промежуточные работы
материал (5, 6, 7, 8, 9 класс) по теме
промежуточные аттестационные работы для учащихся 5-9 классов по удмуртскому языку
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
promezhutochnoy_uzhyos.docx | 37.77 КБ |
Предварительный просмотр:
5-ти класслы промежуточной аттестационной уж (тестирование)
А1. Шедьтэ кылтэчет луисьтэм кузэс?
- чебер кырзаны
- пиналъёс лыкто
- тодмотэм адями
- паськыт сюрес
А2. Кудаз предложениын обстоятельствоез вань?
- Мон вож пушнерез уг яратскы.
- Нюлэс пеймыт-вож куарен шобырскиз.
- Шунды шорын узы гордэктиз.
- Нюлэслэн но садъёслэн шулдырзы, мусо тусбуйзы быриз.
А3. Кудаз предложение одиг гинэ запятой пуктоно?
- Шуныт палъёсы лобзись тылобурдоос ваньмыз кошкемын овол на.
- Нырулыса шыпыт сыло гортэм куакъёс писпуос.
- Отын сизьыл усем куаръёс улын бакаос толъё.
- Пужымлэн кызлэн ньылпулэн сул вылазы сир потэ.
А4. Кудаз предложениын пусъёс янгыш пуктэмын?
- Алнаш, бадзым вашкала село.
- Жыт инвис доры ваське шунды, музъем вылэ пеймыт волске.
- Милям нюлэсамы портэм пойшуръёс уло: гондыръёс, зичыос, кионъёс.
- Ачид ке зеч, калык но зеч.
А5. Кудаз кылын вань согласнойёс жингрес?
- перепеч
- музъем
- нюлэс
- сюлэм
А6. Кудаз кылын вань куараос небыт?
- люкмес
- губи
- буёл
- сезьы
А7. Кудаз радын кыказ но кылын кураез тросгес букваос сярысь ?
- юсь, пилем
- юбо, емыш
- льом, мунё
- чорыг, янгыш
А8. Кудаз радын кыказ но кылын гожтиське одиг кадь буква?
- эб..к, тол..с
- с..ньыс, л..ял
- ет..н, с..к
- н..нэ, к..ньыр
А9. Кудаз предложениын вань антонимъёс?
- Шумпотон пыраз коркась корка, пальпотон усьтиз ас ымнырзэ.
- Тол дисьтытэк йыгаськиз укноям.
- Зор коттэ, шунды куасьтэ.
- Туж чалмыт но шыпыт вож кушын.
А10. Кудаз радын вань кылъёсын азьитэтэз вань?
- котькин, шунды, оломалэсь
- дышетскытэк, номыр, котькыче
- олокудкеме, котьку,нокызьы
- котькуд, намер, усточи
А11. Кудаз радын вань кылъс кушето луо?
- нюлэс, тылси, тылобурдо
- льомпу, чыс-чыс, сиён-юон
- улмопу, турын-куар, сяськаос
- буёлъёс,нымы-кибы, пичи пи
Текстэз лыдзе но быдэстэ В1 – В6 ужъёсты.
(1)Со вал шулдыр гужем нуналэ. (2)Мон узыяны ветли.(3) Музъем дисям сяськаё дэремзэ. (4)Узыез нош коня! (5)Отын но татын чыж-чыж адско. (6)Сарваме жог тырмыти.
(7)Бертыкум сюрес вылам шедиз жильыртись ошмес.(8) Кылзисько та ошмес куараез. (9)Кезьыт ошмес вуэн бамме котти, сюме юзмати. (10)Со куспын кытысь ке нискетэм куара кылиськиз. (11)Вуын пичи, лусьтро, муспотон кучапи жомбылляське. (12)Мон бызьыса мыни но потти сое. (13)Гуртам нуи.
(14)Кучапилы Пуштрес ним сёти. (15)Туж тупа солы. (16)Пуштрес гонэз сьодэн-тодьыен суро. (17)Али кучапие бадзым будиз ни, зэмос юртъер возьмась луиз.
