Конспект открытого урока
план-конспект урока

Халхаева Зоя Михайловна

конспект по бурятскому языку

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл otkrytyy_urok_po_buryatskomu_yazyku.docx22.29 КБ

Предварительный просмотр:

Открытый урок по бурятскому языку

Темэ:Тулоонэй нэрэ.Ойлгосо.                                                                                                        Класс:4                                                                                                                                              Форма урока:комбинированныйурок                                                                                                Тип урока:урок открытий новых знаний                                                                                      Форма деятельности на уроке:индивидуальная,групповая,парная                                             Оборудование:экран,презентация                                                                                          Зорилгонууд:                                                                                                                              Предметнэ:Тулоонэй нэрэ тухай ойлгосо угэхэ. Тэрэнэй хэлэлгэ  сохи уургэ ойлгуулха.       Метапредметнэ:Ажаглалта дээрэ ундэhэлэн дун гаргулжа hургаха.Ухибуудэй толгойень худэлгэхые орлдохо,шэнэ холбоо гаргахын тула туhаламжа узуулхэ.Хуугэд бухэн оорын хэмжээгээр хугжэлтэ ургэлжэлуулхэ.                                                                 Личностнэ:Тулоонэй нэрэ узэлгэ этнокультурна удхатай хадань, буряад арадтаа, буряад хэлэндээ дуратай байхыень дэмжэжэ,аха хундэ хандаха ёhо сахижа ябаха эрмэлзэл hурагша бухэнэй сэдьхэлдэ улоохэ.

Хэшээлэй ябаса

I.Эмхидхэлэй уе.Сайн байна ухибууд! Манай хэшээлдэ муноодэр айлшад ерэнхэй. Мэндэшэлэе даа.Бэе бэн руугаа хаража энеэебди.Би таанарта hайн hайханиие хусэнэб.Таанар намда муноодэр hайн hайханиие хусэгты.Бидэ бэе бэедээ hайниие хусэебди.Муноодэр бэрхээр ажал хэхэбди гэжэ би найданаб.                                                                               Хамта бултадаа уншая.Би таанарта  hайн hайханиие хусэнэб.Таанар намда муноодэр hайн hайханиие хусэнэт.Бидэ бэе бэедээ hайханиие хусэнэбди.Зай бэрхэт даа!

II.Оролто хоорэлдоон. -Таанад аяншалха дуратай гут?- Худоодэ эдеэ шанаад эдеэлхэдэ хэр гоёб? Номоо 56 хуудаhанда неэнэбдэ.103 дахи упражнении хараябди. Сээжээр хэхэбди. Эндэ текст байна .-Юун гэжэ нэрэтэй текст байнаб? Yдын эдеэн гэжэ текст байна.- Yдын эдеэн гэжэ юун болоноб ,хэн хэлэхэб. Юун гэжэ ойлгонот?Yдын эдеэн гээшэтнай ородоор хэлэбэл  «обед» болоно.Зай уншажа эхилэе. Настя шангаар манда уншажа эхилнэ.- Юундэ энэ текст соо илгажа хэблэгдэhэн угэнууд байнаб?- Эдэ ямар угэнууд гээшэб хэн хэлэхэб?  –Ямар угын тулоо хэрэглэгдэнэб,хэниие заанаб?-Эдэ угэнууд юумэ нэрлэнэ гу?.-Ямар угэнуудэй орндэ хэрэглэгдэнэб? Муноодэр бидэ ямар темэ гаранабди

(Презентация правила) Бултадаа уншанабди.

Жэшээнь:тэрэ хэн гэжэ нэрэтэйб?.-Хэн Алдар гэжэ нэрэтэйб?.-Ши хэн гэжэ нэрэтэйбши?. Би Настяда ши гэжэ ханданаб.Таанар намда яагад хандаха ёhотойбто.Та гэжэ хандаха ёhотойт.-Юундэ та гэжэ хандаха ёhотой юмта. Юундэб гэхэдэ аха ,наhатай хууе хундэлжэ багашуул та гэжэ хандаха ёhотой болоно.

Презентация .Би гэhэн гансаараа                                                                                                         Бидэ гэhэн хамтаараа.Гэhэн оньhон угэ дуулаа hэн гут.Ямар удхатай оньhон угэ болоноб? Энэмнай хадаа эбтэй зон хусэтэй байдаг гэhэн удхатай болоно.

