Контрольные работы по марийскому языку, 2 класс
методическая разработка ( класс) на тему
Контрольная работа по каждому пройденному блоку: Палыме лийына, Мемнан ешна, Зоопаркыште да молат.
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
Палыме лийына | 18.11 КБ |
2_blok.doc | 34 КБ |
3_blok.doc | 33.5 КБ |
4_blok.doc | 33 КБ |
5_blok.doc | 33.5 КБ |
6_blok.doc | 33.5 КБ |
7_blok.doc | 33 КБ |
8_blok.doc | 34 КБ |
9_blok.doc | 33.5 КБ |
10_blok.doc | 34.5 КБ |
11_blok.doc | 33.5 КБ |
itogovaya.doc | 27.5 КБ |
Предварительный просмотр:
2-шо классыште «Палыме лийына» теме почеш тергыме паша
1. Помоги Матти найти сбежавшие буквы:
П.р. .р! М.й.н .ӱм.ем Саша. С.л.м л..ж.е! П.л.м. л.й.н.!
2. Скажи по-марийски:
Добрый день! Давайте познакомимся. Меня зовут Ирина. А вас как зовут?
3. Реши примеры и напиши полученный результат:
2+6= 4+5= 3+6= 7+3= 1+8=
4. Найди перевод:
эр | вечер |
кас | будем знакомы |
шым шагат | палец |
палыме лийына | кошка |
Тыйын лӱмет кузе? | Добрый день! |
Поро кече! | утро |
Салам лийже! | кот |
мыняр? | мышь |
пырыс | Здравствуйте! |
коля | сколько? |
парня | семь часов |
5. Напиши слова в алфавитном порядке:
Юл, Провой, кандаше, олма, лум, мӱкш, шагат, парня, эр, лу, олмапу.
Предварительный просмотр:
2-шо классыште «Мемнан ешна» теме почеш тергыме паша
1. Найди пропущенные слова:
ш.ж.а.р, .оч., а.а, и.а, к.в., ш.л.о, .ч., ак., у.о, .к.
2. Напиши, какие слова пропущены в предложениях:
Тый _______ илет? – Мый Красногорскийыште _____________.
Тыйын __________ кузе? - Мыйын _________ Ануш.
Тый могай классыште ___________? – Мый __________ классыште тунемам.
3. Найди лишние слова в строчке:
ава, кече, шольо, иза, ача.
кас, эр, икыт, кече, йӱд.
кокыт, визыт, нылыт, кумыт, ака.
4. Найди перевод:
шӱжар | четвертый |
иза | Ее зовут Аня. |
ава | Где? |
шольо | Ты где учишься? |
Тудын лӱмжӧ Ануш. | Я учусь в школе. |
Тиде мыйын авам. | старший брат |
Мый Красногорскийыште илем. | младшая сестра |
Тый кушто тунемат? | мама |
Мый школышто тунемам. | младший брат |
Кушто? | Это моя мама. |
нылымше | Я живу в Красногорском. |
5. Напиши о себе по-марийски: как тебя зовут, где живешь, где и в каком классе учишься.
Предварительный просмотр:
2-шо классыште «Ме кушто илена» теме почеш тергыме паша
1. Найди сбежавшие буквы:
.д.р, р.е.е, к.г., й.л.г.й, .ш.н, и.и, о.а.
2. Скажи по-марийски:
Это кто? Это что? Этот кот большой или маленький? Вы где живете?
3. Напиши, в каких марийских словах есть две «а», две «у», две «и»:
______________________________________________________________
4. Найди перевод:
Те кушто иледа? | Это не собака, это кошка. |
Ме Кожласолаште илена. | девочка |
рвезе | Вы где учитесь? |
поро | интересный |
ушан | Это что? |
йолагай | Мы живем в Кожласоле. |
оҥай | мальчик |
Тиде мо? | добрый |
ӱдыр | умный |
Те кушто тунемыда? | ленивый |
Тиде пий огыл, тиде пырыс. | Вы где живете? |
5. Помоги написать о себе по-марийски:
Добрый день! Меня зовут Иштван. Я живу в Будапеште. Я учусь в школе. Я учусь во втором классе. Я изучаю марийский язык.
