Разработка урока. Тема: Кым? Чуу? Кымнар? Чулер? деп айтырыгга харыылаттынар состер.
календарно-тематическое планирование (2 класс) на тему
2 класс. Тыва дыл кичээли.
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
temazy_kym_chuu_dep_aytyryglar._tyva_dyl_2_kl.docx | 20.22 КБ |
Предварительный просмотр:
Эрттирген ай, хуну: Тема: Домак иштинден Кым? Кымнар? Чуу? чулер? деп айтырыгга харыылаттынар состерни тывары. | Хевири: Чаа тема-биле таныжар кичээл | ||
Сорулгазы: 1. 1.Домак иштинден кым? Кымнар? Чуу? чулер? деп айтырыгга харыылаттынар состерни тыварын ооредир. 2.Аас болгаш бижимел чугаазын сайзырадып, сос курлавырын байыдар 3.Дириг амытаннарга ынак болурун кижизидер. | |||
Планаттынган туннелдер | |||
УУД: регулятивтиг – партазынын кырында ооренир херекселдерин шын организастап, кичээлдин сорулгаларын тодарадып билиринге ооренир; шингээл барымдаазы – улегердомактын утказын барымдаалап, аас чугаа тугузуп, кичээлдин кол сорулгаларын чедип алырынга ооренир. Уне барымдаазы – улустар-биле чугаалажып эш-оорунун болгаш башкызынын чугаазын узе кибейн дыннап билиринге ооренир; кичээлге кылган ажылдарын туннеп билиринге ооренир; аажы-чан барымдаазы – оореникчи кижинин этикетти сагып турарынын деннели. | |||
Кичээлдин дерилгези: ооредилге программазы, ооредилге ному, сигналдыг карточкалар, коргузуг материалдары (презентация). | |||
Кичээлдин оске эртемннер-биле харылзаазы: тыва улустун аас чогаалынын хевирлерин ажыглап, ону билиндирер. | |||
Кичээлдин чадазы (этап) | Оореникчи –биле башкынын аразында харылзаа | ||
Башкынын кылдыныы | Оореникчинин кылдыныы | ||
1. Организастыг кезек (мотивация) | Конга даажы дыналды Кичээнинер уруглар Улуг ууле будурер Кичээливис эгелээл! Экии, уруглар! | Оореникчилер кичээлге белеткелин, сагыш-сеткил байдалын сылдысчыгаш болгаш дорт-булунчуктун дузазы-биле коргузер. | |
2. Катаптаашкын | Кым? чуу? деп айтырыгларга харыылаттынар состернин ылгалы | Ийе, белен бис. Уруглар состерни слогтарга чарары. Тургузуп алган состерин адаар. | |
3. Чаа теманын тайылбыры | Кым? чуу? деп айтырыгларга харыылаттынар состернин ылгалы. Домак иштинден кым? Кымнар? Чуу? чулер? деп айтырыгга харыылаттынар состерни тывары. Чангыстын болгаш хойнун санында чуве аттары. | Кичээлдин сорулгаларын тургузар. Кичээнгейлиг болур, кызымаккай болур, ужуктерни чараштыр бижип ооренир. | |
4. Ном-биле ажыл | Таблица биле ажыл. - Номну ажыдып алыылынар. ар. ____ Мергежилге 171. 172. 173. | Башкынын даалгазын кууседир. | |
5. Быжыглаашкын Созуглел-биле ажыл | Улегерлиг номчулга. Чангыстап номчууру. Созуглелге хамаарыштыр уругларга айтырыглардан тугустурар. | Уруглар айтырыглар тургузар. | |
6. Сула шимчээшкин | - Туруп алгаш сула шимчээшкинден кылыптаалынар! | Чаптанчыг мээн дагааларым Эзеп, херлип чытпас-даа Чырык хунну уткуур дээш, Эртен-эрте туруп кээрлер. Дагааларым медээзин Дыка дурген дыннап кааш, Оорушкулуг школамче Ооренип чоруптар мен. | |
7. Бажынга онаалга | Дурумну бажынга доктаадыр. Арын ____ Мергежилге 175 |
| |
8. Туннел Рефлексия | Кичээл солун болду бе? Чуну билип алдынар? -Бодунарнын кылган ажылынар унелеп демдектерден база салынар! -Эр-хейлер! | Уругларнын харыылары. Уруглар сигналдыг карточкаларын шилип кодурер. |
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Разработка урока.Тема: Имена собственные. Большая буква в именах, отчествах и фамилиях.
Разработка урока.Тема: Имена собственные. Большая буква в именах, отчествах и фамилиях. Цели: развитие умения употреблять большую букву в именах, отчествах и фамилиях; учить отличать...
Методическая разработка урока Тема: Совесть (урок 23) Класс: 4
Сформировать в сознании детей понятие совести, расширить представление о значении совести в жизни каждого человека.Развивать познавательный интерес и творческие способности при решении определён...
Математика 1 класс разработка урока.Тема "2 санын берурынлы санга кушу"
План-конспект урока по математике для 1 класса по ФГОС....
Разработка урока Тема: Что узнали. Чему научились. 1 класс
Тип урока: закрепление изученного материала...
Методическая разработка урока Тема урока «Самостоятельные и служебные части речи» (урок усвоения новых знаний)
Методическая разработка урокаТема урока «Самостоятельные и служебные части речи» (урок усвоения новых знаний)Место и роль урока в изучаемой теме _ данный урок второй в разделе «Морфология»Тип у...
Кандыг ? деп айтырыгга харыылаттынар состер. (Демдек ады)
Кичээлдин темазы: Кандыг? деп айтырыгга харыылаттынар состер....