Лексические тренажеры по темам
тренажёр по английскому языку на тему

Худаева Ольга Владимировна

Тренажер для  закрепления знаний

Предмет: английский язык

Класс: 4

УМК – любой

Продолжительность на уроке: 10-15 минут

Предназначение: для организации индивидуальной, групповой и коллективной работы.

Цель: совершенствование лексического материала по теме.

Пояснения учителю

Детям выдаются карточки.  Все слова, представленные в таблице, ученикам знакомы. Ученики должны  найти и заштриховать из  предложенных слов только те слова, которые относятся  к  теме «Одежда». Если задание выполнено правильно, то в результате штриховки должно получиться слово «cap». Работа может выполняться как индивидуально,  так и в парах. Возможно выполнение данного задания в качестве разминки или контроля в виде словарного диктанта « quiz».

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл trenazhery_po_temam.docx141.91 КБ

Предварительный просмотр:

Тема: «Clothes»

Тренажер для  закрепления знаний

Предмет: английский язык

Класс: 4

УМК – любой

Продолжительность на уроке: 10-15 минут

Предназначение: для организации индивидуальной, групповой и коллективной работы.

Цель: совершенствование лексического материала по теме.

Пояснения учителю

Детям выдаются карточки.  Все слова, представленные в таблице, ученикам знакомы. Ученики должны  найти и заштриховать из  предложенных слов только те слова, которые относятся  к  теме «Одежда». Если задание выполнено правильно, то в результате штриховки должно получиться слово «cap». Работа может выполняться как индивидуально,  так и в парах. Возможно выполнение данного задания в качестве разминки или контроля в виде словарного диктанта « quiz».

Find all words on the theme “Cloths” and mark them. See what you get!

 hall

cap

flat

field

country

strong

trousers

star

dress

hat

nice

buy

sweater

sofa

hat

cow

city

coat

blouse

bike

shirt

sister

gloves

come

dress

chair

house

sheep

jeans

swim

jacket

dog

trainers

brother

boots

drink

cloths

shelf

under

road

mittens

play

clothes

cat

boots

mother

T-shirt

fly

shorts

floor

above

garden

gloves

write

hat

bird

skirt

father

jeans

have

boots

table

behind

hill

T-shirt

put

boots

bear

scarf

trainers

lazy

give

skirt

fire

corner

bridge

jacket

give

skirt

lion

sweater

carrot

monkey

find

shoes

lamp

desk

apple

sweater

like

shorts

tiger

cap

bread

jump

feed

T-shirt

piano

shirt

horse

windy

dress

trainers

mouse

shoes

butter

skip

make

pantry

scarf

large

river

town

want

scarf

live

cloths

milk

think

read

cap

 

trousers

dress

hat

sweater

hat

coat

blouse

shirt

gloves

dress

jeans

jacket

trainers

boots

cloths

mittens

clothes

boots

T-shirt

shorts

gloves

hat

skirt

jeans

boots

T-shirt

boots

scarf

trainers

skirt

jacket

skirt

sweater

shoes

sweater

shorts

cap

T-shirt

shirt

dress

trainers

shoes

scarf

scarf

cloths

hall

cap

flat

field

country

strong

trousers

star

dress

hat

nice

buy

sweater

sofa

hat

cow

city

coat

blouse

bike

shirt

sister

gloves

come

dress

chair

house

sheep

jeans

swim

jacket

dog

trainers

brother

boots

drink

cloths

shelf

under

road

mittens

play

clothes

cat

boots

mother

T-shirt

fly

shorts

floor

above

garden

gloves

write

hat

bird

skirt

father

jeans

have

boots

table

behind

hill

T-shirt

put

boots

bear

scarf

trainers

lazy

give

skirt

fire

corner

bridge

jacket

give

skirt

lion

sweater

carrot

monkey

find

shoes

lamp

desk

apple

sweater

like

shorts

tiger

cap

bread

jump

feed

T-shirt

piano

shirt

horse

windy

dress

trainers

mouse

shoes

butter

skip

make

pantry

scarf

large

river

town

want

scarf

live

cloths

milk

think

read

Тема: «Animals»

Тренажер для  закрепления знаний

Предмет: английский язык

Класс: 3-4

УМК – любой

Продолжительность на уроке: 10-15 минут

Предназначение: для организации индивидуальной, групповой и коллективной работы.

