2 сыйныф укучылары өчен арадаш аттестация биремнәре.
тест по изобразительному искусству (изо, 2 класс) на тему

2 сыйныф укучылары өчен арадаш аттестация биремнәре башлангыч сыйныф укытучылары өчен тәкъдим ителә.

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл fiz-ra_2.docx16.2 КБ
Файл uku_2.docx19.05 КБ
Файл tehnol.docx14.12 КБ
Файл tat_2.docx19.32 КБ
Файл syn.sn_._2.docx14.41 КБ
Файл rus_2.docx15.85 КБ
Файл mat_2.docx17.4 КБ
Файл lit._cht_2.docx17.88 КБ
Файл yl_2.docx19.49 КБ

Предварительный просмотр:

                                                                                                Утверждаю.

Директор школы:                    Гарипова В.П.

Промежуточная  аттестация (тестирование)

по физической культуре учащихся 2 класса Татарско – Танаевской СОШ

Зеленодольского  муниципального района РТ

В результате освоения Обязательного минимума содержания учебного предмета «Физическая культура» учащиеся II класса должны:

       иметь представление:

       — о зарождении древних Олимпийских игр;

       — о физических качествах и общих правилах определения уровня их развития;

       — о правилах проведения закаливающих процедур;

       — об осанке и правилах использования комплексов физических упражнений для формирования правильной осанки;

      уметь:

      — определять уровень развития физических качеств (силы, быстроты, гибкости);

       — вести наблюдения за физическим развитием и физической подготовленностью;

       — выполнять закаливающие водные процедуры (обтирание);

       — выполнять комплексы упражнений для формирования правильной осанки;

       — выполнять комплексы упражнений для развития точности метания малого мяча;

       — выполнять комплексы упражнений для развития равновесия;

      -   демонстрировать уровень физической подготовленности

Контрольные упражнения

Уровень

Высокий

средний

низкий

Высокий

средний

низкий

Мальчики

Девочки

Подтягивание в висе лежа согнувшись, кол-во раз

14—16

8—13

5—7

13—15

8—12

5—7

Прыжок в длину с места, см

143—150

128—142

119—127

136—146

118—135

108—117

Наклон вперед, не сгибая ног в коленях

Коснуться лбом колен

Коснуться ладонями пола

Коснуться пальцами пола

Коснуться лбом колен

Коснуться ладонями пола

Коснуться пальцами пола

Бег 30 м с высокого старта, с

6,0—5,8

6,7—6,1

7,0—6,8

6,2—6,0

6,7—6,3

7,0—6,8

Бег 1000 м

Без учета времени



Предварительный просмотр:

                                                                                          Раслыйм.

   Мәктәп директоры:                       Гарипова В.П.

Татарстан  Республикасы Зеленодол муниципаль районы Афзал Шамов исемендәге Татар Танае гомуми урта белем бирү мәктәбе

2 сыйныф укучыларының әдәби укудан үткәрелгән арадаш аттестация (тикшерү )  эше.

1 өлеш (А)

А1. “Батыр Әтәч” әкиятендә кайсы герой ярдәмгә мохтаҗ?

 а) Кәҗә              б) Куян           в) Аю                г) Төлке

А2. “Аз булса да, үз акылың булсын”,- дигән мәкаль кайсы әсәргә карый?

 а) “Батыр Әтәч”    б) “Әтәч Патша”    в) “Бүдәнә белән Төлке”    г) “Тавык белән Үрдәк”

А3. «Кәҗә белән Сарык әкияте» нең авторы:

а) Г.Тукай          б) халык           в) М.Гафури                г) Ш.Галиев

 А4. И.Туктарның “Урман букеты”хикәясендә кайсы агач турында сүз бара?

а) каен              б) юкә                        в) тал                    г) имән

А5. Татар халкының “Өч кыз” әкиятендә игелекле бала ...

