram... taram-taram!
Piglet: Where are we going?
Winnie-the-Pooh: We are going to see you. Do you have anything to eat?
Piglet: I have only one balloon.
Winnie-the-Pooh: No, we won’t come to you... It means you are not visiting your friend.
Piglet: OK. Let’s come to you….
Winnie-the-Pooh: Stop! That means... I am not going to visit my friend.
Piglet: What can we do? I think we can go and see Rabbit.
Scene II
Повествователь, Винни-Пух, Пятачок и Кролик.
(Винни-Пух и Пятачок приходят к дому Кролика.)
Winnie-the-Pooh: It’s Rabbit’s hole.
Narrator: So, Winnie-the-Pooh bent down, put his head into the hole and called out.
Winnie-the-Pooh: Is anybody at home? (Слышит шуршание.) Is anybody at home?
Rabbit: No and you needn’t shout so loud. I heard you well the first time.
Winnie-the-Pooh: Are you sure there's nobody here? (Выражает досаду.)
Rabbit: Nobody!
Winnie-the-Pooh: There must be somebody there, because somebody has said “Nobody”.
Narrator: So he put his head back in the hole again.
Winnie-the-Pooh: Hello, Rabbit, is that you?
Rabbit: No.
Winnie-the-Pooh: Well, could you tell me where Rabbit is?
Rabbit: He has gone to see his best friend Pooh
Winnie-the-Pooh: But it’s Me!
Rabbit: What sort of Me?
Winnie-the-Pooh: I’m Pooh.
Rabbit: Are you sure?
Winnie-the-Pooh: Quite, quite sure.
Rabbit: Oh, well come in. (Винни-Пух и Пятачок заходят в дом Кролика.) Glad to see you. (Кролик достает тарелки, накрывает на стол.) Honey or milk with bread?
(Все садятся за стол. Вини Пух завязывает рот Пятачку салфеткой.)
Winnie-the-Pooh: Both.
(Едят, а Кролик подносит новые тарелки гостям. Всё съели.)
Winnie-the-Pooh: We are ready to go…
Rabbit: Well, if you won’t have any more.
Winnie-the-Pooh: Is there any more?
Rabbit: No, there is not. (Поднимает крышку и видит, что ничего не осталось.)
Winnie-the-Pooh: Well, good-bye.
Piglet: Good-buy.
Scene III
Повествователь, Винни-Пух, Пятачок и Кролик.
Narrator: So Winnie-the-Pooh started to climb out of the hole.
Winnie-the-Pooh: Oh, help! I have to go on. But, I can’t.
Rabbit: Are you stuck?
Winnie-the-Pooh: No, I’m resting.
Piglet and Rabbit: Here, give us your paws.
Winnie-the-Pooh: You’re hurting!
Rabbit: The fact is you’re stuck.
Winnie-the-Pooh: The door is small.
Rabbit: One of us has eaten too much.
Piglet: It wasn’t me.
Winnie-the-Pooh: You mean I’d never get out? Rabbit: We have to wait for you to get thin again. Piglet: How long does it take?
Rabbit: About a week!
Winnie-the-Pooh: But I can’t stay here for a week! (Винни-Пух чи-хает.) It seems to me I’ve got thin.
(Кролик и Пятачок вытаскивают Винни-Пуха.)
Winnie-the-Pooh: Oh, thank you.
Narrator: If you don’t want to get into the tight place, don’t eat so much food
Narrator: And they go home (Винни-Пух поет свою песню..)
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
![](/sites/default/files/pictures/2013/11/20/picture-53498-1384960556.jpg)
Конспект открытого урока "Our visit to Miss Chatter’s house"
Обобщающий урок по теме "Квртира" в 4 классе.Предполагаемый результат: учащиеся научатся активнее использовать в речи, в чтении изучаемую лексику и грамматические структуры, повысится их интерес...
![](/sites/default/files/pictures/2015/01/23/picture-571030-1421969384.jpg)
Внеклассное мероприятие по английскому языку во 2,3 классах по теме "We visit the Great Kingdom"
Внеклассное мероприятие по английскому языку во 2,3 классах по теме "We visit the Great Kingdom"...
![](/sites/default/files/pictures/2016/12/07/picture-863642-1481136485.jpg)
Посещение замков (Visiting castles)
Технологическая карта урока и презентация к уроку английского языка в 4 классе.УМК: В .Эванс, Д. Дули, К. Баранова, В. Копылова, Р. Мильруд , Starlight 4, Москва, «Просвещение»,2011...
![](/sites/default/files/pictures/2017/11/27/picture-979091-1511798132.jpg)
Конспект урока + презентация по английскому языку "To visit Australia" в 4 классе
Английский язык 4 класс...
![](/sites/default/files/pictures/2022/09/03/picture-973934-1662192006.jpg)
конспект урока английского языка "To visit Australia" (4 класс, С.Г. Тер - Минасова)
quot;To visit Australia"...
![](/sites/default/files/pictures/2012/11/29/picture-154767-1354211691.jpg)
Let`s_visit_london
презентация- игра для 1 урока английского языка. Ребята в веселой , игровой форме познакомятя со сталицей страны,изучаемого языка....
Создание проектов в 4"Г" классе на тему: "The countries and cities I\'ve visited" (Страны и города, которые я посетил).
По теме "Страны и города" ученикам было предложено выполнить презентации на тему: "Города и страны, в которых я побывал". Этот урок связан не только с географией и историей г...