Цель: совершенствование лексического материала по теме.

Пояснения учителю

Детям выдаются карточки.  Все слова, представленные в таблице, ученикам знакомы. Ученики должны  найти и заштриховать из  предложенных слов только те слова, которые относятся  к  теме «Животные». Если задание выполнено правильно, то в результате штриховки должно получиться слово «cat». Работа может выполняться как индивидуально,  так и в парах. Возможно выполнение данного задания в качестве разминки или контроля в виде словарного диктанта « quiz».

Find all words on the theme “Animals” and mark them. See what you get!

summer

dog

milk

farm

puzzle

red

hen

porridge

bread

kitten

one

nine

monkey

town

cat

house

swim

parrot

chicken

coffee

lemon

giraffe

two

four

lion

country

carrot

forest

goat

black

wolf

girl

goat

sheep

dog

six

tiger

poster

butter

what

crocodile

white

fox

boy

tennis

horse

pen

seven

mouse

letter

apple

where

bird

morning

pig

face

potato

fish

his

five

cow

paper

cheese

when

bee

today

kitten

home

school

monkey

yes

week

sheep

letter

dirty

why

bear

cake

puppy

clean

which

lion

stamp

year

horse

office

pen

who

rabbit

tea

sheep

banana

listen

tiger

ball

sad

eagle

bike

camel

clock

green

cockerel

horse

egg

read

mouse

doll

rabbit

spring

elephant

shirt

walk

yellow

soup

fish

tomato

write

music

pig

bad

dog

hen

kitten

monkey

cat

parrot

chicken

giraffe

lion

goat

wolf

goat

sheep

dog

tiger

crocodile

fox

horse

mouse

bird

pig

fish

cow

bee

kitten

monkey

sheep

bear

puppy

lion

horse

rabbit

sheep

tiger

eagle

camel

cockerel

horse

mouse

rabbit

elephant

fish

pig

summer

dog

milk

farm

puzzle

red

hen

porridge

bread

kitten

one

nine

monkey

town

cat

house

swim

parrot

chicken

coffee

lemon

giraffe

two

four

lion

country

carrot

forest

goat

black

wolf

girl

goat

sheep

dog

six

tiger

poster

butter

what

crocodile

white

fox

boy

tennis

horse

pen

seven

mouse

letter

apple

where

bird

morning

pig

face

potato

fish

his

five

cow

paper

cheese

when

bee

today

kitten

home

school

monkey

yes

week

sheep

letter

dirty

why

bear

cake

puppy

clean

which

lion

stamp

year

horse

office

pen

who

rabbit

tea

sheep

banana

listen

tiger

ball

sad

eagle

bike

camel

clock

green

cockerel

horse

egg

read

mouse

doll

rabbit

spring

elephant

shirt

walk

yellow

soup

fish

tomato

write

music

pig

bad

Тема: «Irregular verbs»

Тренажер для  закрепления знаний

Предмет: английский язык

Класс: 4-5

УМК – любой

Продолжительность на уроке: 10-15 минут

Предназначение: для организации индивидуальной, групповой и коллективной работы.

Цель: совершенствование лексического материала по теме.

Пояснения учителю

Детям выдаются карточки.  Все слова, представленные в таблице, ученикам знакомы. Ученики должны  найти и заштриховать из  предложенных слов только те слова, которые относятся  к  теме «Неправильные глаголы». Если задание выполнено правильно, то в результате штриховки должно получиться слово «had». Работа может выполняться как индивидуально,  так и в парах. Возможно выполнение данного задания в качестве разминки или контроля в виде словарного диктанта « quiz».