а) кече кыз           б) уртанчы кыз          в) олы кыз         г) берсе дә түгел

А6.Урманны күңел күзе белән күрергә өйрәткән язучы

а) Ф.Садриев           б) Р.Хафизова         в) Ф. Зыятдинов         г) Ә.Моталлапов

А7. Р.Вәлиеваның «Шатлык кызы» әсәрендә кыз кошчыкларны нигә иреккә җибәрә?

а) кошчыкларны кызгана

б) читлеге ачылып китә

в) ашату өчен

г) Ниязга үч итә

А8. Балалар өчен чыгарыла торган журнал булмаганын билгелә

а) «Салават күпере»     б) «Күчтәнәч»      в) «Сөембикә»       г) «Ялкын».

А9. Л.Леронның “Тишек хәтер” әсәрендә кем хәтерсез дип уйлыйсың ?

а) әби     б)әти     в) классташлар       г) малай

А10. Әсәрләрдәге вакыйга һәм күренешләрне капма-каршы кую алымы ...    дип атала.

а)иллюстрация        б) натюрморт          в) пейзаж        г) контраст

2 өлеш (В)

В 1. Бу малайны  кеше әйберсенә тигәне өчен әнисе орыша.

Әкиятнең авторын һәм  исемен, малайның алган әйберсен әйтегез.

В.2. Төшеп калган сүзләрне билгеләгез.

Уйнавын уйна, ...         уйла.

Яхшы кеше ...        беленер.

Эш сөйгәнне ...      сөйгән.

Дусның кадерен ...    белер.

В 3. Дөрес җавапны “Әйе” яки “Юк” сүзләре белән билгеләгез.

 а) Татар халкының “Өч кыз” әкияте тылсымлы әкиятме?    

 б) Г.Тукайның “Эш беткәч, уйнарга ярый” әсәрендә вакыйгалар 7 тапкыр кабатланамы?  

 в) Л.Леронның “Камилнең көләсе килә” хикәясендә сынган ручка Ринатныкымы?              

Җаваплар

1 өлеш (А)

А1

б

А2

г

А3

а

А4

г

А5

а

А6

б

А7

а

А8

в

А9

г

А10

г

2 өлеш (В)

В1

Г.Тукай “Су анасы”, тарак.

В2

Уйнавын уйна, эшеңне дә уйла.

Яхшы кеше  эштә  беленер.

Эш сөйгәнне ил сөйгән.

Дусның кадерен дус  белер.

В3

 а) (Әйе)

 б) (Юк)

 в) (Юк)



Предварительный просмотр:

                                             Утверждаю.

Директор школы:                    Гарипова В.П.

Промежуточная аттестация (практическая работа)

по технологии учащихся 2 класса Татарско – Танаевской СОШ Зеленодольского  муниципального района РТ

1. Работать – это значит:

а) трудиться, выполнять дело, создавать что-либо;

б) играть;

в) трудиться и играть;

г) спать.

2. Технология – это:

а) знания о технике;

б) способы и приемы выполнения работы.

3. Соедини стрелками, к кому что относится:

1) доярка

2) врач

3) водитель

4) швея

5) гончар

6) повар        а) автобус

б) корова

в) швейная машина

г) половник

д) кувшин

е) таблетки

4. Выбери орудия труда (инструменты):

а) молоток;

б) ножницы;

в) бумага;

д) лопата;

г) игла;

е) клей.

5. Практическая работа. Изделие: композиция «Золотая рыбка».

Основные термины и понятия: рыболовство, изонить.



Предварительный просмотр:

                                                                                             Раслыйм.

Мәктәп директоры:                       Гарипова В.П.

Зеленодол муниципаль районы Афзал Шамов

исемендәге Татар Танае гомуми урта белем бирү мәктәбе

2 сыйныф укучыларының татар теленнән үткәрелгән арадаш аттестация (тест) эше.

1. Кайсы артык?

а, ә, у, ө,о, и, й, ы.

2. Кайсы сүздә хәрефләргә караганда авазлар күбрәк?

