"Пÿрнеçĕм". С. Г. Васильева.
материал (младшая группа) на тему
Кĕçĕн çулти (3 -4) ачасене вуласа памалли сăвă.
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
![]() | 13.78 КБ |
Предварительный просмотр:
Пÿрнеçĕм
И. Бодраченкăн сăввине чăвашла С. Г. Васильева куçарнă
- Пÿрнеçĕм, пÿрнеçĕм, вылясам-ха эс манпа!
Пĕр хăлха, ик хăлха, шур мулкачăн ик хăлха.
- Унăн вăрăм хăлхисем тĕмсем хыçĕнчен курнаç(çĕ).
Вăл сикет, вăл вылять, питĕ çĕмăллăн ташлать.
- Пÿрнеçĕм, пÿрнеçĕм, Вылясам-ха эс манпа!
Пĕр ура, ик ура - шурă чăхăн ик ура.
- Шурă чăх çак тек утать, тырă пĕрчисем шырать.
Шыра-шыра, шыраса тырă пĕрчисем тупать.
- Шурă чăх кăтиклет, хăйĕн йăвине сикет.
Кайран çавăнта ларать, шурă çăмарта тăвать.
- Сар автанĕ те утать, чăххисене йыхăрать.
Чăххисене пуçтарать те ик çунатне шарт! çапать.
- Пÿрнеçĕм, пÿрнеçĕм, вылясам-ха эс манпа!
Ак çапла, ак капла, пулчĕ-тăчĕ качака.
- Каçăр пуçлă качакин икĕ хĕç пек мăйраки.
Харсăр ачана курать, мăйракипе хăмсарать.
- Пÿрнеçĕм, пÿрнеçĕм, вылясам-ха эс манпа!
Акă çапла выляса кун та иртет пулмалла?
- Халĕ ĕнтĕ канмалла, иккĕн вырнаçса ларса.
Иккĕн юнашар ларар та, кайран ик хура шырар.
По теме: методические разработки, презентации и конспекты

Диагностика Развития речи по программе Васильевой
Дана диагностика развития речи по всем возрастам для воспитателей, работающих по Программе воспитания и обучения под ред. Васильевой М.А....
Программа под редакцией Васильевой "От рождения до школы"
http://baby-scool.narod.ru/media/book/metod/prog_vas_text.htmlПрограмма «ОТ РОЖДЕНИЯ ДО ШКОЛЫ» является инновационным общеобразовательным программным документом для дошкольных учреждений, подготовленн...

Модель взаимодействия участников образовательного процесса по «Программе воспитания и обучения детей в детском саду» М. А. Васильевой для детей с ограниченными возможностями здоровья
В статье освещается модель взаимодействия участников образовательного процесса, которая обеспечивает образовательный процесс с опорой на ведущий вид деятельности детей - игру. Развивает познават...

Анализ работы музыкального руководителя по реализации комплексной программе воспитания и обучения в детском саду. / Под ред. М.А. Васильевой
Анализ работы музыкального руководителя за 2010-2011 год...

Перспективное планирование по музыкальному воспитанию по программе Васильевой
По квартальное планирование по музыкальному воспитанию по всем видам музыкальной деятельности...

Перспективное планирование по музыкальному воспитанию по программе Васильевой -старшая группа
Перспективное планирование по музыкальному воспитанию по всем видам музыкальной деятельности в старшей группе...