Find all words on the theme “Irregular verbs” and mark them. See what you get!

have

ask

like

ski

cry

live

bought

push

listen

ask

take

finish

came

wash

play

talk

try

flew

drank

dance

play

wash

speak

ask

go

help

walk

open

draw

open

went

ask

walk

open

send

answer

swim

clean

work

want

get

close

made

answer

work

took

eat

collect

read

make

skate

paint

found

work

read

check

slept

look

lay

study

write

cook

think

invite

feed

drive

found

help

met

dance

say

look

do

water

fly

listen

wrote

like

did

wash

sent

water

see

talk

be

repair

find

ask

catch

live

was

answer

laid

play

sleep

ski

drink

answer

put

dance

finish

swam

were

invite

said

repair

meet

like

buy

live

cut

jump

like

talk

come

watch

talk

spoke

give

walk

have

bought

take

came

flew

drank

speak

go

draw

went

send

swim

get

made

took

eat

read

make

found

read

slept

lay

write

think

feed

found

met

say

do

fly

wrote

did

sent

see

be

find

catch

was

laid

sleep

drink

put

swam

were

said

meet

buy

cut

come

spoke

give

have

ask

like

ski

cry

live

bought

push

listen

ask

take

finish

came

wash

play

talk

try

flew

drank

dance

play

wash

speak

ask

go

help

walk

open

draw

open

went

ask

walk

open

send

answer

swim

clean

work

want

get

close

made

answer

work

took

eat

collect

read

make

skate

paint

found

work

read

check

slept

look

lay

study

write

cook

think

invite

feed

drive

found

help

met

dance

say

look

do

water

fly

listen

wrote

like

did

wash

sent

water

see

talk

be

repair

find

ask

catch

live

was

answer

laid

play

sleep

ski

drink

answer

put

dance

finish

swam

were

invite

said

repair

meet

like

buy

live

cut

jump

like

talk

come

watch

talk

spoke

give

walk

Тема: «House»

Тренажер для  закрепления знаний

Предмет: английский язык

Класс: 4-5

УМК – любой

Продолжительность на уроке: 10-15 минут

Предназначение: для организации индивидуальной, групповой и коллективной работы.

Цель: совершенствование лексического материала по теме.

Пояснения учителю

Детям выдаются карточки.  Все слова, представленные в таблице, ученикам знакомы. Ученики должны  найти и заштриховать из  предложенных слов только те слова, которые относятся  к  теме «Дом». Если задание выполнено правильно, то в результате штриховки должно получиться слово «bed». Работа может выполняться как индивидуально,  так и в парах. Возможно выполнение данного задания в качестве разминки или контроля в виде словарного диктанта « quiz».

Find all words on the theme “House” and mark them. See what you get!

carpet

morning

windy

autumn

swim

window

brown

bag

milk

city

lamp

farm

floor

evening

cloudy

spring

play

hall

pink

pig

meat

field

kitchen

bear

armchair

mother

rainy

pen

door

blue

bath

cap

porridge

game

hall

ski

desk

picture

sunny

book

carpet

green

bedroom

cat

soup

shelf

floor

skate

lamp

farther

table

butter

toilet

table

kitchen

dog

window

post

flat

play

hall

sister

chair

cheese

living

yellow

grey

fog

picture

letter

door

long

sofa

granny

wall

orange

chair

red

white

frog

sofa

go

desk

nice

pantry

winter

window

apple

carpet

black

lamp

fox

wall

close

chair

smart

room

summer

fire

carrot

dance

floor

hall

box

fire

open

carpet

new

bed

flat

hot

parrot

fly

desk

orange

cow

river

table

pantry

last

carpet

window

lamp

floor

hall

kitchen

armchair

door

bath

hall

desk

picture

carpet

bedroom

shelf

floor

lamp

table

toilet

table

kitchen

window

flat

hall

chair

living

picture

door

sofa

wall

chair

sofa

desk

pantry

window

carpet

lamp

wall

chair

room

fire

floor

hall

fire

carpet

bed

flat

desk

table

pantry

carpet

morning

windy

autumn

swim

window

brown

bag

milk

city

lamp

farm

floor

evening

cloudy

spring

play

hall

pink

pig

meat

field

kitchen

bear

armchair

mother

rainy

pen

door

blue

bath

cap

porridge

game

hall

ski

desk

picture

sunny

book

carpet

green

bedroom

cat

soup

shelf

floor

skate

lamp

farther

table

butter

toilet

table

kitchen

dog

window

post

flat

play

hall

sister

chair

cheese

living

yellow

grey

fog

picture

letter

door

long

sofa

granny

wall

orange

chair

red

white

frog

sofa

go

desk

nice

pantry

winter

window

apple

carpet

black

lamp

fox

wall

close

chair

smart

room

summer

fire

carrot

dance

floor

hall

box

fire

open

carpet

new

bed

flat

hot

parrot

fly

desk

orange

cow

river

table

pantry

last

Тема: «Food»

Тренажер для  закрепления знаний

Предмет: английский язык

Класс: 3-4

УМК – любой

Продолжительность на уроке: 10-15 минут

Предназначение: для организации индивидуальной, групповой и коллективной работы.