а) ялкын;                 ә) кыш;                         б) җәй;

3. Нечкә сүзне тап:

а) көзге;                      ә)каз;                        б) яңгыр;

4. Кайсы сүздә ь(аеру) билгесе бар?

а) ямьле;                        ә) көньяк;                               б) сәгать;

5. Кайсы сүздә ъ (калынлык) билгесе бар?

а) ашъяулык;                          ә) аръяк;                         б) вәгъдә;

6. о,ө хәрефләре сүзнең кайсы иҗегендә языла?

а) сүзнең икенче иҗегендә;                             ә) сүзнең беренче иҗегендә генә;

б) сүзнең төрле иҗегендә;

7. Кайсы сүзне юлдан юлга күчереп булмый?

а) оя;                        ә) йолдыз;                                б) ябалак;

8. Кайсы сүзнең әйтелеше язылышыннан аерыла?

а) бүген;                            ә) базар;                                  б)бөре;

8. Тамыр сүзне тап.

а) элгеч;                         ә) башлык;                                б) күз.

10. Тамырдаш сүзләр нинди кушымчалар ярдәмендә ясала?

а) сүз төрләндергеч кушымчалар ;                               ә) сүз ясагыч кушымчалар.

11. Тамырдаш сүзләрне табыгыз.

а) тозлы, тоз, тозлый;                                       ә) сүз, сүзне, сүзләр. 

12)Предметны белдергән сүзләрнең соравы?

А)кем? нәрсә?           В)нишли? Нинди?             Б)кем? Нинди?                 Г)нәрсә? Кайсы?

13)Предметны белдерә торган сүзләр ничек атала?

А)сыйфат              В)фигыль            Б)исем                Г)рәвеш

14)Билгене белдерә торган сүзләр ничек атала?

А)сыйфат                   В)фигыль                  Б)исем                              Г)рәвеш

15)Билгене белдерә торган сузләрнең соравы?

А)нинди? Кайсы?                    В)нишли ?нишләгән?           Б)кем? Нәрсә?       Г)ничә? Кем?

16)Эшне белдерә торган сүзләр ничек атала?

А)исем                 В)фигыль                Б)сыйфат                 Г)рәвеш

17. Матур сүзенә синоним (охшаш мәгьнәле сүзләр) тап.

а) тырыш;                     ә) чибәр;                         б) эшчән.

18. Саран сүзенә антоним (капма-каршы мәгьнәле) тап.

а) юмарт;                     ә) шаян;                         б) усал.

19. Яңа сүз яса:

юл+ ач+                   баш+ бас+                    эл+ яз                  көз+ дус+

20. Исемнәрдән фигыльләр яса: таш+   дус+   аш+   эш+   ай+

бик+    уй+   эш+    кыш+    көз+                тәртип+     җил+

21. Тамырны билгелә:

умартачы          авылдаш   күзлек      сазлык      җиләк         укучы

         



Предварительный просмотр:

                     Раслыйм.

Мәктәп директоры:                       Гарипова В.П.

Татарстан  Республикасы Зеленодол муниципаль районы Афзал Шамов исемендәге Татар Танае гомуми урта белем бирү мәктәбе

2 сыйныф укучыларының         сынлы сәнгатьтән  үткәрелгән арадаш аттестация (реферат )эше.

Реферат язу өчен темалар:

1.        Сынлы сәнгатьтә җәй. Сюжетлы композиция.

2.        Сынлы сәнгать  жанрлары: пейзаж, натюрморт.

3.        Сынлы сәнгатьтә төс һәм кәеф төшенчәләре.  

4.        Табигатьтә һәм сәнгатьтә чәчәкләр.

5.        Космик фантазияләр. Пейзаж: төс һәм символик сурәтләүләр.

6.        Яз. Графикада пейзаж.

7.         Күренекле рәссамнар иҗаты.



Предварительный просмотр:

 Утверждаю.

                                      Директор школы:                    Гарипова В.П.

