Туған (башҡорт ) теленән 4-се класс өсөн календарь-тематик планлаштырыу
календарно-тематическое планирование

Гимашева Альфира Раисовна
Туған (башҡорт ) теленән 4-се класс өсөн календарь-тематик планлаштырыу

Скачать:


Предварительный просмотр:

                                                       Туған  (башҡорт ) теленән  4-се  класс өсөн  календарь-тематик планлаштырыу

Дәрестең темаһы

Үткәреү ваҡыты

Өй эше

Иҫкәрмә

план

 фактик

1

Таныш булығыҙ!  Хәлдәр нисек?

Будем знакомы. Как дела?

4.09.2018

1. Знать новые слова.

2.Знать диалог.

3. Правильно, выразительно читать стих: Һаумы, Салауат! Иҫәнме, Айрат! Һаумы, Бикә! Сәләм, Мәликә! Барығыҙға ла хәйерле иртә! Хәйерле иртә!

2

Ҡайҙа йәшәйһең? Һин ҡайҙан?

Рәхим итегеҙ! Һиңә нисә йәш?

Где живешь? Ты откуда?

Добро пожаловать! Сколько тебе лет?

18.09.2018

1. Знать новые слова.

2. Знать диалог.

3. Уметь работать по образцу с числами: бер - беренсе, ике-икенсе, .......

3

Мәктәбем. Беҙҙең класс.

Моя школа. Наш класс.

2.10.2018

1. Знать новые слова.

2.Составить рассказ по рисунку. (рис. дается на уроке)

3. “Рабочая тетрадь”, с. 12, з.1.

4

Башҡортостаным – илем. Гүзәл баш ҡалам.

Башкортостан – моя родина. Моя прекрасная столица.

16.10.2018

1. Знать текст (в тетради)

2.Знать диалог.

3. Написать в тетради предложение: Башҡортостандың ҙур ҡалалары – Өфө, Стәрлетамаҡ, Салауат, Ишембай. Отметить все гласные.

5

Өфөлә экскурсияла. Сәйәхәт ниндәй була?

Экскурсия по Уфе. Каким бывает путешествие?

6.11.2018

1. Знать текст (в тетради)

2.Знать диалог.

3. Предложения дополнить и написать в тетради: Беҙ (автобуста, еңел машинала, велосипедта, йәйәү, һауа шарында,.....) ҡала буйлап сәйәхәт иттек. Сәйәхәт мәлендә (һәйкәлдәрҙе, театрҙарҙы, парктарҙы, музейҙарҙы, ....) (күрҙек, ҡараныҡ). Өфө (матур, тарихи, ҙур, йәшел, ....) ҡала икән.

6

Мәскәү – Рәсәйҙең баш ҡалаһы.

Москва – столица России.

20.11.2018

1. Знать текст (в тетради)

2.Знать диалог.

3. Выбрать правильный вариант ответов и написать в тетради: Мәскәүҙә (С. Юлаевҡа һәйкәл, Ҡыҙыл майҙан, Дуҫлыҡ монументы, П. Третьяков галереяһы, Ҙур театр) бар.Мәскәү (Рәсәйҙең, Американың, Ҡытайҙың) баш ҡалаһы. Унда (1 миллион, 13 миллион, 100 мең) кеше йәшәй.

7

Минең шәжәрәм. Ғаилә байрамы.

Мое шежере. Семейный праздник.

4.12.2018

1. Составить свое шежере.

2. “Рабочая тетрадь”, с. 34, з.2.

3. “Рабочая тетрадь”, с. 41, з.3.

8

Әсәйемә, атайыма ярҙам итәм.

Помогаю маме, папе.

18.12.2018

1. Составить рассказ “Помогаю маме, папе”

2. “Рабочая тетрадь”, с. 42, з.1.

3. “Рабочая тетрадь”, с. 41, з.1

9

Беҙҙең яҡта ҡыш. Ҡышҡы уйындар.

Зима в наших краях. Зимние игры.

15.01.2019

1. Составить рассказ “Зима”.

2. “Рабочая тетрадь”, с. 44, з.3.

3. “Рабочая тетрадь”, с. 45, з.3

10

Тыуған көн. Әҙәп ҡағиҙәләре.

День рождения. Правила этикета.

29.01.2019

1. Написать пожелания на день рождения.