Цель: совершенствование лексического материала по теме.

Пояснения учителю

Детям выдаются карточки.  Все слова, представленные в таблице, ученикам знакомы. Ученики должны  найти и заштриховать из  предложенных слов только те слова, которые относятся  к  теме «Eда». Если задание выполнено правильно, то в результате штриховки должно получиться слово «tea». Работа может выполняться как индивидуально,  так и в парах. Возможно выполнение данного задания в качестве разминки или контроля в виде словарного диктанта « quiz».

Find all words on the theme “Food” and mark them. See what you get!

сat

soup

skate

river

book

nut

pupil

box

we

she

coffee

spring

coffee

porridge

cabbage

sun

town

juice

people

frog

you

carrot

sweet

bell

mouse

meat

ski

rain

bread

house

water

go

cabbage

son

corn

pen

tiger

fish

play

cloud

tea

farm

lemon

dance

tea

please

orange

pencil

dog

corn

tennis

wind

sandwich

sweet

honey

swim

corn

park

milk

time

yellow

butter

snowball

queen

cheese

sister

much

name

butter

dark

cheese

where

red

milk

football

table

cake

brother

many

have

cream

what

ham

why

black

orange

toboggan

chair

ham

like

egg

sing

cake

when

jam

bear

head

apple

water

forest

chair

potato

sugar

song

they

bread

porridge

long

tail

leg

carrot

fire

school

tomato

fox

fly

he

who

bread

small

 

soup

nut

coffee

coffee

porridge

cabbage

juice

carrot

sweet

 

meat

bread

water

cabbage

corn

 

fish

tea

lemon

tea

orange

 

corn

sandwich

sweet

honey

corn

milk

butter

cheese

butter

cheese

milk

cake

cream

ham

orange

ham

egg

cake

jam

apple

potato

sugar

bread

porridge

carrot

tomato

bread

сat

soup

skate

river

book

nut

pupil

box

we

she

coffee

spring

coffee

porridge

cabbage

sun

town

juice

people

frog

you

carrot

sweet

bell

mouse

meat

ski

rain

bread

house

water

go

cabbage

son

corn

pen

tiger

fish

play

cloud

tea

farm

lemon

dance

tea

please

orange

pencil

dog

corn

tennis

wind

sandwich

sweet

honey

swim

corn

park

milk

time

yellow

butter

snowball

queen

cheese

sister

much

name

butter

dark

cheese

where

red

milk

football

table

cake

brother

many

have

cream

what

ham

why

black

orange

toboggan

chair

ham

like

egg

sing

cake

when

jam

bear

head

apple

water

forest

chair

potato

sugar

song

they

bread

porridge

long

tail

leg

carrot

fire

school

tomato

fox

fly

he

who

bread

small

Тема: «School»

Тренажер для  закрепления знаний

Предмет: английский язык

Класс: 4-5

УМК – любой

Продолжительность на уроке: 10-15 минут

Предназначение: для организации индивидуальной, групповой и коллективной работы.

Цель: совершенствование лексического материала по теме.

Пояснения учителю

Детям выдаются карточки.  Все слова, представленные в таблице, ученикам знакомы. Ученики должны  найти и заштриховать из  предложенных слов только те слова, которые относятся  к  теме «Школа». Если задание выполнено правильно, то в результате штриховки должно получиться слово «pen». Работа может выполняться как индивидуально,  так и в парах. Возможно выполнение данного задания в качестве разминки или контроля в виде словарного диктанта « quiz».