Промежуточная аттестация (диктант)

по предмету "Русский язык" учащихся 2 класса Татарско – Танаевской СОШ Зеленодольского  муниципального района РТ

Рубежный   контрольный диктант объемом в 35  слов  проводится с целью выявления   прочности  знаний  у  учащихся по русскому языку, а также умений   использовать  навык  безошибочного  воспроизведения  слуховой  информации.  

В данном тексте часто встречаются  такие орфограммы:  правильное обозначение безударного гласного звука и парного согласного звука  буквой на основе знаний правила проверки безударной гласной и парной согласной в  корне  слова;  правильная запись сочетаний гласных с шипящими в хорошо знакомых словах;  точное употребление мягкого знака в разных  позициях в слове; обозначение  интонации предложения соответствующими знаками препинания.

После написания диктанта обязательным является выполнение 3 грамматических заданий с целью оценки умений делить слова для переноса, определять  безударную   гласную  в слове и её проверять, ставить ударение в словах. Выделенные орфограммы произносятся четко.

Май

Наступил май. В долинах задул свежий ветер. Журчат ручьи.

У подножия горы уже видна зеленая травка. А среди молодой зелени во всех ямках блестят искры воды. Радуют глаз первые цветы. На березе появились молодые листочки. (35 слов)

Грамматические задания:

  1. Во втором  предложении разделить слова для переноса.
  2.   Из диктанта выпишите  одно   слово с безударной гласной и подберите к нему проверочное слово.
  3. В последнем предложении поставьте ударение.        



Предварительный просмотр:

                     Раслыйм.

Мәктәп директоры:                       Гарипова В.П.

Татарстан  Республикасы Зеленодол муниципаль районы Афзал Шамов исемендәге Татар Танае гомуми урта белем бирү мәктәбе

2 сыйныф укучыларының математикадан үткәрелгән арадаш аттестация (контроль эш)эше.

  1. Исәплә.

6 ∙ 2        8 : 4

5 ∙ 4        14 : 7

3 ∙ 4        23 + 65

2 ∙ 8         74 – 38

  1. Күрсәт:

70 см = ….дм        56 см = …дм…см

4 м = …..см        9 дм 2 см = ….см

  1. Чагыштыр.

61 …..16        52 + 18……34 + 38

1 сәг ……30 мин        80 – 20…..80 – 2

  1. Мәсьәләне чиш.

Бер бочкада 40 литр су, икенчесендә – 2 тапкыр кимрәк. Ике бочкада барысы ничә литр су бар?

     5.        Баганалап исәплә:  42+19; 25+38; 80 – 24; 60 – 17

  1.    Периметры 16 см. га тигез булган квадрат сыз.

2 вариант.

1.        Исәплә.

3 ∙ 5        6 : 3

7 ∙ 2        18 : 9

4 ∙ 2        32 + 46

3 ∙ 6        61 – 25

2.        Күрсәт:

40 см = …дм        73 см = …дм…см

8 дм = …см        1 м 5 дм = …дм

3.        Чагыштыр

28…82        34 + 6 …..7+ 29

  1. тәү.  …24.сәг.             60 – 7….70 – 6

4         .Мәсьәләне чиш.

52 кг. кишер, 28 кг чөгендер,аларга караганда 4 тапкыр кимрәк суган җыйганнар. Барысы күпме суган җыйганнар?

5.        Баганалап исәплә:  52+19; 35+38; 70 – 24; 50 – 17

6.        Периметры 1 дм 2 см га тигез булган квадрат сыз.



Предварительный просмотр:

                                        Утверждаю.

Директор школы:                    Гарипова В.П.

Промежуточная аттестация (проверочная работа)

по предмету "Литературное чтение" учащихся 2 класса Татарско-Танаевской СОШ Зеленодольского  муниципального района РТ

Прочитай текст.

В один из жарких дней набрёл я на поляну в тайге. От лесного пожара она выгорела, но на чёрной земле уже росли кустики брусники и кивал головками иван-чай. На краю поляны были заросли малины. Я собирал малину, а впереди какой-то зверь шёл, шуршал в листьях.

