Комплекс информационной поддержки по мировой художественной культуре в 6 классе
методическая разработка по мхк (6 класс) по теме
Данный комплекс разработан мной для информационной поддержки при изучении мировой художественной культуры в 6 классе. Он включает в себя презентации (Power Point).
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
prezentatsiya_6_klass_sotvorenie_mira_i_cheloveka.ppsx | 278.47 КБ |
Предварительный просмотр:
Подписи к слайдам:
Иван Айвазовский. 1841 г. «ХАОС» …Земля же была безвидна и пуста, и тьма над бездною, и дух божий носился над водою…
1 Въ начáлѣ сотвори́ Бóгъ нéбо и зéмлю . Земля́ же бѣ ́ неви́дима и неустрóена , и тмá верхý бéздны , и Дýхъ Бóжiй ношáшеся верхý воды́. И речé Бóгъ : да бýдетъ свѣ ́ тъ . И бы́сть свѣ ́ тъ . И ви́ дѣ Бóгъ свѣ ́ тъ , я́ко добрó , и разлучи́ Бóгъ междý свѣ́томъ и междý тмóю . И наречé Бóгъ свѣ ́ тъ дéнь , а тмý наречé нóщь . И бы́сть вéчеръ , и бы́сть ýтро , дéнь еди́нъ .
2 И речé Бóгъ : да бýдетъ твéрдь посредѣ ́ воды́, и да бýдетъ разлучáющи посредѣ ́ воды́ и воды́. И бы́сть тáко . И сотвори́ Бóгъ твéрдь , и разлучи́ Бóгъ междý водóю , я́же бѣ́ подъ твéрдiю , и междý водóю , я́же бѣ ́ надъ твéрдiю . И наречé Бóгъ твéрдь нéбо . И ви́ дѣ Бóгъ , я́ко добрó . И бы́сть вéчеръ , и бы́сть ýтро , дéнь вторы́й .
3 И речé Бóгъ : да соберéтся водá , я́же подъ небесéмъ , въ собрáнiе еди́но , и да яви́тся сýша . И бы́сть тáко . И собрáся водá , я́же подъ небесéмъ , въ собрáнiя своя́, и яви́ся сýша . И наречé Бóгъ сýшу зéмлю , и собрáнiя вóдъ наречé моря́ . И ви́ дѣ Бóгъ , я́ко добрó . И речé Бóгъ : да прорасти́тъ земля́ бы́лiе травнóе , сѣ́ющее сѣ́мя по рóду и по подóбiю , и дрéво плодови́тое творя́щее плóдъ , емýже сѣ ́мя егó въ нéмъ , по рóду на земли́. И бы́сть тáко . И изнесé земля́ бы́лiе травнóе , сѣ́ющее сѣ́мя по рóду и по подóбiю , и дрéво плодови́тое творя́щее плóдъ , емýже сѣ ́мя егó въ нéмъ , по рóду на земли́. И ви́ дѣ Бóгъ , я́ко добрó . И бы́сть вéчеръ , и бы́сть ýтро , дéнь трéтiй .
4 И речé Бóгъ : да бýдутъ свѣти ́ ла на твéрди небéснѣй , освѣщáти зéмлю и разлучáти междý днéмъ и междý нóщiю : и да бýдутъ въ знáменiя и во временá , и во дни́ и въ лѣ ́та, и да бýдутъ въ просвѣщéнiе на твéрди небéснѣй , я́ко свѣти ́ ти по земли́. И бы́сть тáко . И сотвори́ Бóгъ двá свѣти́ла вели́кая : свѣти́ло вели́кое въ начáла днé , и свѣти ́ ло мéншее въ начáла нóщи , и звѣ ́ зды : и положи́ я́ Бóгъ на твéрди небéснѣй , я́ко свѣти ́ ти на зéмлю , и владѣ ́ ти днéмъ и нóщiю , и разлучáти междý свѣ ́ томъ и междý тмóю . И ви́ дѣ Бóгъ , я́ко добрó . И бы́сть вéчеръ , и бы́сть ýтро , дéнь четвéртый .
