Контрольные работы по марийскому языку, 2 класс
методическая разработка ( класс) на тему

Виногорова Марина Святославовна

Контрольная работа по каждому пройденному блоку: Палыме лийына, Мемнан ешна, Зоопаркыште да молат.

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл Палыме лийына18.11 КБ
Microsoft Office document icon 2_blok.doc34 КБ
Microsoft Office document icon 3_blok.doc33.5 КБ
Microsoft Office document icon 4_blok.doc33 КБ
Microsoft Office document icon 5_blok.doc33.5 КБ
Microsoft Office document icon 6_blok.doc33.5 КБ
Microsoft Office document icon 7_blok.doc33 КБ
Microsoft Office document icon 8_blok.doc34 КБ
Microsoft Office document icon 9_blok.doc33.5 КБ
Microsoft Office document icon 10_blok.doc34.5 КБ
Microsoft Office document icon 11_blok.doc33.5 КБ
Microsoft Office document icon itogovaya.doc27.5 КБ

Предварительный просмотр:

2-шо классыште «Палыме лийына» теме почеш тергыме паша

1. Помоги Матти найти сбежавшие буквы:

П.р. .р! М.й.н .ӱм.ем Саша. С.л.м л..ж.е! П.л.м. л.й.н.!

2. Скажи по-марийски:

Добрый день! Давайте познакомимся. Меня зовут Ирина. А вас как зовут?

3. Реши примеры и напиши полученный результат:

2+6=                        4+5=                        3+6=                        7+3=                1+8=

4. Найди перевод:

эр

вечер

кас

будем знакомы

шым шагат

палец

палыме лийына

кошка

Тыйын лӱмет кузе?

Добрый день!

Поро кече!

утро

Салам лийже!

кот

мыняр?

мышь

пырыс

Здравствуйте!

коля

сколько?

парня

семь часов

5. Напиши слова в алфавитном порядке:

Юл, Провой, кандаше, олма, лум, мӱкш, шагат, парня, эр, лу, олмапу.



Предварительный просмотр:

2-шо классыште «Мемнан ешна» теме почеш тергыме паша

1. Найди пропущенные слова:

ш.ж.а.р, .оч., а.а, и.а, к.в., ш.л.о, .ч., ак., у.о, .к.

2. Напиши, какие слова пропущены в предложениях:

Тый _______ илет? – Мый Красногорскийыште _____________.

Тыйын __________ кузе?  - Мыйын _________ Ануш.

Тый могай классыште ___________? – Мый __________ классыште тунемам.

3. Найди лишние слова в строчке:

ава, кече, шольо, иза, ача.

кас, эр, икыт, кече, йӱд.

кокыт, визыт, нылыт, кумыт, ака.

4. Найди перевод:

шӱжар

четвертый

иза

Ее зовут Аня.

ава

Где?

шольо

Ты где учишься?

Тудын лӱмжӧ Ануш.

Я учусь в школе.

Тиде мыйын авам.

старший брат

Мый Красногорскийыште илем.

младшая сестра

Тый кушто тунемат?

мама

Мый школышто тунемам.

младший брат

Кушто?

Это моя мама.

нылымше

Я живу в Красногорском.

5. Напиши о себе по-марийски: как тебя зовут, где живешь, где и в каком классе учишься.



Предварительный просмотр:

2-шо классыште «Ме кушто илена» теме почеш тергыме паша

1. Найди сбежавшие буквы:

.д.р, р.е.е, к.г., й.л.г.й, .ш.н, и.и, о.а.

2. Скажи по-марийски:

Это кто? Это что? Этот кот большой или маленький? Вы где живете?

3. Напиши, в каких марийских словах есть две «а», две «у», две «и»:

______________________________________________________________

4. Найди перевод:

Те кушто иледа?

Это не собака, это кошка.

Ме Кожласолаште илена.

девочка

рвезе

Вы где учитесь?