В1. 1-ти абзацысь шедьтэ кеськон предложениез. _________________________________________
В2. 11-13-ти предложениосысь шедьтэ но гожтэ однородной членъёсын предложениосты. Номеръёссэ гожтэ._____________________________________________________________________
В3. 2-5-ти предложениосысь шедьтэ но гожтэ волскымтэ предложениез. ______________________
В4. 3-ти предложениысь гожтэ кылтэчетъёсты. ____________________________________________
В5. 3-ти предложениысь грамматической инъетсэ гожтэ. _____________________________________________________________________________________
В6. Коня грамматической инъетэз 12-ти предложениын? ____________________________________
С1. «Пуны - адямилэн эшез» темая сочинение гожтэ. _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6-ти класслы промежуточной аттестационной уж (тестирование)
А1. Сётэм кылъёс полысь кудиз кыл архаизм луэ?
- программист
- куала
- фермер
- кат
А2. Кудаз радын кыказ но кылын гожтиське одиг кадь буква?
1)д..рем, сюл..м
- с..зь, з..бет
- писл..г, кен..р
- т..ль, с..зьы
А3. Кудаз кылын гожтиське й буква?
- у..яны
- во..ны
А4. Кудаз радын кыкез но кыл гожтиське вакчи гожен?
- ул(ваё), лызмыт (вож)
- улыно(вылыно), ог(кадесь)
- ыж(пи),ым(ныр)
- шуг(секыт), узы(боры)
А5. Кудаз кылтэчетын существительной кутэмын Адзон падежын?
- вераськыны эшен
- пумитаны анаез
- бертыны школаысь
- потыны ураме
А6. Кудаз радын кыкез но глагол возвратной луэ?
- чошатскыны, гожъяны
- кораны, кырзаны
- шодскыны, вераськыны
- тылскыны, пыжыны
А7. Кудаз радын кыкез но глаголъёс безличной луо
- кизьыны, быдэстоно
- гожъяно, верано
- вушйыны, пусйыны
- тодыны, жадиськиз
Текстэз лыдзе но быдэстэ В1 – В6 ужъёсты.
(1) Коркаос берысь писпуос сизьыл диськутэнызы пиштизы. (2)Соос полын огез уката но висъяськиз: пурысь узвесь пилемъёс вадьсын неномыртэм кужмо гомаз. (3)Оло, соин но сыче адскиз – палэзьпуын куарез но овол ни, ваньзэ толон уйин шаян тол ури-бери ишкаса нуиз.
(4)Та коркась кенак потиз но кусказ жик-жик керттэм айшетаз перен-перен палэзь бичаз. (5)Собере соосын палэзьнянь пораз, тужгес йонооссэ укно рамкаос вискысь тодьы мамык вылэ тыриз.(6) Быдэс толэз отын жуаса улизы. (7)Укно улти кошкись-ортчись котькудиз адями палэзьлы синмаськыса учкиз.(Н.Самсонов)
В1. 2-3-ти предложениосысь гожтэ сложной существительнойзэ. _____________________________
В2. 5-ти предложениысь гожтэ Адзон падежын сылись существительноез. _____________________________________________________________________________________В3. 4-5-ти предложениосысь гожтэ указательной местоименизэ. _____________________________
В4. 3-ти предложениысь гожтэ кызьыез возьматись наречиез. _______________________________
В5. 4-ти предложениысь грамматической инъетсэ гожтэ. _____________________________________________________________________________________
В6. Коня грамматической инъетэз 5-ти предложениын? _____________________________________
С1. Гожтэ, кызьы писпуос толлы дасясько. _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7-ти класслы промежуточной аттестационной уж (тестирование)
А1. Пусъе нар.+ глагал кылтэчетэз?
- кызысь кызэ
- эшез адзыны
- чебер вераськыны
- бызьыса лыктыны
А2. Сётэм фразеологизмъёс полысь кудиз матын зуч была не была фразеологизмлы?
- азьыдлэсь берыд чебер
- йыр ке йыр, пыд ке пыд
- нюлымтэ кунян
- пыдпыдэсъёсыз гинэ чиляло
А3. Кудаз предложениын причастиез вань?
- Адямилэн но, писпулэн но, турын-куарлэн но аслаз вы.
- Кыдыра векчи зор.