2. “Рабочая тетрадь”, с. 50, з.3.

3. “Рабочая тетрадь”, с. 51, з.3

11

Минең дуҫтарым.

Мои друзья.

12.02.2019

1. “Рабочая тетрадь”, с. 56, з.2

2. “Рабочая тетрадь”, с. 55, з.1.

3. “Рабочая тетрадь”, с. 54, з.2

12

 Нимә ул тәбиғәт?

Что такое природа?

26.02.2019

1. Продолжить предложение – Природа – это ..

2. “Рабочая тетрадь”, с. 65, з.2.

3. “Рабочая тетрадь”, с. 65, з.4.

13

Тауҙар, йылғалар, күлдәр  илендә.

В стране гор, рек, озер.

12.03.2019

1. Выписать из текста (текст в тетради) названия гор.

2. “Рабочая тетрадь”, с. 66, з.2.

3. написать названия рек, озер (5) Башкортостана.

14

Дарыу үләндәре.

Лекарственные растения.

2.04.2019

1. Выписать из текста  (текст в тетради)названия лекарственных растений.

2. “Рабочая тетрадь”, с. 72, з.3.

3. “Рабочая тетрадь”, с. 73, з.2.

15

Ҡыр хайуандары.

Дикие животные.

16.04.2019.

1. Рассказать о диких животных нашей республики.

2. Составить кроссворд “Дикие животные”

3. “Рабочая тетрадь”, с. 74, з.3.

16

Ҡанатлы дуҫтар. Балыҡтар. Бөжәктәр.

Крылатые друзья. Рыбы. Насекомые.

30.04.2019

1. Знать названия рыб, птиц, насекомых (5)

2. “Рабочая тетрадь”, с. 77, з.2.

3. “Рабочая тетрадь”, с. 79, з.2.

17

Нимә белдек? Нимәгә өйрәндек? Тикшереү эше.

Что узнали? Чему научились?

Проверочная работа.

14.05.2019

Повторить пройденное.

Контроль эштәр дәфтәре”, 71- се дәрес, 1,2,3,6 – сы эштәр.

18

Йомғаҡлау дәресе. Хаталар өҫтөндә эш. Заключительный урок. Работа над ошибками.

28.05.2019

Повторить пройденное.

                       

                  Туған  (башҡорт) телдә әҙәби уҡыу буйынса 4-се  класс өсөн  календарь-тематик планлаштырыу

Дәрестең темаһы

Үткәреү ваҡыты

Өй эше

Иҫкәрмә

план

 фактик

1.

Китап - беҙҙең дуҫ. А. Йәғәфәрова ижады менән танышыу.

Книга – друг. Знакомство с творчеством А. Ягафаровой.

1. Знать о детском писателе А. Ягафаровой.

2. Выразительно читать стих ( в тетради)

3. Рассказать о любимой книге.

2.

Рәсем төшөрәбеҙ. Г. Юнысова.

Мы рисуем. Г. Юнысова.

1. Знать о поэтессе Г. Юнусовой.

2. Выразительно читать стих ( в тетради)

3. Что ты любишь рисовать – рассказ.

3.

“Әминбәк” әкиәте. Сказка “Аминбак”.

1. Рассказать вкратце содержание сказки “Аминбак”.

2. Выразительно читать сказку (вкладыш  в тетради)

3.Какой музыкальный инструмент тебе нравится? – рассказ.

4.

Н. Мусин биографияһы һәм ижады.

Биография и творчество Н. Мусина.

1. Знать о писателе Н. Мусине.

2. Пересказ текста “Дом. задания”.

3. Каких башкирских поэтов и писателей знаешь (помнишь с уроков)?– рассказ.

5.

Гүзәл баш ҡалам. Ф. Туғыҙбаева. Мой любимый город. Ф. Тугузбаева.

1. Знать о городе Уфе.

2. Выразительно читать стихотворение (в тетради)

3. Мое любимое место в городе -рассказ.

6.

Дуҫлыҡ монументы. Салауат Юлаев Һәйкәле. Монумент Дружбы. Памятник Салавату Юлаеву.

1. Знать о памятниках С. Юлаева,  Монумент Дружбы.

2. Выразительно читать стихотворение (в тетради)

3. “У памятника С. Юлаева” –составить диалог или рассказ.

7.