поро

интересный

ушан

Это что?

йолагай

Мы живем в Кожласоле.

оҥай

мальчик

Тиде мо?

добрый

ӱдыр

умный

Те кушто тунемыда?

ленивый

Тиде пий огыл, тиде пырыс.

Вы где живете?

5. Помоги написать о себе по-марийски:

Добрый день! Меня зовут Иштван. Я живу в Будапеште. Я учусь в школе. Я учусь во втором классе. Я изучаю марийский язык.



Предварительный просмотр:

2-шо классыште «Зоопаркыште» теме почеш тергыме паша

1. Найди сбежавшие буквы:

м.с.к., ш.ҥ.о, к.к., р.в.ж, шо..р.е., м.р.., п..е, п.л.ш, са.ыр..

2. Ответь на вопросы:

Пире сур але шеме? Рывыж чоя але чоя огыл? Тый мыняр ияш улат?

3. Напиши, какие слова оказались не на своем месте:

лу, кумло, шӱдӧ, витле, индешле, оҥай

маска, рывыж, пире, мераҥ, ур, куку

кӱчык, кужу, чоя, самырык, шоҥго, нылле

4. Напиши перевод:

ур

пире

чоя

пылыш

Тый мыняр ияш улат?

маска

самырык

шоҥшо

шогертен

кужу

поч

5. Напиши о своей кошке или собаке по-марийски:



Предварительный просмотр:

2-шо классыште «Теле» теме почеш тергыме паша

1. Найди сбежавшие буквы:

п.йр.., т.з.л.к, п.г.л.м.е, с.л.мл.ш, ты.ан..

2. Ответь на вопросы:

Таче лум лумеш? Уремыште йӱштӧ? Мардеж пуа мо?

3. Какие слова оказались не в своей строчке:

тыланаш, саламлаш, пайремлаш, пӧлеклаш, маска

лум, теле, йӱштӧ, издер, ече, шогертен.

Йӱштӧ кугыза, Лумӱдыр, пӧлек, У ий, сӱретлаш

4. Напиши перевод:

У ий

пагалыме

тазалык

Лум лумеш

пиал

Издер дене мунчалташ.

Таче йӱштӧ огыл.

Теле толын.

пайрем

Йӱштӧ кугыза

пӧлек

5. Поставь нужные окончания:

мый йӧрат_______                                        ме йӧрат________

тый йӧрат_______                                        те йӧрат________

тудо йӧрат______                                        нуно йӧрат_______

6. Напиши открытку к Новому году своим родным, учителю.



Предварительный просмотр:

2-шо классыште «Жап, числа, арня» теме почеш тергыме паша

1. Найди сбежавшие буквы:

ш..ат..че, ш..м., .ӱр..ч., р..а.н., .за..я, ку…ж..

2. Напиши, в каких названиях дней недели есть слова «арня» «кече»:

_______________________________________________________________

3. Какие слова оказались не в своей строчке:

кынелаш, кочкаш, мушкаш, пире

шагат, кечывал, пелйӱд, эрдене, сӱретлаш

латкикыт, латкандаше, коло икыт, кумло визыт, пырыс

4. Напиши перевод:

эрдене

кынелаш

кечывал

мушкаш

шӱргӧ

Мыняр жап?

Мыняр шагатлан?

Кочкаш шич

Шӱргетым муш

кушкыжмо

изарня

5. Поставь нужные окончания:

мый кынел_______                                        ме кынел ________

тый кынел _______                                        те кынел ________

тудо кынел ______                                        нуно кынел _______

6. Напиши о себе, ответив на вопросы:

Мыняр шагатлан тыш школышко кает?

Мыняр шагатлан тый школ гыч толат?

Мыняр шагатлан тый кружокыш кает?

Мыняр шагатлан тый мӧҥгышкӧ толат?

Мыняр шагатлан тый урокым ыштет?