Предварительный просмотр:
2-шо классыште «Зоопаркыште» теме почеш тергыме паша
1. Найди сбежавшие буквы:
м.с.к., ш.ҥ.о, к.к., р.в.ж, шо..р.е., м.р.., п..е, п.л.ш, са.ыр..
2. Ответь на вопросы:
Пире сур але шеме? Рывыж чоя але чоя огыл? Тый мыняр ияш улат?
3. Напиши, какие слова оказались не на своем месте:
лу, кумло, шӱдӧ, витле, индешле, оҥай
маска, рывыж, пире, мераҥ, ур, куку
кӱчык, кужу, чоя, самырык, шоҥго, нылле
4. Напиши перевод:
ур | |
пире | |
чоя | |
пылыш | |
Тый мыняр ияш улат? | |
маска | |
самырык | |
шоҥшо | |
шогертен | |
кужу | |
поч |
5. Напиши о своей кошке или собаке по-марийски:
Предварительный просмотр:
2-шо классыште «Теле» теме почеш тергыме паша
1. Найди сбежавшие буквы:
п.йр.., т.з.л.к, п.г.л.м.е, с.л.мл.ш, ты.ан..
2. Ответь на вопросы:
Таче лум лумеш? Уремыште йӱштӧ? Мардеж пуа мо?
3. Какие слова оказались не в своей строчке:
тыланаш, саламлаш, пайремлаш, пӧлеклаш, маска
лум, теле, йӱштӧ, издер, ече, шогертен.
Йӱштӧ кугыза, Лумӱдыр, пӧлек, У ий, сӱретлаш
4. Напиши перевод:
У ий | |
пагалыме | |
тазалык | |
Лум лумеш | |
пиал | |
Издер дене мунчалташ. | |
Таче йӱштӧ огыл. | |
Теле толын. | |
пайрем | |
Йӱштӧ кугыза | |
пӧлек |
5. Поставь нужные окончания:
мый йӧрат_______ ме йӧрат________
тый йӧрат_______ те йӧрат________
тудо йӧрат______ нуно йӧрат_______
6. Напиши открытку к Новому году своим родным, учителю.
Предварительный просмотр:
2-шо классыште «Жап, числа, арня» теме почеш тергыме паша
1. Найди сбежавшие буквы:
ш..ат..че, ш..м., .ӱр..ч., р..а.н., .за..я, ку…ж..
2. Напиши, в каких названиях дней недели есть слова «арня» «кече»:
_______________________________________________________________
3. Какие слова оказались не в своей строчке:
кынелаш, кочкаш, мушкаш, пире
шагат, кечывал, пелйӱд, эрдене, сӱретлаш
латкикыт, латкандаше, коло икыт, кумло визыт, пырыс
4. Напиши перевод:
эрдене | |
кынелаш | |
кечывал | |
мушкаш | |
шӱргӧ | |
Мыняр жап? | |
Мыняр шагатлан? | |
Кочкаш шич | |
Шӱргетым муш | |
кушкыжмо | |
изарня |
5. Поставь нужные окончания:
мый кынел_______ ме кынел ________
тый кынел _______ те кынел ________
тудо кынел ______ нуно кынел _______
6. Напиши о себе, ответив на вопросы:
Мыняр шагатлан тыш школышко кает?
Мыняр шагатлан тый школ гыч толат?
Мыняр шагатлан тый кружокыш кает?
Мыняр шагатлан тый мӧҥгышкӧ толат?
Мыняр шагатлан тый урокым ыштет?
Предварительный просмотр:
2-шо классыште «Идалык жап. Шошо» теме почеш тергыме паша
1. Найди сбежавшие буквы в названиях птиц:
ш.р..к, ш..п.., ш..го..к, к..а, п.р.к..ык, .ар..с..,к….к
2. Ответь на вопросы:
Таче могай числа? Тый могай номеран пӧртыштӧ илет? Кунам тыйын шочмо кечет? Тый могай классыште тунемат?