- Зольгыриос пичигес уллёе люкасько, тузонын пыласько.
- Егитъёслэн шулдыр кырзам куаразы кыдёке-кыдёке гурт сьоры шуккиське.
А4. Кудаз предложениын пусъёс янгыш пуктэмын?
- Векчи куаро писпуос, интыен-интыен сылисьёсыз, толэн някыръяськемын ни.
- Адями уж дурын ,сюлмо тыршисез, сямын но зечгес луэ.
- Артысь синъёс, шуд тылсиен пиштисьёсыз, мугоре выль кужым оръяло.
- Писпуос, шур дурын будисьёсыз, вож куаръёсын шодырскизы ни.
А5. Кудаз вариантын лыдпусъёс интые запятой пуктоно?
Льомпу вайлэн йылыз тани капчи шонскиз но (1) пурысь вужер комок (2) шуак чус луэм омырез вандыса (3) тэль пеймытэ ыбиськиз.
- 1, 2,3
- 2, 3
- 1,2
- 1,3
А6. Кудаз предложениын вань кызьыз возьматись наречие?
- Мон яратисько нюлэскысь чылкыт ошмесэз.
- Сюлмыз котькыче небыт мед луоз, адями вань пиналъёсыз шоры огсямен учке.
- Адями аслаз улон-вылоназ нюлэс ваньбурез кутыны туж вазь дышиз.
- Песятае монэ котьку сьораз басьтылэ.
А7. Пусъе вариантэз, кудаз ваньмыз кылъёс подчинительной союзъёс луо ?
- но, ке но, шуыса
- оло, собере, ке
- яке, малы ке шуоно, угось
- бере, ке но, дыръя
А8. Кудаз радын кыказ но кылын гожтиське одиг кадь буква?
- эб..к, тол..с
- с..ньыс, л..ял
- ет..н, с..к
- н..нэ, к..ньыр
А9. Кудаз радын вань кылъёс частица луо?
- ик, но, мед
- угось, зэм, ук
- сямен, на, оз
- уга, ке, ни
Текстэз лыдзе но быдэстэ В1 – В6 ужъёсты.
(1)Кытчы гинэ ой вуылы, кинэн гинэ ой пумиськылы,ноку но, нокыче учыре но удмурт луэмме ой ватылы, удмурт луэмме данъяськыса, шумпотыса верасько, вордскем калыкелэн вашкала но туала улон интыез, кылыз, историез сярысь мадисько.
(2)Вуылэм, ветлэм кунгож сьорысь шаеръёс туж узыресь, чебересь, но аслам вордскем дор музъемелэсь котьку но мозмисько, зечен буре вайисько, ас калыке полы бертэме потэ.(3)Уго макем чебер, макем шулдыр но мусо асьмелэн удмурт улосмы! (4)Ужез яратись, капчи мылкыдо калык улэ та шаерын.
(5)Удмурт анай кылмы ошмес ву кадь дун, чылкыт, бадзым крезь сиос вылын кылдэм гур кадь небыт но жингрес, чечы кадь ческыт, Кам шур кадь паськыт но мур.
(6)Мусо анай кылы! (7) Мон тонэ туж яратисько…
В1. 1-ти предложеиысь гоштэ деепричастиоссэ. _________________________________________
В2. Текстысь шедьтэ но гожтэ однородной членъёсын предложениосты._________
В3. 5-ти предложениосысь шедьтэ но гожтэ причастиез. _____________________________
В4. 1-ти предложениысь гожтэ частицаосты. _______________________________
В5. 4-ти предложениысь грамматической инъетсэ гожтэ. _____________________________________________________________________________________
В6. Коня грамматической инъетэз 2 -ти предложениын? _____________________________________
С1. «Анай кыл – улонэ нырысь вамыш» темая сочинение гожтэ. _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8-ти класслы промежуточной аттестационной уж (тестирование)
А1. Шедьтэ кылтэчет луисьтэм кузэс?
- адямиос ужало
- вуэм эмезь
- секыт уж
- колхозлэн садэз
А2. Кудиз кылтэчетъёс полысь согласование герзаськемын?
- гожтиськыны газетлы
- чебересь коркаосын
- ужаны кошкиз
- коркалэн липетэз
А3. Кудаз предложениын пусъёсыз янгыш пуктэмын?
