TOM SAWYER AND AUNT POLLY
классный час по английскому языку по теме
Сценарий сценки по произведению Марка Твена "Том Соер".
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
tom_sawyer_and_aunt_polly.doc | 22.5 КБ |
Предварительный просмотр:
TOM SAWYER AND AUNT POLLY.
SCENE I.
Characters: Tom Sawyer
Aunt Polly:
Aunt Polly : Tom!...Tom...! (no answer) Where is the boy? Tom!
Tom ( appearing): Here I am.
Aunt Polly: Oh, you’ve been to that closet. What were you doing there?
Tom: Nothing. Aunt Polly: Nothing! Look at your hands. (Tom looks at his hands). And look at your
mouth. What is that?
Tom: I don’t know ,Aunt.
Aunt Polly: Well, I know. It’s jam, that’s what it is.
( pointing to a switch on the floor). Hand me that switch!
Tom: Oh, look behind you, Aunt! ( Aunt Polly looks behind her. Tom runs away. Aunt Polly stands surprised for a moment, then she breaks into a laugh).
SCENE II
Aunt Polly : Tom, go and whitewash the fence.
Tom: Oh, Auntie, I can’t. I’ll do it ....tomorrow.
AUNT Polly: Whitewash the fence, I say! ( goes away)
( Tom begins whitewashing the fence. Ben appears . He has an apple in his hand)
Ben: What are you doing?
Tom: I am whitewashing the fence.
Ben: Do you want to say you like it?
Tom: Of course , I do. I like it very much.( goes on working)
Ben: Tom, let me whitewash a little!
Tom: No, I can’t Aunt Polly did not let me.
Ben: Please, Tom, let me whitewash a little. I’ll give you an apple.
Tom : All right.
( Tom is eating an apple, Ben is working)
Billy: Hi, boys! What are you doing?
Tom: We are whitewashing the fence.
BILLY: You don’t think it is interesting, do you?
Ben: We do.
Billy: Ben, let me whitewash the fence.
Ben: No, I won’t . (Billy and Ben begin fighting).
Tom: Stop it! Now it’s your turn to whitewash, Billy. (Billy is working)
Tom: Now, it’s your turn to whitewash, Ben.
Aunt Polly: Oh, it’s all done! You are a good boy, Tom. You can work when you want to.
Now you may go and play.
Tom: Hurrah! Let’s run to the river! ( Tom runs away).
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Драматизация "Tom Sawyer"
Драматизация является одним из наиболее эффективных способов приобщения учащихся к культуре стран изучаемого языка, способствует поддержанию интереса учащихся к изучению английского языка,...
Разработка урока по английскому языку для 11 класса «The Adventures of Tom Sawyer» к учебнику «Spotlight»
Разработка урока по английскому языку для 11 класса «The Adventures of Tom Sawyer» к учебнику «Spotlight»...
Презентация к уроку Mark Twain "The Adventures of Tom Sawyer" Spotlight 11 Module 4d
Данная презентация подготовлена для проведения урока в 11 классе по теме "Марк Твен. Приключения Тома Сойера". Служит знакомству с фактами из биографии Марка Твена и произведением "Прик...
Открытый урок по англ яз по УМК « ФОРВАРД» 5 класс автор Вербицкая “ The adventures of Tom Sawyer” by Mark Twain
На уроке поставлена главная цель - развитие умений и навыков самостоятельно анализировать образы произведения Марка Твена «Приключения Тома Сойера» в комплексе в новых условиях (в условиях...
The adventures of Tom Sawyer.Mark Twain. Biography
Методическаяразработка для урока, посвященного творчеству Марка Твена. Представлены краткая биография писателя и сцеарий постановки по произведению Марка Твена "Приключения Тома Сойера"...
“The Adventures of Tom Sawyer”
ldquo;The Adventures of Tom Sawyer”Prepare an extract for a good reading. Say true or false. Find proofs in the text....