3. Какие слова оказались не в своей строчке:
шошо, теле, кеҥеж, шыже, телым
кайык, рывыж, корак, шемгорак, киса
таче, эрла, кумышто, тенгече, тылзе
4. Напиши перевод:
пушеҥге | |
ужаргаш | |
пеледыш | |
лум шула | |
вӱд йога | |
идалык жап | |
йӱр йӱреш | |
кеҥежым | |
Таче могай числа? | |
шокшо | |
йӱштӧ |
5. Исправь ошибки:
Икымше ӱярняште У ий пайрем толеш. Пургыж тылзыште 31 кече. Ӱярняште кеҥеж толеш. Икымше сорлаште мый школыш каем.
6. Составь кроссворд «Кайык-влак»:
Предварительный просмотр:
2-шо классыште «Тӱс» теме почеш тергыме паша
1. Найди сбежавшие буквы в названиях цвета:
.ош..р.., н..ы..е, к..н., к.р.., у..р.е, .у.
2. Напиши по-марийски:
Дерево зеленое. Моя кошка черная. Цветок синий. Летом белка красная, осенью коричневая. Карандаш красный.
3. Какие слова оказались не в своей строчке:
канде, ужарге, шеме, сур, вуй
кид, йол, шинча, умша, пӧрткайык
курчак, мече, сокыртага, модыш, шошо
4. Напиши перевод:
курчак дене модаш | |
модаш йӧраташ | |
йошкарге | |
умша | |
нер | |
парня | |
канде | |
ужарге | |
Тиде мыйын курчакем. | |
Мый тудым йӧратем. | |
Эчан мече дене модеш. |
5. Поставь нужные слова:
Мыйын уло ________. Мыйын курчакем пеш ________. Тудын ӱпшӧ _______, шинчаже _______, парняже ___________, умшаже ________, тувыржо _______.
6. Составь кроссворд «Мыйын курчакем»:
Предварительный просмотр:
2-шо классыште «Кочкыш» теме почеш тергыме паша
1. Найди сбежавшие буквы в названиях еды:
п..ым.ш, .ар..г., к..де, .лм., ш.., .ӧ., .й
2. Напиши по-марийски:
Мне хочется пить. Я пью молоко. Мне хочется есть. Я ем суп.
3. Поставь нужные окончания:
Мый кол___ кочк_____. Ме кол___ кочк_____.
Тый кол___ кочк____. Те кол___ кочк_____.
Тудо кол___ кочк_____. Нуно кол__ кочк____.
4. Напиши перевод:
вучаш | |
пареҥге | |
совла | |
пӧлеклаш | |
тамле | |
ӱй | |
кочкаш | |
йӱаш | |
кочмем шуэш | |
Перкан лийже! | |
Тау! |
5. Напиши правильно. Так ли это?:
Олмам совла дене кочкыт. Пареҥгым вилке дене кочкыт. Пучымышым кид дене кочкыт. Шӱрым кӱзӧ дене кочкыт. Колым изи совла дене кочкыт.
6. Составь кроссворд «Перкан лийже»:
Предварительный просмотр:
2-шо классыште «Ялыште» теме почеш тергыме паша
1. Найди сбежавшие буквы в названиях овощей и ягод:
к..ы..а, ш.п..р, к..ыр, .и.р, э.ы., .ог.., р..е, ол..п.
2. Ответь полным ответом на вопросы:
Мераҥ мом кочкаш йӧрата?
Простоквашино ялыште кӧ ила?
Маска мом кочкаш йӧрата?
Шоҥшо мом кочкаш йӧрата?
Каза мом кочкаш йӧрата?
3. Поставь нужные окончания:
Мый кол___ кочк_____. Ме кол___ кочк_____.
Тый кол___ кочк____. Те кол___ кочк_____.