- Умой эшед дышетоз – нош уродэз лушкем серекъялоз.
- Толалтэ но, гужем но, сизьыл но, тулыс но – котьку шулдыр тон, вордскем шаере.
- Деми нош, кензали музэн, чупырак пеймыт чум выж улэ чуртнаськиз.
- Чукна, куазь зоремысь дугдэм бере, шунды потиз, тылобурдоос кырзаны кутскизы.
А4. Кудаз предложениын составной именной сказуемоез вань?
- Омыр пичи но уг выры.
- Та корка дас ньыл этажъем луоз.
- Зеч кыл куинь тол чоже но шунтэ .
- Вазь тулыс майсы сайказ но соку ик лобзиз сиён утчаны.
А5. Кудиз предложение неопределённо-личной луэ?
- Трос тодон-валан басьтон понна, трос тыршоно луэ.
- Дорамы отиськом куное.
- Туннэ быдэстоно ужез чуказелы уг кельто.
- Вазь тулыс шуныт палась асьме доры вуэ бодёно.
А6. Кудаз предложение тире пуктоно?
- Йырыд висьытозь (..) пыдыд мед висёз.
- Трофим Кузьмич Борисов (..) быдзым общественной но политической деятель вал.
- Вить пол вить (..) кызь вить.
- Усьтиськись сяська (..) туж ненег луэ.
А7. Кудаз предложение одиг гинэ запятой пуктоно ?
- Советской солдатъёс пе Берлинын.
- Чагыр чагыр дыдыке малы пыддэ жобаськод?
- Шур дурын сайкыт омырын ческыт потиз чорыг лым.
- Арганэн шудэм сяна, Коля эктыны но быгатэ.
А8. Кудаз предложениын пусъёс шонер пуктэмын?
- Мынам шумпотонэ – тодьы сяська – тулыслы быдэ юг-юг пиштэ.
- Писпуос вылын, кырзаса пукись тылобурдоос, тулыслэсь лыктэмзэ иворто.
- Кыдёкын школа азбарын, звонок жингыртиз.
- Чылкак паймымон, кыче шомоез гинэ будосъёс турын куаръёс уг будо музъем вылын - курытэз, ческытэз, конялэз, чырсэз, кузьытэз.
А9. Та схемалы тупась предложениез шедьтэ?
_______ =======, ======, =====, =====.
- Музъем сюдэ вордэ утялтэ эмъя.
- Пыр али тон бакчаяд.
- Отын сугон но кешыр кияр но помидор кубиста но гордкушман чеснок но сяртчы вожектэ.
- Яке эакеры садъёсын нюлэсъёсын шуръёс дурын пумиськись будосъёсты.
А10. Янгыштэк гожтэм чурез шедьтэ?
- Перм кылъёс: удмурт, коми-зырян, бигер
- Перм кылъёс: удмурт, коми-зырян, пор (мари)
- Перм кылъёс: удмурт, коми-пермяк, венгер
- Перм кылъёс: удмурт, коми-пермяк, коми-зырян
А11. Кудаз радын вань кылъс кушето луо?
- нюлэс, тылси, тылобурдо
- льомпу, чыс-чыс, сиён-юон
- улмопу, турын-куар, сяськаос
- буёлъёс,нымы-кибы, пичи пи
Текстэз лыдзе но быдэстэ В1 – В6 ужъёсты.
(1)Пичи дырме но песянайме тодам вайылыкум, син азе пуксе солэн нянь котырын бергамез. (2)Гуре тырем котькуд колдыез песянае нянь октон лопатаен поттэ но киосаз топ-топ веша, кыче пыжемзэ эскере.
(3)Нянь гуртысь муртлы ноку но капчиен уг сётскы. (4) Гуртын азьло аръёсы кизизы киын, аразы сюрлоен, кутсазы кутэсэн, толизы лопатаен, нуллизы пельпум вылазы. (5) Тини малы туж секытэн поттэм няньзэс сюлмаськыса утизы но шыръязы.
