Классный час "Сылдыстыг шак"
классный час на тему
Классный час для младших школьников. По окружающему миру.
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
syldystyg_shak.doc | 32.5 КБ |
Предварительный просмотр:
Сылдыстыг шак.
Тема: Черлик амытаннар.
Сорулгазы: Оореникчилернин аннар дугайында билиин хынап,
аннарга сонуургалын бедидип,сагынгыр тывынгыр чоруун улам сайзырадыр.
Дерилгези:
1. Черлик дириг амытаннар чуруктары болгаш пингвин чуруу.
2. Ужуктерлиг кубиктер.
3.Сос бижээн карточка.
4.Шанналдар сугар уш хааржакчыгаш, шанналдар.
Киржикчилер - биле таныжылга.
Оюнга оореникчилер шупту киржиксээр.
Ынчангаш ойнаар 6 киржикчини толге ( жребий) октааш шилип алыр.А киржикчи бурузу дузалакчызын шилип алыр.
Оюннун киржикчилерин болгаш дузалакчыларын таныштырар.
1тур
Бирги турну канчаар эртирерин уругларга таныштырар.
Самбырага аскан санныг дугаарлар адаанда черлик амытаннар чуруктарын аскан.Айтырыглар салырга, оореникчилер чуруктарнын дугаарын айтып,шын харыыны бээр.
1.Аътка домей чанныг, аъттан бедик сынныг чуу деп ан- дыр? / 2 буур/
Адыг1 буур2 бору3
2.Кежин аштап , дугун суйбап албаан шаанда аннап чорбас амытан./ 2 морзук /
Чараа – чечен 1 морзук 2 дилги3
3.Чыл санаашкынынче кирген амытан. / 3 тооолай /
Адыг 1 диин 2 тоолай 3
4.Бистин чуртка1980 чылдарда болган олимпиада оюнунун талисманы болган, 3 коржаа оннуг курлуг амытан. / 2 адыг/
Койгун 1 адыг 2 хоорук 3
5.Кежи алдын ортектиг тайга аны. / 3 киш/
Бору 1 койгун 2 киш 3
6.Тоолдар маадыры алды аргалыг беш мегелиг амытан. / 1 дилги/
Дилги 1 адыг 2 чараа-чечен 3
7. Ырлаар ан. /2 бору/
Буур1 бору 2 диин 3
8.Конгулдуг амытан ./ 1 диин/
Диин 1 чараа-чечен 2 бору 3
Ийиги турже кирбейн барган 2 киржикчини шаннаар.
II тур.
Ужуктерлиг кубиктер. 0 ужук бээр. Уруглар ужуктер дузазы-биле узун сос тургузар.
Чижээ: Р,У,С,К,А,Л,Ы,К,Т,А /КУЛАКТАРЫ/
Шанналдар:
1.Эн узун сос тургускан аарыкчыга шаннал.
2.Эн узун сос тургускан дузалакчы-оон эжи киржикчиге сылдыс.
3. Эн узун сос тургускан киржикчи хааржак ажыдар.
1-ги хааржак- шаннал
2-ги хааржакта- хол часкаашкыны.
3-ку хааржакта- шоколад.
Эн кыска сос тургускан киржикчи унер. Анаа шаннал.
III тур. Логиктиг цепочка.
1.Кышка курлавыр белеткээр амытан. / 2 диин/
койгун 1 диин 2 буур3
2.Бо шупту черлик амытаннар бе? / 3 пингвин куш/
Хоорук 1 буур 2 пингвин 3
3.Бо черлик амытаннар аразында сугга чоруур амытан бар бе? / 1 сарыг-кундус/
Сарыг-кундус 1 чараа-чечен 2 морзук 3
4. Чазын оттуп кээр амытан. / 3 адыг/
Бору 1 диин 2 адыг 3
IV тур. Самбырага карточка азар.
- Чуу деп аннын оглун эзирик деп адаарыл? /Элик оглун эзирик дээр/.
-Эзирик деп состен ангы-ангы хой состер тургузар.
Тиилээн оореникчилерни шаннаар. Тиилекчиге сос.
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Конкурс "Самый классный классный руководитель"
В феврале 2011года в нашем городе проходил районный конкурс учителей "Самый классный классный руководитель". Интересно, местами сложно, но нужно. От СОШ №1 принимали участие два педагога начальной шко...
Сценарий классного часа "Семья без детей, как день без солнца " + анализ. На конкурс "Самый классный классный"
Классный час на конкурс "Самый классный классный".Тема "Семья без детей, как день без солнца"Э п и г р а ф: Семья без детей, как день без солнца (античный афоризм) (на правой половине доски)Ход ...
Районный конкурс «Самый «классный» классный руководитель» Классный час на тему: «Все профессии нужны, все профессии важны».
Классный час на районный конкурс...
Портфолио классного руководителя. Конкурсные материалы на районный конкурс "Самый классный классный"
Результаты педагогической деятельности, формы работы классного руководителя, достижения класса и учащихся....
Выступление на заседании городского методического совета классных руководителей «Роль классного руководителя в адаптации и социализации детей мигрантов. Диссеминация педагогического опыта» по теме «Роль классного руководителя в адаптации и социализации
Выступление на заседаниигородского методического совета классных руководителей «Роль классного руководителя в адаптации и социализации детей мигрантов. Диссеминация педагогического опыта»п...
Выступление на заседании городского методического совета классных руководителей «Роль классного руководителя в адаптации и социализации детей мигрантов. Диссеминация педагогического опыта» по теме «Роль классного руководителя в адаптации и социализации де
Если учесть, что в настоящее время, по данным статистики, дети мигрантов, недавно прибывших из стран СНГ и российских регионов, составляют 20–30 процентов общего числа учеников, т...