Предварительный просмотр:

2-шо классыште «Идалык жап. Шошо» теме почеш тергыме паша

1. Найди сбежавшие буквы в названиях птиц:

ш.р..к, ш..п.., ш..го..к, к..а, п.р.к..ык, .ар..с..,к….к

2. Ответь на вопросы:

Таче могай числа? Тый могай номеран пӧртыштӧ илет? Кунам тыйын шочмо кечет? Тый могай классыште тунемат?

3. Какие слова оказались не в своей строчке:

шошо, теле, кеҥеж, шыже, телым

кайык, рывыж, корак, шемгорак, киса

таче, эрла, кумышто, тенгече, тылзе

4. Напиши перевод:

пушеҥге

ужаргаш

пеледыш

лум шула

вӱд йога

идалык жап

йӱр йӱреш

кеҥежым

Таче могай числа?

шокшо

йӱштӧ

5. Исправь ошибки:

Икымше ӱярняште У ий пайрем толеш. Пургыж тылзыште 31 кече. Ӱярняште кеҥеж толеш. Икымше сорлаште мый школыш каем.

6. Составь кроссворд «Кайык-влак»:



Предварительный просмотр:

2-шо классыште «Тӱс» теме почеш тергыме паша

1. Найди сбежавшие буквы в названиях цвета:

.ош..р.., н..ы..е, к..н., к.р.., у..р.е, .у.

2. Напиши по-марийски:

Дерево зеленое. Моя кошка черная. Цветок синий. Летом белка красная, осенью коричневая. Карандаш красный.

3. Какие слова оказались не в своей строчке:

канде, ужарге, шеме, сур, вуй

кид, йол, шинча, умша, пӧрткайык

курчак, мече, сокыртага, модыш, шошо

4. Напиши перевод:

курчак дене модаш

модаш йӧраташ

йошкарге

умша

нер

парня

канде

ужарге

Тиде мыйын курчакем.

Мый тудым йӧратем.

Эчан мече дене модеш.

5. Поставь нужные слова:

Мыйын уло ________. Мыйын курчакем пеш ________. Тудын ӱпшӧ _______, шинчаже _______, парняже ___________, умшаже ________, тувыржо _______.

6. Составь кроссворд «Мыйын курчакем»:



Предварительный просмотр:

2-шо классыште «Кочкыш» теме почеш тергыме паша

1. Найди сбежавшие буквы в названиях еды:

п..ым.ш, .ар..г., к..де, .лм., ш.., .ӧ., .й

2. Напиши по-марийски:

Мне хочется пить. Я пью молоко. Мне хочется есть. Я ем суп.

3. Поставь нужные окончания:

Мый кол___ кочк_____.                 Ме кол___ кочк_____.

Тый кол___ кочк____.                        Те кол___ кочк_____.

Тудо кол___ кочк_____.                 Нуно кол__ кочк____.

4. Напиши перевод:

вучаш

пареҥге

совла

пӧлеклаш

тамле

ӱй

кочкаш

йӱаш

кочмем шуэш

Перкан лийже!

Тау!

5. Напиши правильно. Так ли это?:

Олмам совла дене кочкыт. Пареҥгым вилке дене кочкыт. Пучымышым кид дене кочкыт. Шӱрым кӱзӧ дене кочкыт. Колым изи совла дене кочкыт.

6. Составь кроссворд «Перкан лийже»:



Предварительный просмотр:

2-шо классыште «Ялыште» теме почеш тергыме паша

1. Найди сбежавшие буквы в названиях овощей и ягод:

к..ы..а, ш.п..р, к..ыр, .и.р, э.ы., .ог.., р..е, ол..п.

2. Ответь полным ответом на вопросы:

Мераҥ мом кочкаш йӧрата?

Простоквашино ялыште кӧ ила?

Маска мом кочкаш йӧрата?

Шоҥшо мом кочкаш йӧрата?

Каза мом кочкаш йӧрата?