(6)Туннэ но сое будэтон, жок вылэ вуттон адямилы капчиен уг сётиськы. (7)Музъем ужасьлэн ужан интыез – син сузёнтэм паськытэсь бусыос , нош липетэз – пыдэстэм инбам.
(8)Музъемлэн дуно кузьымез адямилы - нянь. (9) Соин ик нянез туж утёно тус-тас каронлэсь, сюлмаськоно шыръян сярысь. (10)Сое данъяно, гажано.
(11)Няньлэн запасэз – со кунлэн кужымез.
В1. Коня однородной членъёсызн кузъёс 4 предложениын?________________________________
В2. 4-ти педложениысь примыкание амалэн герзаськем кылтэчетэз шедьтэ._________
В3. Гожтэ деепричастной оборотэн предложеиез.__________________________________________
В4. 8-ти предложениысь сказуемойлэсь типсэ гожтэ . _______________________________
В5. Текстысь односоставной предложениослэсь лыдпусъёссэ гожтэ. _____________________________________________________________________________________
В6. Коня грамматической инъетэз 2-ти предложениын? _____________________________________
С1. «Нянь -котьмарлы йыр » темая сочинение гожтэ. _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9-ти класслы промежуточной аттестационной уж (тестирование)
А1. Кудаз радын вань кылъёсын гожтиське одиг кадь буква?
- н..нэ, т..ль, к..нер
- д..сь, с..зьыл, л..ял
- ошм..с, сап..г, сюл..м
- с..с, ч..бинь, ч..льтэр
А2. Шедьтэ шонер пус пуктылон валэктонэз ?
Василий Николаевич корказьлэсь оссэ кутонтиз кыскиз вал но ( ) соиз оз сётскы.
- Сложносочинённой предложение, НО бере запятой пуктоно.
- Сложносочинённой предложение, НО бере запятой пуктоно овол.
- Однородной членъёсын простой предложение, НО бере запятой пуктоно.
- Однородной членъёсын простой предложение, НО бере запятой пуктоно овол.
А3. Кудаз предложение одиг гинэ запятой пуктоно?
- Та тылобурдо толзэ но нужемзэ но ву дуръёсын ортчытэ но тужгес со яратэ шурлэсь визыл интыоссэ.
- Тымет зок йоэн шобырскемын нош кык метр пасьта интыез шобырскымтэ на.
- Толъя валаны тыршиз кыче луоз гужем нош гужемъя кыче луоз тол.
- Атайлэн монэ кемалась инженере поттэмез потэ.
А4. Кудиз предложение сложносочинённой луэ?
- Гужем но, сизьыл но, тулыс но, толалтэ но - со ялан вож-вож сылэ, котыраз волмытэ ческыт зынзэ..
- Бадзымез чорыга, нош пичиез солэсь кутэмзэ бичаса ветлэ.
- Лымы пельтэмъёс, ноку шунаса быронтэм кадь адзиськисьёсыз, лапказы.
- Оло бурдъёсыныз жугыса, оло чурыт нырыныз кокаса, айы зазег кучапилэсь огзэ пельзэ шуям кубиста куар кадь кельтэм.
А5. Кудаз вариантын лыдпусъёс интые запятой пуктоно?
Котьма верало ке но (1)Чегенда гутёос пумысен (2) соос эскерисьёсты сокем бордазы уг кыско на (3) соин ик шумпото (4) дыр (5) та интыос вашкала шомзэс али ке но возё на шуыса.
- 1, 3, 4, 5
- 1, 2, 3, 5
- 2, 3, 4, 5
- 2, 4, 5
А6. Кудиз предложение интыез возьматись придаточной луэ?
- Кытчы зеч эшед мыниз, отчы ик тон но мын.
- Турын кемаласьтурнаны вуэмын ке но, сое кусо исамтэ на.
- Шунды вылланьгес жутскем бере, пиналъёс капчи мылкыдын нюлэскы вырзизы.
- Ачид ке од гыр, геры уз гыр.
А7. Шедьтэ союзтэм сложной предложениосты (пусъёсыз пуктымтэ).
- Адями кулэ солэн данз кыле.
- Кузьылиос каразы ватско ке гудыръяса зороз.
- Липет вылысь шапыкъёс усьыло чильпырась йозузыриос ошиськыло.
