Диагностическая работа по бурятскому языку
методическая разработка

Диагностическая работа по бурятскому языку

Скачать:


Предварительный просмотр:

Хадхууртай хубсаһан.

   Нэгэтэ шандаган заряатай уулзаад хэлэбэ: -Нүхэр, шинии хубсаһан яагаа муухай юм, сула хадхуур лэ. -Зүб даа,- гэжэ заряа харюусаба. - Харин эдэ хадхуурнуудни намаяа шоно, нохойн шүдэнһөө абардаг юм. Шинии гоехон хубсаһан шамаяа абардаг гү? Шандаган хэлэбэ:- Намайе хубсаһамни абардаггүй, харин хүлнүүдни абардаг юм.

1.Ответь на вопросы:

Заряагай хубсаһан хадхууртай гү? _____________________________________________________________________________

Заряагай хадхуурнууд юунһээ абардаг бэ?

_____________________________________________________________________________

Шандаганай хубсаһан тэрэниие абардаг гү?

_____________________________________________________________________________

2.Закончи следующие предложения.

Нэгэтэ шандаган__________________ .

Зүб даа, гэжэ ______________________ .

Намайе хубсаһамни ________________.

3. Заполни пропуски нужными словами.

Нүхэр, шинии ________яагаа ________юм, сула __________лэ.

Харин эдэ ____________намаяа________, нохойн ____________абардаг юм.

Шинии __________хубсаһан _________абардаг гү?

4.Как бы ты озаглавил прочитанную сказку? Выбери свой вариант.

  • Шандаган ба заряа.
  • һонирхолтой уулзалга.
  • Хадхууртай хубсаһан.
  • Гоёхон хубсаһан.

5.Выбери нужный вариант ответа

1) Шандаган заряа хоер юун тухай хөөрэлдөөб?

  • гое малгай;
  • шэнэ гутал;
  • хадхууртай хубсаһан

2) Юун хадхууртай хубсаһатайб?

  • баабгай
  • заряа
  • шоно

3) Юун шандаганда туһалнаб?

  • шэхэн
  • хүлнүүд
  • хадхуур

6. Найди слова, где передается основное содержание текста

  • Эдэ хадхуурнуудни намаяа шоно, нохойн шүдэнһөө абардаг юм?
  • -Шинии гоехон хубсаһан шамаяа абардаг юм гү?
  • -Энэ хубсаһан сула хадхуур лэ.
  • -Шинии гоехон хубсаһан туһатай гү?
  • -Намайе хубсаһамни абардаггүй, харин хүлнүүдни абардаг юм.

7.  Где обитают эти животные?

  • талада
  • ойдо
  • уһан соо

8. Придумай загадку о героях сказки.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Диагностическая таблица

ФИО уч-ся

1

2

3

4

5

6

7

8

итого

1

Жаргалма

2

2

5

0

2

1

1

1

14

2

Тамир

3

3

7

1

3

2

1

1

21

3

 Алдар

2

3

6

0

2

1

1

1

16

4

Алтана

3

3

8

1

3

2

1

1

22

5

Жаргал

3

2

6

1

2

2

1

0

17

6

Сарюна

3

3

8

1

3

2

1

1

22

7

Базыр

2

3

6

1

2

1

0

1

16

8

Батор

2

3

5

1

2

1

0

1

15

9

 Буянто

2

1

6

1

2

1

1

0

14

10

Амгалан

2

3

7

1

2

1

1

1

18

11

 Вика

3

3

7

1

3

2

1

1

21

12

 Мунхо

3

2

8

1

3

2

1

1

21

Анализ работы

Работу выполнили 12 учащихся.

Отсутствующих нет

от 0 до 7- низкий уровень- 0

от 8 до 15- средний уровень- 3 уч.

от 16 до 22- высокий уровень- 9 уч.


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Контрольная работа по бурятскому языку

Этот материал используется для проверки знаний по бурятскому языку в начальных  классах....

Контрольная работа по бурятскому языку

Этта контрольная работа для учащихся 4 класса по теме: Зима....

Проверочная работа по бурятскому языку 7кл

Проверочная работа по бурятскому языку 7кл...

Диагностическая работа по бурятскому языку

Диагностическая работа по бурятскому языку...