Тема: Рассматривание «Живой картинки» «Птичий двор».
план-конспект занятия (младшая группа) на тему

Монгуш Урана Валерийевна

Цель: Учить детей внимательно слушать и наблюдать, отвечать на вопросы словом и предложениями, состоящими из 3-4 слов; формировать способность к диалогической речи; упражнять в звукоподражании голосом домашних птиц; обогатить и активизировать словарь по теме; воспитывать заботливое отношение к животным.

Материалы и оборудование: фланелеграф, картинки с изображением девочки,  домашних птиц, дома, забора, корыта; волшебный   мешочек, мелкие игрушки, изображающие домашних птиц.

                                         Кичээлдин чорудуу.

1.      Организастыг кезээ.

- Уруглар силер куштар чурттап турар херим иштиче барган силер бе? (уругларнын харыылары).

- Бис ам  шак ындыг херим иштинче баар бис. Ында  куштар канчаар чурттап турар эвес, кым оларны чемгенип турар эвес коор бис.

2.       Кол кезээ. Чурук – биле ажыл.

Башкы: (Башкы фланелеграфка бажыннын, херим иштинин чуруктарын азыптар). Бо чунун чуруктары- дыр уруглар.

Уруглар: Херим ишти, бажын.

Башкы: Коруп корээлинерем бо бажында кым чурттап турар эвес. (Уругнун чуруун немей азыптар).

Уруглар: Бичии уруг.

Башкы: Эр –хейлер. Бо бичии уругнун адын дарый дээр. Ол бажынындан унуп келгеш куштарын кый деп эгелээн:  «Цып, цып,цып». Куштары дыннавайн тур уругалар. Дузалажып берээлинерем.

Уруглар, башкы шупту «Цып, цып, цып» деп кыйгырар. Куштар халчып кээр. Башкы аскыр дагаанын чуруун азыптар. 

Башкы: Бисти кым дыннап каапкан – дыр.

Уруглар: Аскыр дагаа.

Башкы: Дарый кушкажын чемгерип эгелээн. Кушкаты чемгерерге ол амырааш «Ку-ка-ре-ку!» деп алгырган-дыр.

Башкы: Аскыр дагаа чуу деп алгырганыл?

Уруглар: Ку-ка-ре-ку!

Башкы: (Фланелеграфка немей кыс дагаанынболгаш, дагаа оолддарынын чуруктарын азыптар).

Башкы: А оон ынай тараа соктап чиир дээш чулер халчып келген-дир. Корунер даан кыс дагаа халып келген,   оон соонда оолдары база бар.

Башкы: Кыс дагаа болгаш, оолдары чуну канчаарлары ол уруглар?

Уруглар: Тараа соктап чиир.

Башкы: Эр-хейлер.

Башкы кастын болгаш ону чемгерер деспинин чуруун азыптар.

Башкы: Оон ынай тара соктап чиир дээш кас келген. Кас чугле тараа эвес, каша база чиир.

- Кас чуну канчап келген-дир уруглар?

Уруглар: Тараа соктап чип, каша чип.

3.      Сула шимчээшкин.

Башкы шулукту чугаалавышаан,  шимчээшкиннерни кылырга уруглар башкыны отунер.

Наши уточки с утра: «Кря-кря-кря!»

Наши гуси у пруда: «Га-га-га!»

Наша курочка в окно: «Ко-ко-ко!»

А наш Петя-петушок рано-рано поутру

Нам запел: «Ку-ка-ре-ку!»

4.      Оюн  «Хуулгаазын хапчыгаш».

Сорулгазы: Уругларга хап иштинде ойнаарактарны суйбап тургаш тыптырып, оларны шын ылгап, аттарын ададып ооредир.

Башкы баштай уругларга ойнаарактарны тутсуп,суйбадып таныштыргаш, оон хап иштинче суп алыр. Уруглар хаптын иштинче холун суккаш, бир ойнааракты алгаш адын адаар

5.      Туннел.

Хаптан уштуп алган ойнаарактары-биле ойнаар. Оларга бажынчыгаштан, херимден конструкторлар – биле кылып бээр. 

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл 7_ptichiy_dvor.docx16.55 КБ

Предварительный просмотр:

23.09.2015.                              Речевое развитие.

Тема: Рассматривание «Живой картинки» «Птичий двор».

Цель: Учить детей внимательно слушать и наблюдать, отвечать на вопросы словом и предложениями, состоящими из 3-4 слов; формировать способность к диалогической речи; упражнять в звукоподражании голосом домашних птиц; обогатить и активизировать словарь по теме; воспитывать заботливое отношение к животным. 

Материалы и оборудование: фланелеграф, картинки с изображением девочки,  домашних птиц, дома, забора, корыта; волшебный   мешочек, мелкие игрушки, изображающие домашних птиц.

                                         Кичээлдин чорудуу.

  1. Организастыг кезээ.

- Уруглар силер куштар чурттап турар херим иштиче барган силер бе? (уругларнын харыылары).

