Открытое занятие «Богун бисте аалчылар аалдап келген»
план-конспект по музыке
Тема: Богун бисте аалчылар аалдап келген.
Сорулгазы: 1. Келген аалчылар-биле база оларнын хогжум херекселдери-биле уругларны таныштырары.
2. кичээлге уругларнын сонуургалын куштелдирбишаан, дыл-домаан сайзырадыры.
3. хогжумнуг оюннар таварыштыр уругларны чараш аажы-чанга кижизидери.
Дерилгези: проектор, ноутбук, баян, чымчак ойнаарактар- койгунак, дилгижек, адыгжыгаш, 2 бичии коробкалар, колокольчиктер, ложкалар, маракастар, бубенер.
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
otkrytoe_zanyatie_v_starshey_gruppe.docx | 17.73 КБ |
Онлайн-тренажёры музыкального слухаМузыкальная академия
Теория музыки и у Упражнения на развитие музыкального слуха для учащихся музыкальных школ и колледжей
Современно, удобно, эффективно
Предварительный просмотр:
Муниципальное бюджетное дошкольное образовательное учреждение детский сад «Челээш» с.Саглы Овюрского кожууна Республики Тыва
Улуг болукке ажык кичээл:
«Богун бисте аалчылар аалдап келген»
Ыры-хогжум башкызы: Ооржак Х.Д.
Саглы,2023г.
Тема: Богун бисте аалчылар аалдап келген.
Сорулгазы: 1. Келген аалчылар-биле база оларнын хогжум херекселдери-биле уругларны таныштырары.
2. кичээлге уругларнын сонуургалын куштелдирбишаан, дыл-домаан сайзырадыры.
3. хогжумнуг оюннар таварыштыр уругларны чараш аажы-чанга кижизидери.
Дерилгези: проектор, ноутбук, баян, чымчак ойнаарактар- койгунак, дилгижек, адыгжыгаш, 2 бичии коробкалар, колокольчиктер, ложкалар, маракастар, бубенер.
Чорудуу: Организастыг кезээ.
Уруглар залче марш аялгазы-биле кирип келгеш, марштаар, оожум халыыр, койгунактап шураар, адыглаштыр кылаштаар.
Башкы:-экии, уруглар! Сонга караанда кым чаштынып турары ол корунерем? койгунак аалдап келген шээй, ынчангаш койгунак –биле мендилежип алыылынар уруглар.
1. Мендилежиишкин: (приветствие)
-Здравствуй, солнце золотое!
-Здравствуй, небо голубое!
-Здравствуй, маленький зайчонок!
-Здравствуйте, мои друзья!
Башкы:
-ам койгунакка канчаар уну оттурарын айтып берээлинерем уруглар!
-баштай ырлаарда канчаар олуруп алыр ийик уруглар? (уругларнын харыызы-ооргазын дорт олуруп алыр. Холдарын, буттарын шын салып алыр) --агаарны чузу –биле киир тынар ийикуруглар?(уругларнын харыызы-думчуу-биле киир тынар)
2. Ун оттуруушкунну : (распевка)-до-соль.
Башкы: -Ам койгунакка «Аялганы тып » деп оюнувусту ойнап бэрээлинерем уруглар? Кым эн-не хой ырыларны аялгазындан тывар эвес?
3. Оюн: «Аялганы тып»- «Шагаа», «Авам», «Веселые гуси»
Башкы:-ам койгунакка «Веселые гуси» деп ырывысты танцылап тургаш ырлап берээлинерем че уруглар? А койгунак силернин кайы-хире танцылаарынарны коор.
Ыры: «Веселые гуси»
Башкы:- ам бичии сула шимчээшкинден кылыптаалынарам че уруглар.
4. Сула шимчээшкин: (физминутка-детская танцевальная музыка)
-хлопание рук
-топание ног
-прыгание
-руки на поясе, полу приседание в стороны.
(Башкы ноутбука дилгинин ыызын (лисий лай) салыптар)
Башкы:- Ой, ол кым ыглап турары-ол уруглар? (уругларнын харыызы)
(башкы эжикти ажыткаш дилгижек биле адыгжыгашты киирип экээр.)
