ӘЛИФБА I КЛАСС. ТЕМА: ЧЧ Өн-хәрефен тамғалау.
методическая разработка (1 класс) на тему
Методическая разработка урока по Букварю в I классе. ТЕМА: ЧЧ өн-хәрефен тамғалау.
Скачать:
Предварительный просмотр:
!ЛИФБА I КЛАСС.
ТЕМА: Чч 2н-х1рефен там7алау.
Ма6сат: ч 2н-х1рефе мен1н таныштырыу, фонематик ишете9 31л1тлеген 94тере9; ижекл1п, тал7ын, д2р24, а5лы у6ыу8арына иреше9, а6ыл 31л1тлеген 31м телм1р 94тере9, баланы5 1йл1н1-тир1 тормош тура3ында белемен т1р1н1йте9, алын7ан белемд1р8ен ки51йте9, т1р1н1йте9, хайуандар7а 6арата 32й29 т1рби1л19, 32н1р т2р81ре мен1н таныштырыу.
Йы3азландырыу: щ 2н-х1рефен1, ч 2н-х1рефен1 плакат таблицалар, динамик у6ыу буйынса 3у8ын6ылар, тартын6ылар таблица3ы, «Нинд1й 2н арты6» уйыны, моделд1р, 32йл1м схемалары, маскалар, почтальон Печкин 39р1те, ч х1рефен1 39р1тт1р (лётчик, врач, часовой, пограничник, чабан, печенье, обруч 3.б.), х1рефт1р касса3ы, йорто, «Тирм1к1й» уйыны.
Д1рес барышы.
Физминутка (!лифба буйынса).
I. Динамик у6ыу7а 18ерлек к9неге981р.
1. Тын алыу7а к9неге981р: т1р1н итеп тын алабы8 31м [ш] 2н2н1 тынды сы7арабы8.
2. Телд1рг1 к9неге981р: тешт1р8е эст1н 31м тыш я6тан та8артыу, а56ау8ы «буяу» (маляр), «т1мле варенье».
3. Иренд1рг1 к9неге9: йылмайыр7а – иренд1р8е ослайты7ы8 (бер нис1 м1рт1б1).
4. Сепей81р8е, 2йр1кт1р8е, тауы6тар8ы, 6а88ар8ы са6ырыу; бы8ау8ар8ы, 3ыйыр8ар8ы, 3ары6тар8ы, к1з1л1р8е, б1р1ст1р8е, бес1й8е са6ырыу.
5. Ти81йткесте 6абатлау:
:ап6ан таптым, 6ап6ан7а 6аптым. (Ая6 мен1н ту6ылдатыу).
Батыр8ы5 эше л1 батыр, 98е л1 батыр, 398е л1 батыр, й282 л1 батыр. (с1п1к1й ите9.)
6. Тел шымарт6ыс:
Ша-ша-ша-Шакир шар7а талаша,
Шы-шы-шы-6ы8ыу урын барышы,
Ш1-ш1-ш1-малай8ар шар б1реш1,
Ше-ше-ше-уйнай ала 31р кеше.
7. №у8ын6ылар8ы у6ытыу:
а о у – 3, 1 о 9 – 3, ы э и – 3.
8. Таблица № 6 буйынса у6ытыу.
9. «Нинд1й 2н арты6?» - а о и ы щ 2 9 1
II. (телг1нде ны7ытыу.
[щ] 2н2 тура3ында 32йл1те9.
щ – 31р ва6ыт н18ек, 3а57ырау тартын6ы.
Плакаттан щ 2н-х1рефен д2р24 у6ыйы6 (хор мен1н, сылбырлап.
щи плащ Шамил
борщ цирк Щорс
щетка шарф Ш1рипов
—*ур х1реф тура3ында ним1 бел13еге8?
Ошо 39881р8е5 о6ша7анын 3айлап алып схема7а ярашлы 32йл1м т282г28.
- Маскалар7а ярашлы у6ытыу.(Маскалар 39р1те.)
Физминутка.
III. Я5ы тема буйынса эш.
- Б2г2н бе8 я5ы 2н-х1реф мен1н танышаса6бы8. Бе881 6унакта почтальон Печкин. Ул 3е88е5 нисек у6ы7аны7ы88ы, яуап бирг1неге88е, белеем алыуы7ы88ы 6арар7а килг1н. №у5ынан ул Простоквашино7а 6айтып 32йл1йем, ти. :айтып китер алдынан ул 3е88е5 эшеге8г1 6арап, открыткалар б9л1к итерг1 тел1й.
- Й1ге8 1ле, балалар, Печкин бабай8ы5 фамилия3ыны5 2н-моделен т282п к9р31т1йек.
П Е ? К И Н
Х1рефт1рен 6уйы7ы8.
