разработка открытый урок
план-конспект урока по технологии (2 класс) по теме
разработка открытый урок
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
tehnologicheskaya_karta_uroka_i.a._krylov_kuu_rak_bolgash_shortan.docx | 32.07 КБ |
Предварительный просмотр:
2-ги класска литературлуг номчулга кичээлинин план-конспектизи
Ай, хуну _03.02.2017 чыл.
Кичээлдин темазы: Иван Крылов «Куу, Рак болгаш Шортан»
Кичээлдин хевири: чаа билиглер «ажыдарынын» кичээли
Сорулгалары:
Өөредилгелиг: И.А.Крыловтун баснязы-биле таныштырар. Басня деп билигни билиндирер.
Сайзырадылгалыг: өөреникчилернин аас болгаш бижимел чугаазын сайзырадыр.
Кижизидилгелиг: кичээл үезинде бот-боттарын дыннап билирин, корум-чурумну тудуп билирин кижизидер;
бөлүкке эп-найыралдыг, эптиг-демниг ажылдаарынга чанчыктырып, кижизидер.
Кичээлдин этаптары | Башкынын ажыл-чорудулгазы | Өөреникичинин ажыл-чорудулгазы | Бугу талалыг өөредилге ажыл-чорудулгазы (УУД) |
1. Орг. кезээ. Өөредилге ажыл-чорудулгазынче барымдаа. (мотивация к учебной деятельности) | - Экии, уруглар! - Өөрениринге белен силер бе? - Эр-хейлер! | Кичээлдин девизи: Хөглуг конга кынгырт кылды, Кичээл шагы эгеледи. Кончуг оожум орупкаштын Кичээнгейлиг оорениили. | Личностуг (ажылдаарынга белеткендирер, ажылчын олудун организастаары) Башкарыкчы(сорулга салыры) Харылзажылга(диалог чугааны ажыглап билири) |
2. Билиглернин онза-чугулазы. (актуализация знаний) | - Эрткен кичээлде чуу деп тема оореген бис? - Тоолчургу чугаада болуушкун кажан болган-дыр? - Инекке чуге бүүрек артпайн барганыл? - Кым хойну номчуурул, ол хойну билир 1. Оюн кым мурнаарыл? 2. Улегер домактарга моорей | (что я знаю) Чуну билир мен. - Тоолчургу чугаа «Инек буурээн» номчаан бис. | Харылзажылга (бодунун бодалдарын аас-биле илередири) Билип алыышкын (чаа билиглерни ном болгаш бодунун амыдыралчы опыдынга даянып, ном дузазы-биле чедип алыры) Башкарыкчы (кичээлде кылыр ажылдарнын чурумун чугаалап билири) |
3.Өөредилгеглиг сорулганы салыры (постановка учебной задачи) | Деннелгелер аайы – биле онаалгалар.Улегер домактарнын 2-ги кезээн тывар. 1-ги деннел- Эжишкилер найыралы, Эртине дагны тургузар. 2-ги деннел Дер ундурбейн, ажык тыппас, Дем каттыштырбайн, тиилеп шыдавас . 3 деннел Демниг сааскан теве тудуп чиир. 2) - Басня деп чул? - Ынчангаш богун чуну билип алыр-дыр бис? - Эр-хейлер! | Что я ещё хочу узнать? Деннелгелер аайы-биле онаалгалар. 1 деннел Эжишкилер найыралы… 2 деннел Дер ундурбейн … Дем каттыштырбайн … 3 деннел Демниг сааскан … 2) - Билбес бис. - Басня дуг-да өөренир бис. | Сорулга салыры (башкынын айтыргларынын дузазы-биле кичээлдин сорулгазын салыр) Угаап-боданыышкын (домакты номчуп тургаш, состерни адап тургаш логика ёзугаар утказын тып, чаа ужукту тывары) |
4. «Чаа билиглерни ажыдары» Берге байдалдан унеринин проектизин тургузары. («Открытие нового знания» (построение проекта выхода из затруднения)) | Арын 115. Дурум. БАСНЯ – чагып сургаан азы шоодуп сойгалаан аянныг ойзу чугаалаан шулук азы кыска чугаа. Словарлыг ажыл: Эрээ хинчек – хилинчектээшкин, шаажы. Айтырыглары: 1. Эжешкилер найырал чок болур болза, чуу бутпес-дир? 2. Бир-ле катап Куу, Рак, Шортан-биле чуу болган-дыр? 3. Кайы состу орус-даа, тыва-даа дылда ажыглаан-дыр Демниг сааскан теве тудуп чиир. Экиде эдержир, бакта кагжыр. | Билип алыышкын (чаа билиглерни ном болгаш бодунун амыдыралчы опыдынга даянып, ном дузазы-биле чедип алыры) Харылзажылга (бодунун бодалдарын аас-биле илередип билири, оске улустун чугаа-домаан дыннап болгаш билирин чедип алыры) Башкарыкчы (класс-биле тургускан план-биле шын ажылдап билири) | |
