сценарий сказки на английском языке для учеников 2-го класса
методическая разработка по английскому языку на тему
Это очень простая сказка, которую можно ставить уже во 2-м классе для мотивации учащихся и для развития их коммуникативной компетенции.
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
сценарий сказки на английском языке для 2-го класса | 16.67 КБ |
Предварительный просмотр:
Сказка «Теремок» для учеников второго класса
Действующие лица:
Narrator- рассказчик
Fly- муха
Frog- лягушка
Mouse- мышка
Sqirrel- белка
Rabbit- кролик
Fox- лиса
Wolf- волк
Bear- медведь
Narrator: House, house in the wood
It is nice and good.
A fly comes to the house.
Fly: Knock, knock , who lives in the house?
Narrator: No answer. Fly comes in.
Fly: I am so happy!
Narrator: House, house in the wood
It is nice and good.
A frog comes to the house.
Frog: Knock, knock , who lives in the house?
Fly: I live in the house. I am a fly. Come in.
Frog: I am so happy!
Narrator: House, house in the wood
It is nice and good.
A sqirrel comes to the house.
Squirrel: Knock, knock , who lives in the house?
Fly, frog: We live in the house. I am a fly. I am a frog. Come in.
Squirrel: I am so happy!
Narrator: House, house in the wood
It is nice and good.
A mouse comes to the house.
Mouse: Knock, knock , who lives in the house?
Fly, frog, Squirrel:
We live in the house. I am a fly. I am a frog. I am a squirrel.
Come in.
Mouse: I am so happy!
Narrator: House, house in the wood
It is nice and good.
A rabbit comes to the house.
Rabbit : Knock, knock , who lives in the house?
Fly, frog, Squirrel, Mouse:
We live in the house. I am a fly. I am a frog. I am a squirrel.
I am a mouse. Come in.
Rabbit : I am so happy!
Narrator: House, house in the wood
It is nice and good.
A fox comes to the house.
Fox: Knock, knock , who lives in the house?
Fly, frog, Squirrel, Mouse, Rabbit:
We live in the house. I am a fly. I am a frog. I am a squirrel.
I am a mouse. I am a rabbit. Come in.
Fox : I am so happy!
Narrator: House, house in the wood
It is nice and good.
A Wolf comes to the house.
Wolf: Knock, knock , who lives in the house?
Fly, frog, Squirrel, Mouse, Rabbit, fox:
We live in the house. I am a fly. I am a frog. I am a squirrel.
I am a mouse. I am a rabbit. I am a fox. Come in.
Wolf: I am so happy!
Narrator: House, house in the wood
It is nice and good.
A Bear comes to the house.
Bear: Knock, knock , who lives in the house?
Fly, frog, Squirrel, Mouse, Rabbit, fox, wolf:
We live in the house. I am a fly. I am a frog. I am a squirrel.
I am a mouse. I am a rabbit. I am a fox.
Bear: May I come in?
Fly, frog, Squirrel, Mouse, Rabbit, fox, wolf:
No, there is no space.
Bear: So I will live on the roof.
All: Ah!
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Сценарий сказки на английском языке "Пиноккио".
Английский вариант сказки "Приключение Буратино" для начальной школы....
Сценарий сказки на английском языке "The magic glove"
Проработанный и сыгранный сценарий сказки, аналогичной по идее сказке "Теремок". К сценарию прилагаются фотографии с проведенной постановке. Рекомендуется к работе с учащимися начальных классов общеоб...
Сказка на английском языке. Для учеников 5 класса
Данная разработка может быть использована как внеклассное мероприятие. Ученикам младших классов нравится принимать участи в театральных постановках....
Сценарий сказки на английском языке для учащихся 4 - 5 классов по мотивам книги Эн Томперт "Little Fox Goes to the End of the World".
Данный сценарий может быть использован во внеклассной работе с учащимися при подготовке школьного вечера на английском языке....
Сценарий сказки на английском языке "Золушка" для 5 класса
Сценарий сказки на английском языке "Золушка" для 5 класса...
Авторский сценарий сказки на английском языке "Lion Hearted Kitten", опубликованный в интерактивном научно-методическом журнале "Сообщество учителей английского языка"
Стихотворное изложение сказки "Котёнок - Львиное сердце" для постановки в школьных драматических коллективах....
Сценарий сказки по английскому языку "Три поросенка"
Методическая разработка сказки "Три поросенка" в новой интерпритации...