Классный час
классный час (4 класс) на тему
Предварительный просмотр:
Класс шагы: ШАГАА
Сорулгалары:
1) Уругларга Шагаа- онзагай чараш байырлал деп билиндирер. Чылдар эргилдезинин туружун ооренип коор.Чыл бурузу онзагай деп оореникчилерге ооредир.
2) Шаандан тура огбелеривистин онзагай хундулуг байырлалы Чаа- чылды уткуурун уругларга сагындырып кижизидер.
3) Оореникчилернин сагынгыр- тывынгыр чоруун, дыл- домаан сайзырадыр.
Арга- методу: -тайылбыр, -коргузуг
Класс шагынын чорудуу:
Организастыг кезээ:
Шагдан тура огбелернин сагылгазы,
чараш чаагай чанчылывыс, эртиневис шагаа ол-дур,
чаагай сеткил сеткип тургаш чолукшууру,
чанчыл болган, хундуткелдиг байырлал-дыр
Эрги чылды удеп тура, Чаа- чылды уткуп тура,
Эки сеткил сеткивишаан, бодавышаан,
Эн-не эки демдектерлиг болур дээштин
Ээлгир чараш чылан чылын уткуулуннар!
Класс шагынын темазын сорулгазын дамчыдары: Уруглар бо хун бистер класс шагында улуг байырлалывыс «Шагааны» уткуур бис уруглар! Чуу деп чылды уткуур бис?
Шаанда бистин огбелеривис Шагааны чолукшулга-биле эгелээр чораан. Бистер база чолукшулгадан эгелеп Шагааны уткуулунар! (Чолукшуур)
Шулуктер, йорээлдер номчулгазы: … (Оореникчилер)
Шагаа таварыштыр янзы-буру оюннарны, моорейлерни эрттирери чанчыл апарган. Ынчангаш бистер эгезинден эгелеп 12 оореникчи 12 чылга уступ алыр бис бе уруглар?
Оюн: Аваангыр чыл:
Оореникчи бурузунге онаашкан чылын камгалаары-биле, ону оттунуп танцылап, ырлап, шулуктеп болурун уругларга сагындырып чугаалаар. (чылын камгалаар)
Кожумактажыры: 2 одуруг (1 одуругда-ла 6 оореникчи) аразында чижир.
Дурген чугаалар: Сагынгырлар, аваангырлар,
саат чокка бадырыптар,
таваар, оожум чугаалавас
дурген чугаа, чараш чугаа.
Айтырыглар барды, харыыланар уруглар!
1.Сээн чылын чул? Ол дириг амытанны оттунуп корем.
2.Дириг амытаннарнын кайызы чыл санаашкынынче кирбээнил? (Теве кирбээн.)
3.Ол дириг амытаннарнын кайызы Тывада чогул? (пар, улу, мечи)
4.Кайызы соястаарлар аймаанга хамааржырып? (чылан)
5.Чылда кирген дириг амытаннарнын аттары-биле холбашкан унуштерни аданар. (Ыт-кады, чылан-сыртыы, инек-караа.)
6.Оларнын кайызы чалгынныгыл?(Улу, дагаа.)
7..Кайызы черге, сугга-даа чоруур, дээрге-даа ужарыл?(Улу.)
8.Чыланны ойзу аданар? (Узун-курт, кулбураар, чылбыраар, соястаар.)
9. Чуу деп чылда кирген амытаннарны азырап турар бис? (инек, ыт, аът, хой, дагаа, хаван)
10. чылда кирген чуургалаар дириг амытаннар? (дагаа, чылан)
11. Мечини оон оске адаарын тывар (сарбашкын, кижи-бурус)
12. Судун саап ижер амытаннар (инек, аът , хой)
Класс шагынын туннели: Тывызык:
Артап болбас алдын орген,
дээп болбас демир орген.(чылан)
Чаа чылды эки уткуп, чаа-чаа чедиишкиннерлиг , чугле дорт бештерге оорениринерни кузедим уруглар! Кузеливис бутсун курай-курай!!!
Муниципалдыг бюджеттиг ниити ооредилге чери
Хемчик ортумак ниити билиг школазы
Класс шагы «Шагаа»
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Конкурс "Самый классный классный руководитель"
В феврале 2011года в нашем городе проходил районный конкурс учителей "Самый классный классный руководитель". Интересно, местами сложно, но нужно. От СОШ №1 принимали участие два педагога начальной шко...
Сценарий классного часа "Семья без детей, как день без солнца " + анализ. На конкурс "Самый классный классный"
Классный час на конкурс "Самый классный классный".Тема "Семья без детей, как день без солнца"Э п и г р а ф: Семья без детей, как день без солнца (античный афоризм) (на правой половине доски)Ход ...
Районный конкурс «Самый «классный» классный руководитель» Классный час на тему: «Все профессии нужны, все профессии важны».
Классный час на районный конкурс...
Портфолио классного руководителя. Конкурсные материалы на районный конкурс "Самый классный классный"
Результаты педагогической деятельности, формы работы классного руководителя, достижения класса и учащихся....
Выступление на заседании городского методического совета классных руководителей «Роль классного руководителя в адаптации и социализации детей мигрантов. Диссеминация педагогического опыта» по теме «Роль классного руководителя в адаптации и социализации
Выступление на заседаниигородского методического совета классных руководителей «Роль классного руководителя в адаптации и социализации детей мигрантов. Диссеминация педагогического опыта»п...
Выступление на заседании городского методического совета классных руководителей «Роль классного руководителя в адаптации и социализации детей мигрантов. Диссеминация педагогического опыта» по теме «Роль классного руководителя в адаптации и социализации де
Если учесть, что в настоящее время, по данным статистики, дети мигрантов, недавно прибывших из стран СНГ и российских регионов, составляют 20–30 процентов общего числа учеников, т...