Решил я узнать, что это за зверь, сел на пенёк и стал тихонько посвистывать. Зверь сначала остановился, а потом стал ко мне подкрадываться. Он думал, что я его не вижу, а верхушки малиновых кустов тихонько шевелятся и его выдают. Вскоре из кустов высунулся чёрный нос и два глаза. Тут я его сразу узнал – это медвежонок.

Медвежонок подошёл ко мне и стал меня обнюхивать. Обнюхал, облизал ботинок, нашёл пуговицу на рубашке и стал её сосать. И тут я услышал, что в малиннике сучья затрещали. Это, наверное, медведица медвежонка ищет.

Хотел я встать, а медвежонок в пуговицу вцепился, рычит и не пускает. Вдруг медведица услышит, как он рычит, подумает, что его обижают и прибежит. А у меня даже ружья нет! Я скорее пуговицу оторвал и отдал медвежонку, а сам бегом – медведице разве объяснишь, что медвежонок поиграть со мной захотел!

по Г. Снегирёву

Выполни задания.

1. О чём рассказывается в тексте?

А) о том, как медведица учила медвежонка собирать малину

Б) о встрече человека и медвежонка

В) о том, как растёт в тайге малина

Г) о лесном пожаре

2. Где произошла встреча с медвежонком?

А) в сосновом бору                    В) в зарослях малины

Б) в берёзовой роще                   г)на берегу реки

3. В какое время года произошла эта встреча?

А) весной   б) летом   в) осенью   г) зимой

4. Рассказчик убежал потому, что

А) ему надоел медвежонок

Б) испугался медведицы

В) вспомнил, что потерял ружьё

Г) испугался, что медвежонок оборвёт все пуговицы

5. Выбери правильное утверждение.

А) Медведица напала на рассказчика.

Б) Медвежонок оказался очень любопытным.

В) Медвежонок испугался и убежал.

Г) Рассказчик видел медведицу.

6. Как ты понимаешь выражение «кивал головками иван-чай»?

А) цветок наклонялся из стороны в сторону

Б) цветок звал человека

В) цветок соглашался с происходящим

Г) цветок отцвёл и засох

7. Укажи в каком порядке происходили события.

А) Медвежонок решил поиграть с человеком.

Б) Рассказчик собирал малину.

В) Медвежонок вышел на свист.

Г) Рассказчик испугался и убежал.

8. Главным образом автор хотел

А) описать внешний вид медвежонка                  г)объяснить, как растёт малина

Б) описать таёжный лес

В) рассказать о поведении  маленького медвежонка

9. Какое предложение лучше других помогает понять основную мысль текста?

А) Я собирал малину, а впереди какой-то зверь шёл.

Б) А у меня даже ружья нет!

В) Медвежонок поиграть со мной захотел!

Г) Сел я на пенёк и стал тихонько посвистывать.

10. Какое из названий наиболее всего подходит к истории, рассказанной автором?

А) Заросли малины. В) Подаренная пуговица.

Б) Медвежонок.  Г) Медведица.



Ответы .

1.-б

2-в

3-б

4-б

5-б

6-а

7-б, в, а, г

8-в

9-в

10 -б



Предварительный просмотр:

                                                                                Раслыйм.

Мәктәп директоры:                       Гарипова В.П.

Татарстан  Республикасы Зеленодол муниципаль районы Афзал Шамов исемендәге Татар Танае гомуми урта белем бирү мәктәбе

2 сыйныф укучыларының  әйләнә – тирәдән үткәрелгән арадаш аттестация (тест)  эше.

1. Ай  җирдән якынча ничә тапкырга кечерәк?

       а)   7             б)  6            в)  4

2.   Кайсы планета  кояшка якын урнашкан?

      а)   Җир         б)   Плутон          в)   Меркурий

3.     Җирнең  моделе нәрсә?

      а)  вертолёт             б)  глобус          в)  дельтаплан

4.    Терек табигатькә  нәрсә керә?