Find all words on the theme “School” and mark them. See what you get!

pen

class

cap

time

fish

paints

mice

am

break

hen

must

but

school

mother

lesson

come

sharpener

lion

answer

what

goldfish

English

have

buy

desk

sister

board

doggy

picture

tiger

computer

my

poster

lady

bag

are

CD

brother

book

go

Russian

bear

pencil

home

pencil

woman

ruler

is

teacher

father

rubber

ready

English

text

exercise

him

rubber

him

paints

was

pupil

ruler

shoes

two

dictionary

hard

orange

some

text

some

computer

were

table

juice

shirt

tennis

box

easy

house

he

CD

he

textbook

ago

poster

milk

skirt

foot

textbook

frog

cow

they

video

they

workbook

all

bag

bed

forest

fish

workbook

fox

video

your

dictionary

your

desk

and

video

teddy

slim

call

any

cassette

cock

six

exercise

six

lesson

for

pen

class

paints

break

school

lesson

sharpener

answer

goldfish

English

desk

board

picture

computer

poster

bag

CD

book

Russian

pencil

pencil

ruler

teacher

rubber

English

text

exercise

rubber

paints

pupil

ruler

dictionary

text

computer

table

box

CD

textbook

poster

textbook

video

workbook

bag

workbook

video

dictionary

desk

video

cassette

exercise

lesson

pen

class

cap

time

fish

paints

mice

am

break

hen

must

but

school

mother

lesson

come

sharpener

lion

answer

what

goldfish

English

have

buy

desk

sister

board

doggy

picture

tiger

computer

my

poster

lady

bag

are

CD

brother

book

go

Russian

bear

pencil

home

pencil

woman

ruler

is

teacher

father

rubber

ready

English

text

exercise

him

rubber

him

paints

was

pupil

ruler

shoes

two

dictionary

hard

orange

some

text

some

computer

were

table

juice

shirt

tennis

box

easy

house

he

CD

he

textbook

ago

poster

milk

skirt

foot

textbook

frog

cow

they

video

they

workbook

all

bag

bed

forest

fish

workbook

fox

video

your

dictionary

your

desk

and

video

teddy

slim

call

any

cassette

cock

six

exercise

six

lesson

for

Тема: «Body»

Тренажер для  закрепления знаний

Предмет: английский язык

Класс: 4-5

УМК – любой

Продолжительность на уроке: 10-15 минут

Предназначение: для организации индивидуальной, групповой и коллективной работы.

Цель: совершенствование лексического материала по теме.

Пояснения учителю

Детям выдаются карточки.  Все слова, представленные в таблице, ученикам знакомы. Ученики должны  найти и заштриховать из  предложенных слов только те слова, которые относятся  к  теме «Части тела». Если задание выполнено правильно, то в результате штриховки должно получиться слово «». Работа может выполняться как индивидуально,  так и в парах. Возможно выполнение данного задания в качестве разминки или контроля в виде словарного диктанта « quiz».

Find all words on the theme “Body” and mark them. See what you get!

what

hand

when

apple

feet

two

nose

pen

 write

leg

fish

pear

hair

lamp

ear

lemon

eye

nine

face

pencil

mouth

yellow

nose

soup

mouth

stamp

eye

quick

arm

town

foot

colour

feet

black

arm

tiger

knee

post

arm

queen

leg

city

toe

paints

toe

photo

lips

lion

foot

leg

nose

winter

mouth

shoulder

lips

blue

hair

shoulder

hand

live

finger

letter

how

summer

 book

watch

knee

green

knee

phone

rabbit

life

toe

mouse

nice

spring

 school

time

hair

grey

finger

drink

warm

sun

feet

sweet

who

season

 feet

camp

neck

red

ear

milk

cold

cloud

lips

juice

face

dog

finger

 table

hand

pink

eye

bird

face

wind

where

neck

clock

cat

one

ear

 swim

go

 read

body

grape

river

hand

feet

nose

 

leg

hair

ear

eye

 

face

mouth

nose

mouth

eye

arm

foot

feet

arm

knee

arm

leg

toe

toe

lips

foot

leg

nose

mouth

shoulder

lips

hair

shoulder

hand

finger

 

knee

knee

toe

 

hair

finger

feet

 feet

neck

ear

lips

face

finger

 

hand

eye

face

neck

ear

 

