Конспект образовательного события для детей старшего дошкольного возраста "Школада аннарны паза малларны угренчебiс" ситуация
план-конспект занятия (подготовительная группа)
Предварительный просмотр:
Муниципальное Бюджетное Дошкольное Образовательное Учреждение
Центр Развития Ребёнка детский сад «Чайка»
Конспект образовательного события для детей старшего дошкольного возраста
«Школада аннарны паза малларны угренчебic» ситуация
«
Выполнила : Судочакова Надежда Валериевна
Воспитатель 1кв. категории.
Оон костег: пiлiс алар тиксi угредiг тогыстар хоостыра олганнарга сурыгларга нандырар ондайлар пирерi.
Погiннер:
- Узун гласнай тапсагларны состерде орта адирга.
- Сас аннар, малларны таныхтапчатхан состернi орта пiр соснен адирга.
- Хайдаг?, Нинче? Сурыгларга нандыр поларга.
- Наа состернi орта адирга, оларнан орта тузаланнарга.
- Аннарга айирга конiктiрерге.
Наа состер: сас аннар, ибдегi маллар:
Кирек ниме-ноолар: хоостар (аба, iнек, хозан, ан. пас), карандаштар.
Угредiгнiн чорiмi
Организация рабочего пространства | Деятельность взрослых | Деятельность детей | Психолого-педагогические условия |
Угредiгiн кiрiс чардыгы | |||
Агырин музыка ойнапча. | Таан танахха таннаан, Тан азыра тапсаан. Минiн уучам ух палгаан, Мин агаа полысхам. | Табырах чоохтаныстар угренiп, хакас тапсагларны орта адирга угренчелер. | Условия для проявления поисковой активности |
Угредгнiн оон чардыгы | |||
Сан сыгдарыпча. Парталарда маллар, аннар хоостары чатча. Сан сыгдырапча. . Сан сыгдырапча. Сан сыгдырапча. | -Олганнар сирер школага парарга сагынчазар ба? Пiс амох школада пол парарбыс (харахтарын чабаннар 1,2,3- школадазыбыс) Олганнар сан сыгдарыпча пастагы урок пасталча. Таптыргастар истеннер, орта аданнар.
.
Олганнар хайда чуртапча пуур? (тайгада) . Олганнар ол сас ан. Хой хайда чуртапча? (хазаада). Ол ибдегi мал. Ибдегi малларны сол саринзер, аннарны он саринзер салынар. Сан сыгдырапча,олганнар пастагы урок тозыл парды Ам олганнар перемена полар. «Саасхан» ойынны ойнирга. Саасхан круг iстiнде турча. Прайзы чоохтанча: Саасхан, саасхан, чоохтап пир, Саасхан, саасхан, козiт пир, Хайди тулгу чугурче? . Iкiнче урок пасталча. Олганнар одыраннар, iкiнчi урок пасталча. -Олганнар корiнердек ниме хооста пар? (аннар паза маллар читiре хоостирга кирек) - Абанын харах пар ба? (чогыл) -Сосханын азахтары пар ба? (чогыл) Олганнар , малларга паза аннарга полыс пирелер бе? (че, андаг да харахтар паза азахтар хоостап пиренер. . Урок тозылча. -Олганнар ам олган садынзар айланчабыс (харахтарын чабаннар 1,2,3 - олган садындабыс. | Олганнар нандырчалар. Олганнар ус хати айланчалар. Олганнар одырчалар. Аннарга, малларга чарыдылган таптыргастарны таапчалар Iнек Муузiн, азахтарын козiтчелер. Муу- олганнар iнек муурепчеткенге коокчелер. Сосха Олганнар нандырчалар. Аба Козiтчелер. Хой. Ме- е Хоосха. Олганнар нандырчалар. Хозан. Нандырчалар. Пуур. Козiтчелер. Тайгада Хазаада Олганнарнан хада корчелер, пiреезi алчаастан ма алай чох па Ойнир алнында кем саасхан поларын санап таапчалар: 1,2,3,4,5, Пic ойнирбыс, Син сых. Олганнар чохтапчалар. Саасхан козiтче, анан пасха паланы саасхан поларга сыгарча. Олганнар нандырчалар. Олганнар хоостар хоостапчалар паза сырлапчалар Олганнар ус хати айланчалар. | Условия для проявления поисковой активности Условия для выражения детьми своих мыслей Условия для выражения детьми своих мыслей Условия для поддержки (развития, стимулирования) речевой активности Условия для художественно-эстетического развития. |
Угредiгнiн тузiмi | |||
- Олганнар, школада угреннерге коннiнерге кiрген ме? - -Ибдегi маллар хайда чуртапчалар? – Сас аннар хайда чуртапчалар ? -Срер пуун прайзы чахсы тогынгазар. Сурыгларга прай орта нандыргазар. - Прайзына улуг алгыс. | Хазаада. Тайгада. Олганнарнын нандырганнары. | Условия для поддержки (развития, стимулирования) речевой активности. |
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
«Роль воспитателя в организации образовательного события для детей старшего дошкольного возраста в рамках художественно-эстетического воспитания»
Событие - это то, что привлекло внимание, произвело впечатление, взволновало и даже потрясло.Событийность - это социально- значимая для ребенка ситуация, в ходе которой педагог обеспечивает эффект дет...
Конспект образовательного события для детей старшего дошкольного возраста «Изобразительное искусство Хакасии»
Конспект образовательного события для детей старшего дошкольного возраста«Изобразительное искусство Хакасии» Составитель:Госсман А.А., педагог дополнительного образованияМБДОУ г...
Конспект образовательного события для детей старшего дошкольного возраста с ФФНР
Конспект образовательного события для детей старшего дошкольного возраста с ФФНР . Тема «Формирование представления о звуках». Цель Закреплять умение слышать неречевые и речевые звуки...
Конспект образовательного события для детей старшего дошкольного возраста с ФФНР Знакомство со словам
В данном конспекте представлено продолжение работы по знакомству детей старшего дошкольного возраста с ФФНР с гласными и согласными звуками, дано представление о том, что слова состоят из...
Конспект образовательного события для детей старшего дошкольного возраста с ТНР. Слова- действия.
В данном конспекте представлена работа по ознакомлению и актуализации знаний детей о словах- действиях ( глагольный словарь)....
Конспект образовательного события для детей старшего дошкольного возраста "Дед Мороз ищет друзей
Конспект образовательного события для детей старшего дошкольного возраста....
Конспект образовательного события для детей старшего дошкольного возраста «Томайах сомнар чiдiр салтыр» ситуация
Оон костег: пiлiс алар тиксi угредiг тогыстар хоостыра олганнарга сурыгларга нандырар ондайлар пирерi.Погiннер:Узун гласнай тапсагларны состерде орта адирга....