5. Баштайгы быжыглаашкын. (первичное закрепление) | Арын 114 Басня «Куу, Рак болгаш Шортан» - Бо амытаннарны силер билир силер бе уруглар? - Бо амытаннарны силер канчаар билип тур силер? - Кайы чогаалда кирип турар- дыр бо амытаннар, уруглар? - Шын-дыр. Бөгүн Иван Крыловтун «Лебедь, Щука болгаш Рак» деп басняны номчуур бис. Ажылчын кыдырааш арын 42. Чогаадыкчы ажыл Мини чогаадыглар 1) Мээн ог-булем 2) Мээн клазым | Өөреникчилер басняны аянныг номчуур. Ажылчын кыдыраашка ажыл - Куу - Рак - Шортан Чогаадыкчы ажыл Мини чогаадыглар 1) Мээн ог-булем 2) Мээн клазым | Харылзажылга (бодунун бодалдарын аас болгаш бижимел илередири) Башкарыкчы (кичээлде кылыр ажылдарнын чурумун чугаалап билири) |
6. Ажыл-чорудулганын рефлексиязы. (кичээлдин туннели)
| - Кичээливистин соолгу этапынга келдивис. Туннелден кылыптаалынар. - Кандыг сорулганы кичээл эгезинде салдывыс? - Ол сорулгаларывыс чедип алдывыс бе? - Кичээливистин темазы кандыг болган ийик? - Бо кичээлде чуу чувеге ооренип алдывыс? Онаалга Арын 114 Басняны доктаадыр. И.А.Крыловтын дуг-да кыска дыннадыг кылып эккээр. | - Богун бис И.А.Крыловтун «Куу, Рак болгаш Шортан» деп басня-биле таныштывыс. | Башкарыкчы (бодунун ажылын шын унелээри) Личностуг (бодун хынап билири) |
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Разработка открытого урока по теме «Третье склонение имён существительных» 4 класс.
Разработка открытого урока по теме «Третье склонение имён существительных» 4 класс. Программа «Школа России», русский язык - Рамзаева Т. Г. Тип урока: комбинированный. Метод обучения: проблемный....
разработка открытого урока по русскому языку. Тема урока: Текст-описание.
Городской скминар учителей начальных классов. Обобщение опыта работы.Урок развития речи (русский язык)....
Методическая разработка открытого урока русского языка. 2 класс. Тема урока: "Закрепление правил правописания корня. Сочинение-миниатюра: "Красавица-зима".
Методическая разработка открытого урока русского языка. 2 класс. Урок развития речи по теме: "Закрепление правил правописания корня слова. Сочинение-миниатюра: "Красавица-зима"....
Методическая разработка открытого урока русского языка. 2 класс. Тема урока: "Закрепление правил правописания корня. Сочинение-миниатюра: "Красавица-зима".
Методическая разработка открытого урока русского языка. 2 класс. Урок развития речи по теме: "Закрепление правил правописания корня слова. Сочинение-миниатюра: "Красавица-зима"....
Разработка открытого урока по английскому языку (командная игра) к Малой научно-практической конференции (день открытых дверей)
Тема: животные Название: В мире животных. Animal`s world. Цель: 1. Обобщение лексического материала и грамматических явлений.2. Развити...
Разработка открытого урока для будущих первоклассников. Интегрированный урок "Весеннее настроение"
Здесь вы найдете разработку интегрированного урока для будущих первоклассников. Занятие рассчитано на 15 минут. Включает в себя различого рода задания: повторение времен года,дней недели. Дети смогут ...
Разработка открытого урока математики "Сравнение. Результат сравнения" в соответствии с требованиями ФГОС, презентация, технологическая карта, самоанализ и карточки к уроку.
Схема технологической карты урока в соответствии с требованиями ФГОС. Презетация к уроку. Самоанализ урока и карточки....
- Мне нравится (1)