"Пÿрнеçĕм". С. Г. Васильева.
материал (младшая группа) на тему

Васильева Светлана Германовна

Кĕçĕн çулти (3 -4) ачасене вуласа памалли сăвă.

Воспитательсем ку сăвăпа ачасене "2" цифрăпа  паллаштарнă вăхăтра усă курма пултараççĕ (ФЭМП), пÿрнесене вылятмалли гимнастикă валли те юрăхлă.

Скачать:

ВложениеРазмер
Файл pyrnecem_dokument_microsoft_office_word.docx13.78 КБ

Предварительный просмотр:

    Пÿрнеçĕм

                               И.  Бодраченкăн  сăввине чăвашла  С. Г. Васильева куçарнă

                         

  1. Пÿрнеçĕм, пÿрнеçĕм, вылясам-ха эс манпа!

Пĕр хăлха, ик хăлха, шур мулкачăн ик хăлха.

  1. Унăн вăрăм хăлхисем тĕмсем хыçĕнчен курнаç(çĕ).

Вăл сикет, вăл вылять, питĕ çĕмăллăн ташлать.

  1. Пÿрнеçĕм, пÿрнеçĕм, Вылясам-ха эс манпа!

Пĕр ура, ик ура - шурă  чăхăн ик ура.

  1. Шурă  чăх çак тек утать, тырă пĕрчисем шырать.

Шыра-шыра, шыраса тырă пĕрчисем тупать.

  1. Шурă чăх кăтиклет, хăйĕн йăвине сикет.

Кайран çавăнта ларать, шурă çăмарта тăвать.

  1. Сар автанĕ те утать, чăххисене йыхăрать.

Чăххисене пуçтарать те ик çунатне шарт! çапать.

  1. Пÿрнеçĕм, пÿрнеçĕм, вылясам-ха эс манпа!

Ак çапла, ак капла, пулчĕ-тăчĕ качака.

  1. Каçăр пуçлă качакин икĕ хĕç пек мăйраки.

Харсăр ачана курать, мăйракипе хăмсарать.

  1. Пÿрнеçĕм, пÿрнеçĕм, вылясам-ха эс манпа!

Акă çапла выляса кун та иртет пулмалла?

  1. Халĕ ĕнтĕ канмалла, иккĕн вырнаçса ларса.

Иккĕн юнашар ларар та, кайран ик хура шырар.


По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Диагностика Развития речи по программе Васильевой

Дана диагностика развития речи по всем возрастам для воспитателей, работающих по Программе воспитания и обучения под ред. Васильевой М.А....

Программа под редакцией Васильевой "От рождения до школы"

http://baby-scool.narod.ru/media/book/metod/prog_vas_text.htmlПрограмма «ОТ РОЖДЕНИЯ ДО ШКОЛЫ» является инновационным общеобразовательным программным документом для дошкольных учреждений, подготовленн...

Модель взаимодействия участников образовательного процесса по «Программе воспитания и обучения детей в детском саду» М. А. Васильевой для детей с ограниченными возможностями здоровья

В статье освещается модель взаимодействия участников образовательного процесса, которая обеспечивает образовательный процесс с опорой на ведущий вид деятельности детей - игру. Развивает познават...

Перспективное планирование по Васильевой

Перспективное планирование по Васильевой в таблице....

Перспективное планирование по музыкальному воспитанию по программе Васильевой

По квартальное планирование по музыкальному воспитанию по всем видам музыкальной деятельности...

Перспективное планирование по музыкальному воспитанию по программе Васильевой -старшая группа

Перспективное планирование по музыкальному воспитанию по всем видам музыкальной деятельности в старшей группе...