      а)  таш               б)    эт                 в)   китап 

5.    Нәрсә артык?

       а)  карлыган                  б)   имән                 в)  крыжовник

6.    Иң ачы үлән

       а) әрем              б) бака яфрагы                  в)кычыткан

7.    Кайсы гөмбәне ашарга ярый?

       а) ак гәмбә                                      б) үтле гөмбә                          в) томсык гәмбә

8.    Үрмәкүчнең ничә аягы бар?

         а)   2                      ә)   6                        б)   8

           9.     Нинди кош күчмә түгел?

               а)  ала карга                       б)  карлыгач                        в)  челән

          10.    Кайсы хайван  кышын йокыга тала?

    а)  аю                                  ә)   төлке                              б)  бүре

          11.     Ни өчен кайбер хайваннар Кызыл китапка  кертелә?

    а)   алар үзләрен саклый алмый;

    ә)   алар сирәк һәм юкка чыгучылар;                     б)   алар бик матур;

12.     Кышкы кояш торгынлыгы кайчан була?

     а)   22 декабрь                             б)   23 декабрь                            в)   25 декабрь

13.     Бик җитез ерткыч җәнлек

         а)  куян                         б) ләтчә                                       в) бүре

14.     Кышны озату бәйрәме ничек атала?

         а) сабантуй                             б) май чабу                                    в) рамазан

15.    Кайсысы  Кызыл китапка  кертелмәгән?

        а) юлбарыс                          б) төлке                               в) байгыш

16.     Кар куучы, беренче чәчәк ае, кояшлы ай

         а) апрель                    б) март                           в) май

17.    Язгы көн белән төн тигезләшкән көн

         а) 21 март                                     б)  22 март                               в)  23 март

18. Йолдызлы күктәге җәнлекләр патшасы

     а) арыслан йолдызлыгы                              б) кассиопея  йолдызлыгы

     в) Зур Җидегән йолдызлыгы

            19. Апрель – майда чәчәк ата

                 а) сусын                           б) лалә             в) тәбәнәк миләүшә

20. Агачлар, кошлар, бөҗәкләр үзара ничек  бәйләнгән?

      а) Агачлар, кошлар, бөҗәкләр                          б) кошлар, бөҗәкләр, агачлар

      в) кошлар, агачлар, бөҗәкләр

21. Күп хайваннарның үрчү вакыты

      а) яз                                б) көз                            в) җәй

22. Иң эре каракош

     а) бөркет                            б) ябалак                         в) кара карга

23. Җәйге кояш торгынлыгы көне

     а) 22 июнь                                      б) 23 июнь                      в) 25 июнь

 

         1.

Җаваплар.

1.-в

2-в

3-б

4-б

5-б

6-а

7-а

8- б

9-а

10-а

11-ә

12 –а

 13 –б

14 –б

15-б

16-а

17-а

18-а

19-

20-в

21-а

22-а

23-а


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

4 нче сыйныф укучылары арасында А. Алиш иҗатына багышланган "Тапкырлар һәм зирәкләр" бәйгесе

Татар язучылары белән таныштыру, татар телен өйрәнүгә кызыксыну тәрбияләү максатыннан....

4 сыйныф укучылары өчен арадаш аттестация эше биремнәре

4 сыйныф укучылары өчен арадаш аттестация эше биремнәре башлангыч сыйныф укытучыларына тәкъдим ителә....

арадаш аттестация 3нче сыйныф

арадаш аттестация   3нче сыйныф  (еллык контроль эшләр)...

3 нче татар сыйныфы өчен татар теленнән биремнәр һәм тест сораулары

3 нче сыйныфларда "Сүз.Сүзнең мәгънәсе " темасын үткәндә тикшерү өчен бирем һәм тест сораулары....

4сыйныф өчен татар әдәбиятыннан арадаш аттестация сораулары

Материал для учителей татарского языка и литературы, работающих во 4 классе. Помощь при подготовке к промежуточной аттестации...

арадаш аттестация эшләре

арадаш аттестация...