- Мынам пыдъёсы кыскизы отчы кытын арган куара кылиське вал.
А8. Быръе двоеточие пуктонэз шонер валэктонэз?
Калыкын юнме уг верало: сюлмысь потэм визьмо кыл куинь тол шунтэ.
- эб..к, тол..с
- с..ньыс, л..ял
- ет..н, с..к
- н..нэ, к..ньыр
А9. Кудаз предложениын вань антонимъёс?
- Шумпотон пыраз коркась корка, пальпотон усьтиз ас ымнырзэ.
- Тол дисьтытэк йыгаськиз укноям.
- Зор коттэ, шунды куасьтэ.
- Туж чалмыт но шыпыт вож кушын.
А10. Кудаз радын вань кылъёсын азьитэтэз вань?
- котькин, шунды, оломалэсь
- дышетскытэк, номыр, котькыче
- олокудкеме, котьку,нокызьы
- котькуд, намер, усточи
А11. Кудаз радын вань кылъс кушето луо?
- нюлэс, тылси, тылобурдо
- льомпу, чыс-чыс, сиён-юон
- улмопу, турын-куар, сяськаос
- буёлъёс,нымы-кибы, пичи пи
Текстэз лыдзе но быдэстэ В1 – В6 ужъёсты.
(1)Пичи пиналъёс нырысьсэ вамышто классэ. (2) Табере соос дышетисен чош кылзозы, кызьы Лолошур жингрес куараен котыр улос срысь жильыртэ, кызьы выжыкылысь дворецлэн колоннаосыз кадь веськресэсь пужымъёс шаугетыса кырзало, кызьы Лолошур вадьсын инбам тюрагайёсын жингыртэ.(3)Дышетисьлэн валэктэмъяз та пиналъёс пумен-пумен валалозы: ваньмыз со жингыртись кырзанъёс, огазе кариськыса, кылдыто туж кужмо гимн, кудизлэн нимыз «Вордскем шаер». (4)Вордскем шаер вадьсын инбам котьку чильпырась мед луоз, шуръёсыз солэн ошмесъёсын позись Лолошур кадь чылкыт мед луозы. (5)Та сярысь но тодо пиналъёс асьсэлэн дышетисьсылэсь.
(7)Кытчы гинэ эн учкы, ма сярысь гинэ эн малпа, котькытчы тынад кужымед понэмын, котькытчы сюлэм шунытэд сётэмын. (8)Соиз валамон: шуръёс чыписько адями киосын, корабльёс кылдо адями визьмын, книгаос гожтисько адями сюлмын – котькытын адями.(9)Нош адямиез будэтиськод тон, дышетись...
В1. Шедьтэ созтэм сложной предложениосты. Лыдпуссэ гожтэ. _____________________________
В2. 3-ти предложениысь придаточнойлэсь видзэ пусъе._________
В3. 2-5-ти предложениосысь шедьтэ но гожтэ волскымтэ предложениез. _____________________________
В4. Текстысь однородной подчинениен герзаськем предложениез шедьтэ. ___________________
В5. 3-ти предложениын коня грамматической инъетэз, гожтэ. _______________________________
В6. 1-ти предложениысь грамматической инъетсэ гожтэ? _____________________________________
С1. Дышетись сярысь малпанъёстэс гожтэ. _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Промежуточная работа по истории 6 класс
Промежуточная аттестация...
Диагностическая (промежуточная) работа по русскому языку 5 класс 1 вариант
Задания по русскому языку для проверки промежуточных знаний учащихся 5-го класса...
Диагностическая (промежуточная) работа по русскому языку 5 класс 2 вариант
Задания для проверки промежуточных знаний по русскому языку учащихся 5-го класса...
Критерии для промежуточной работы по литературе в 10 классе
Данный вид работы не только позволяет оценить качество усвоения программного материала, но и осуществить начало подготовки к итоговому сочинению на допуск к ЕГЭ в декабре....
Промежуточная работа по астрономии
астрономия...
промежуточная работа по английскому языку для учащихся 5 классов
промежуточная работа по английскому языку для учащихся 5 классов...
Промежуточная работа по астрономии 2019
астрономия...