Проект «Алтан шагай»
проект
Мүнөө оршон уеын сагта шагай наадан ехэ дэлгэржэ, hонирхолтой боложо, элдэб мүрысөөнүүдтэ, арадай hайндэрнүүдтэ үргэнөөр хэрэглэгдэдэг болонхой, тиимэhээ ехэ сзнтэй, хэрэгтэй болоо.
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
proekt_altan_shagay.doc | 34.5 КБ |
Предварительный просмотр:
Проект «Алтан шагай»
Зорилгонууд:1) арадай нааданай туухэ;
2)5 хушуу малай мал тухай мэдэсэ дамжуулга, буряад хэлэеэ баяжуулга, хоорэжэ hургалга;
hонирхол таталга, ухаан бодолынь шэнэ угэнуудээр баяжуулга;
Шагай наада наадзха шадабаритай болгохо.
Хабаадагшад:5-7 ангиин hурагшад
Объект:арадай наадан
Предмет:шагай наадан
Методы: шагай наадан тухай мэдээсэл бэдэрэлгэ, интернет-ресурс, номой сан, гэртэхинтэй харилсаан, анкетировани хэлгэ
Финансирование проекта:тысяча рублей
Актуальность: муноо оршон уеын сагта шагай наадан ехэ дэлгэржэ, hонирхолтой боложо, элдэб мурысоонуудтэ, арадай hайндэрнуудтэ ургэноор хэрэглэгдэдэг болонхой, тиимэhээ ехэ сзнтэй, хэрэгтэй болоо.
Реализация проекта:
Подготовительный этап.
Шагай наадажа шадахагуй байхадаа:
Асуудалнууд | Бухыдоо ухибууд | ТИИМЭ | УГЫ |
Шагай наадан тухай мэдэхэ гут? | 60 | 2 | 58 |
Шагай наадажа шадаха гут? | 60 | 3 | 57 |
Шагайн илгарал мэдэхэ гут? | 60 | 2 | 58 |
Шагайн нэрэнуудые хэн нэрлэхэб? | 60 | 2 | 58 |
Гэртээ наададаг гут? | 60 | 1 | 59 |
2.Основной этап.
Шагай наадажа hурахын тулоо хэгдэхэ ажал.
Сагай хубаари | Ажалай тухэлнууд | Харюусалгата нюурнууд |
сентябрь | Нааданай туухэ тухай мэдэхэ; 5 хушуу мал тухай мэдээсэл -зураг Хэлэлгэ дээрэ ажал, угэнуудые сээжэлдэхэ, мэдэхэ болохо | 7 анги 6 анги 5-7 анги |
Октябрь ноябрь | Хониной арhан, шагай тухай мэдээсэл Шагай наада хайшан гэжэ нааданаб.Ном уншалга, хэды янза байдаг тбэ? | 5анги, гэртэхин 5,6 анги |
декабрь | Шагай наадажа hуралга Асагад этно-комплекс ошожо хараха | 5-7 анги |
Январь | Шагай нааданда бэлэдхэл | 5-7 анги, гэртэхин, багша |
Февраль | Шагай нааданай турнир классай дунда, hургуулинуудай дунда, гэртэхинэй дунда. |
Заключительный этап.
Фото-выставка , рисунки детей , видео игры « Шагай наадан», буклеты по обучению игре « Шагай наадан», организовать кружок по игре.
Наадажа hураhанай hуулээр:
Асуудалнууд | Бухыдоо ухибууд | ТИИМЭ | УГЫ |
Шагай наадан тухай мэдэхэ гут? | 60 | 45 | 15 |
Шагай наадажа шадаха гут? | 60 | 55 | 5 |
Шагайн илгарал мэдэхэ гут? | 60 | 58 | 2 |
Шагайн нэрэнуудые хэн нэрлэхэб? | 60 | 60 | 0 |
Гэртээ наададаг гут? | 60 | 50 | 10 |
Буряад хэлэнэй багша:Маланова АГ, МБОУ «СОШ № 51»
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Педагогический проект "Первые шаги в науку"
Проект посвящен проведению летней эколого- биологической школы для учащихся начальной школы - 2-4 классов.Он включает лабораторные работы с использованием микроскопов, творческие мастерские по м...
Педагогический проект "Первые шаги в науку"
Проект посвящен проведению летней эколого- биологической школы для учащихся начальной школы - 2-4 классов.Он включает лабораторные работы с использованием микроскопов, творческие мастерские по м...
Сетевой проект "Я шагаю по Кронштадту"
Социологическое исследование "В чём уникальность Кронштадта". Команда "Искатели" ГБОУ СОШ № 427. Участники команды, ученики 4 класса:Васильева Анна, Евцихевич Илья, Коваль Анастасия, Матвеева Людмила,...
Проект. "Первые шаги в искусство"
Проект предполагает посещение экскурсий в Государственном Эрмитаже и самостоятельную творческую работу детей....
Проект "Я шагаю по Москве" номинация Москва-спортивная "Олимпиада-80"
Сценарий выступления учащихся по теме "Я шагаю по Москве". Это музыкально-танцевальная композиция, посвященная знаменательному событию в жизни города - Олимпиаде 80....
Проект «Новый шагает по планете!»
информационно - практико-ориентированный, исследовательский, творческий (участники проекта собирают информацию, реализуют ее, результаты оформляют в виде творческих выставок, копилок, панорамы)...
Педагогический проект Первые шаги в исследовательскую деятельность
Данная работа помогает реализации Федеральных государственных стандартов, стимулируя интерес обучающихся к знанию и обеспечивая возможность практически применять эти знания для решения конкретных проб...