 

body

what

hand

when

apple

feet

two

nose

pen

 write

leg

fish

pear

hair

lamp

ear

lemon

eye

nine

face

pencil

mouth

yellow

nose

soup

mouth

stamp

eye

quick

arm

town

foot

colour

feet

black

arm

tiger

knee

post

arm

queen

leg

city

toe

paints

toe

photo

lips

lion

foot

leg

nose

winter

mouth

shoulder

lips

blue

hair

shoulder

hand

live

finger

letter

how

summer

 book

watch

knee

green

knee

phone

rabbit

life

toe

mouse

nice

spring

 school

time

hair

grey

finger

drink

warm

sun

feet

sweet

who

season

 feet

camp

neck

red

ear

milk

cold

cloud

lips

juice

face

dog

finger

 table

hand

pink

eye

bird

face

wind

where

neck

clock

cat

one

ear

 swim

go

 read

body

grape

river

Тема: «Summer holidays»

Тренажер для  закрепления знаний

Предмет: английский язык

Класс: 4-5

УМК – любой

Продолжительность на уроке: 10-15 минут

Предназначение: для организации индивидуальной, групповой и коллективной работы.

Цель: совершенствование лексического материала по теме.

Пояснения учителю

Детям выдаются карточки.  Все слова, представленные в таблице, ученикам знакомы. Ученики должны  найти и заштриховать из  предложенных слов только те слова, которые относятся  к  теме «летние каникулы». Если задание выполнено правильно, то в результате штриховки должно получиться слово «fun». Работа может выполняться как индивидуально,  так и в парах. Возможно выполнение данного задания в качестве разминки или контроля в виде словарного диктанта « quiz».

Find all words on the theme “Summer holidays” and mark them. See what you get!

pen

summer

game

why

rest

those

sun

was

park

ride

under

above

pencil

sun

fun

chair

run

that

ride

wrote

dive

many

bike

suit

table

sea

milk

cow

jump

glass

bike

buy

photo

tape

play

snow

we

swim

put

horse

ball

cup

hide

will

river

eagle

picnic

sleep

dive

play

river

animal

hike

tiger

picnic

did

sea

camel

forest

speak

pen

country

cut

winter

visit

lion

kite

dress

sand

plate

sun

have

pencil

forest

when

spring

seaside

cat

fly

one

game

soon

seaside

must

table

football

what

autumn

walk

dog

lake

two

football

sorry

kite

sister

we

roller

how

these

trip

monkey

mountain

three

basketball

sweep

hike

child

for

volleyball

much

this

desk

camp

five

four

trip

some

fun

pupil

summer

game

rest

sun

park

ride

sun

fun

run

ride

dive

bike

sea

jump

bike

photo

play

swim

ball

hide

river

picnic

dive

play

river

hike

picnic

sea

forest

country

visit

kite

sand

sun

forest

seaside

fly

game

seaside

football

walk

lake

football

kite

rollerskate

trip

mountain

basketball

hike

volleyball

camp

trip

fun

pen

summer

game

why

rest

those

sun

was

park

ride

under

above

pencil

sun

fun

chair

run

that

ride

wrote

dive

many

bike

suit

table

sea

milk

cow

jump

glass

bike

buy

photo

tape

play

snow

we

swim

put

horse

ball

cup

hide

will

river

eagle

picnic

sleep

dive

play

river

animal

hike

tiger

picnic

did

sea

camel

forest

speak

pen

country

cut

winter

visit

lion

kite

dress

sand

plate

sun

have

pencil

forest

when

spring

seaside

cat

fly

one

game

soon

seaside

must

table

football

what

autumn

walk

dog

lake

two

football

sorry

kite

sister

we

roller

how

these

trip

monkey

mountain

three

basketball

sweep

hike

child

for

volleyball

much

this

desk

camp

five

four

trip

some

fun

pupil

Тема: «Numerals»

Тренажер для  закрепления знаний

Предмет: английский язык

Класс: 4-5

УМК – любой

Продолжительность на уроке: 10-15 минут

Предназначение: для организации индивидуальной, групповой и коллективной работы.

Цель: совершенствование лексического материала по теме.

Пояснения учителю

Детям выдаются карточки.  Все слова, представленные в таблице, ученикам знакомы. Ученики должны  найти и заштриховать из  предложенных слов только те слова, которые относятся  к  теме «числительные». Если задание выполнено правильно, то в результате штриховки должно получиться слово «ten». Работа может выполняться как индивидуально,  так и в парах. Возможно выполнение данного задания в качестве разминки или контроля в виде словарного диктанта « quiz».

