Система оценивания
материал (5 класс)
Системное, планомерное формирование оценочной самостоятельности обучающихся дает свои результаты. Они отличаются активностью, стремлением к достижению успеха в учебной деятельности, максимальной самостоятельностью.
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
karta_otsenivaniya.docx | 13.2 КБ |
listy_samootsenki.docx | 45.15 КБ |
listy_samootsenki.docx | 45.15 КБ |
Предварительный просмотр:
Хэшээлдээ хэhэн ажалаа сэгнэлгэ
Хэшээлэй шатанууд./ Алдар нэрэ | Гэрэй даабари | Дабтал га | Бүлэг соо ажалалга | Тобшолол гаргалга | Минии сэгнэлтэ | Багшын сэгнэлтэ |
Б.М | 3 | 4 | 5 | 3 | 4 | 4 |
Д.А. | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 |
баллнууд | Гэрэй даабари |
«5» | даабари зүбөөр дүүргээб |
«4» | даабари 1-3 алдуутайгаар дүүргээб |
«3» | даабари 4-6 алдуутайгаар дүүргээб |
«2» | даабари дүүргээгүйб |
Дабталга | |
«5» | бүхы асуудалнуудта зүб харюу мэдэнэб |
«4» | 1- 2 алдуутай харюусааб |
«3» | дунда зэргэ харюусааб |
«2» | нэгэшье харюу мэдээгүйб |
Бүлэг соо ажаллалга | |
«5» | ехэ hайн ажаллааб, нүхэдтөө туһалааб |
«4» | hайн ажаллааб |
«3» | дунда зэргээр ажаллааб. |
«2» | Ажаллаагүйб |
Тобшолол гаргалга | |
«5» | Бүхы юумэ ойлгооб, нүхэртөө ойлгуулжа шадааб |
«4» | Бүхы юумэ ойлгооб |
«3» | Дунда зэргээр ойлгооб |
«2» | Юушье ойлгоогүйб, багшын туһаламжа хэрэгтэй |
Предварительный просмотр:
Листы самооценки
Пример. Алгоритм самооценки (Өөрыгөө сэгнэлтэ). На уроке учащийся сам оценивает свой результат выполнения задания по «Алгоритму самооценки».
Өөрынгөө ажал сэгнэхэ тэмдэгүүд:
Шаданаб | + |
Шаданаб, харин алдуу хэнэб | +- |
Шаданагүйб | - |
Хүндэ, хүшэр | ! |
Асуудал байна | ? |
Өөрынгөө ажал сэгнэлгэ
Би hайн ажаллааб! Намда hонин байгаа! | |
Би дунда зэргэ ажаллааб! hонин бэшэ байгаа. | |
Би юушье ойлгоогүйб! Намда hайшаагдаагүй. |
Өөрынгөө ажал сэгнэлгэ
Сэдэб: Хубсаhанай дэлгүүртэ
Анги: 6
Танай урда банкомат, тэрээн соо мүнгэн бии. Шата бухэндэ банкомат сооhоо мүнгэ абахат. Һайнаар хүдэлѳѳб гэжэ hанаа hаа 100 түхэриг абахат, дунда зэргэ ажалааб гэжэ hанаа hаа 50 түхэриг абахат.
Һайнаар хүдэлѳѳб | |
Дунда зэргэ ажаллааб |
Лист самооценки (Өөрыгөө сэгнэхэ хуудаһан).
Листы самооценки – это метод, который обеспечивает обратную связь между учителем и учеником. Такое оценивание не только включено в процесс урока, но и во время выполнения домашнего задания.
