сценарий утренника "Мини - Мисс 2017"
методическая разработка
Предварительный просмотр:
«Белек» аттыг уруглар сады.
Утверждаю____________
зав. д/с «Белек» Сырат А.В
Башкылары:
Биликти А.В
Сондуймаа А.Х
Бельдир-Арыг
Мини-мисс- 2017. Улуг болук.
Сорулгазы: Талантылыг уругларны тодарадып ундурери. Уругларны аваларын унелеп билиринге ооредири, чонувустун аас чогаалынын хевирин таварыштыр уругларны хундулээчел болурунга база улус мурнунче унуп, бодун коргузуп билиринге ооредири, сагынгыр-тывынгырын сайзырадыры.
Моорейнин чорудуу:
Корген караа, дыннаан кулаа – толунде,
Хоон-сеткил сонуургалын эндевес,
Чагып-сургап, човун соглээр сумелекчи –
Чаагай орук айтыкчызы авалар.
Авалар, авалар
Авыралдыг авалар.
Чырык угаан, чылыг сеткил
Чымчак коруш, хундулээчел аажы-чан
Аваларнын чуректерин
Кажан-кезээ чылдып чоруур
- Кежээкинин мендизи-биле хундулуг авалар, башкылар, оореникчилер! Кайгамчыктыг частын башкы байырлалы март 8 таварыштыр шуптунарга кан дег кадыкшылды, аас-кежикти, ажыл-ижинерге чедиишкиннерни кузеп тур мен. Ынчангаш бо хунгу моорейивисти эгелээрин чопшээреп корунер.
Чараш кыстар чуртувустун чоргааралы,
Чараш кыстар чуртталгавыс оорушкузу.
- Чараш кыстарны, даннгыналарны сценаже чалап тур бис. Адыш часкаашкыны-биле хулээп алынар!
1-ги моорей «Бодун таныштырары».
Кандыг чылдыг,каш харлыг,
Кайы черге торуттунуп, озуп келдин?
Ада-иен ады кымыл?
Бодунарны таныштырып, бараалганар!
2-ги моорей «Национал хеп корулдези».
Танцылап ойнай бээрге,
Таан чараш тывам кызы.
Чычыы тонун кедиптерге,
Тывызыксыг тывам кызы.
3-ку моорей «Угаангырлар-сагынгырлар моорейи».
Угаанынар сергедир дээш,
Айтырыгдан сала кааптайн.
Улай-улай харыылапкаш,
Моорейивис уламчылаал.
- Авалар хунун кажан демеглеп ерттирип турарыл?
- Улегер домакты уламчылаар. Эжишкилер найыралы ….
- Делегейде ен-не эргим кижи кымыл?
- Клазын башкызынын долу адын ада.
- Уш тоол адындан ада.
- Аваннын долу ады.
- Ава дугайында улегер домактан чугаала.
- Спорттун кандыг хевирлерин билир сен?
- Иванушканын угбазы кымыл?
- Алдын чуурганы кым бузуп кааныл?
4-ку моорей «Уран-талант».
Ырлап-шоорлап,шулуктеп-даа
Танцы-самдан тептээлинер
Талантывыс коргузээли.
Моорейнин туннели.
5-ки моорей: «Авангард»
Чаштар дээрге аас-кежик-оорушкувус,
Чаштар дээрге чуртталгада каасталгавыс.
Чаштар дээрге ортемчейде аныяавыс,
Чаштар дээрге келир уе салгалывыс.
Ынчангаштын уругларга хайыралыг,
Ынчангаштын уругларга ынакшылдыг,
Ынчангаштын остурери, камгалаары-
Ыдык чаагай хулээлгевис,сорулгавыс.
6-гы моорей «Кежээки хеп корулдези».
Чаштарывыс узун,чолдаа
Кандыызы-даа бар-ла болгай.
Чараш платье корулдезин,
Баралгадып коргузерин,
Четтикпейин манап тур бис.
- Жюри кежигуннерин туннептерин диледивис. Дангыналарны сценаже чалап тур бис.
-Жюри кежигуннеринге состен бериптээлинер.
Моорейни моон-биле доозулган деп чарлап тур бис.
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Проект мини-музей «Мир воздуха » Руководитель мини-музея: Горкина С.С.- воспитатель первой категории р.п. Пышма МБДОУ ПГО « Пышминский детский сад № 7».
Наименование мини-музея: мини-музей «Мир воздуха »Профиль музея: познавательно- исследовательский. Цель:Изучение детьми воздуха и способы его обнаружения.Формировать осоз...
Обогащение предметно-развивающей среды посредством создания мини-музея в группе. Наш мини- музей "Чудо-дерево"
Каждое посещение нашего мини-музея – это деятельность, имеющая учебную, воспитательную, развивающую цель. В мини-музее в условиях группы происходит развитие познавательных интересов и познавател...
Организация мини-библиотечек в ДОУ. В качестве нестандартного метода приобщения дошкольников к литературе мы создали в группе детскую мини-библиотеку.
Мини-библиотека...
Мини-музей "Буренушка" (мини-паспорт)
Мини-музей "Буренушка" (мини-паспорт)...
Проект «Минем туганнарым», «Минем өем – мой дом»
Лэпбук–тематическая папка по комплекту «Татарча сөйләшәбез»(«Говорим по-татарски»)...
Консультация «МИНИ – МУЗЕЙ В ДЕТСКОМ САДУ КАК ФОРМА РАБОТЫ С ДЕТЬМИ И РОДИТЕЛЯМИ. МИНИ – МУЗЕИ ПАТРИОТИЧЕСКОЙ НАПРАВЛЕННОСТИ»
Цель: Обогащение воспитательно-образовательного пространства новыми формами работы с детьми и их родителями. Задачи: ·...