Контрольные работы к учебнику английского языка Enjoy English 7 класс
тест по английскому языку (7 класс) по теме
За время работы с этим учебник возникла необходимость и желание создать собственные, интересные контрольные работы для ребят, которые охватывали бы весь материал, изученный на протяжении темы.
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
unit_1.docx | 13.62 КБ |
unit_2.docx | 13.28 КБ |
Предварительный просмотр:
UNIT 1.
THE WORLD TEENAGERS’ COMPETITION.
TEST.
1. Fill in the missing words.
31st | witches | bats | Trick or Treat | Hallowe’en |
parties | ghosts | pumpkins | scary | festival |
The British celebrate _____________ on the __________ of October. This ______________ means the return of the souls of the dead. In the evening there are lots of Hallowe’en _____________. People dress up as ____________, _______________, devils, cats and ___________. People decorate their houses with ______________. Some children play the American game ________________. No Hallowe’en party is finished without a ________________ story.
2. Match.
- The Great Patriotic war began… in 2014.
- Moscow was founded … in 1945.
- The Winter Olympic Games in Sochi will be …. in 1961.
- Yuri Gagarin flew into space … in 1492.
- Christopher Columbus came to America … in 1147.
3. Solve the problems. Write the answer in words.
- 45+65=
- 100-70=
- 4200-1200=
- 93+18=
- 2300+3700=
- 545-5=
4. Make the Gerunds. Fill in the sentences.
close | play | read | walk | write | learn |
- Do you like _________________ in the park?
- I hate _____________________ magazines and newspapers.
- Why did your brother gave up __________________ English?
- She enjoyed _________________________ tennis with her friend.
- Would you mind ______________________ the window? It’s cold here.
- Have you finished _____________________ the letter?
5. Write opposites.
to be in luck | |
to lose a game | |
to try a chance | |
to disagree | |
friendly | |
kind |
Предварительный просмотр:
UNIT 2.
MEET THE WINNERS OF THE INTERNATIONAL TEENAGERS’ COMPETITION.
TEST.
1. Fill in the table.
COUNTRIES | NATIONALITIES | LANGUAGES |
Japan | the Japanese | |
the USA | English | |
Australia | The Australians | |
The Spanish | Spanish | |
Greece | Greek | |
India | The Indians | |
The English | English |
2. Put the where necessary.
___ United Kingdom ___ capital of ___ Japan ___ Norway
___ Atlantic Ocean ___ Europe ___ Netherlands
___ Polish (язык) ___ Portuguese (нация) ___ London
___ Republic of Ireland ___ Baltic Sea ___ Altai Mountains
3. Choose WHO or WHICH.
- I want to see the film _________ you saw last week.
- Do you know the lady _________ lives the next door?
- I like the blouse _________ you bought yesterday.
- The pupil __________ won the first prize knows English very well.
- She didn’t understand the text __________ we read last lesson.
- Where is the money __________ he gave you?
4. Use Present, Past, Future Passive. Translate. Make questions and negative sentences.
1. The newspapers (to buy) yesterday.
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
2. This text (to translate) tomorrow.
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
3. We always (to ask) at the English lesson.
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
4. Milk usually (to drink) by my cat.
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
5. He (to give) a new bike for his birthday.
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Контрольные работы к учебнику английского языка Enjoy English 5 класс
За время работы с этим учебник возникла необходимость и желание создать собственные, интересные контрольные работы для ребят, которые охватывали бы весь материал, изученный на протяжении темы....
Контрольные работы к учебнику англиского языка Enjoy English 6 класс
За время работы с этим учебник возникла необходимость и желание создать собственные, интересные контрольные работы для ребят, которые охватывали бы весь материал, изученный на протяжении темы....
Контрольные работы к учебнику английского языка Enjoy English 4 класс.
За время работы с этим учебник возникла необходимость и желание создать собственные, интересные контрольные работы для ребят, которые охватывали бы весь материал, изученный на протяжении темы....
Тематическое планирование с учетом основных видов учебной деятельности и ФГОСов II поколения к учебнику английского языка “Enjoy English-5 класс М.З. Биболетова, Н.В. Добрынина, Н.Н. Трубанева. Издательство «Титул» 2012 год.
Примерная программа по английскому языку для основной школы ( 5 класс) составлена на основе Фундаментального ядра содержания общего образования и Требований к результатам основного общего образования,...
Рабочая программа по учебнику английского языка "Enjoy English" для 7 класса, М.З. Биболетова, Н.Н.Трубанева. - издательство"Титул".
1. Пояснительная записка.В пояснительной записке представлены цели обучения английскому языку, осбенности обучения в 7 классе, критерии оценивания достижений обучающихся, учебно - тематический план, р...
технологическая карта "Здоровый образ жизни" к учебнику английского языка "Enjoy English" 3 класс
технологическая карта...
технологическая карта «Shopping for Clothes» к учебнику английского языка "Enjoy English" 4 класс
технологическая карта...