-даштын дилгижек биле адыгжыгаш ыглап олур шээй уруглар. Силернин-биле кады ойнаар дээш белекчигештерлиг келген. (бичии корбканы башкы ажыткаш, оон иштинде дааштыг ойнаарактарны уругларга улеп бээр)
Башкы:- Уруглар, дилгижек биле адыгжыгаш бистерге чуу деп дааштыг ойнаарактар эккелген-дир? Оларнын аттарын адап корээлинерем.
Койгунак конгажыктар биле маракастар эккеп берген. Дилги биле адыгжыгаш ыяш омааштар биле бубеннер берген.
Башкы:-Ам дараазында бичии анчыгаштарнын биске эккеп берген дааштыг ойнаарактары-биле ойнаптаалынарам уруглар. Баштай чугле конгалар биле маракастыг уруглар ойнаар, оон чугле ыяш омааштарлыг болгаш бубеннерлиг уруглар ойнаар. Эн-не соолунде шупту денге ойнаар бис.
Ыры: «Пляшут зайки»
Быжыглаашкын: -уруглар койгунак, дилгижек, адыгжыгаш бистерге эккеп берген ойнаарактарын адаптаалынарам.
Уруглар:-конга, маракас, ыяш омааштар, бубен.
Башкы:-Уруглар ам «Хогжум херекселин эпте » деп оюнувусту ойнаптаалынарам.
Оюн: «Хогжум херекселин эпте»
Башкы:- Эр-хейлер, сактып алган –дыр силер уруглар. Ам анчыгаштар –биле байырлаажыр бис уруглар. Олар аргазынче чанар дээн-дир. (анчыгаштар уруглар-биле байырлашкаш чоруптар)
Туннел (рефлексия)- богунгу кичээлде кымнар аалдап кээп чорду уруглар? (уругларнын долу харыызы)
-Богунгу кичээлден чуну билип алдывыс уруглар? (уругларнын харыызы)
-Эки кичээлдээнинер дээш улуу-биле четтирдим уруглар.
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Открытое занятие по английскому языку в дошкольной группе в рамках "Дня открытых дверей" для родителей.Название "Вместе весело дружить""
Открытое занятие для родителей детей, посещающих дошкольную группу. Дети с преподавателем ищут друзей для загрустившего Шалтая-Болтая, который хочет найти себе друзей среди домашних питомцев ...
Конспект открытого занятия Тема занятия: «Dreamland of seasons» («Волшебный мир времен года»)
Конспект открытого занятия на тему "Волшебный мир времен года" для учащихся 3-4 класса...
Вступление перед открытым занятием. Открытое занятие для детей младшей дошкольной группы «Домашние животные»
Вступление перед открытым занятием...
2.1. Продуктивность личного вклада педагогического работника в повышение качества образования. Совершенствование методов обучения и воспитания через проведение открытых занятий (экспертный лист оценивания, протокол посещения первого открытого занятия от М
Совершенствование методов обучения и воспитания через проведение открытых занятий (экспертный лист оценивания, протокол посещения первого открытого занятия от МС ОО)...
2.2. Продуктивность личного вклада педагогического работника в повышение качества образования. Совершенствование методов обучения и воспитания через проведение открытых занятий (экспертный лист оценивания, протокол посещения второго открытого занятия от М
Совершенствование методов обучения и воспитания через проведение открытых занятий (экспертный лист оценивания, протокол посещения второго открытого занятия от МС ОО)...
2.3. Совершенствование методов обучения и воспитания через проведение открытых занятий (экспертный лист оценивания, протокол посещения третьего открытого занятия от МС ОО)
Совершенствование методов обучения...
2.4. Совершенствование методов обучения и воспитания через проведение открытых занятий (экспертный лист оценивания, протокол посещения четвертого открытого занятия от МС ОО)
Совершенствование методов обучения и воспитания через проведение открытых занятий (экспертный лист оценивания, протокол посещения четвертого открытого занятия от МС ОО)...