3. Поставь нужные окончания:

Мый кол___ кочк_____.                 Ме кол___ кочк_____.

Тый кол___ кочк____.                        Те кол___ кочк_____.

Тудо кол___ кочк_____.                 Нуно кол__ кочк____.

4. Напиши перевод:

корно

урем

поезд дене каяш

пакча

ӱмбалне

пӧртйымал

кудывече

вӱта

эҥыж

олмапучодыра

5. Расшифруй слова:

Тпошыр, ярик, ошнаг, шерык, шывкота, вере, жэыҥ.

6. Составь кроссворд «Пакчаште»:



Предварительный просмотр:

2-шо классыште «Кудывечыште» теме почеш тергыме паша

1. Найди сбежавшие буквы в названиях животных:

к..ы..а, ш.п..р, к..ыр, .и.р, э.ы., .ог.., р..е, ол..п.

2. Напиши, правильно ли написано:

Чыве когокла. Лудо кыдетла. Ушкал крӧкла. Сӧсна ломыжеш. Агытан мура. Комбо лартла.

3. Напиши, какие слова пропущены:

_______ кыдетла. __________ ломыжеш. __________ крӧкла. _______ мура. ______ лартла. ________ когокла.

4. Напиши перевод:

кыдетлаш

агытан

когоклаш

крӧклаш

ломыжаш

лудо

комбо

ушкал

лартлаш

чыве

чывиге

5. Составь кроссворд «Кудывечыште»:



Предварительный просмотр:

Марий йылме дене 2-шо классыште иктешлымаш тергыме паша

I вариант

  1. Напишите буквы марийского алфавита.
  2. Напишите кто отвечает в марийском языке на вопрос «кö?», а кто отвечает на вопрос «мо?». Приведите примеры.
  3. Назовите с какими героями вы познакомились на страницах книги «Марий йылме».
  4. Ответьте на вопросы:

Тиде кö? Тиде мо?

Лиса, утка, стол, гриб, дом, дорога, мама, старший брат, свинья.

  1. Напишите числительные по образцу от 1 до 30: икымше,кокымшо…
  2. Напишите, какие животные живут в Марий Эл.
  3. Напиши о себе по-марийски.
  4. Напишите цвета радуги по-марийски.
  5. Напишите домашних животных и птиц.
  6. Напишите слова, связанные с временами года.

Марий йылме дене иктешлымаш тергыме паша

II вариант

  1. Напишите дни недели по-марийски.
  2. Назовите с какими героями вы познакомились на страницах книги «Марий йылме».
  3. Ответьте на вопросы:

Мыняр жап?

12.45, 02.30, 24.00, 18.00, 05.25, 08.20.

  1. Напишите числительные по образцу от 1 до 30: икыт, кокыт,…
  2. Напишите, какие птицы живут в Марий Эл.
  3. Напиши о своем друге по-марийски.
  4. Напиши части тела по-марийски
  5. Напишите овощи и ягоды по-марийски.
  6. Напишите слова, связанные с деревней.
  7. Напишите слова, связанные с едой.


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Тестовые работы по марийскому языку.

Для проверки знаний учащихся с 3 по 6 классы....

Контрольные работы по марийскому языку, 4 класс

контрольные работы по марийскому языку по темам "Наша школа", "Осень" и другие....

Контрольные работы по марийскому языку, 8 класс

Работа для проверки знаний в конце изученного блока....

Контрольные работы по марийскому языку, 3 класс

Контрольные работы по марийскому языку для 3 класса...

Контрольные работы по марийскому языку, 5 класс

Итоговая контрольная работа по марийскому языку...

итоговая контрольная работа по марийскому языку.тест.

А1. Олмештыш мут  -А) предметым, тудын палыжым, чотшым лумда;Б) лум мут, пале мут але чот мут олмеш кучылталтше ойлымаш ужаш;В) падеж, лица, числа дене вашталтеш;Г) служебный ойлымаш ужаш.А2. Ука...