- Бис ам  шак ындыг херим иштинче баар бис. Ында  куштар канчаар чурттап турар эвес, кым оларны чемгенип турар эвес коор бис.

  1.  Кол кезээ. Чурук – биле ажыл.

Башкы: (Башкы фланелеграфка бажыннын, херим иштинин чуруктарын азыптар). Бо чунун чуруктары- дыр уруглар.

Уруглар: Херим ишти, бажын.

Башкы: Коруп корээлинерем бо бажында кым чурттап турар эвес. (Уругнун чуруун немей азыптар).

Уруглар: Бичии уруг.

Башкы: Эр –хейлер. Бо бичии уругнун адын дарый дээр. Ол бажынындан унуп келгеш куштарын кый деп эгелээн:  «Цып, цып,цып». Куштары дыннавайн тур уругалар. Дузалажып берээлинерем.

Уруглар, башкы шупту «Цып, цып, цып» деп кыйгырар. Куштар халчып кээр. Башкы аскыр дагаанын чуруун азыптар.  

Башкы: Бисти кым дыннап каапкан – дыр.

Уруглар: Аскыр дагаа.

Башкы: Дарый кушкажын чемгерип эгелээн. Кушкаты чемгерерге ол амырааш «Ку-ка-ре-ку!» деп алгырган-дыр.

Башкы: Аскыр дагаа чуу деп алгырганыл?

Уруглар: Ку-ка-ре-ку!

Башкы: (Фланелеграфка немей кыс дагаанынболгаш, дагаа оолддарынын чуруктарын азыптар).

Башкы: А оон ынай тараа соктап чиир дээш чулер халчып келген-дир. Корунер даан кыс дагаа халып келген,   оон соонда оолдары база бар.

Башкы: Кыс дагаа болгаш, оолдары чуну канчаарлары ол уруглар?

Уруглар: Тараа соктап чиир.

Башкы: Эр-хейлер.

Башкы кастын болгаш ону чемгерер деспинин чуруун азыптар.

Башкы: Оон ынай тара соктап чиир дээш кас келген. Кас чугле тараа эвес, каша база чиир.

- Кас чуну канчап келген-дир уруглар?

Уруглар: Тараа соктап чип, каша чип.

  1. Сула шимчээшкин.

Башкы шулукту чугаалавышаан,  шимчээшкиннерни кылырга уруглар башкыны отунер.

Наши уточки с утра: «Кря-кря-кря!»

Наши гуси у пруда: «Га-га-га!»

Наша курочка в окно: «Ко-ко-ко!»

А наш Петя-петушок рано-рано поутру

Нам запел: «Ку-ка-ре-ку!»

  1. Оюн  «Хуулгаазын хапчыгаш».

Сорулгазы: Уругларга хап иштинде ойнаарактарны суйбап тургаш тыптырып, оларны шын ылгап, аттарын ададып ооредир.

Башкы баштай уругларга ойнаарактарны тутсуп,суйбадып таныштыргаш, оон хап иштинче суп алыр. Уруглар хаптын иштинче холун суккаш, бир ойнааракты алгаш адын адаар

  1. Туннел.

Хаптан уштуп алган ойнаарактары-биле ойнаар. Оларга бажынчыгаштан, херимден конструкторлар – биле кылып бээр.


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Конспект организованной образовательной деятельности на тему «Рассматривание «живой» картинки «Птичий двор» (первая младшая группа)

Учить детей внимательно слушать и наблюдать, отвечать на вопросы словом и предложениями, состоящими из 3-4 слов.Формировать способность к диалогической речи; упражнять в звукоподражании голосам домашн...

План-конспект образовательной деятельности в первой младшей группе по речевому развитию по теме «В гостях на птичьем дворе»

Конспект занятия для детей первой младшей группы, направленный на активизацию речи детей, развитие интонационной выразительности, силы и высоты голоса....

Конспект организационно образовательной деятельности по развитию речи в первой группе раннего возраста с применением технологии ТРИЗ на тему: «В гостях на птичьем дворе».

Конспект организационно образовательной деятельности по развитиюречи в первой группе раннего возраста с применением технологии ТРИЗна тему: «В гостях на птичьем дворе»....

Конспект занятия по развитию речи в группе раннего возраста на тему " В гостях на птичьем дворе"

Конспект занятия по развитию речи в группе раннего возраста на тему " В гостях на птичьем дворе"...

Конспект образовательной деятельности по развитию речи с детьми раннего возраста на тему «В гости на птичий двор» с элементами ТРИЗ технологий.

Развитие речи детей раннего возраста через единство решения игровых познавательных задач.Продолжать знакомить детей с домашними птицами – петухом, курицей, уткой, гусемОбогащать и активизир...

Конспект занятия по развитию речи в группе раннего возраста с 2-3 лет на тему: Рассматривание сюжетной картинки «Лиса с лисятами» Знакомство с игрушечной лисой.

Занятие по развитию речи в группе раннего возраста для детей с 2-3лет. Это занятие расширит представление детей о жизни и особенностях характера диких животных в более доступной форме ....