- ! х18ер 31р 2нг1 характеристика бир1йек. Нинд1й бе8 белм1г1н 2н-х1реф осраны? (ч)
[ч] – 1йттере9. (Сылбырлап, хор мен1н.)
- Печкин кем булып эшл1й?
- №е8 8урай7ас кем булыр7а тел1й3е7е8? Та7ы нинд1й 32н1р81р (профессиялар) бел13еге8?
(Врач, лётчик, часовой, чабан 3.б.)
-Ошо 39881р81 нинд1й 2н ишетелде?
- Б2г2н бе8 нинд1й 2нд25 х1рефе мен1н танышаса6бы8? [ч] – Чч.
Кассанан шул х1рефте к9р31теге8. Ч 2н2 тура3ында ним1 белдеге8? [ч] - 31р ва6ыт н18ек 3а57ырау. (8 398ле, 6алын 3у8ын6ылар7а ла бирешм1й, н18ег1йт1. "й2н к9р31те9.
IV. «№9881р уйла» уйыны.
V. Ч х1рефен 3у8ын6ы х1рефт1рг1 6ушылып у6ытыу.
VI. Плакат буйынса ч 2н-х1рефен у6ытыу. (Хор мен1н, сылбырлап.)
Врач ча-со-вой
лет-чик Ча-па-ев
ча-бан поч-та
Илдар почтала эшл1й.
- Был ним1? №2йл1м тура3ында ним1 бел13еге8?
Физминутка. (Ребусты сисе9.)
VII. Китап буйынса эш.
1. Ба7анала7ы 39881р8е у6ытыу (бер1мл1п, хор мен1н.)
2. Ши7ыр 24т2нд1 эш.
а) 98ем у6ыйым.
- А6бай нинд1й эшт1р баш6ара? (чабан, часовой)
б) 98аллы у6ытыу.
в) к2сл2 у6ыусы у6ый.
г) «сылбырлап» у6ытыу.
VIII. «Тирм1к1й» уйынын уйнатыу.
IX. Йом7а6лау.
- Печкин бабай7а 1йтеге8 инде, нинд1й х1реф мен1н танышты6? Та7ы ним1 мен1н ш272лл1ндек?
X. Ба3алау.
- Печкин бабай7а 3е8г1 открытка бирерг1 398 бирг1йне. Ул 3е88е5 нисек эшл19еге88е 6арап, открыткалар бир8е.
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Урок окружающего мира в 3 классе. Тема: Закрепление пройденного материала по темам: «Экосистемы леса, озера, болота и луга». НРК «Животные и растения экосистем леса, озера, болота и луга Челяб
Урок-закрепление пройденного материала по темам: «Экосистемы леса, озера, болота и луга». НРК «Животные и растения экосистем леса, озера, болота и луга Челябинской области». Организация урока по т...
Урок математики во 2 классе . Тема: «Повторение по теме: «Измерение величин»
УМК "Планета Знаний". План-конспект урока математики во 2 классе по теме "Повторение по теме: "Измерение величин"...
Тема: Конкурсная программа «Калейдоскоп» Класс: 2 класс Тема: "Ответы за конфеты»
Общение детей происходит с агрессией, с непониманием другого собеседника, данная разработка позволяет примирить стороны, научиться находить компромисс, договариваться, обсуждать интересующие вопросы м...
КОНСПЕКТ УРОКА ПО ЛИТЕРАТУРНОМУ ЧТЕНИЮ ВО 2 КЛАССЕ. Тема. Проверка знаний учащихся по теме «Люблю природу русскую. Зима». (девятый урок по теме: «Люблю природу русскую. Зима».)
-1- КОНСПЕКТ УРОКА ПО ЛИТЕРАТУРНОМУ ЧТЕНИЮ ВО 2 КЛАССЕ.Тема. Проверка знаний учащихся по те...
Открытый урок в 1-3 классах. 3 класс Тема урока "Свободный диктант. Маршал Жуков" 1 класс Тема урока "Наше отечество"
Урок русского языка в 3 классе и урок чтения в 1 классе на близкие темы, посвященные защите Родины,своего отечества....
Конспект урока Литературного чтения в 3-м классе по теме "И.А. Крылов Мартышка и очки. Наизусть. УМК: «Школа России» Лебеденко Олеся Григорьевна, учитель начальных классов. Тема урока: И.А.Крылов «Мартышка и очки. Наизусть ».
Тип урока: урок «открытия» нового знанияЦель: продолжить знакомство с творчеством И.А. Крылова;выявить приём И.А. Крылова для высмеивания людских пороков. Задачи:Образовательные:...
Видио-урок по әлифбе в 1 классе. Тема: Буква Л,л
Видио-урок по әлифбе в 1 классе. Тема: Буква Л,л...