Шадабари | Хэшээлэй эхиндэ | Хэшээлэй түгэсхэлдэ |
Падежнүүдые нэрлэнэб | ||
Туһалагша үгэнүүдые нэрлэнэб | ||
Падежэй асуудал табинаб | ||
Юумэнэй нэрэнүүдые падежнүүдтэ зохилдуулнаб | ||
Юумэнэй нэрэнүүдэй падежнүүдые элирүүлнэб |
Өөрыгөө сэгнэхэ хуудаһан
«Юумэнэй нэрын зохилдол» гэһэн сэдэбээр шалгалтын ажал
Падежнүүдые мэдэнэб | Падежэй залгалтануудые зүб бэшэнэб | |||||
Х.п | З.п | Ү.п | Зб.п | Хм.п | Г.п | |
Предварительный просмотр:
Листы самооценки
Пример. Алгоритм самооценки (Өөрыгөө сэгнэлтэ). На уроке учащийся сам оценивает свой результат выполнения задания по «Алгоритму самооценки».
Өөрынгөө ажал сэгнэхэ тэмдэгүүд:
Шаданаб | + |
Шаданаб, харин алдуу хэнэб | +- |
Шаданагүйб | - |
Хүндэ, хүшэр | ! |
Асуудал байна | ? |
Өөрынгөө ажал сэгнэлгэ
Би hайн ажаллааб! Намда hонин байгаа! | |
Би дунда зэргэ ажаллааб! hонин бэшэ байгаа. | |
Би юушье ойлгоогүйб! Намда hайшаагдаагүй. |
Өөрынгөө ажал сэгнэлгэ
Сэдэб: Хубсаhанай дэлгүүртэ
Анги: 6
Танай урда банкомат, тэрээн соо мүнгэн бии. Шата бухэндэ банкомат сооhоо мүнгэ абахат. Һайнаар хүдэлѳѳб гэжэ hанаа hаа 100 түхэриг абахат, дунда зэргэ ажалааб гэжэ hанаа hаа 50 түхэриг абахат.
Һайнаар хүдэлѳѳб | |
Дунда зэргэ ажаллааб |
Лист самооценки (Өөрыгөө сэгнэхэ хуудаһан).
Листы самооценки – это метод, который обеспечивает обратную связь между учителем и учеником. Такое оценивание не только включено в процесс урока, но и во время выполнения домашнего задания.
Шадабари | Хэшээлэй эхиндэ | Хэшээлэй түгэсхэлдэ |
Падежнүүдые нэрлэнэб | ||
Туһалагша үгэнүүдые нэрлэнэб | ||
Падежэй асуудал табинаб | ||
Юумэнэй нэрэнүүдые падежнүүдтэ зохилдуулнаб | ||
Юумэнэй нэрэнүүдэй падежнүүдые элирүүлнэб |
Өөрыгөө сэгнэхэ хуудаһан
«Юумэнэй нэрын зохилдол» гэһэн сэдэбээр шалгалтын ажал
Падежнүүдые мэдэнэб | Падежэй залгалтануудые зүб бэшэнэб | |||||
Х.п | З.п | Ү.п | Зб.п | Хм.п | Г.п | |
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
ФГОС НОО. Новые подходы к системе оценивания достижения планируемых результатов.
В данной статье рассматриваются новые подходы к системе оценивания, заложенные в ФГОС НОО. Представлен опыт работы ГОУ СОШ № 425 САО г. Москвы в городской экспериментальной площад...
СИСТЕМА ОЦЕНИВАНИЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ И ХУДОЖЕСТВЕННО-ТВОРЧЕСКИХ ДОСТИЖЕНИЙ УЧАЩИХСЯ НА УРОКАХ ИЗОБРАЗИТЕЛЬНОГО ИСКУССТВА
В статье представлен разнообразный арсенал используемых форм оценивания учащихся на уроках ИЗО....
Система оценивания на уроках английского языка
Система оценивания...
Новые системы оценивания учащихся
Актуальность изучения процесса оценивания отмечается всегда. Без обратной связи управление любым процессом не может быть эффективным. Необходимость оценивания отмечают все участники ...
Анализ системы оценивания знаний, умений и навыков в системе образовательного процесса
В данной работе проведён анализ различных систем оценивания знаний учащихся....
Система оценивания в системе ФГОС
Статья о современных методах оценивания....
Накопительная система оценивания – новая система оценки достижений результатов обучающихся
ФГОС содержит чёткие требования к системе оценки достижений результатов обучающихся. Материал будет полезен учителям русского языка и литературы....