6-1 И речé Бóгъ : да изведýтъ вóды гáды дýшъ живы́хъ , и пти́цы летáющыя по земли́, по твéрди небéснѣй . И бы́сть тáко . И сотвори́ Бóгъ ки́ты вели́кiя , и вся́ку дýшу живóтныхъ гадóвъ , я́же изведóша вóды по родóмъ и́хъ , и вся́ку пти́цу пернáту по рóду . И ви́ дѣ Бóгъ , я́ко добрá . И благослови́ я́ Бóгъ , глагóля : расти́теся и мнóжитеся , и напóлните вóды , я́же въ моря́хъ , и пти́цы да умнóжатся на земли́. И бы́сть вéчеръ , и бы́сть ýтро , дéнь пя́тый . И речé Бóгъ : да изведéтъ земля́ дýшу жи́ву по рóду , четверонóгая и гáды , и звѣ ́ ри земли́ по рóду . И бы́сть тáко . И сотвори́ Бóгъ звѣ́ри земли́ по рóду , и скоты́ по рóду и́хъ , и вся́ гáды земли́ по рóду и́хъ . И ви́ дѣ Бóгъ , я́ко добрá .
6-2 И речé Бóгъ : сотвори́мъ человѣ ́ ка по о́бразу Нáшему и по подóбiю , и да обладáетъ ры́бами морски́ми , и пти́цами небéсными , и скотáми , и всéю землéю , и всѣ ́ми гáды пресмыкáющимися по земли́. И сотвори́ Бóгъ человѣ́ка, по о́бразу Бóжiю сотвори́ егó : мýжа и женý сотвори́ и́хъ . И благослови́ и́хъ Бóгъ , глагóля : расти́теся и мнóжитеся , и напóлните зéмлю , и госпóдствуйте éю , и обладáйте ры́бами морски́ми , и звѣрьми ́ и пти́цами небéсными , и всѣ ́ми скотáми , и всéю землéю , и всѣ ́ми гáдами пресмыкáющимися по земли́. И речé Бóгъ : сé , дáхъ вáмъ вся́кую травý сѣ ́ менную сѣ́ющую сѣ́мя, éже éсть верхý земли́ всея́: и вся́кое дрéво , éже и́мать въ себѣ ́ плóдъ сѣ ́мене сѣ ́ меннаго , вáмъ бýдетъ въ снѣ́дь. И бы́сть тáко . И ви́ дѣ Бóгъ вся́, ели́ка сотвори́: и сé добрá зѣлó . И бы́сть вéчеръ , и бы́сть ýтро , дéнь шесты́й .
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Мировая художественная культура. 8 класс.
Своеобразие художественной культуры древнейших цивилизаций.Урок 4.1 / 4.2 / 4.3 (Учебник Г. И. Данилова)...
Рабочая программа по Мировой Художественной культуры 8 класс
Рабочая программа по МХК 8 класс....
Презентация «Художественная культура Древнего Рима. Выполнена к учебнику Рапацкая Л.А., Мировая художественная культура, 10 класс
Презентация "Художественная культура Древнего Рима". Выполнена к учебнику Рапацкая Л.А., Мировая художественная культура, 10 класс (Допущено Министерством образования и науки Р...
Тестовые задания для компьютерного тестирования в формате Excel для итоговой оценки знаний обучающихся по предмету «Изобразительное искусство» /9 класс/ и предмету «Мировая художественная культура» /11 класс/
В документе представлены тесты разного типа в в формате Excel по предметам Изобразительное искусство и МХК....
Вопросы к зачету 1 четверти по мировым художественным культурам 10 класс к учебнику Г.И. Даниловой 10 класс. Базовый уровень.
Вопросы составлены по учебнику Г.И. Даниловой 10 класс Базовый уровень. Публикую в помощь коллегам. Вдруг пригодится....
Вопросы к зачету 2 четверти по мировым художественным культурам 10 класс к учебнику Г.И. Даниловой 10 класс. Базовый уровень
Вопросы к зачету составлены по материалу учебника Г.И. Даниловой. Для 2-го варианта я использовала технологию QR-code (перед вопросами есть ссылка, чтобы создать код)...
Методическая разработка урока по мировой художественной культуре. 10 класс. Урок-дебаты Два взгляда. Русская художественная культура в эпоху Просвещения: формирование гуманистических идеалов.
Сегодня у нас необычный урок. Вы хорошо знакомы с дебатами. Помним правила – быть уважительными по отношению к мнению оппонентов, быть внимательными, слышать друг друга, задавать воп...