Тудо кол___ кочк_____. Нуно кол__ кочк____.
4. Напиши перевод:
корно | |
урем | |
поезд дене каяш | |
пакча | |
ӱмбалне | |
пӧртйымал | |
кудывече | |
вӱта | |
эҥыж | |
олмапучодыра | |
5. Расшифруй слова:
Тпошыр, ярик, ошнаг, шерык, шывкота, вере, жэыҥ.
6. Составь кроссворд «Пакчаште»:
Предварительный просмотр:
2-шо классыште «Кудывечыште» теме почеш тергыме паша
1. Найди сбежавшие буквы в названиях животных:
к..ы..а, ш.п..р, к..ыр, .и.р, э.ы., .ог.., р..е, ол..п.
2. Напиши, правильно ли написано:
Чыве когокла. Лудо кыдетла. Ушкал крӧкла. Сӧсна ломыжеш. Агытан мура. Комбо лартла.
3. Напиши, какие слова пропущены:
_______ кыдетла. __________ ломыжеш. __________ крӧкла. _______ мура. ______ лартла. ________ когокла.
4. Напиши перевод:
кыдетлаш | |
агытан | |
когоклаш | |
крӧклаш | |
ломыжаш | |
лудо | |
комбо | |
ушкал | |
лартлаш | |
чыве | |
чывиге |
5. Составь кроссворд «Кудывечыште»:
Предварительный просмотр:
Марий йылме дене 2-шо классыште иктешлымаш тергыме паша
I вариант
- Напишите буквы марийского алфавита.
- Напишите кто отвечает в марийском языке на вопрос «кö?», а кто отвечает на вопрос «мо?». Приведите примеры.
- Назовите с какими героями вы познакомились на страницах книги «Марий йылме».
- Ответьте на вопросы:
Тиде кö? Тиде мо?
Лиса, утка, стол, гриб, дом, дорога, мама, старший брат, свинья.
- Напишите числительные по образцу от 1 до 30: икымше,кокымшо…
- Напишите, какие животные живут в Марий Эл.
- Напиши о себе по-марийски.
- Напишите цвета радуги по-марийски.
- Напишите домашних животных и птиц.
- Напишите слова, связанные с временами года.
Марий йылме дене иктешлымаш тергыме паша
II вариант
- Напишите дни недели по-марийски.
- Назовите с какими героями вы познакомились на страницах книги «Марий йылме».
- Ответьте на вопросы:
Мыняр жап?
12.45, 02.30, 24.00, 18.00, 05.25, 08.20.
- Напишите числительные по образцу от 1 до 30: икыт, кокыт,…
- Напишите, какие птицы живут в Марий Эл.
- Напиши о своем друге по-марийски.
- Напиши части тела по-марийски
- Напишите овощи и ягоды по-марийски.
- Напишите слова, связанные с деревней.
- Напишите слова, связанные с едой.
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Тестовые работы по марийскому языку.
Для проверки знаний учащихся с 3 по 6 классы....
Контрольная работа по русскому языку по теме "Наречие" 7 класс, контрольная работа по русскому языку по теме "Частицы" 7 класс
Контрольная работа по теме "Наречие", контрольная работа по теме "Частицы"...
Контрольные работы по марийскому языку, 4 класс
контрольные работы по марийскому языку по темам "Наша школа", "Осень" и другие....
Контрольные работы по марийскому языку, 8 класс
Работа для проверки знаний в конце изученного блока....
Контрольные работы по марийскому языку, 3 класс
Контрольные работы по марийскому языку для 3 класса...
Контрольные работы по марийскому языку, 5 класс
Итоговая контрольная работа по марийскому языку...
итоговая контрольная работа по марийскому языку.тест.
А1. Олмештыш мут -А) предметым, тудын палыжым, чотшым лумда;Б) лум мут, пале мут але чот мут олмеш кучылталтше ойлымаш ужаш;В) падеж, лица, числа дене вашталтеш;Г) служебный ойлымаш ужаш.А2. Ука...