Өфө урамдары буйлап. Ф. Иҫәнғолов. По улицам Уфы. Ф. Исангулов.

1. Знать о родном городе.

2. “Раб. тетр.”, с.27, з. 2.

3. Рассказать о своей улице.

8.

Башҡортостан. Ғ. Рамазанов. Башкортостан. Г. Рамазанов.

1. Знать о своей республике.

2. Знать таблицу (в тетради).

3. https://vk.com/topic-90379629_33606273 - найти стихи, выразительно читать.

9.

Йомабай – ҡурайсы. Ф. Ғөбәйҙуллина. Юмабай – кураист. Ф. Губайдуллина.

1. Знать известных кураистов республике.

2. Рассказать о Ю. Исанбаеве.

3. “Раб. тетр.”, с.37, з. 1.

10.

Ғаилә байрамы. Г. Ситдикова. Праздник семьи. Г. Ситдикова.

1. Рассказать о своей семье.

2. Выразительно читать стихотворение (в тетради)

3. Праздники в моей семье –рассказ.

11.

Тыуған көн . Ә  Вәхитова. День рождения. А. Вахитова.

1.Приготовить приглашения на день рождения  и написать меню праздничного стола.

2. Ответить на вопросы (в тетради)

3.Мое день рождение – рассказ.

12.

 Дуҫтарым менән күңелле .

З. Кашапова. Минең дуҫтарым.  Х.  Ризуанова. Весело с друзьями. З. Кашапова. Мои друзья. Х. Ризуанова.

1. Рассказать о своем (ей) друге или подруге.

2. Найти пословицы о дружбе и друзьях (в помощь: http://alima-rb.ucoz.com/index/dlja_uchashhikhsja/0-17 )

3. Составить диалог с другом (на любую тему)

13.

Нимә ул тәбиғәт? Урал. М. Кәрим. Что такое природа? Урал. М. Карим.

1. Рассказать о природе.

2.  Назвать по схеме (в тетради) названия гор, озер, рек и т. д.

3. “Отдых на природе” – диалог или рассказ.

14.

Тәбиғәтте һаҡлайыҡ! Н . Мусин. Давайте беречь природу. Н. Мусин.

1. Рассказать о “Красной книге”

2.  Назвать по схеме (в тетради) птиц, животных, рыб.

3. “Как беречь природу?” –составить правила.

15.

Йәшел аптека. Зеленая аптека.

1. Рассказать о “Зеленой аптеке”

2.  Знать названия лечебных растений.

3. Рассказать о одном лекарственном  растении.

16.

Яҙғы байрамдар. Весенние праздники.

1. Рассказать о весенних праздниках.

2.  Знать названия весенних праздников.

3. Рассказать о одном весеннем празднике.

17.

Нимә белдек? Нимәгә өйрәндек? Һорауҙарға яуап биреү.Что узнали? Чему научились? Ответы на вопросы.

Повторить пройденное.


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Календарь-тематик планлаштырыу

Календарь-тематик планлаштырыу...

Башҡорт әҙәбиәтенән 9-сы класс өсөн календарь-тематик планлаштырыу

9 класс өсөн башҡорт әҙәбиәтенән календарь-тематик планлаштырыу...

Башҡорт теленән 5-се класс өсөн календарь-тематик планлаштырыу

Башҡорт теленән 5-се класс өсөн календарь-тематик планлаштырыу...

Туған (башҡорт) теленән 7-се класс өсөн календарь-тематик планлаштырыу

Туған (башҡорт) теленән 7-се класс өсөн календарь-тематик планлаштырыу...

Туған (башҡорт) телдә әҙәби уҡыу буйынса 5-се класс өсөн календарь-тематик планлаштырыу

Туған (башҡорт) телдә әҙәби уҡыу буйынса 5-се класс өсөн календарь-тематик планлаштырыу...

Туған (башҡорт) телдә әҙәби уҡыу буйынса 4-се класс өсөн календарь-тематик планлаштырыу

Туған (башҡорт) телдә әҙәби уҡыу буйынса 4-се класс өсөн календарь-тематик планлаштырыу...

Туған (башҡорт) телдә әҙәби уҡыу буйынса 1-се класс өсөн календарь-тематик планлаштырыу

Туған (башҡорт) телдә әҙәби уҡыу буйынса 1-се класс өсөн календарь-тематик планлаштырыу...