III.Физминутка.                                                                                                                                 Бидэ хамта бодое!                                                                                                                         Баруун тээшээ найгая!                                                                                                                      Зуулжэн тиигээд найгая!                                                                                                             Эндэ тэндэ гэшхэлэе!                                                                                                                        Альгаа шангаар ташая!                                                                                                                    Амар бэрхээр худэлэе!

III.Номоор ажал.

104 дэхи упражнении хараябди. Даабарииень Алина манда шангаар уншана. Нэгэдэхи булэг самбарта бэшээтэй байна.Тоочконуудай орондо таараха тулоонэй нэрэ табиха.  Хоёрдохи булэгынь ооhэдоонь  бэшээд тулоонэй нэрэнууд доогуурнь зурагты.(взаимопроверка). Хэн хэлэхэб юундэ эдэ мэдуулэлнуудые хоёр булэгтэ хубаажагдажа угтооб?

(Презентация правила) Бултадаа уншанабди .

Муноодэр хэн яагаад худэлооб гэжэ оортоо сэгнэлтэ табигты.(Всем раздаются листы оценивания)

Гэрэй даабари.н 57,упр 105

Самоанализ

Урока бурятского языка.

Класс:4                                                                                                                    Количество:5 учащихся                                                                                  Предмет:Буряад хэлэн.учитель Халхаева З.М                                                                Тема урока Тулоонэй нэрэ. Ойлгосо.                                                                   Зорилгонууд:

 Предметнэ:Тулоонэй нэрэ тухай ойлгосо угэхэ. Тэрэнэй хэлэлгэ  сохи уургэ ойлгуулха.                                                                                 Метапредметнэ:Ажаглалта дээрэ ундэhэлэн дун гаргулжа hургаха.Ухибуудэй толгойень худэлгэхые орлдохо,шэнэ холбоо гаргахын тула туhаламжа узуулхэ.Хуугэд бухэн оорын хэмжээгээр хугжэлтэ ургэлжэлуулхэ.                                                                                        Личностнэ:Тулоонэй нэрэ узэлгэ этнокультурна удхатай хадань, буряад арадтаа, буряад хэлэндээ дуратай байхыень дэмжэжэ,аха хундэ хандаха ёhо сахижа ябаха эрмэлзэл hурагша бухэнэй сэдьхэлдэ улоохэ

Положительным в уроке считаю то, что удалось замотивировать учащихся на деятельность. С помощью удачно подобранного материала, содержание которого соответствовало теме урока, удалось создать ситуацию успеха, выйти на определение темы урока. Дети самостоятельно определили цели, ранжировали их, с помощью учителя конкретизировали результат – общий и поэтапно – все это способствовало осознанию процесса обучения. На протяжении всего урока учащиеся были включены в деятельность. Все этапы были логически связаны. Было организовано чередование и смена видов деятельности в ходе урока. На  занятии  использовалась коллективная, парная, групповая, самостоятельная, индивидуальная формы работы, что сказалось на познавательной активности, творчестве и самостоятельности учащихся.  Компьютерные технологии использовались для повышения  качества образования учащихся, для ускорения темпа работы на уроке, для проверки различных видов работ учащихся. Привлекала детей к оценочной деятельности – дети высказывали отношение к ответам одноклассников, дополняли, уточняли. Обращали внимание на разные способы решения учебных задач. Это позволяло формировать индивидуальный стиль познания. Дети чувствовали на уроке себя комфортно. Считаю, что цели удалось реализовать. Это подтвердили высказывания детей на этапе рефлексии.


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Конспект открытого урока на районный конкурс-фестиваль « Открытый урок».

Конспект открытого урока по окружающему миру во 2 классе на тему " Вокруг света с фотоаппаратом" с использованием передовых педагогических технологий....

Конспект открытого урока обучение грамоте по теме: «Чтение слов и предложений с буквами П п». В 1-а классе (24.10.18) Тип урока: урок закрепления изучаемого материала (развития умений и навыков).

В основу урока была заложена «тактика сотрудничества»: ученик-учитель-ученик. Также урок планировала и строила в форме, где за основу берется формирование универсальных учебных действий уч...

Конспект открытого урока обучение грамоте по теме: «Чтение слов и предложений с буквами П п». В 1-а классе (24.10.18) Тип урока: урок закрепления изучаемого материала (развития умений и навыков).

В основу урока была заложена «тактика сотрудничества»: ученик-учитель-ученик. Также урок планировала и строила в форме, где за основу берется формирование универсальных учебных действий уч...