Итоговая контрольная работа по английскому языку во 3-м классе, по УМК SPOTLIGHT3
тест по иностранному языку (3 класс) на тему
Итоговая котрольная работа разработана по УМК в фокусе " SPOTLIGHT3", разработана в двух вариантах, расчитана на проверку качества знаний и усвоения учебного материала на протяжении учебного года.
Скачать:
Вложение | Размер |
---|---|
kontrol_3_kl.docx | 44.78 КБ |
Предварительный просмотр:
English final test (V-1) Class______ Date_____________ Mark_____
Name and surname______________________________________________
1. Vocabulary
Look, read and match.
1. 2. 3. 13
4. 5. 6. 19 7.
8. 9. 10.
- train ___ f. carrots ___
- nineteen ___ g. aero plane ___
- armchair ___ h. thirteen ___
- ice-cream ___ i. pencil ___
- vegetables ___ j. book___
2. Communication.
Read and match.
1. How old are you? _____ a. Yes, I do.
2. What’s her name? _____ b. I’m ten.
3. Does she like milk? _____ c. Her name’s Lulu.
4. Do you like pizza? _____ d. It’s Larry’s.
5. Whose is this train? _____ e. No, she does not
3. Grammar. Choose the correct answer.
1. My boxes_____ green.
a. is b. are c.am
2. Larry______ in the garden.
a. is b. are c.am
3. There______ a dog and a cat.
a. is b. are c.am
4. He______ ice-cream.
a. like b. likes
5. I_______ pizza.
a. like b. likes
6. My brother and I_______ chicken.
a. don’t like b. doesn’t like
7. Sam ________chocolate.
a. don’t like b. doesn’t like
8. We __________sandcastle now.
a. am making b. are making c.is making
9. He________ a bike now.
a. are riding b. is riding c. am riding
10. I________games now.
a. am playing b. are playing c. is playing
4. Grammar. Образуй из личного местоимения притяжательное.
She Her We__________
He_________ I____________
It___________ You__________
They______________
5. Reading and Writing.
Read and choose the answers.
My name’s Harry. I’m in year 3 at school. My favorite subject is Math.
I’ve got a sister Ann, and a brother, Joe. I like chips and vegetables,
I don’t like burgers and milk.
My room is green. I’ve got many toys: a green soldier, a brown dog and a grey elephant.
- The girl boy name is:
- Joe b) Harry c) Billy
- The boy is in :
- year 4 at school b) year 3 at school c) year 5 at school
- He has got:
- two sister and brother b) sister and two brother c) sister and brother
- He does not like:
- burgers and milk b) pasta and burgers c) art and school
- His room is:
- green b) brown c) yellow
- He has got:
- Brown cat b) green soldier c) red elephant
English final test (V-2) Class______ Date____________ Mark_______
Name and surname______________________________________________
1. Vocabulary
Look, read and match.
1. 2. 3. 19
4. 5. 6. 7.13 8. 9. 10.
- pencil ___ f. carrots ___
- nineteen ___ g. armchair ___
- book ___ h. thirteen ___
- ice-cream ___ i. train ___
- vegetables ___ j. aero plane ___
2. Communication.
Read and match.
1. What’s this? ______ a. Yes, I do.
2. What’s your name? ______ b. It’s a school bag.
3. Does she like chocolate? ______ c. My name’s Lulu.
4. Do you like pizza? ______ d. It’s Larry’s.
5. Whose is this horse? ______ e. Yes, she does.
3. Grammar. Choose the correct answer.
1. My box ______green.
a. is b. are c.am
2. Larry and Lulu ______ in the garden.
a. is b. are c.am
3. It ______ a dog.
a. is b. are c.am
4. I _______ ice-cream.
a. like b. likes
5. Ann______ pizza.
a. like b. likes
6. We_______ chicken.
a. don’t like b. doesn’t like
7. Sam ______ chocolate.
a. don’t like b. doesn’t like
8. I __________sandcastle now.
a. am making b. are making c.is making
9. He _________ a bike now.
a. are riding b. is riding c. am riding
10. We _________games now.
a. am playing b. are playing c. is playing
4. Grammar. Образуй из личного местоимения притяжательное.
I MY It______________
He___________ She_____________
You_____________ We______________
They_______________
5. Reading and Writing.
Read and write the answers.
My name’s Ann. I’m in year 3 at school. My favorite subject is Art.
I’ve got a sister, Kate, and a brother, Sam. I like pasta and burgers,
I don’t like eggs and rice.
My room is yellow. I’ve got many toys: a green train, a brown cat and a red mouse.
- The girl name is:
- Amy b) Anya c) Ann
- The girl is in :
- year 4 at school b) year 3 at school c) year 5 at school
- She has got:
- two sister and brother b) sister and two brother c) sister and brother
- She does not like:
- eggs and rice b) pasta and burgers c) art and school
- Her room is:
- green b) brown c) yellow
- She has got:
- brown train b) green cat c) red mouse
По теме: методические разработки, презентации и конспекты
Итоговая контрольная работа по английскому языку в 4 классе по УМК «Enjoy English»: М. З. Биболетова, 4 класс
Данный материал может быть использован в качестве итоговой контрольной работы по аглийскому языку в 4 классе по УМК "Enjoy English": М. З. Биболетова, 4 класс...
Итоговая контрольная работа по английскому языку для учащихся 2 класса.
Итоговая контрольная работа по английскому языку для учащихся 2 класса....
Итоговая контрольная работа по английскому языку во 2-м классе, по УМК SPOTLIGHT2
Данный материал является итоговой контрольной работой для учеников второго класса по английскому языку, по УМК в фокусе " SPOTLIGHT 2" ,разработан с учетом проверки знаний и усвоения материала на прот...
Итоговые контрольные работы по английскому языку для 2-4 классов.
Итоговые контрольные работы по английскому языку для 2-4 классов составлены на основе учебников и рабочих тетрадей УМК О. В. Афанасьевой, И.О. Михеевой "Rainbow English"....
Итоговая контрольная работа по английскому языку за курс 2 класса с кодификатором и спецификацией
Данная работа состоит из 4 разделов:Аудирование – направлено на проверку понимания осн...
Итоговая контрольная работа по английскому языку за курс 3 класса с кодификатором и спецификацией
Данная работа состоит из 3 разделов.1)Аудирование – направлено на проверку понимания основного содержания прослушиваемого текста начального уровня.2) Чтение – направлено на уме...
Итоговая контрольная работа по английскому языку за курс 4 класса с кодификатором и спецификацией
Данная работа состоит из 3 разделов.Чтение – направлено на умение выбирать и распознавать значимую информацию после прочтения текста.Грамматика...