Find all words on the theme “Numerals” and mark them. See what you get!

box

one

room

bed

under

thirty

quiz

zoo

sixth

second

zebra

watch

fox

twenty

fish

room

fifty

bag

three

wolf

nineteen

nest

third

run

ninety

twelve

eighty

pen

sixteen

hot

six

bird

thirteen

book

fourth

jump

see

third

milk

pencil

seven

wind

five

cat

hundred

frog

five

skip

swim

eleven

sweet

quick

forty

sixty

four

dog

first

tiger

ten

write

sit

nine

cold

eagle

fourth

eraser

blouse

giraffe

three

banana

sixteen

read

queen

fifth

warm

bear

fifteen

foot

house

lion

fifteen

middle

seventeen

toy

small

forty

knee

man

seventy

tooth

mouse

hen

eighty

low

ninety

joy

red

two

pink

nose

eight

goose

first

cock

third

high

two

boy

blue

green

ten

close

near

second

child

pig

ten

sheep

hundred

garden

 

one

thirty

sixth

second

twenty

fifty

three

nineteen

third

ninety

twelve

eighty

sixteen

six

thirteen

fourth

third

seven

five

hundred

five

eleven

forty

sixty

four

first

ten

nine

fourth

three

sixteen

fifth

fifteen

fifteen

seventeen

forty

seventy

eighty

ninety

two

eight

first

third

two

ten

second

ten

hundred

 

box

one

room

bed

under

thirty

quiz

zoo

sixth

second

zebra

watch

fox

twenty

fish

room

fifty

bag

three

wolf

nineteen

nest

third

run

ninety

twelve

eighty

pen

sixteen

hot

six

bird

thirteen

book

fourth

jump

see

third

milk

pencil

seven

wind

five

cat

hundred

frog

five

skip

swim

eleven

sweet

quick

forty

sixty

four

dog

first

tiger

ten

write

sit

nine

cold

eagle

fourth

eraser

blouse

giraffe

three

banana

sixteen

read

queen

fifth

warm

bear

fifteen

foot

house

lion

fifteen

middle

seventeen

toy

small

forty

knee

man

seventy

tooth

mouse

hen

eighty

low

ninety

joy

red

two

pink

nose

eight

goose

first

cock

third

high

two

boy

blue

green

ten

close

near

second

child

pig

ten

sheep

hundred

garden


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

План-конспект открытого урока по теме: "Закрепление лексических навыков по теме: "Рождество и "Новый год".

План открытого урока в з-ем  классе по теме: "Закрепление лексических навыков по теме "Рождество и Новый год"....

тренажер по теме "Делители и кратные" и самостоятельная работа по этой теме

Транажер содержит вопросы и задания, развивающие логику ребят, повышающие мотивацию...

Разработка открытого урока на тему «Закрепление настоящего длительного времени.Активизация лексического материала на тему «Одежда».

Материалы, представленные в проекте, предназначены для проведения уроков в 6 классе с помощью которых организуется работа на этапах закрепления и отработки изученной лексики, грамматики.В презентации ...

Интегрированный урок математики, истории и английскому языку в 5 классе по теме: «Сложение и вычитание десятичных дробей» с использованием исторического материала по теме «Древняя Греция» и английских лексических единиц по теме «Числа и даты»

Место урока в учебном плане: урок проводится после изучения тем:по математике «Десятичные дроби. Сложение и вычитание десятичных дробей»,по истории «Древняя Греция»;по английск...

Интегрированный урок математики, истории и английскому языку по теме: «Сложение и вычитание десятичных дробей» с использованием исторического материала по теме «Древняя Греция» и английских лексических единиц по теме «Числа и даты»

Интегрированный урок математики, истории и английскому языкупо теме: «Сложение и вычитание десятичных дробей»с использованием исторического материала по теме «Древняя Греция&raq...

Разработка урока английского языка по теме "Формирование лексических навыков по теме «Дух Хэллоуина»

Цели:   Формирование языковой, речевой, социокультурной компетенции на уроке английского языка. Задачи урока:Образовательная: – активизировать и совершенствовать актуальный с...